Dit gedaan vandaag bij die pepsi check. Krijg ik een opmerking terug dat ze het wel zo netjes vonden om van te voren even te melden als ik wist dat de locatie niet bestond?quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:53 schreef F0xy het volgende:
5x de opdracht uitgevoerd waarvan ik wist dat er nu een woonhuis staat ipv kroeg oid. Alle 5 goedgekeurd .
Ps, FAQ vam Roamler:
Q Wat moet ik doen als de locatie niet klopt?
A Een adres dat niet klopt en/of een opdracht waarbij de pin niet op de goede locatie staat, kun je via de inbox in de app doorgeven aan Roamler Support. We proberen zo snel mogelijk aanpassingen door te voeren.
Het adres dat in de opdracht genoemd wordt is, tenzij anders vermeld, leidend. Als de pin van de opdracht niet op de juiste locatie staat dan voer je de opdracht dus uit bij het genoemde adres. Meld het verschil tussen adres en locatiepin in de toelichting en geef aan wat je op de foto hebt gezet en waarom je geen foto bij de pin kon maken. Op deze manier kunnen we daar bij de beoordeling rekening mee houden. Mocht er op het genoemde adres een andere winkel zitten of een verbouwing plaatsvinden, maak dan een foto van de gevel van het gebouw waarop dit duidelijk te zien is. Foto's van de grond kunnen we bijvoorbeeld niet goedkeuren.
Dat dacht ik dus ook, dus ik heb duidelijk alleen de gezichtsverzorging geteld. En heb dit ook de vorige keren gedaan en toen was ie gewoon goedgekeurd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is gek. Ik heb ook nooit de reinigingsproducten meegeteld en ze zijn daar nooit om afgekeurd. Het gaat toch ook duidelijk om gezichtsverzorging en niet om gezichtsreiniging. Het staat zelfs apart op de actiekaartjes
(Deze ronde shifts overigens geen gezichtsverzorging gedaan, dus ik weet niet of het dan deze keer wel afgekeurd zou worden)
Gezichtsreiniging is inderdaad nooit een (aparte) shift geweest
Daarom. Niet doen die shifts. Uitbuiterij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:59 schreef FrauMilena het volgende:
Eén 'foute/wazige' foto binnen een shift, oké... maar had gisteren bij actiemanden een stuk of 5-10 foto's waarbij het actiemateriaal niet was meegefotografeerd. Hmm.
Bij sommige shifts (bijv. gezichtsverzorging) is het ook best belangrijk om te kunnen lezen wat er op een verpakking staat. Zat net ook weer 10 minuten naar de Nivea website te staren om te kijken welk het product het nou was.
dat heb ik ooit eerder gedaan met een adres (het was als ik me niet vergis nota bene MIJN EIGEN voormalige adres, appartement op de 10e etage dat is gekocht door een ondernemer), maar hij bleef toch gewoon in de app staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:45 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dit gedaan vandaag bij die pepsi check. Krijg ik een opmerking terug dat ze het wel zo netjes vonden om van te voren even te melden als ik wist dat de locatie niet bestond?
Inderdaad enorm balen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, dus ik heb duidelijk alleen de gezichtsverzorging geteld. En heb dit ook de vorige keren gedaan en toen was ie gewoon goedgekeurd.
Maarja, het waren er wel 11, dus baal er wel behoorlijk van.
Heb inderdaad gevraagd of ze in het vervolg duidelijk willen communiceren dat gezichtsreiniging bij verzorging hoort. Meisje was het ook wel met me eens. Ze geeft het door. Maarja... vaak hoor je daar toch niks meer van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Inderdaad enorm balen!
Heb je ze ook gevraagd of ze dit sinds nu veranderd hebben? In zowel de tekst als instructiedocument zie ik 0 veranderingen. Dat zouden ze dan beter moeten communiceren (en jij je geld alsnog krijgen, vind ik )
Wat houdt dit in? Ik zag er inderdaad een hele boel tussen staanquote:Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Miek95 het volgende:
Iemand al aan de lampen shifts begonnen?
Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteldquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:36 schreef Pinuts het volgende:
Huh, ik snap het even niet meer. Ik had vanmorgen 11 (!) gezichtsverzorging checks gedaan. Krijg ik net een berichtje dat ze allemaal zijn afgekeurd, omdat ik de gezichtsreinigers er niet bij had geteld. Die waren normaal toch altijd apart of niet ? Gezichtsreinigers (zeg maar die lotion dingen enzo) en de verzorging (die creme) ?? Of ben ik nu gek?
Edit: Oh volgens Roamler zijn er nooit twee aparte shifts geweest. Nu huil ik van binnen. Doei 22 euro
In ieder geval als een gevolg van dit, zou het niet handiger zijn als Roamler per shift bij het instructiedocument vermeld wat wel en wat niet bij de te checken items hoort ? Want ik twijfel wel vaker of ik iets nu wel of niet moet meetellen...
ook zoiets: wel de conclusie trekken dat de instructie duidelijker moet, maar niet de verantwoordelijkheid nemen voor de fout. dat gebeurt vaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:
Edit: ze houden voet bij stuk, de reiniging moet niet meegeteld worden. Ze gaan het document nu aanpassen. Maar je kunt je 11 checks dus alsnog claimen
Dit is echt schandaligquote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:33 schreef Kerodon het volgende:
Lol, ik heb zonet ook nog maar een shift gedaan en de reiniging wél meegeteld. Die is gewoon goedgekeurd.
Ik ben behoorlijk pissed nu...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ook zoiets: wel de conclusie trekken dat de instructie duidelijker moet, maar niet de verantwoordelijkheid nemen voor de fout. dat gebeurt vaak.
(en in eerlijkheid: soms gaat het ook anders. soms...)
Jep, ik ook en ook goedgekeurd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:33 schreef Kerodon het volgende:
Lol, ik heb zonet ook nog maar een shift gedaan en de reiniging wél meegeteld. Die is gewoon goedgekeurd.
Ik heb ze weer een bericht gestuurd dat ik het nu wel behoorlijk willekeurig vind worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Deniesie het volgende:
[..]
Jep, ik ook en ook goedgekeurd.
Meen je niet ? Oke, ga ze nu een berichtje sturen...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteld
Edit: ze houden voet bij stuk, de reiniging moet niet meegeteld worden. Ze gaan het document nu aanpassen. Maar je kunt je 11 checks dus alsnog claimen
Laat je even weten hoe het afloopt? Als ze jouw checks nu niet alsnog goedkeuren dan is het echt belachelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:08 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Meen je niet ? Oke, ga ze nu een berichtje sturen...
Edit: Oh wauw ! Zie dat ik net een berichtje van Roamler heb (voordat ik iets gestuurd had):
Hoi ...
Je had gelijk, gezichtsreiniging telt niet mee als gezichtsverzorging. Excuses voor de verwarring en bij deze keur ik je inzending alsnog goed !
Erg blij mee, maar wauw, wat slordig...
Mee eens En in plaats van dat ze je gelijk geven houden ze altijd voet bij stuk. Ik ben er eigenlijk nog steeds behoorlijk pissig omquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij hebben die reviewers het zelf niet helemaal goed begrepen. Ze weten waarschijnlijk zelf niet eens wat ze wel of niet moeten goedkeuren of waar ze op moeten letten.
Ik heb ook een keer dezelfde opdracht een paar keer gedaan die 2x afgekeurd was om dezelfde reden, de 3de was nagekeken door iemand anders en werd goedgekeurd.
Daar doen ze toch niks mee. Mij werd verteld dat ik niet af moet gaan op wat ik "op een forum lees" maar ze zelf had moeten benaderen met de vraag of ik het mee moest tellen of niet. Ze gaan me toch nooit gelijk geven, dat zit blijkbaar niet in hun systeemquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Pinuts het volgende:
Majo, ik kan je wel een screenshot van mijn bericht sturen, zodat je bewijs hebt dat het eerder vermeld was dat het niet moest ?
Alsnog goedgekeurd dus. 22 euro is binnenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe het afloopt? Als ze jouw checks nu niet alsnog goedkeuren dan is het echt belachelijk
Dat is dan wel weer netjes En terecht ook, hier konden ze echt niet meer onderuit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:13 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Alsnog goedgekeurd dus. 22 euro is binnen
Netjes afgehandeld, maar wel enorm slordig.
Ik weet extremere voorbeelden.... Waar ze uiteindelijk niet hebben betaaldquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer netjes En terecht ook, hier konden ze echt niet meer onderuit.
Dat snap ik!!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog steeds behoorlijk pissig om
ik zit de berichten hierover even terug te lezen....quote:
ik zou eens even flink voet bij stuk houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar doen ze toch niks mee. Mij werd verteld dat ik niet af moet gaan op wat ik "op een forum lees" maar ze zelf had moeten benaderen met de vraag of ik het mee moest tellen of niet. Ze gaan me toch nooit gelijk geven, dat zit blijkbaar niet in hun systeem
en daarbij: als ik het goed heb, heb jij niet zozeer hier de vraag gesteld aan ons hoe je de shift moet uitvoeren, maar las jij gewoon de berichten die hier staan en trok jij daaruit je conclusies.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteld
idd, daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:38 schreef loezzzje het volgende:
Het vervelende daaraan; (en dan voornamelijk SS want roamler gaat via de app dus werkt iets sneller) is dat als jij een vraag hebt over een opdracht die je aan het doen bent je niet direct antwoord krijgt. Roamler reageert ook niet binnen 5 minuten dus ik heb wel eens gehad dat ik al 5 opdrachten had gedaan eer hun eens met een antwoord kwamen, dan zit de kans er inmiddels al in dat ik die 5 opdrachten verkeerd heb gedaan. En om van SS al helemaal niet te spreken, daar heb ik regelmatig dat ze pas de volgende dag antwoord geven.
Welke bedoel je nu?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom. Niet doen die shifts. Uitbuiterij.
daarom lees ik wel eens nieuwe opdrachten thuis door en als ze dan niet duidelijk zijn dan stel ik mijn vraag. het heeft geen zin om dit in de winkel te doen want ik weet niet wanneer ik antwoord zal krijgen en dan kan ik niet verder.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:27 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
idd, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan
Waarom zou ik pissig op jou zijn? Nee ik ben pissig op Roamler omdat ze het altijd zo weten te draaien dat de schuld niet bij hen ligt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zit de berichten hierover even terug te lezen....
even om een mogelijk misverstand uit de weg te ruimen:
ik bedoelde dat het stom is van Roamler om wel de instructie te wijzigen (duidelijker te maken) maar niet de verantwoordelijkheid te nemen voor de fout.
dus ik hoop dat je pissigheid niet op mij gericht was.
Ik heb voet bij stuk gehouden maar het maakt toch niets uit, ze geven niet toe. Als ik zeg dat het bij andere Roamlers wel is goedgekeurd dan zijn die er "tussendoor geglipt". Ik heb eigenlijk geen zin meer om er energie in te steken, het gaat om 2 euro Daarom zou het hun ook sieren als ze me alsnog die vergoeding geven.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:11 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zou eens even flink voet bij stuk houden.
ten eerste was de instructie zodanig onduidelijk dat ze later hebben besloten om de instructie duidelijker te maken.
ten tweede krijg je van verschillende mensen te horen dat hun shifts zijn goedgekeurd als je het op die en die manier doet...... dan is toch duidelijk dat je het niet meer aan hen hoeft te vragen?
ze verwijzen in hun eigen communicatie nota bene naar fora zoals dit om invites te krijgen, accepteer dan als bedrijf ook dat je fouten daar worden besproken en accepteer de consequenties als je als bedrijf zelf een fout maakt!
eerder zijn wat mensen (en ik heb de namen niet onthouden) schijtziek van mij geworden omdat ik vaak zo negatief was over Roamler en SS, en ook omdat ik liet blijken dat ik vond dat men meer voor zichzelf moest opkomen.quote:
ja en dat is dus juist het funeste aan deze situatie, daar profiteren zij van. het gaat maar om zo weinig, dus ze kunnen het zich veroorloven om zo grof met de crowd om te gaan als ze zelf steken laten vallen. ze wentelen het risico van hun eigen fouten op deze manier af op de Roamlers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om er energie in te steken, het gaat om 2 euro
Als je naar de producten gaat op dezelfde website, staat gezichtsverzorging en gezichtsreiniging wel apart. Daar ga ik altijd van uitquote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke bedoel je nu?
---
Vreemd vehaal met die gezichtsverzorging shifts. In de smeerselwereld valt reiniger gewoon onder verzorging (bijv. Nivea: https://www.nivea.nl/advies/mooie-huid/gezichtsverzorging).
Bij mij werd gezichtsreiniger overigens goedgekeurd.
Je bedoelt de etalage opdracht? Gisteren ook even 1 gedaan in Tiel voor 7,50 Afgelopen dagen heel veel bezig geweest voor Roamler Works, gezien er bij SS en Roamler maar weinig te doen was...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:27 schreef bamibij het volgende:
Makkelijke 30 euro in Barneveld en Zuthpen via SS!
ik stuur je er direct 1quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand een Roamler invite te vergeven?
Ik denk ik post het hier, makkelijker dan 5 of 6 gebruikers DM'en
dat is heel bijzonder!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Edit2: SmartSpotter al binnen Dat ging snel..
ik krijg ineens dit deuntje in mijn hoofd, heb jij enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand een Roamler invite te vergeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |