abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175810673
Even frustratie verwerken: paper gesubmit naar topblad eind april, en begin juni positieve reviews gekregen. Begin september de revisie gesubmit, nu inmiddels bijna kerst en nog steeds geen uitslag. WTF!?! Snap werkelijk niet dat de eerste rond een maand duurt en de twee ronde ruim drie maanden. Editor reageert niet op verzoeken om informatie.

Het vervelende is dat we niks kunnen doen. Radicaal submitten naar een ander blad gaat nog veel meer tijd duren. Maar er worden hier spelletjes gespeeld die ik niet snap.
Jesus saves but death prevails.
pi_175842452
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 14:48 schreef Shivo het volgende:
Even frustratie verwerken: paper gesubmit naar topblad eind april, en begin juni positieve reviews gekregen. Begin september de revisie gesubmit, nu inmiddels bijna kerst en nog steeds geen uitslag. WTF!?! Snap werkelijk niet dat de eerste rond een maand duurt en de twee ronde ruim drie maanden. Editor reageert niet op verzoeken om informatie.

Het vervelende is dat we niks kunnen doen. Radicaal submitten naar een ander blad gaat nog veel meer tijd duren. Maar er worden hier spelletjes gespeeld die ik niet snap.
En toen kwam de decision letter alsnog, en gaan we de kerst in met een paper in press 8-)
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 09:57:49 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176065690
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:39 schreef Shivo het volgende:

[..]

En toen kwam de decision letter alsnog, en gaan we de kerst in met een paper in press 8-)
^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 09:59:38 #204
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176065721
Ik hoop dat er voor mij eentje net in het nieuwe jaar goedgekeurd wordt.

Ik krijg deze periode ineens allemaal papers waar ik zoveelste auteur op ben te reviewer. Wat is dat toch met de einde jaar periode dan wil altijd iedereen dingen afmaken :P
LPs | CDs
pi_176306386
Uhm ja, dan heb je dus eindelijk besloten om toch echt de PhD niet af te maken... zit dan opeens bij een defence van een collega en toen begon het een beetje te jeuken.
Heb een nieuwe werkgever die eerder deze week aangaf dat ik gewoon in werktijd aan mijn PhD mag werken zolang het een beetje relevant is.
Vanochtend gesprek met mijn begeleidende professor gehad, mailtje naar de universiteitsadministratie de deur uit gedaan of ik formeel gezien nog verder mag. En ja, het kan, het mag, ennnuuuhhhh, nu ga ik dus maar even mijn thesis opgraven en kijken hoe ik die kan reanimeren met een nieuwe use-case.

Die fles bier blijft dus nog even dicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 05-01-2018 18:23:34 ]
I'm surrounded by morons!
TRV [2016: Nederland, Portugal, BelgiŽ, Nederland, Nederland, Oostenrijk, Nederland, VK, Nederland, USA, Zweden, BelgiŽ, Japan.
TRV plannen 2017: Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Zweden, Nederland, Japan
pi_176306601
Een collega van me is na 2,5 jaar nieuwe baan en pijn en moeite uiteindelijk ook nog gepromoveerd. Je bent dus niet de enige :P Veel succes iig! ;)
pi_176306893
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:08 schreef Haushofer het volgende:
Een collega van me is na 2,5 jaar nieuwe baan en pijn en moeite uiteindelijk ook nog gepromoveerd. Je bent dus niet de enige :P Veel succes iig! ;)
Ik mag er nog 1,4 jaar over doen voor ze mijn studierecht afpakken. ;)

Thanks!
I'm surrounded by morons!
TRV [2016: Nederland, Portugal, BelgiŽ, Nederland, Nederland, Oostenrijk, Nederland, VK, Nederland, USA, Zweden, BelgiŽ, Japan.
TRV plannen 2017: Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Zweden, Nederland, Japan
pi_176324401
Waarom zou je
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 10:03:01 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176514409
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat er voor mij eentje net in het nieuwe jaar goedgekeurd wordt.

En.... accepted :)
LPs | CDs
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 10:03:52 #210
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176514432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:57 schreef Fogel het volgende:
Uhm ja, dan heb je dus eindelijk besloten om toch echt de PhD niet af te maken... zit dan opeens bij een defence van een collega en toen begon het een beetje te jeuken.
Heb een nieuwe werkgever die eerder deze week aangaf dat ik gewoon in werktijd aan mijn PhD mag werken zolang het een beetje relevant is.
Vanochtend gesprek met mijn begeleidende professor gehad, mailtje naar de universiteitsadministratie de deur uit gedaan of ik formeel gezien nog verder mag. En ja, het kan, het mag, ennnuuuhhhh, nu ga ik dus maar even mijn thesis opgraven en kijken hoe ik die kan reanimeren met een nieuwe use-case.

Die fles bier blijft dus nog even dicht.
Welcome Back Fogel *O*
LPs | CDs
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')