abonnement Unibet Coolblue
pi_173155030
Echt he. En ik maar altijd als de foto een beetje wazig is een nieuwe maken...
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:59:33 #242
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_173156143
Eén 'foute/wazige' foto binnen een shift, oké... maar had gisteren bij actiemanden een stuk of 5-10 foto's waarbij het actiemateriaal niet was meegefotografeerd. Hmm.

Bij sommige shifts (bijv. gezichtsverzorging) is het ook best belangrijk om te kunnen lezen wat er op een verpakking staat. Zat net ook weer 10 minuten naar de Nivea website te staren om te kijken welk het product het nou was. :o
pi_173164955
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:53 schreef F0xy het volgende:
5x de opdracht uitgevoerd waarvan ik wist dat er nu een woonhuis staat ipv kroeg oid. Alle 5 goedgekeurd :).

Ps, FAQ vam Roamler:
Q Wat moet ik doen als de locatie niet klopt?

A Een adres dat niet klopt en/of een opdracht waarbij de pin niet op de goede locatie staat, kun je via de inbox in de app doorgeven aan Roamler Support. We proberen zo snel mogelijk aanpassingen door te voeren.

Het adres dat in de opdracht genoemd wordt is, tenzij anders vermeld, leidend. Als de pin van de opdracht niet op de juiste locatie staat dan voer je de opdracht dus uit bij het genoemde adres. Meld het verschil tussen adres en locatiepin in de toelichting en geef aan wat je op de foto hebt gezet en waarom je geen foto bij de pin kon maken. Op deze manier kunnen we daar bij de beoordeling rekening mee houden. Mocht er op het genoemde adres een andere winkel zitten of een verbouwing plaatsvinden, maak dan een foto van de gevel van het gebouw waarop dit duidelijk te zien is. Foto's van de grond kunnen we bijvoorbeeld niet goedkeuren.

Dit gedaan vandaag bij die pepsi check. Krijg ik een opmerking terug dat ze het wel zo netjes vonden om van te voren even te melden als ik wist dat de locatie niet bestond? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinuts op 15-08-2017 18:51:03 ]
pi_173164964
Dubbel
pi_173167832
Huh, ik snap het even niet meer. Ik had vanmorgen 11 (!) gezichtsverzorging checks gedaan. Krijg ik net een berichtje dat ze allemaal zijn afgekeurd, omdat ik de gezichtsreinigers er niet bij had geteld. Die waren normaal toch altijd apart of niet ? Gezichtsreinigers (zeg maar die lotion dingen enzo) en de verzorging (die creme) ?? Of ben ik nu gek?

Edit: Oh volgens Roamler zijn er nooit twee aparte shifts geweest. Nu huil ik van binnen. Doei 22 euro :'(

In ieder geval als een gevolg van dit, zou het niet handiger zijn als Roamler per shift bij het instructiedocument vermeld wat wel en wat niet bij de te checken items hoort ? Want ik twijfel wel vaker of ik iets nu wel of niet moet meetellen...

[ Bericht 20% gewijzigd door Pinuts op 15-08-2017 20:50:42 ]
pi_173169118
Dat is gek. Ik heb ook nooit de reinigingsproducten meegeteld en ze zijn daar nooit om afgekeurd. Het gaat toch ook duidelijk om gezichtsverzorging en niet om gezichtsreiniging. Het staat zelfs apart op de actiekaartjes :?
(Deze ronde shifts overigens geen gezichtsverzorging gedaan, dus ik weet niet of het dan deze keer wel afgekeurd zou worden)

Gezichtsreiniging is inderdaad nooit een (aparte) shift geweest
pi_173170515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is gek. Ik heb ook nooit de reinigingsproducten meegeteld en ze zijn daar nooit om afgekeurd. Het gaat toch ook duidelijk om gezichtsverzorging en niet om gezichtsreiniging. Het staat zelfs apart op de actiekaartjes :?
(Deze ronde shifts overigens geen gezichtsverzorging gedaan, dus ik weet niet of het dan deze keer wel afgekeurd zou worden)

Gezichtsreiniging is inderdaad nooit een (aparte) shift geweest
Dat dacht ik dus ook, dus ik heb duidelijk alleen de gezichtsverzorging geteld. En heb dit ook de vorige keren gedaan en toen was ie gewoon goedgekeurd.
Maarja, het waren er wel 11, dus baal er wel behoorlijk van.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:07:17 #248
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_173170779
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:59 schreef FrauMilena het volgende:
Eén 'foute/wazige' foto binnen een shift, oké... maar had gisteren bij actiemanden een stuk of 5-10 foto's waarbij het actiemateriaal niet was meegefotografeerd. Hmm.

Bij sommige shifts (bijv. gezichtsverzorging) is het ook best belangrijk om te kunnen lezen wat er op een verpakking staat. Zat net ook weer 10 minuten naar de Nivea website te staren om te kijken welk het product het nou was. :o
Daarom. Niet doen die shifts. Uitbuiterij.
  † In Memoriam † dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:14:16 #249
21636 Feestkabouter
pi_173171057
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:45 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dit gedaan vandaag bij die pepsi check. Krijg ik een opmerking terug dat ze het wel zo netjes vonden om van te voren even te melden als ik wist dat de locatie niet bestond? :')
dat heb ik ooit eerder gedaan met een adres (het was als ik me niet vergis nota bene MIJN EIGEN voormalige adres, appartement op de 10e etage dat is gekocht door een ondernemer), maar hij bleef toch gewoon in de app staan.
klein kansje dat het toch een ander adres was (waar ik dan overigens net zo zeker van was).

erg inconsequent dus van ze. maar helaas maak ik dat soort dingen vaker mee bij Roamler (en ook SS).
maar ja, ik ben ook een mens en ook niet altijd even consequent.
pi_173172051
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, dus ik heb duidelijk alleen de gezichtsverzorging geteld. En heb dit ook de vorige keren gedaan en toen was ie gewoon goedgekeurd.
Maarja, het waren er wel 11, dus baal er wel behoorlijk van.
Inderdaad enorm balen! :{
Heb je ze ook gevraagd of ze dit sinds nu veranderd hebben? In zowel de tekst als instructiedocument zie ik 0 veranderingen. Dat zouden ze dan beter moeten communiceren (en jij je geld alsnog krijgen, vind ik :7 )
pi_173172109
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:48 schreef Skittles het volgende:

[..]

Inderdaad enorm balen! :{
Heb je ze ook gevraagd of ze dit sinds nu veranderd hebben? In zowel de tekst als instructiedocument zie ik 0 veranderingen. Dat zouden ze dan beter moeten communiceren (en jij je geld alsnog krijgen, vind ik :7 )

Heb inderdaad gevraagd of ze in het vervolg duidelijk willen communiceren dat gezichtsreiniging bij verzorging hoort. Meisje was het ook wel met me eens. Ze geeft het door. Maarja... vaak hoor je daar toch niks meer van.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:00:48 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173172387
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Miek95 het volgende:
Iemand al aan de lampen shifts begonnen?
Wat houdt dit in? Ik zag er inderdaad een hele boel tussen staan :D

Wat zijn jullie favoriete shifts?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:43:47 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173173368
Net even de lampencheck bekeken en inderdaad snel weer gesloten, dat is toch niet te doen :')

Nog een actiemanden shift en een gezichtsverzorging shift gedaan. De andere shifts die openstonden waren helaas niet meer beschikbaar -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:10:48 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173175692
Wat is een shift precies? :@
KuikenGuppy
pi_173175773
Een shift is een opdracht die je op je laptop uitvoert. Je accepteert de shift in de app en dan krijg je een code. Deze voer je in op shift.roamler.com.
Als er nog shifts aanwezig zijn, kun je klikken op 'start een nieuwe shift'
Het ligt aan de shift wat je vervolgens ziet. De shifts tegenwoordig bestaan uit aangeven of er een actie aanwezig is (Etos) of uit hoeveel planken de kopstelling bestaat (AH), of de gevraagde merken/producten er staan, facings tellen en of het in een merkdisplay staat.
Dit kan heel snel gaan (luiershifts van Etos en AH) of langzaam als er veel te tellen is (verschilt per week. Soms is de mondhygiëne shift bijvoorbeeld heel uitgebreid omdat er veel merken staan en je dit apart moet tellen. Soms heb je enkel 1 merk die er steeds staat en ben je zo klaar).
Als er geen producten van het gevraagde merk staat, zoals vaak het geval is bij de luiershifts, dan beantwoord je enkel de vraag hoeveel planken de actiekopstelling heeft of de vraag of er een actie op de kopstelling staat en scroll je naar beneden om naar de volgende foto te gaan.

Je krijgt 2 euro per shift en 3 uur om het af te ronden. Na het inzenden van je codes komt de shiftopdracht gewoon weer terug in je lijst te staan, dus je kan doorgaan tot de shifts op zijn.

Een tip is wel om niet te beginnen met de lampenshifts die er nu staan :P
pi_173176600
Wat is de lampen shift dan precies? Heb er nog niet naar gekeken maar vertrouw wel op jullie dat ik hem niet hoef te doen :P
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 10:40:22 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173178410
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:36 schreef Pinuts het volgende:
Huh, ik snap het even niet meer. Ik had vanmorgen 11 (!) gezichtsverzorging checks gedaan. Krijg ik net een berichtje dat ze allemaal zijn afgekeurd, omdat ik de gezichtsreinigers er niet bij had geteld. Die waren normaal toch altijd apart of niet ? Gezichtsreinigers (zeg maar die lotion dingen enzo) en de verzorging (die creme) ?? Of ben ik nu gek?

Edit: Oh volgens Roamler zijn er nooit twee aparte shifts geweest. Nu huil ik van binnen. Doei 22 euro :'(

In ieder geval als een gevolg van dit, zou het niet handiger zijn als Roamler per shift bij het instructiedocument vermeld wat wel en wat niet bij de te checken items hoort ? Want ik twijfel wel vaker of ik iets nu wel of niet moet meetellen...
Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteld 8)7

Edit: ze houden voet bij stuk, de reiniging moet niet meegeteld worden. Ze gaan het document nu aanpassen. Maar je kunt je 11 checks dus alsnog claimen ^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door MaJo op 16-08-2017 10:58:38 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2017 @ 11:27:48 #258
21636 Feestkabouter
pi_173179407
hoezo inconsequent?!?!?!?

en obv hun eerdere commentaar (ook al was dat aan een ander gericht) kun jij ook de checks claimen MaJo

en no way dat er ooit eens een echte 'sorry nu hebben we echt de plank misgeslagen' komt van ze.
pi_173179540
Lol, ik heb zonet ook nog maar een shift gedaan en de reiniging wél meegeteld. Die is gewoon goedgekeurd.
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2017 @ 11:39:06 #260
21636 Feestkabouter
pi_173179665
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:

Edit: ze houden voet bij stuk, de reiniging moet niet meegeteld worden. Ze gaan het document nu aanpassen. Maar je kunt je 11 checks dus alsnog claimen ^O^
ook zoiets: wel de conclusie trekken dat de instructie duidelijker moet, maar niet de verantwoordelijkheid nemen voor de fout. dat gebeurt vaak.
(en in eerlijkheid: soms gaat het ook anders. soms...)
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 13:05:27 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173181712
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:33 schreef Kerodon het volgende:
Lol, ik heb zonet ook nog maar een shift gedaan en de reiniging wél meegeteld. Die is gewoon goedgekeurd.
Dit is echt schandalig -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 13:06:07 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173181726
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ook zoiets: wel de conclusie trekken dat de instructie duidelijker moet, maar niet de verantwoordelijkheid nemen voor de fout. dat gebeurt vaak.
(en in eerlijkheid: soms gaat het ook anders. soms...)
Ik ben behoorlijk pissed nu...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_173181758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:33 schreef Kerodon het volgende:
Lol, ik heb zonet ook nog maar een shift gedaan en de reiniging wél meegeteld. Die is gewoon goedgekeurd.
Jep, ik ook en ook goedgekeurd.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 13:09:20 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173181800
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Deniesie het volgende:

[..]

Jep, ik ook en ook goedgekeurd.
Ik heb ze weer een bericht gestuurd dat ik het nu wel behoorlijk willekeurig vind worden.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_173181861
Nou, dit is wel heel apart inderdaad :{
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 13:30:56 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173182269
En weer een reactie dat er wel eens dingen tussendoor slippen maar dat ze niet alsnog mijn check kunnen goedkeuren :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_173187818
:') :') :') _O-

jezus fucking christus Roamler :')_!!!
pi_173192362
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteld 8)7

Edit: ze houden voet bij stuk, de reiniging moet niet meegeteld worden. Ze gaan het document nu aanpassen. Maar je kunt je 11 checks dus alsnog claimen ^O^
Meen je niet ? Oke, ga ze nu een berichtje sturen...

Edit: Oh wauw ! Zie dat ik net een berichtje van Roamler heb (voordat ik iets gestuurd had):
Hoi ...
Je had gelijk, gezichtsreiniging telt niet mee als gezichtsverzorging. Excuses voor de verwarring en bij deze keur ik je inzending alsnog goed !

Erg blij mee, maar wauw, wat slordig...
pi_173192410
Volgens mij hebben die reviewers het zelf niet helemaal goed begrepen. Ze weten waarschijnlijk zelf niet eens wat ze wel of niet moeten goedkeuren of waar ze op moeten letten.

Ik heb ook een keer dezelfde opdracht een paar keer gedaan die 2x afgekeurd was om dezelfde reden, de 3de was nagekeken door iemand anders en werd goedgekeurd.
pi_173192433
Majo, ik kan je wel een screenshot van mijn bericht sturen, zodat je bewijs hebt dat het eerder vermeld was dat het niet moest ?
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 20:12:05 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173192440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:08 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Meen je niet ? Oke, ga ze nu een berichtje sturen...

Edit: Oh wauw ! Zie dat ik net een berichtje van Roamler heb (voordat ik iets gestuurd had):
Hoi ...
Je had gelijk, gezichtsreiniging telt niet mee als gezichtsverzorging. Excuses voor de verwarring en bij deze keur ik je inzending alsnog goed !

Erg blij mee, maar wauw, wat slordig...
Laat je even weten hoe het afloopt? Als ze jouw checks nu niet alsnog goedkeuren dan is het echt belachelijk :X

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij hebben die reviewers het zelf niet helemaal goed begrepen. Ze weten waarschijnlijk zelf niet eens wat ze wel of niet moeten goedkeuren of waar ze op moeten letten.

Ik heb ook een keer dezelfde opdracht een paar keer gedaan die 2x afgekeurd was om dezelfde reden, de 3de was nagekeken door iemand anders en werd goedgekeurd.
Mee eens :Y En in plaats van dat ze je gelijk geven houden ze altijd voet bij stuk. Ik ben er eigenlijk nog steeds behoorlijk pissig om :(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 20:13:01 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173192459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Pinuts het volgende:
Majo, ik kan je wel een screenshot van mijn bericht sturen, zodat je bewijs hebt dat het eerder vermeld was dat het niet moest ?
Daar doen ze toch niks mee. Mij werd verteld dat ik niet af moet gaan op wat ik "op een forum lees" maar ze zelf had moeten benaderen met de vraag of ik het mee moest tellen of niet. Ze gaan me toch nooit gelijk geven, dat zit blijkbaar niet in hun systeem :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_173192463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Laat je even weten hoe het afloopt? Als ze jouw checks nu niet alsnog goedkeuren dan is het echt belachelijk :X

Alsnog goedgekeurd dus. 22 euro is binnen *O*
Netjes afgehandeld, maar wel enorm slordig.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 20:15:49 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173192531
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:13 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Alsnog goedgekeurd dus. 22 euro is binnen *O*
Netjes afgehandeld, maar wel enorm slordig.
Dat is dan wel weer netjes ^O^ En terecht ook, hier konden ze echt niet meer onderuit.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2017 @ 21:21:52 #275
21636 Feestkabouter
pi_173194304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer netjes ^O^ En terecht ook, hier konden ze echt niet meer onderuit.
Ik weet extremere voorbeelden.... Waar ze uiteindelijk niet hebben betaald
pi_173198099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:12 schreef MaJo het volgende:

Ik ben er eigenlijk nog steeds behoorlijk pissig om :(
Dat snap ik!!
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 11:04:43 #277
21636 Feestkabouter
pi_173204297
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben behoorlijk pissed nu...
ik zit de berichten hierover even terug te lezen....

even om een mogelijk misverstand uit de weg te ruimen:
ik bedoelde dat het stom is van Roamler om wel de instructie te wijzigen (duidelijker te maken) maar niet de verantwoordelijkheid te nemen voor de fout.
dus ik hoop dat je pissigheid niet op mij gericht was.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 11:11:08 #278
21636 Feestkabouter
pi_173204482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daar doen ze toch niks mee. Mij werd verteld dat ik niet af moet gaan op wat ik "op een forum lees" maar ze zelf had moeten benaderen met de vraag of ik het mee moest tellen of niet. Ze gaan me toch nooit gelijk geven, dat zit blijkbaar niet in hun systeem :X
ik zou eens even flink voet bij stuk houden.
ten eerste was de instructie zodanig onduidelijk dat ze later hebben besloten om de instructie duidelijker te maken.
ten tweede krijg je van verschillende mensen te horen dat hun shifts zijn goedgekeurd als je het op die en die manier doet...... dan is toch duidelijk dat je het niet meer aan hen hoeft te vragen?
ze verwijzen in hun eigen communicatie nota bene naar fora zoals dit om invites te krijgen, accepteer dan als bedrijf ook dat je fouten daar worden besproken en accepteer de consequenties als je als bedrijf zelf een fout maakt!
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 11:13:50 #279
21636 Feestkabouter
pi_173204564
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteld 8)7

en daarbij: als ik het goed heb, heb jij niet zozeer hier de vraag gesteld aan ons hoe je de shift moet uitvoeren, maar las jij gewoon de berichten die hier staan en trok jij daaruit je conclusies.
als jij werkelijk de vraag had willen stellen hoe je de shift nou precies moest uitvoeren, had jij die (neem ik aan) wel direct aan Roamler gesteld.
pi_173205279
Het vervelende daaraan; (en dan voornamelijk SS want roamler gaat via de app dus werkt iets sneller) is dat als jij een vraag hebt over een opdracht die je aan het doen bent je niet direct antwoord krijgt. Roamler reageert ook niet binnen 5 minuten dus ik heb wel eens gehad dat ik al 5 opdrachten had gedaan eer hun eens met een antwoord kwamen, dan zit de kans er inmiddels al in dat ik die 5 opdrachten verkeerd heb gedaan. En om van SS al helemaal niet te spreken, daar heb ik regelmatig dat ze pas de volgende dag antwoord geven.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 12:27:52 #281
21636 Feestkabouter
pi_173206526
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:38 schreef loezzzje het volgende:
Het vervelende daaraan; (en dan voornamelijk SS want roamler gaat via de app dus werkt iets sneller) is dat als jij een vraag hebt over een opdracht die je aan het doen bent je niet direct antwoord krijgt. Roamler reageert ook niet binnen 5 minuten dus ik heb wel eens gehad dat ik al 5 opdrachten had gedaan eer hun eens met een antwoord kwamen, dan zit de kans er inmiddels al in dat ik die 5 opdrachten verkeerd heb gedaan. En om van SS al helemaal niet te spreken, daar heb ik regelmatig dat ze pas de volgende dag antwoord geven.
idd, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan
pi_173211777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:07 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daarom. Niet doen die shifts. Uitbuiterij.
Welke bedoel je nu?
---

Vreemd vehaal met die gezichtsverzorging shifts. In de smeerselwereld valt reiniger gewoon onder verzorging (bijv. Nivea: https://www.nivea.nl/advies/mooie-huid/gezichtsverzorging).

Bij mij werd gezichtsreiniger overigens goedgekeurd.
pi_173211787
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

idd, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan
daarom lees ik wel eens nieuwe opdrachten thuis door en als ze dan niet duidelijk zijn dan stel ik mijn vraag. het heeft geen zin om dit in de winkel te doen want ik weet niet wanneer ik antwoord zal krijgen en dan kan ik niet verder.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 22:19:27 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173221646
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik zit de berichten hierover even terug te lezen....

even om een mogelijk misverstand uit de weg te ruimen:
ik bedoelde dat het stom is van Roamler om wel de instructie te wijzigen (duidelijker te maken) maar niet de verantwoordelijkheid te nemen voor de fout.
dus ik hoop dat je pissigheid niet op mij gericht was.
Waarom zou ik pissig op jou zijn? :D Nee ik ben pissig op Roamler omdat ze het altijd zo weten te draaien dat de schuld niet bij hen ligt.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:11 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik zou eens even flink voet bij stuk houden.
ten eerste was de instructie zodanig onduidelijk dat ze later hebben besloten om de instructie duidelijker te maken.
ten tweede krijg je van verschillende mensen te horen dat hun shifts zijn goedgekeurd als je het op die en die manier doet...... dan is toch duidelijk dat je het niet meer aan hen hoeft te vragen?
ze verwijzen in hun eigen communicatie nota bene naar fora zoals dit om invites te krijgen, accepteer dan als bedrijf ook dat je fouten daar worden besproken en accepteer de consequenties als je als bedrijf zelf een fout maakt!
Ik heb voet bij stuk gehouden maar het maakt toch niets uit, ze geven niet toe. Als ik zeg dat het bij andere Roamlers wel is goedgekeurd dan zijn die er "tussendoor geglipt". Ik heb eigenlijk geen zin meer om er energie in te steken, het gaat om 2 euro :') Daarom zou het hun ook sieren als ze me alsnog die vergoeding geven.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 03:01:19 #285
21636 Feestkabouter
pi_173226743
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom zou ik pissig op jou zijn?
eerder zijn wat mensen (en ik heb de namen niet onthouden) schijtziek van mij geworden omdat ik vaak zo negatief was over Roamler en SS, en ook omdat ik liet blijken dat ik vond dat men meer voor zichzelf moest opkomen.
en teruglezend dacht ik dat je mijn tekst misschien anders had kunnen lezen dan ik hem had bedoeld en dat je daarover pissig was op mij.
op zich dacht ik dat dat niet van toepassing was maar voor de zekerheid heb ik het even wat duidelijker gemaakt.

over dat klagen over Roamler: ik krijg de laatste tijd wel de indruk dat ik niet de enige meer ben bij wie Roamler het te bont heeft gemaakt.
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 03:05:20 #286
21636 Feestkabouter
pi_173226760
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om er energie in te steken, het gaat om 2 euro
ja en dat is dus juist het funeste aan deze situatie, daar profiteren zij van. het gaat maar om zo weinig, dus ze kunnen het zich veroorloven om zo grof met de crowd om te gaan als ze zelf steken laten vallen. ze wentelen het risico van hun eigen fouten op deze manier af op de Roamlers.
het is waarschijnlijk een zakelijke overweging. maar anderzijds in hun communicatie zo jolig en gezellig en popiejopie proberen over te komen op de crowd (zo komt het tenminste op mij over)..... dat trek ik heel slecht.
pi_173227652
Roamler is gewoon een te mijden bedrijf. Liegen je gewoon voor.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_173227739
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:38 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Welke bedoel je nu?
---

Vreemd vehaal met die gezichtsverzorging shifts. In de smeerselwereld valt reiniger gewoon onder verzorging (bijv. Nivea: https://www.nivea.nl/advies/mooie-huid/gezichtsverzorging).

Bij mij werd gezichtsreiniger overigens goedgekeurd.
Als je naar de producten gaat op dezelfde website, staat gezichtsverzorging en gezichtsreiniging wel apart. Daar ga ik altijd van uit
pi_173228436
Makkelijke 30 euro in Barneveld en Zuthpen via SS!
pi_173230208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:27 schreef bamibij het volgende:
Makkelijke 30 euro in Barneveld en Zuthpen via SS!
Je bedoelt de etalage opdracht? Gisteren ook even 1 gedaan in Tiel voor 7,50 :) Afgelopen dagen heel veel bezig geweest voor Roamler Works, gezien er bij SS en Roamler maar weinig te doen was...
pi_173230240
Het lijkt mij dat het in dezelfde categorie hoort, gezichtsreiniging & verzorging. Maargoed als het op de site apart staat dan zal het wel. Ik vond het ook altijd moeilijk met die shifts om te kijken wat bij wasmiddel hoorde en wat bij wasverzorging (wasverzachter) hoorde. Die instructies waren ook niet altijd even duidelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:09:07 #292
21636 Feestkabouter
pi_173231533
Martijn, als ik een aantal negatieve dingen noem over Roamler en 1 daarvan klopt in jouw ogen niet, dan vind ik het prima dat je mij daarop wijst in een DM, maar erken dan tegelijk ook even dat de andere dingen die ik noem wel kloppen. dat is wel zo fair.

en trouwens: je zit ernaast (zoals veel vaker wanneer je zegt dat Roamler bepaalde dingen niet doet) want Roamler noemt wel ergens (niet in de FAQ maar wel in een blog of artikelen of zo) dat via fora (zonder Fok specifiek te noemen) en Facebook invites uitgewisseld worden.
pi_173232765
Ik heb mijn invite ook van facebook gehad toen ik begon. Stond ergens toen een code volgens mij.
pi_173233194
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand een Roamler invite te vergeven?

Ik denk ik post het hier, makkelijker dan 5 of 6 gebruikers DM'en :P

SmartSpotter heb ik aangevraagd, maar daar moet ik even op wachten geloof ik..


Edit2: SmartSpotter al binnen :') Dat ging snel..
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:34:55 #295
21636 Feestkabouter
pi_173233219
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand een Roamler invite te vergeven?

Ik denk ik post het hier, makkelijker dan 5 of 6 gebruikers DM'en :P
ik stuur je er direct 1

edit: zie je inbox op Fok
pi_173233225
Edit: Quote in plaats van wijzigen :')
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:38:25 #297
21636 Feestkabouter
pi_173233304
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:

Edit2: SmartSpotter al binnen :') Dat ging snel..

dat is heel bijzonder!!!
wanneer heb je die aangevraagd?
pi_173233343
5 á 10 minuten geleden
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:43:36 #299
21636 Feestkabouter
pi_173233423
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand een Roamler invite te vergeven?

ik krijg ineens dit deuntje in mijn hoofd, heb jij enig idee hoe dat komt? :P :D

(hier gaan de anderen niets van begrijpen, dit is alleen even een dingetje tussen de wandelende ramp en mij)

[ Bericht 11% gewijzigd door Feestkabouter op 18-08-2017 13:49:59 ]
pi_173233506
Haha die hoor ik vaker ja :')
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_173233666
En dicht.
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')