abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172896718
registreer om deze reclame te verbergen
Als je der ziet en je hebt niet de gedachte dat je er helemaal uit elkaar wilt trekken gaat het gewoon niet werken hoe hard je het ook probeert.

Been there
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_172896951
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tot hij iemand tegenkomt die wel aan beide voldoet..
Tijd lost ook dat probleem wel op. Op je 27e is dat een 'risico' natuurlijk, maar boven je 40e niet echt meer. De meeste dames van begin 20 zitten niet te wachten op een kerel van boven de 40. Uitzonderingen - veel geld te makken - daargelaten.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:31:26 #153
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172897068
quote:
4s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een vriend van mij had dat ook met zijn date en na 2 jaar is hij er toch mee getrouwd. Hij is heel gelukkig :)

Hij houdt zich voor dat hij zelf na zijn 60e ook niet meer knap is dus dan maakt het geen moer voor hem uit
En is hij dat nu wel dan? Of denk hij dit alleen maar.
pi_172897131
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:31 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dat ook. De potje-dekseltje theorie gaat vaak ook wel op. Veel mensen hebben nu eenmaal niet heel veel keuze.

Dan kun je of een Thaise importeren of voor zo'n buitenkansje gaan.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:36:54 #155
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_172921493
Toch jammer dat uiterljk je zo in de weg zit :)
pi_172921534
Ik begin hem nu wel te knijpen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172923026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:59 schreef NanKing het volgende:
Zonde om je soulmate opzij te schuiven door je beperkte blik. Als je echt het gevoel hebt dat het je soulmate is dan boeit het toch niet dat het je type niet is? Schoonheid vergaat, de band die je hebt niet.

Wat is t wat je tegen houdt?
Ja joh met die redenatie kan je elke partner wel accepteren want anders heb je een beperkte blik.
Fylax is op televisie geweest
pi_172923144
Verder gewoon toch een beetje een risico-analyse. Denk je dat je een betere meid kan krijgen nog in de toekomst? Wil je die kans wagen? Vind je het erg om anders vrijgezel te blijven etc etc.
Fylax is op televisie geweest
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:14:57 #159
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_172923859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:41 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja joh met die redenatie kan je elke partner wel accepteren want anders heb je een beperkte blik.
Ik vind "een soulmate" wel erg ver gezocht. Denk dat meerdere deksels op een potje passen. Maar om een partner die je niet eens fysiek aantrekkelijk vindt als levensgezel/ partner te beschouwen gaat me ook weer te ver. Dat heet in mijn ogen vriendschap/ dat is je bf/ friendzone.. yes. Mijn partner moet ik zowel fysiek als emotioneel aantrekkelijk vinden, anders wordt het vriendschap of slechts een tijdelijke hook-up..
pi_172923948
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind "een soulmate" wel erg ver gezocht. Denk dat meerdere deksels op een potje passen. Maar om een partner die je niet eens fysiek aantrekkelijk vindt als levensgezel/ partner te beschouwen gaat me ook weer te ver. Dat heet in mijn ogen vriendschap/ dat is je bf/ friendzone.. yes. Mijn partner moet ik zowel fysiek als emotioneel aantrekkelijk vinden, anders wordt het vriendschap of slechts een tijdelijke hook-up..
Sommige mensen zullen niet de looks en skills hebben om een partner te schaken die aan alle voorwaarden voldoet. Ze moet hem namelijk ook nog zien zitten.

Kijk maar naar diverse stelletjes in je omgeving, op straat, etc. Je kunt moeilijk met droge ogen beweren dat die elkaar in alle gevallen woest aantrekkelijk vinden op alle punten.
pi_172944369
ga je nog reageren ts?
pi_172961347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:59 schreef NanKing het volgende:
Zonde om je soulmate opzij te schuiven door je beperkte blik. Als je echt het gevoel hebt dat het je soulmate is dan boeit het toch niet dat het je type niet is? Schoonheid vergaat, de band die je hebt niet.

Wat is t wat je tegen houdt?
Muah... Ik kan iemand fantastisch vinden als vriendin, maar als ze fysiek zo m'n type niet is dat ik em er niet van omhoog krijg om het even heel bot te zeggen is ze gebrozoned. Niks mis mee, want zonder aantrekkingskracht kan je geen intieme relatie hebben.

Wat is er mis met best buddies zijn?
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:14:04 #163
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172962390
Blijkbaar zie je haar gewoon als een vriend? Niets mis mee.
pi_172962432
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:31 schreef Elpis het volgende:

[..]

Is hij nu wat wel? :?
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')