abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 22:57:09 #251
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_172564145
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:54 schreef Nintex het volgende:

Geen steek veranderd, geen hoogmoed gekregen, omdat hij president geworden is.
Als je op dat soort spectra al maximaal scoort, dan is dat ook niet zo'n prestatie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_172564185
Impulsief handelen is niet direct een positieve eigenschap in dit soort kwesties. Het buitenlandbeleid van de VS is in mijn ogen een vrij ineffectieve chaos. In Azië wordt vrij weinig bereikt en in het Midden-Oosten wordt het er ook niet beter op. De succesjes die je daar ziet zoals in Irak zijn vooral nog het gevolg van het beleid van Obama. Veel effectief en daadkrachtig militair optreden zie ik eigenlijk niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 20 juli 2017 @ 22:58:33 #253
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172564191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het beste van Trump is serieus dat hij ondanks alles gewoon Donald Trump is gebleven.

Geen steek veranderd, geen hoogmoed gekregen, omdat hij president geworden is.
Is hij nu president geworden of Trump gebleven?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_172564248
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het beste van Trump is serieus dat hij ondanks alles gewoon Donald Trump is gebleven.

Geen steek veranderd, geen hoogmoed gekregen, omdat hij president geworden is.
Nee natuurlijk geen hoogmoed gekregen want die had hij al lang :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 23:02:11 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172564319
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Is hij nu president geworden of Trump gebleven?
Allebei, helaas.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 juli 2017 @ 23:02:51 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172564345
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het beste van Trump is serieus dat hij ondanks alles gewoon Donald Trump is gebleven.

Geen steek veranderd, geen hoogmoed gekregen, omdat hij president geworden is.
Heel leuk voor hem. Maar tot nu toe heeft hij zo een whopping NUL grote wetten door het congres weten te krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:08:41 #257
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_172564544
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

[quote]1. Tja...da's dan wel een vrij kleine achterban gezien zijn approval.
Valt wel mee. 40% van 320 miljoen inwoners is alsnog 128 miljoen Amerikanen. Om dat nou klein te noemen...

quote:
2. En heeft al meerdere foute beslissingen genomen. Obama treuzelde helemaal niet, overigens, hij wilde steun voor zijn beslissingen, een normale zaak.
Foute beslissingen weet ik niet, maar ik ben het met je eens dat Obama veel gestructureerder te werk ging als het om militair ingrijpen ging. Helaas heeft die ook bepaald niet foutloos gehandeld.

quote:
3. Ja, duh, een economie door en voor miljardairs gerund doet het goed bij vermogenden. Banen daarentegen...
Een hoge beurs leidt niet per direct tot meer banen, dat is toch nog een kwestie van afwachten de komende tijd. Voor de Amerikanen (en ook ons als Europeanen) mag ik in ieder geval hopen dat de beurzen het redelijk goed blijven doen, want als die ook instorten dan hoop ik dat we niet 2009 opnieuw mogen beleven.

quote:
4. Is dat zo? Hij roept vooral veel SAD en ANGRY, niemand weet of hij dat meent of dat het allemaal gelul is.
Dat neemt niets weg van het punt: hij is een open boek. Of het allemaal waar is, tsja. Maar dan komen we weer terug bij punt 1: hij zegt wat zijn achterban wil horen.

quote:
5. Dat is tot op heden nog helemaal nergens uit gebleken, zijn gehamer op een muur en de ACA repeal geven alleen blijk van het tegenovergestelde. Verder is hij vooral goed in het belonen van mensen die hem steunen.
Lijkt me op zich geen verkeerd ding, de mensen die je steunen belonen. Maar ik ben het met je eens dat het qua beleid zeer stroef loopt en hij weinig gedaan krijgt. Als hij echt wat wil bereiken zal hij inderdaad ook de mensen die hem juist niet steunen moeten gaan activeren.

quote:
6. Het bedrijf Trump dient enorme rekeningen in bij de regering voor huur van locaties zoals Mar a Lago, Trump Tower en zijn verblijf in NJ, kortom, een lulverhaal.
Nee, is gewoon waar. Feiten zijn te checken bij de grote media. Dat hij daarnaast op andere gebieden er een potje van maakt, doet weinig af van het punt. Wat wel wat af doet aan het punt, is het feit dat het er op lijkt dat hij de laatste maanden wel gewoon weer zijn loon houdt, dus het goede gebaar was maar van korte duur.
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 23:11:24 #258
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172564628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:08 schreef Belabor het volgende:

[..]

Valt wel mee. 40% van 320 miljoen inwoners is alsnog 128 miljoen Amerikanen. Om dat nou klein te noemen...

[..]

Foute beslissingen weet ik niet, maar ik ben het met je eens dat Obama veel gestructureerder te werk ging als het om militair ingrijpen ging. Helaas heeft die ook bepaald niet foutloos gehandeld.

[..]

Een hoge beurs leidt niet per direct tot meer banen, dat is toch nog een kwestie van afwachten de komende tijd. Voor de Amerikanen (en ook ons als Europeanen) mag ik in ieder geval hopen dat de beurzen het redelijk goed blijven doen, want als die ook instorten dan hoop ik dat we niet 2009 opnieuw mogen beleven.

[..]

Dat neemt niets weg van het punt: hij is een open boek. Of het allemaal waar is, tsja. Maar dan komen we weer terug bij punt 1: hij zegt wat zijn achterban wil horen.

[..]

Lijkt me op zich geen verkeerd ding, de mensen die je steunen belonen. Maar ik ben het met je eens dat het qua beleid zeer stroef loopt en hij weinig gedaan krijgt. Als hij echt wat wil bereiken zal hij inderdaad ook de mensen die hem juist niet steunen moeten gaan activeren.

[..]

Nee, is gewoon waar. Feiten zijn te checken bij de grote media. Dat hij daarnaast op andere gebieden er een potje van maakt, doet weinig af van het punt. Wat wel wat af doet aan het punt, is het feit dat het er op lijkt dat hij de laatste maanden wel gewoon weer zijn loon houdt, dus het goede gebaar was maar van korte duur.
Trump liegt nogal veel dus hij is totaal geen open boek.

Dan moet je die feiten nog maar eens gaan checken, de rekening voor Mar a Lago en Trump Tower ligt bij de belastingbetaler, 130.000 dollar per maand voor een aantal militairen die een kantoor in Trump Tower moeten hebben omdat ze in de buurt van de President moeten zijn om een voorbeeld te noemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:15:41 #259
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_172564725
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump liegt nogal veel dus hij is totaal geen open boek.

Dan moet je die feiten nog maar eens gaan checken, de rekening voor Mar a Lago en Trump Tower ligt bij de belastingbetaler, 130.000 dollar per maand voor een aantal militairen die een kantoor in Trump Tower moeten hebben omdat ze in de buurt van de President moeten zijn om een voorbeeld te noemen.
Weet je, als je mijn reactie niet eens leest en gewoon letterlijk herhaalt wat je net ook al gezegd hebt, dan hoef ik ook niet te proberen om een redelijk onpartijdige discussie hierover met je te houden.

Toch opzienbarend hoeveel mensen zich aan deze zijde van de oceaan opfokken over de Amerikaanse president en er aan de andere zijde mensen zijn die hem tot in het bizarre toe verdedigen. Zou fijn zijn als we hier wat meer een afstandelijke discussie zouden kunnen houden door alles wat breder en feitelijker te bekijken.
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 23:17:03 #260
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172564763
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:15 schreef Belabor het volgende:

[..]

Weet je, als je mijn reactie niet eens leest en gewoon letterlijk herhaalt wat je net ook al gezegd hebt, dan hoef ik ook niet te proberen om een redelijk onpartijdige discussie hierover met je te houden.

Toch opzienbarend hoeveel mensen zich aan deze zijde van de oceaan opfokken over de Amerikaanse president en er aan de andere zijde mensen zijn die hem tot in het bizarre toe verdedigen. Zou fijn zijn als we hier wat meer een afstandelijke discussie zouden kunnen houden door alles wat breder en feitelijker te bekijken.
Grappig dan wel dat ik met feiten kom en jij niet. Maar goed, wat jij wilt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:18:14 #261
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172564801
Trouwens, wat betreft die 40% approval, dat is als we een betrekkelijke neutrale aggregator nemen 38,6%.

Er is echter een probleem. Dat is dat mensen zich in polls niet langer identificeren als republikeins waar ze dat voorheen wel deden. Dit vertekent polls en de publieke polls zijn niet goed ge-equipeerd om hiermee te dealen (je zou stemdata moeten correleren aan wat ze eerder gezegd hebben bv.).

Dit artikel bespreekt dat het een effect van zo'n 3%-4%-punt zou zijn en zou neerkomen op een swing in republikeinse approval van zo'n 10%-punt ten nadele van Trump. Maar goed, dat is dus 1 artikel, geen wetenschappelijke paper, laat staan meerdere papers. Het komt wel plausibel op me over echter.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:25:50 #262
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_172564955
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Grappig dan wel dat ik met feiten kom en jij niet. Maar goed, wat jij wilt.
Het had echter geen betrekking op de stelling. Het ging over het loon van Trump, niet over zijn beveiligingskosten. Zo kun je altijd wel een bron vinden indirect gerelateerd is om een stelling onderuit te halen.

Die kosten voor beveiliging zijn ook maar een momentopname, maar dat ze op dit moment flink hoger zijn dan bij Obama is al voldoende gerapporteerd.
pi_172564957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:08 schreef Belabor het volgende:

[..]

Valt wel mee. 40% van 320 miljoen inwoners is alsnog 128 miljoen Amerikanen. Om dat nou klein te noemen...
Je moet dat wel in perspectief plaatsen. In de hedendaagse gepolariseerde politiek is de approval rate onder de eigen achterban altijd wel vrij hoog. En in alle opzichten is zelfs die bij Trump relatief laag.


quote:
[..]

Foute beslissingen weet ik niet, maar ik ben het met je eens dat Obama veel gestructureerder te werk ging als het om militair ingrijpen ging. Helaas heeft die ook bepaald niet foutloos gehandeld.
Foutloos handelen impliceert in mijn ogen dat er een juiste wijze van handelen is. Het is een afweging van belangen en factoren die uiteindelijk goed of slecht kan uitpakken voor verschillende partijen.

quote:
[..]

Een hoge beurs leidt niet per direct tot meer banen, dat is toch nog een kwestie van afwachten de komende tijd. Voor de Amerikanen (en ook ons als Europeanen) mag ik in ieder geval hopen dat de beurzen het redelijk goed blijven doen, want als die ook instorten dan hoop ik dat we niet 2009 opnieuw mogen beleven.
Een hogere beurs valt echter niet toe te schrijven aan beleid van Trump, want dat is er praktisch niet. Als het al ergens een effect van is dan is het de economie die gewoon doorgaat op het pad dat onder Obama is ingezet gecombineerd met speculatie op gunstige belastingverlagingen.

quote:
[..]

Dat neemt niets weg van het punt: hij is een open boek. Of het allemaal waar is, tsja. Maar dan komen we weer terug bij punt 1: hij zegt wat zijn achterban wil horen.

[..]

Lijkt me op zich geen verkeerd ding, de mensen die je steunen belonen. Maar ik ben het met je eens dat het qua beleid zeer stroef loopt en hij weinig gedaan krijgt. Als hij echt wat wil bereiken zal hij inderdaad ook de mensen die hem juist niet steunen moeten gaan activeren.
Met die steun werd volgens mij meer gedoeld op grote donoren. Mensen invloed laten kopen is toch niet iets waar kiezers heel blij van worden.

quote:
[..]

Nee, is gewoon waar. Feiten zijn te checken bij de grote media. Dat hij daarnaast op andere gebieden er een potje van maakt, doet weinig af van het punt. Wat wel wat af doet aan het punt, is het feit dat het er op lijkt dat hij de laatste maanden wel gewoon weer zijn loon houdt, dus het goede gebaar was maar van korte duur.
Het punt is dat afzien van het salaris nogal een symboolmaatregel is als je dat geld op andere manieren dubbel en dwars terugverdient.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172565095
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 22:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het beste van Trump is serieus dat hij ondanks alles gewoon Donald Trump is gebleven.

Geen steek veranderd, geen hoogmoed gekregen, omdat hij president geworden is.
Een béétje president weet dat gepaste nederigheid beter past bij het ambt. :{
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:33:10 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172565128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:25 schreef Belabor het volgende:

[..]

Het had echter geen betrekking op de stelling. Het ging over het loon van Trump, niet over zijn beveiligingskosten. Zo kun je altijd wel een bron vinden indirect gerelateerd is om een stelling onderuit te halen.

Die kosten voor beveiliging zijn ook maar een momentopname, maar dat ze op dit moment flink hoger zijn dan bij Obama is al voldoende gerapporteerd.
Oh, maar, make no mistake, mijn beeld is dat als we als een verenigd Europa opereren enorm voordeel hiervan kunnen krijgen. We moeten wel onze eigen rechtse gekkies wat beteugelen om de Putin-aanhang wat in toom te houden (srsly, idiots).

Wat klimaatbeleid betreft vind ik het wel jammer en ook qua projectie van westerse normen en waarden.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:37:55 #266
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_172565219
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:25 schreef Monolith het volgende:
Je moet dat wel in perspectief plaatsen. In de hedendaagse gepolariseerde politiek is de approval rate onder de eigen achterban altijd wel vrij hoog. En in alle opzichten is zelfs die bij Trump relatief laag.
Dat ontken ik ook nergens. Het is denk ik vooral wachten op een besluit dat zijn eigen achterban direct hard gaat treffen voordat die hem echt in grote getallen af gaan vallen.

Tot op dit moment weet hij, ondanks de zeer negatieve berichtgeving, het vertrouwen onder de achterban nog vast te houden. Dat vind ik in zekere zin wel een prestatie. Maar zoals gezegd, alles is relatief.
quote:
Een hogere beurs valt echter niet toe te schrijven aan beleid van Trump, want dat is er praktisch niet. Als het al ergens een effect van is dan is het de economie die gewoon doorgaat op het pad dat onder Obama is ingezet gecombineerd met speculatie op gunstige belastingverlagingen.
Ben ik maar deels met je eens. Beurzen groeien onder economische groei, en daar heeft Obama inderdaad de fundering voor gezet, dat is waar. Maar beurzen floreren ook onder speculatie, dat is wat centraal staat op de financiële markt. En dat betekend dat de bedrijven nu speculeren op verbeterende marktomstandigheden, soepelere regulatie en andere voordelen die Trump hen voorstelt.

Echter, als gaat blijken dat het komende half jaar geen enkele van deze beloftes waar gemaakt kan worden, dan kun je al voorspellen wat er zal gebeuren: die beurzen zullen weer in gaan zakken.

Dus het is deels wel een gevolg van het presidentschap van Trump, maar puur berust op die speculatie.

quote:
Met die steun werd volgens mij meer gedoeld op grote donoren. Mensen invloed laten kopen is toch niet iets waar kiezers heel blij van worden.
Ik heb het opgevat in algemene zin, het belonen van zijn supporters en daarnaast dan natuurlijk ook de sponsors. Money in Politics is al jaren hoofdpijndossier nummer 1 voor de Amerikaanse kiezers, maar dat zie ik voorlopig niet veranderen. Wellicht als een Bernie wat verder in de verkiezingen gekomen was, maar we weten allemaal dat dit wensdenken is.

quote:
Het punt is dat afzien van het salaris nogal een symboolmaatregel is als je dat geld op andere manieren dubbel en dwars terugverdient.
Ik ben het ook wel met je eens, daar niet van. Het symbool telt alleen wel, zeker voor zijn achterban. Symboliek en woorden, dat zijn twee van de belangrijkste peilers waarmee Trump de verkiezingen heeft weten te winnen. Niet met daden, niet met daadwerkelijk goede plannen, maar met overtuigingskracht.

Dat kun je toch niet ontkennen, dat de man ontzettend goed weet hoe hij een blijvende indruk op mensen moet maken, of dat nou slecht of goed is.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:44:52 #267
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172565348
Is er gewoon fucking geen grens ook echt? Team Trump Used Obamacare Money to Run PR Effort Against It

De anti-wetenschappelijke houding:

Nearly seven years ago, I came to work for the Interior Department, where, among other things, I’ve helped endangered communities in Alaska prepare for and adapt to a changing climate. But on June 15, I was one of about 50 senior department employees who received letters informing us of involuntary reassignments. Citing a need to “improve talent development, mission delivery and collaboration,” the letter informed me that I was reassigned to an unrelated job in the accounting office that collects royalty checks from fossil fuel companies.

Ik snap gewoon niet waarom dit soort dingen gesupport worden.

En dit is wat me te binnen schiet van 2 dagen corruptie. Nog los van het hele Rusland gezeik.
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 23:46:47 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172565388
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er gewoon fucking geen grens ook echt? Team Trump Used Obamacare Money to Run PR Effort Against It

De anti-wetenschappelijke houding:

Nearly seven years ago, I came to work for the Interior Department, where, among other things, I’ve helped endangered communities in Alaska prepare for and adapt to a changing climate. But on June 15, I was one of about 50 senior department employees who received letters informing us of involuntary reassignments. Citing a need to “improve talent development, mission delivery and collaboration,” the letter informed me that I was reassigned to an unrelated job in the accounting office that collects royalty checks from fossil fuel companies.

Ik snap gewoon niet waarom dit soort dingen gesupport worden.
Er loopt een grote rode draad door de Trump regering en dat is een negatieve houding in woord en daad tegenover wetenschap. Dat loopt van de EPA, naar DoE, naar NASA naar de FDA en zelfs de FCC.

Waarbij negatieve houding een nogal zwakke term is eigenlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:50:14 #269
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172565449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er loopt een grote rode draad door de Trump regering en dat is een negatieve houding in woord en daad tegenover wetenschap. Dat loopt van de EPA, naar DoE, naar NASA naar de FDA en zelfs de FCC.

Waarbij negatieve houding een nogal zwakke term is eigenlijk.
Toch bijzonder dat hij zoveel kwaad bloed zet maar zijn politieke tegenstanders daar niks tegenover kunnen stellen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:51:20 #270
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172565473
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er loopt een grote rode draad door de Trump regering en dat is een negatieve houding in woord en daad tegenover wetenschap. Dat loopt van de EPA, naar DoE, naar NASA naar de FDA en zelfs de FCC.

Waarbij negatieve houding een nogal zwakke term is eigenlijk.
Ik vind het best eng. Het is ook niks nieuws overigens. Als je kijkt naar de trend in wetenschap schuift het weg van de VS en naar de EU en China. En niet een beetje ook.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:52:13 #271
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172565491
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat hij zoveel kwaad bloed zet maar zijn politieke tegenstanders daar niks tegenover kunnen stellen.
Het is wat dit betreft niet alleen Trump, dat is echt een misvatting. Het zijn de republikeinen.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:52:17 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172565494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vind het best eng. Het is ook niks nieuws overigens. Als je kijkt naar de trend in wetenschap schuift het weg van de VS en naar de EU en China. En niet een beetje ook.
Het eindigt natuurlijk in tranen idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 23:52:45 #273
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172565503
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat hij zoveel kwaad bloed zet maar zijn politieke tegenstanders daar niks tegenover kunnen stellen.
Feiten werken niet, aantonen dat hij liegt werkt niet. Wat blijft er dan over?

Vroeg of laat gaat het mis en dan moeten ze op de blaren zitten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:54:01 #274
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172565520
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is wat dit betreft niet alleen Trump, dat is echt een misvatting. Het zijn de republikeinen.
Waarom weten de democraten daar dan totaal geen munt uit te slaan? Er zijn ook genoeg niet-idioten in de VS.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 20 juli 2017 @ 23:57:19 #275
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_172565562
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waarom weten de democraten daar dan totaal geen munt uit te slaan? Er zijn ook genoeg niet-idioten in de VS.
Omdat de Democraten net zo goed geen boodschap hebben en, net als de Republikeinen, steeds verder verdeeld raken.

Ergens wel een prettige ontwikkeling, wellicht dat we over enkele jaren eindelijk van het twee-partijen systeem af zijn in de VS. Op dit moment is de Amerikaanse politiek echter vleugellam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')