abonnement Unibet Coolblue
pi_172544537

Na een weekend rust maakt de Formule 1 zich op voor de laatste race tot aan de zomerstop. Op de laatste zondag van deze maand zal de Grote Prijs van Hongarije worden verreden, waarna we een maand moeten wachten tot het spektakel in het laatste weekend van Augustus weer verder gaat in België. Sinds de afgelopen race in Engeland is de strijd in het wereldkampioenschap ongekend spannend. De voorsprong van Sebastian Vettel op Lewis Hamilton is geslonken tot slechts één miserabel puntje.

De race in Hongarije zal zoals gebruikelijk worden verreden op de 4.381 kilometer lange Hungaroring. Het circuit ligt dichtbij Mogyoród, een bescheiden plaats in de buurt van Boedapest. Ondanks het gegeven dat de korte en bochtige baan nooit erg populair is geweest onder racefans, is het zo langzamerhand wel één van de langst dienende circuits op de kalender aan het worden. Sinds de eerste uitvoering in 1986 heeft het Hongaarse circuit geen jaargang overgeslagen en komende zondag zal daarom de 32e editie worden verreden. De impopulariteit komt voor het grootste deel voort uit het feit dat brute inhaalacties een zeldzaamheid zijn op de trage baan. Veel krappe bochten en een relatief kort recht stuk nodigen uit tot een optocht. Flink wat edities lieten dan ook een saai raceverloop zien. En de extra brede banden van dit jaar lijken een voortzetting van de optochten in het vooruitzicht te hebben.



Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport















Actueel weer Hungaroring

SPOILER: Voor de dames ..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:11:08 #2
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172544813
OP titel svp veranderen naar Huilen met HALO
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:12:24 #3
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_172544826
Liberty Media doet er alles aan om F1 populairder te krijgen onder de fans. Deze beslissing die door de fans niet gedragen wordt, maar vooral ook niet door de teams gaat er nooit komen. Dat gaat Liberty namelijk te veel geld en negatieve publiciteit opleveren.

Volgens mij is dit meer een middel van Todt om de teams te dwingen om met een unaniem besluit te komen. "Jullie willen meer veiligheid? Prima, zeg maar hoe dat moet. Blijf je dit wensen en komt er geen goed idee van jullie waar iedereen achter staat? Prima, dan krijg je een teenslipper boven je helm."
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:17:18 #4
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172544895
quote:
Valt er tenminste nog iets te gniffelen met al deze F1-droevigheid
Flesje bier
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:19:34 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172544916
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:18 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Valt er tenminste nog iets te gniffelen met al deze F1-droevigheid
Dat was ook mijn intentie.
Hopen dat die halo er gewoon niet komt, en je er nu nog niet te druk om maken.
pi_172544928
Ik ben wel benieuwd hoe het zich nu verder gaat ontwikkelen en of het er ook daadwerkelijk van gaat komen inderdaad.
Flesje bier
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:21:45 #8
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172544953
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Dat gaat Liberty namelijk te veel geld en negatieve publiciteit opleveren.
Ik denk niet dat ze daar moeite mee hebben :P
UI Made bij VanilleKwark.
pi_172545110
Olav_Mol twitterde op woensdag 19-07-2017 om 21:30:29 Zie t persbericht van de FIA in 2019 al:..... Om reden van veiligheid is besloten de HALO per direct te verbieden reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:34:17 #10
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172545187
Dit is het definitieve einde van de F1.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:36:38 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172545227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het definitieve einde van de F1.
om een halo... nou als het zo slecht geteld is met F1 dat men massaal het de rug toekeert om zoiets... ....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:38:00 #12
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172545245
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

om een halo... nou als het zo slecht geteld is met F1 dat men massaal het de rug toekeert om zoiets... ....
Niet alleen dat. Sharkfins, T-wings, stoppen met bijtanken. En dan dit spuuglelijke ding er op. En welke ongelukken had dit nou voorkomen? En hoe was Alonso vorig jaar uit de auto gekomen?
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:40:47 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172545300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het definitieve einde van de F1.
dat zal wel niet maar het wordt er iig niet beter op, wat dat betreft schieten ze zichzelf toch met regelmaat in de voet
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:48:01 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172545439
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Sharkfins, T-wings, stoppen met bijtanken. En dan dit spuuglelijke ding er op. En welke ongelukken had dit nou voorkomen? En hoe was Alonso vorig jaar uit de auto gekomen?
ja F1 wagens veranderen wel eens van uiterlijk, anders hadden ze nog steeds zo uitgezien:



die shark+t-wing verdwijnt wel weer, bijtanken, och ik mis het niet, en ja als iets onpractisch is dan verdwijnt het wel weer ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:51:12 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172545493
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

ja F1 wagens veranderen wel eens van uiterlijk, anders hadden ze nog steeds zo uitgezien:

[ afbeelding ]

die shark+t-wing verdwijnt wel weer, bijtanken, och ik mis het niet, en ja als iets onpractisch is dan verdwijnt het wel weer ...
dat is wel zo maar dat neemt niet weg dat ze vaak de verkeerde beslissing nemen
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:53:43 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172545530
wanneer komt alfa-romeo nou eens terug de F1 in ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_172545600
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]
knip
En welke ongelukken had dit nou voorkomen?
Nou, het is toch best een bedreiging dat de coureur daar redelijk open met alleen zijn helm zit?

Ik weet niet of we per se moeten praten in "welke ongelukken in het verleden" want dat voorkomt niet een potentieel gevaarlijke situatie.

Maar als we praten in voorbeeld, komen we niet verder dan Surtees of een Pryce (tig jaren geleden) en Senna gaat wel ver om aan te halen. Maar stel, een auto komt bovenop een andere auto, dan is de kans aanwezig dat het hoofd van de coureur geraakt wordt. Dan zou de Halo van toegevoegde waarde zijn. Tot op heden is dat alleen altijd goed gegaan.

Banden raken gelukkig tegenwoordig niet meer los (behalve Baku vorig jaar?) maar andere onderdelen?

Als coureurs echt gehinderd worden, lijkt mij dat een valide argument. Lelijk/esthetisch mag niet echt een argument zijn dnek ik
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:00:06 #18
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172545646
Van wat voor materiaal is een halo eigenlijk gemaakt?
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:01:04 #19
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172545666
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:53 schreef Re het volgende:
wanneer komt alfa-romeo nou eens terug de F1 in ;(
Alfa O+
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172545679
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:00 schreef tja77 het volgende:
Van wat voor materiaal is een halo eigenlijk gemaakt?
Carbon fiber lijkt me, maar dat weet ik niet zeker.
Flesje bier
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:07:06 #21
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172545769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:01 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Carbon fiber lijkt me, maar dat weet ik niet zeker.
Dat breekt bij een beetje impact toch gewoon in stukken?
pi_172545836
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:53 schreef Re het volgende:
wanneer komt alfa-romeo nou eens terug de F1 in ;(
Volgend jaar als motorleverancier van Haas waarschijnlijk.
Alleen zijn het dan de Ferrari motoren die hernoemd zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:14:39 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172545908
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat breekt bij een beetje impact toch gewoon in stukken?
daarom lijkt me niet, de prototypes waren van staal maar ze zullen allicht een beter en vooral lichter materiaal vinden
pi_172545928
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Sharkfins, T-wings, stoppen met bijtanken. En dan dit spuuglelijke ding er op. En welke ongelukken had dit nou voorkomen? En hoe was Alonso vorig jaar uit de auto gekomen?
Het ongeluk van Maria de Vilotta, en misschien Henry Surtees.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:21:40 #25
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172546027
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het ongeluk van Maria de Vilotta, en misschien Henry Surtees.
DE Vilotta misschien wel. Surtees ben ik ook wel zeker van, maar die was buiten de F1.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:23:49 #26
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_172546064
Als de heren van de FIA willen dat er nooit meer iets kan gebeuren, kunnen ze beter de F1 afschaffen. De halo is een gedrocht, maakt de wagens alleen maar lelijker. Zou de coureurs zelf de keuze geven of ze met of zonder willen rijden. Grote kans dat er geen enkele halo te zien zal zijn dan.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:28:59 #27
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172546169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom lijkt me niet, de prototypes waren van staal maar ze zullen allicht een beter en vooral lichter materiaal vinden
Het zou dus ook nadelig kunnen werken. Als er bij een crash vervorming optreedt, kan het dus de coureur verhinderen de cockpit te verlaten. Of hoe krijg je de coureur met zwaar letsel nog op een vlotte manier uit de auto?
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:32:51 #28
62913 Blik
The one and Only!
pi_172546254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:23 schreef 4-elements het volgende:
Als de heren van de FIA willen dat er nooit meer iets kan gebeuren, kunnen ze beter de F1 afschaffen. De halo is een gedrocht, maakt de wagens alleen maar lelijker. Zou de coureurs zelf de keuze geven of ze met of zonder willen rijden. Grote kans dat er geen enkele halo te zien zal zijn dan.
Lelijk is subjectief, ik vind F1 auto's sowieso niet om aan te gluren, LMP's vind ik mooier. Maar het is gewoon niet minder gevaarlijk, er zijn meer voorbeelden te bedenken waarbij problemen ontstaan dan waarbij er problemen opgelost worden.
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:33:41 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172546272
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het zou dus ook nadelig kunnen werken. Als er bij een crash vervorming optreedt, kan het dus de coureur verhinderen de cockpit te verlaten. Of hoe krijg je de coureur met zwaar letsel nog op een vlotte manier uit de auto?
ze zullen nog wel het een en ander moeten testen, in gewone omstandigheden kan een coureur binnen de 5 seconden de auto uit las ik.

Mobil1TheGrid twitterde op donderdag 20-07-2017 om 11:11:26 Head Vs. Heart – @ScarbsTech explores the #Halo concept & safety in @F1. https://t.co/M9Bv0ljfWi (From 2016). #Techhttps://t.co/YftY3pz0aM reageer retweet
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:37:52 #30
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172546350
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het ongeluk van Maria de Vilotta, en misschien Henry Surtees.
De Vilotta kwam tegen de openstaande laadklep van een vrachtwagen toch?
Dat was natuurlijk makkelijker te voorkomen geweest. Maar dan nog heb je de vraag, is die halo stevig genoeg?
pi_172546706
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat breekt bij een beetje impact toch gewoon in stukken?
Ik dacht dat spul juist supersterk was? Zal iig niet hetzelfde soort carbon fiber zijn dat wordt gebruikt voor de voor- en achtervleugels etc.

Een BBC artikel uit 2016 zegt dat de halo van titanium is lees ik nu iig.
Flesje bier
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:59:09 #32
62913 Blik
The one and Only!
pi_172546772
quote:
11s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:55 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik dacht dat spul juist supersterk was? Zal iig niet hetzelfde soort carbon fiber zijn dat wordt gebruikt voor de voor- en achtervleugels etc.

Een BBC artikel uit 2016 zegt dat de halo van titanium is lees ik nu iig.
En kan dat spul tegen een impact van een F1-auto tegen een wiel of een massieve graafmachine met 150/200 km/u? Dat zijn nogal wat krachten wat erop komt
pi_172546803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:59 schreef Blik het volgende:

[..]

En kan dat spul tegen een impact van een F1-auto tegen een wiel of een massieve graafmachine met 150/200 km/u? Dat zijn nogal wat krachten wat erop komt
De zitkuip blijft toch ook heel bij impact? Die is ook van carbon.
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:02:15 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_172546835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:00 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

De zitkuip blijft toch ook heel bij impact? Die is ook van carbon.
Ik heb toch het idee dat een monocoque/zitkuip wat steviger is dan een "losse" halo. Maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.

Bijvoorbeeld bij die impact van Bianchi, ik zou graag de test willen zien waaruit blijkt dat daarmee de dood van Bianchi voorkomen had kunnen worden
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:02:56 #35
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172546849
quote:
11s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:55 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik dacht dat spul juist supersterk was? Zal iig niet hetzelfde soort carbon fiber zijn dat wordt gebruikt voor de voor- en achtervleugels etc.

Een BBC artikel uit 2016 zegt dat de halo van titanium is lees ik nu iig.
Ligt aan de manier waarop het belast wordt.
Veel aerodynamische onderdelen zijn ook van carbonfiber gemaakt. Gaat prima ondanks alle druk die erop komt te staan bij + 300km/uur (gelijkmatig verdeelde belasting). Maar bij een tikje (puntlast) van een andere auto vliegen de carbonfiber onderdelen in de rondte.
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:05:38 #36
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172546898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:00 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

De zitkuip blijft toch ook heel bij impact? Die is ook van carbon.
Dat komt omdat een deel van de monocoque als kreukelzone fungeert.

  donderdag 20 juli 2017 @ 12:10:51 #37
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172547013
Volgens mij zegt de meneer van Caterham 15m/sec
Dat is nog geen 55km/uur.
Wat gebeurt er dan als een auto met 200+ ergens in crasht...

  donderdag 20 juli 2017 @ 12:18:25 #38
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_172547170
Nico was bij ons op de zaak :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:25:40 #39
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172547300
Ja die moet ook wat met zijn tijd nu
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172547389
Head is dat het nieuwe had? :P

@nils7 werk jij in Silicon Valley?
pi_172547463
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:10 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij zegt de meneer van Caterham 15m/sec
Dat is nog geen 55km/uur.
Wat gebeurt er dan als een auto met 200+ ergens in crasht...

Dit zijn tests tegen een betonnen muur met zelfs nog stalen pijpen er op. Dat kom je op een circuit niet zo snel tegen denk ik. :P Met 55 km/h zullen ze dan wel vrij representatieve resultaten krijgen, die vergelijkbaar zijn met een +200 km/h crash tegen een zachte wand met bijvoorbeeld bandenbarrières er voor.
Flesje bier
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:40:55 #42
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172547578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dit zijn tests tegen een betonnen muur met zelfs nog stalen pijpen er op. Dat kom je op een circuit niet zo snel tegen denk ik. :P Met 55 km/h zullen ze dan wel vrij representatieve resultaten krijgen, die vergelijkbaar zijn met een +200 km/h crash tegen een zachte wand met bijvoorbeeld bandenbarrières er voor.
Echter gebeuren er ook veel crashes tussen auto's onderling, en wordt de monocoque op de meest ideale manier getest (frontaal). Als een andere monocoque in de flank komt, is de schade nog steeds behoorlijk.
Maar carbonfiber is volgens mij wel het ideale materiaal voor de cockpit.
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:41:02 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172547579
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat komt omdat een deel van de monocoque als kreukelzone fungeert.

Mooi promotie filmpje, je ziet precies niet wat je wil zien bij een crash test :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:50:53 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172547728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het definitieve einde van de F1.
Wat een onzin.. Daarom komen er per race zo'n 100.000 man en zitten er miljoenen aan de buis. F1 is altijd een showcase en provingground geweest. Het is wachten op het eerste incident en klaar. Dat is met alles zo in het verleden geweest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_172547763
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:02 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb toch het idee dat een monocoque/zitkuip wat steviger is dan een "losse" halo. Maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.

Bijvoorbeeld bij die impact van Bianchi, ik zou graag de test willen zien waaruit blijkt dat daarmee de dood van Bianchi voorkomen had kunnen worden
Het wordt ook geen losse halo toch? Dacht dat het in de constructie verwerkt zou worden.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:05:04 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172547975
https://www.f1today.net/n(...)t-besluit-van-de-fia

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:23 schreef 4-elements het volgende:
Als de heren van de FIA willen dat er nooit meer iets kan gebeuren, kunnen ze beter de F1 afschaffen. De halo is een gedrocht, maakt de wagens alleen maar lelijker. Zou de coureurs zelf de keuze geven of ze met of zonder willen rijden. Grote kans dat er geen enkele halo te zien zal zijn dan.
Al zit niet iedere coureur in de GPDA. Max bijvoorbeeld al niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172548036
Waarom testen ze dit niet een seizoentje in de F3 of GP2 ?
Dan kunnen ze kijken of het wat is uberhaubt
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:23:41 #48
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_172548341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:30 schreef SnowOokami het volgende:
Head is dat het nieuwe had? :P

@nils7 werk jij in Silicon Valley?
Nee wel bij een bedrijf met het hoofdkantoor daar :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:32:52 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_172548535
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:18 schreef nils7 het volgende:
Nico was bij ons op de zaak :P
Even de nieuwe model Y uitproberen :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_172548593
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 13:08 schreef MrSweets het volgende:
Waarom testen ze dit niet een seizoentje in de F3 of GP2 ?
Dan kunnen ze kijken of het wat is uberhaubt
Waarom testen ze het niet in de indy car ? Dit hele gezeik is weer aangewakkerd na het dodelijke ongeval met Justin Wilson. Maar in de indycar is niks veranderd volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')