abonnement Unibet Coolblue
pi_173215802
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173216522
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:40 schreef TheVulture het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:05:34 #103
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173218450
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is het met Arnie?
Prima, hoe is het met jou dan?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:37:35 #104
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173219828
EDIT: Was al opgelost :P

Ik vind het sneu dat die boxen dezelfde euvels en kuren vertonen waar dvd's in 2006 al mee te kampen hadden. Tegelijk kan ik nu al zeggen dat er géén vervangende schijfjes gaan komen; je hebt alle content, wees blij (echt, wees blij), want er zijn situaties geweest waar dat níet het geval was

- Bij GTST Seizoen 5 zette men een vervangactie op touw waarbij je na mailen een 2e versie van een dvd kreeg toegezonden (inderdaad de verkeerde aflevering dubbel op dvd)
- Bij Vrouwenvleugel seizoen 3 zijn niet één, maar zelfs twéé dvd's vervangen doordat deze missende/niet afspelende/niet volledig op de dvd staande afleveringen bevatte. Het kutste was nog wel dat deze dvd's de allerlaatste afleveringen van de hele serie bevatten. :P

En dan nog iets ander -> Die covers... I fucking knew it :') En niet dat het héél moeilijk is. Van seizoen 7 heb ik met Paint(!) (die ik gebruikte voor het 'zevende seizoen'-balkje plus het transparant knippen van een castfoto, ja echt), een lullige gratis Photoshop-alternative (voornamelijk voor het transparant zetten van het Goede Tijden-logo) en een beetje geduld een custom-cover gemaakt, ver voordat de cover bekend werd. Mensen dachten dat het de echte was (en zó goed was 'ie niet):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit werd 'um:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige verschillen? De achtergrond heeft een klein patroontje er overheen, het logo was al transparant (gebruiken ze OVERAL voor sinds de Goede Tijden Slechte Tijden Party Quiz-board game uit 1997) en de maker hiervan kreeg wél betaald. _O- _O- _O-

[ Bericht 50% gewijzigd door ArnieAlberts op 17-08-2017 21:47:49 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:22:48 #105
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_173221874

Heftige scène voor veel mensen en als je dit vandaag de dag op televisie uitzendt, dan zie je waarschijnlijk weer al die huilende kleuters langskomen...
Maar ik vond de tekst echt briljant geschreven en de muziek is natuurlijk fantastisch.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:31:10 #106
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_173222244
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:37:24 #107
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_173222510
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_173223392
Wie denken jullie eigenlijk wie er overlijd bij de brand?!
pi_173224691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:57 schreef Thatsmelv het volgende:
Wie denken jullie eigenlijk wie er overlijd bij de brand?!
Ik denk Felix, staat niet op de cast foto, geen 'mooie' foto in de app. Als het toch iemand van de vaste kern moet zijn dan Maxime: die is nu gelukkig met Bill dus daar moet snel een eind aan komen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:18:33 #110
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173225613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:57 schreef Thatsmelv het volgende:
Wie denken jullie eigenlijk wie er overlijd bij de brand?!
GGMM
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173227796
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

GGMM
En dat betekent?
pi_173227872
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Frey het volgende:

Heftige scène voor veel mensen en als je dit vandaag de dag op televisie uitzendt, dan zie je waarschijnlijk weer al die huilende kleuters langskomen...
Maar ik vond de tekst echt briljant geschreven en de muziek is natuurlijk fantastisch.
Bedankt voor het delen van de video's van m'n kanaal :D xD
pi_173228506
Wanneer begint het weer?
pi_173228743
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:22 schreef Frey het volgende:

Heftige scène voor veel mensen en als je dit vandaag de dag op televisie uitzendt, dan zie je waarschijnlijk weer al die huilende kleuters langskomen...
Maar ik vond de tekst echt briljant geschreven en de muziek is natuurlijk fantastisch.
Zijn mensen met een kleurtje die veelal terecht racisme aankaarten in de volksmond nu al huilende kleuters?

Ik denk dus dat dit juist niet tot huilie huilie zou leiden maar juist laat zien hoe verknipt er door sommigen nog wordt gedacht. Ik neem aan dat je het nieuws volgt, na een gezellige nazi week uit Amerika achter de rug sluit het feilloos aan op de zieke wereld waarin we leven en dat racisme wereldwijd een terechte zorg is. Ze waren best gedurfd in die tijd.

Vond de rake oneerbiedige taal van Jos is ook een goed voorbeeld van
pi_173229017
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:42 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Zijn mensen met een kleurtje die veelal terecht racisme aankaarten in de volksmond nu al huilende kleuters?

Ik denk dus dat dit juist niet tot huilie huilie zou leiden maar juist laat zien hoe verknipt er door sommigen nog wordt gedacht. Ik neem aan dat je het nieuws volgt, na een gezellige nazi week uit Amerika achter de rug sluit het feilloos aan op de zieke wereld waarin we leven en dat racisme wereldwijd een terechte zorg is. Ze waren best gedurfd in die tijd.

Vond de rake oneerbiedige taal van Jos is ook een goed voorbeeld van
Eens.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:08:48 #116
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_173230506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:42 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Zijn mensen met een kleurtje die veelal terecht racisme aankaarten in de volksmond nu al huilende kleuters?

Ik denk dus dat dit juist niet tot huilie huilie zou leiden maar juist laat zien hoe verknipt er door sommigen nog wordt gedacht. Ik neem aan dat je het nieuws volgt, na een gezellige nazi week uit Amerika achter de rug sluit het feilloos aan op de zieke wereld waarin we leven en dat racisme wereldwijd een terechte zorg is. Ze waren best gedurfd in die tijd.

Vond de rake oneerbiedige taal van Jos is ook een goed voorbeeld van
Daarom vond ik Jos ook zo'n verfrissing, geweldig uitgewerkt personage eindelijk weer eens. Het was de laatste jaren weer allemaal zo braaf. En als er eindelijk weer eens iets gebeurt, dan klagen al die mensen op de sociale media dat het allemaal te schokkend is en een slecht voorbeeld voor iedereen. Maar kom op, het is een serie man. Met thema's die vaak wel gebaseerd zijn op de realiteit, maar het is en blijft vooral fictie. Kan men daar niet tegen, kijk er dan niet naar. Als je veel reacties langs zag komen, dan wilden de meesten dat Jos weer zo snel mogelijk zou vertrekken. Op hen doel ik dus met de huilende kleuters.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_173235038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:08 schreef Frey het volgende:

[..]

Daarom vond ik Jos ook zo'n verfrissing, geweldig uitgewerkt personage eindelijk weer eens. Het was de laatste jaren weer allemaal zo braaf. En als er eindelijk weer eens iets gebeurt, dan klagen al die mensen op de sociale media dat het allemaal te schokkend is en een slecht voorbeeld voor iedereen. Maar kom op, het is een serie man. Met thema's die vaak wel gebaseerd zijn op de realiteit, maar het is en blijft vooral fictie. Kan men daar niet tegen, kijk er dan niet naar. Als je veel reacties langs zag komen, dan wilden de meesten dat Jos weer zo snel mogelijk zou vertrekken. Op hen doel ik dus met de huilende kleuters.
haha, een hele andere context dus ;)
Ik snap je
Moet eerlijk zeggen dat ik al lange tijd geen reacties meer lees, maar herken het wel
Heb me vaker verwonderd over de tegenstrijdige reacties. Was er eindelijk iets goed, werd het daar afgebrand haha. Al heb ik vaak het idee dat het ook veelal uit, als ik dat zo mag zeggen, simpelere overweging is. Wij denken in GTST als product. Veel mensen die daar reageren denken uit meeleven met de soap. 'Die slechterik moet weg' terwijl het natuurlijk geweldig is dat die slechterik er is.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:00:46 #118
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_173237319
Jos is dan ook neergezet als een karakter om te haten. Dat GTST zulke feedback krijgt is dus een teken dat ze een goed karakter hebben bedacht en er een goede acteur voor hebben weten te strikken.
pi_173237593
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:43 schreef Thatsmelv het volgende:

[..]

Klopt, dat heb ik ook. Gek dat jij dat niet hebt van aflevering 3001. Tot nu toe vier verschillende mensen die net als mij, een halve aflevering missen.
Ik heb het ook. Ook sommige stukken soort van de 1e dvd is afspeelsnelheid 0.5 en geluid snelheid 1. Heel vervelend kijken :')
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:30:55 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_173247777


Gefeliciteerd PeterKelder! :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:45:52 #121
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_173250179
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:30 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd PeterKelder! :P
:D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_173255776
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:30 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd PeterKelder! :P
Hahaha, die blijft leuk :D
Dankjewel!!
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_173276627
Volgens de app zijn Felix en Lucas inmiddels ook veilig, ik neig toch heel erg naar Maxime als slachtoffer.
pi_173277526
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:10 schreef Mriekie het volgende:
Volgens de app zijn Felix en Lucas inmiddels ook veilig, ik neig toch heel erg naar Maxime als slachtoffer.
Inederdaad :(

Ik las trouwens net mensen iets zeggen over dat Zoë weleens de dochter kon zijn van Mark de Moor en Marieke Vollaards. Dat zou leuk zijn! ;p
  zondag 20 augustus 2017 @ 14:15:42 #125
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_173278246
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:10 schreef Mriekie het volgende:
Volgens de app zijn Felix en Lucas inmiddels ook veilig, ik neig toch heel erg naar Maxime als slachtoffer.
Denk dat het toch echt dat in de app uiteindelijk Rikki en Aysen overblijven _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')