abonnement Unibet Coolblue
pi_172557467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Kijk, dat Matthews, Barguil en Dumoulin goede renners waren was wel duidelijk. Maar Dumoulin is ineens een bergkoning in de Giro (hij was alleen wereldtop in tijdrijden) en Barguil kon aardig mee, maar rijdt nu ineens toppers de vernieling in. Matthews was al iets meer gearriveerd maar gaat nu ook ineens vrolijk winnen in plaats van ereplaatsen rijden.

Verder doelde ik vanwege Colombiafan natuurlijk op Kamna en Oomen als andere wereldtoppers.

Ach, ik heb geen hekel aan Sunweb, maar ik ben wel een beetje allergisch voor die hele act van 'ow, wij zijn zo schoon aan de top gekomen!' En zo succesvol had niemand ze verwacht voor het begin van de Tour sowieso...
Arndt rijdt ook erg sterk.
pi_172557546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:01 schreef DeeBee het volgende:
ik heb geen hekel aan Sunweb, maar ik ben wel een beetje allergisch voor die hele act van 'ow, wij zijn zo schoon aan de top gekomen!'
Die act hebben alle ploegen toch min of meer? Ik moet iig de eerste ploeg nog horen die zegt "ja, dat we zo goed zijn, komt natuurlijk omdat we het beste dopingprogramma hebben."
in a crowd you lose humanity
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 juli 2017 @ 20:04:10 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172557549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]

[..]

Kijk, dat Matthews, Barguil en Dumoulin goede renners waren was wel duidelijk. Maar Dumoulin is ineens een bergkoning in de Giro (hij was alleen wereldtop in tijdrijden) en Barguil kon aardig mee, maar rijdt nu ineens toppers de vernieling in. Matthews was al iets meer gearriveerd maar gaat nu ook ineens vrolijk winnen in plaats van ereplaatsen rijden. Ik vind dat weldegelijk een soort van doorbraken, want heel veel renners lukt het amper om echt door te stoten naar grotere zeges en dat lukt dit seizoen bij 3 van hun renners...

Verder doelde ik vanwege Colombiafan natuurlijk op Kamna en Oomen als andere wereldtoppers.

Ach, ik heb geen hekel aan Sunweb, maar ik ben wel een beetje allergisch voor die hele act van 'ow, wij zijn zo schoon aan de top gekomen!' En zo succesvol had niemand ze verwacht voor het begin van de Tour sowieso...
Tja, als je ereplaatsen achter Sagan pakt en Sagan is weg, kun je prima winnen. Zoals hij in grote rondes al vaker deed. En over Barguil, ik vraag me af of niemand hem echt bij had kunnen houden. Wat kan Froome en Uran en Bardet het verrotten dat Warren Barguil er vandoor gaat joh :+

Niet dat ze geen stappen maken, overigens :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 juli 2017 @ 20:04:20 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172557555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die act hebben alle ploegen toch min of meer? Ik moet iig de eerste ploeg nog horen die zegt "ja, dat we zo goed zijn, komt natuurlijk omdat we het beste dopingprogramma hebben."
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172557578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die act hebben alle ploegen toch min of meer? Ik moet iig de eerste ploeg nog horen die zegt "ja, dat we zo goed zijn, komt natuurlijk omdat we het beste dopingprogramma hebben."
Sommige ploegen zeggen gewoon niks, zoals een Movistar of Astana.
Jack does it in real time...
pi_172557612
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:05 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Sommige ploegen zeggen gewoon niks, zoals een Movistar of Astana.
Ik gok dat in die landen doping ook niet zo onder het vergrootglas ligt als hier en in Duitsland.
in a crowd you lose humanity
pi_172557659
Kwiatkowski, die op kleine 4,5km van de finish muntjes aan het zoeken was, kwam uiteindelijk nog op ruim 13 minuten binnen _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172557681
En Valverde was ook heel erg emotioneel bij zijn eerste overwinning na zijn onterechte schorsing. (hij refereerde in het interview iig naar zijn 'onterechte'' schorsing.
in a crowd you lose humanity
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 20:07:52 #259
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172557688
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:07 schreef franklop het volgende:
Kwiatkowski, die op kleine 4,5km van de finish muntjes aan het zoeken was, kwam uiteindelijk nog op ruim 13 minuten binnen _O-
Die is gewoon even 13 minuten pauze gaan houden en toen verder gegaan :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172557707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die is gewoon even 13 minuten pauze gaan houden en toen verder gegaan :')
ff stoppen voor koffie en appelgebak ^O^
in a crowd you lose humanity
pi_172557716
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172557727
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik gok dat in die landen doping ook niet zo onder het vergrootglas ligt als hier en in Duitsland.
Dat vind ik een raar argument. Omdat het onder een vergrootglas ligt moet je dan maar een extra groot toneelstuk opvoeren ofzo?

Anyway, de etappe van vandaag was op zich vrij teleurstellend. -O- Laatste bergje was wel leuk, maar gezien de omgeving vind ik toch dat de parcoursbouwers vandaag een beetje tekort schoten. De rit was te lang voor zelfmoordaanvallen en had weer te weinig klimmen voor 180 kilometer eigenlijk. Beetje net niks en dat merkte je ook wel aan de koers...
Jack does it in real time...
pi_172557786
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:08 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat vind ik een raar argument. Omdat het onder een vergrootglas ligt moet je dan maar een extra groot toneelstuk opvoeren ofzo?
Ja, want dan krijg je elke keer vragen over doping, die je dan heftig gaat ontkennen. Dat zie je bij alle ploegen: hoe meer vragen, hoe luider de ontkenning.
in a crowd you lose humanity
pi_172557790
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:08 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Toch snel van Van Vleuten. Hoeveel renners zullen er vanmiddag sneller zijn geweest? Niet meer dan een stuk of 20 denk ik.
pi_172557833
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Toch snel van Van Vleuten. Hoeveel renners zullen er vanmiddag sneller zijn geweest? Niet meer dan een stuk of 20 denk ik.
Ik denk in principe iedereen die 1.43 achter Barguil gefinisht is (en wat mensen uit oude kopgroep ertussen)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 20 juli 2017 @ 20:13:02 #266
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_172557870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]

[..]

Kijk, dat Matthews, Barguil en Dumoulin goede renners waren was wel duidelijk. Maar Dumoulin is ineens een bergkoning in de Giro (hij was alleen wereldtop in tijdrijden) en Barguil kon aardig mee, maar rijdt nu ineens toppers de vernieling in. Matthews was al iets meer gearriveerd maar gaat nu ook ineens vrolijk winnen in plaats van ereplaatsen rijden. Ik vind dat weldegelijk een soort van doorbraken, want heel veel renners lukt het amper om echt door te stoten naar grotere zeges en dat lukt dit seizoen bij 3 van hun renners...

Verder doelde ik vanwege Colombiafan natuurlijk op Kamna en Oomen als andere wereldtoppers.

Ach, ik heb geen hekel aan Sunweb, maar ik ben wel een beetje allergisch voor die hele act van 'ow, wij zijn zo schoon aan de top gekomen!' En zo succesvol had niemand ze verwacht voor het begin van de Tour sowieso...
- Matthews heeft al vaker etappes gewonnen in de Tour. Voor het groen heeft hij nog niet eerder meegedaan, maar dat had hij misschien ook helemaal niet gehaald als Kittel en Sagan niet waren uitgevallen.
- Dumoulin won 2 jaar geleden al bijna de Vuelta, 1 slechte dag zorgde ervoor dat zijn klassement om zeep was, maar als ronderenner had hij al wel wat laten zien natuurlijk. Hij was op voorhand geen favoriet deze Giro maar wel een mogelijke outsider van wie niemand precies wist wat hij kon.
- Barguil won als jonkie in de Vuelta al eens 2 etappes, daarna ging het een tijdje wat minder maar nu is hij weer helemaal terug op topniveau. En inderdaad, Froome laat hem wat makkelijker rijden dan als Bardet dat zou proberen.
- Oomen ben ik nog niet van onder de indruk, of hij een wereldtopper gaat worden zullen we komende jaren zien, maar nu is hij duidelijk nog te jong.

Ik vind het niet allemaal zo bizar wat ze doen. Wel sterk, maar niet bizar. Dit jaar valt alles gewoon op zijn plek voor Sunweb, combinatie van topvorm en een beetje geluk.

Als ze al doping gebruiken (want dat insinueert iedereen hier weer, zoals gewoonlijk), dan zeker niet meer dan de concurrentie.
pi_172558156
Morgen late finish genot _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 20 juli 2017 @ 20:30:18 #268
62913 Blik
The one and Only!
pi_172558369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Toch snel van Van Vleuten. Hoeveel renners zullen er vanmiddag sneller zijn geweest? Niet meer dan een stuk of 20 denk ik.
Wel met dien verstande dat van Vleuten een iets andere aanloop had dan Barguil
pi_172558424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:13 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

- Matthews heeft al vaker etappes gewonnen in de Tour. Voor het groen heeft hij nog niet eerder meegedaan, maar dat had hij misschien ook helemaal niet gehaald als Kittel en Sagan niet waren uitgevallen.
- Dumoulin won 2 jaar geleden al bijna de Vuelta, 1 slechte dag zorgde ervoor dat zijn klassement om zeep was, maar als ronderenner had hij al wel wat laten zien natuurlijk. Hij was op voorhand geen favoriet deze Giro maar wel een mogelijke outsider van wie niemand precies wist wat hij kon.
- Barguil won als jonkie in de Vuelta al eens 2 etappes, daarna ging het een tijdje wat minder maar nu is hij weer helemaal terug op topniveau. En inderdaad, Froome laat hem wat makkelijker rijden dan als Bardet dat zou proberen.
- Oomen ben ik nog niet van onder de indruk, of hij een wereldtopper gaat worden zullen we komende jaren zien, maar nu is hij duidelijk nog te jong.

Ik vind het niet allemaal zo bizar wat ze doen. Wel sterk, maar niet bizar. Dit jaar valt alles gewoon op zijn plek voor Sunweb, combinatie van topvorm en een beetje geluk.

Als ze al doping gebruiken (want dat insinueert iedereen hier weer, zoals gewoonlijk), dan zeker niet meer dan de concurrentie.
Wat je ook van Sunweb vind, de scouting is daar op orde. Toch knap dat ze Matthews halen en ze kiezen de goede jongeren
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 20:35:25 #270
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_172558538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:13 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

- Matthews heeft al vaker etappes gewonnen in de Tour. Voor het groen heeft hij nog niet eerder meegedaan, maar dat had hij misschien ook helemaal niet gehaald als Kittel en Sagan niet waren uitgevallen.
- Dumoulin won 2 jaar geleden al bijna de Vuelta, 1 slechte dag zorgde ervoor dat zijn klassement om zeep was, maar als ronderenner had hij al wel wat laten zien natuurlijk. Hij was op voorhand geen favoriet deze Giro maar wel een mogelijke outsider van wie niemand precies wist wat hij kon.
- Barguil won als jonkie in de Vuelta al eens 2 etappes, daarna ging het een tijdje wat minder maar nu is hij weer helemaal terug op topniveau. En inderdaad, Froome laat hem wat makkelijker rijden dan als Bardet dat zou proberen.
- Oomen ben ik nog niet van onder de indruk, of hij een wereldtopper gaat worden zullen we komende jaren zien, maar nu is hij duidelijk nog te jong.

Ik vind het niet allemaal zo bizar wat ze doen. Wel sterk, maar niet bizar. Dit jaar valt alles gewoon op zijn plek voor Sunweb, combinatie van topvorm en een beetje geluk.

Als ze al doping gebruiken (want dat insinueert iedereen hier weer, zoals gewoonlijk), dan zeker niet meer dan de concurrentie.
Jij weet wel overal een mooie draai aan te geven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_172559090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Jij weet wel overal een mooie draai aan te geven.
Zo kun je ook zeggen dat bij jou altijd het glas halfleeg is. Ik probeer renners en ploegen liever het voordeel van de twijfel te geven. Kijkt ook een stuk leuker dan meteen alles met een cynische blik te bekijken.
pi_172561796


#WerkenbijdeNOS _O_
pi_172561964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 21:56 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]

#WerkenbijdeNOS _O_
Die laffe herder zou mij nog niet eens aanvallen.
pi_172562311
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Jij weet wel overal een mooie draai aan te geven.
Als Oomen nou de Vuelta wint ga ik je gelijk geven. Als er een ding uit het boek van TD te leren is, is dat het mentale aspect nog belangrijker is dan het dopingaspect. Sunweb presteert uitstekend deze Tour, maar niet bizar. Barguil rijdt weg bij een Kwiatkowski die vlak daarna het geeneens meer lukt om een parkeermeter te vinden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:12:28 #275
62913 Blik
The one and Only!
pi_172564655
Als Froome 1x pech krijgt tijdens de tijdrit zou die zomaar de tour nog kunnen verliezen aan Uran met een dergelijk miniem tijdsverschil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')