abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173752369
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
wat ik dan gehoord heb en waarom ik dan niets online in berichten kan vinden.
Desillusionist
pi_173752459
quote:
99s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:07 schreef Nizno het volgende:

[..]

ow dan snap ik er nu helemaal niets meer van.
Ik ga het nieuwbericht van 1400 maar eens terugzoeken
In eerste instantie is er destijds hoger beroep aangetekend tegen het mogen horen van getuigen (Linda). Dat is in hoger beroep toegewezen. Afgelopen najaar heeft Linda dan mogen getuigen, met dan nu de uitspraak. Tegen deze uitspraak kan dan nu weer hoger beroep worden aangetekend.
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
pi_173752481
Op het Radio 1 journaal was Plasman aan het woord dat ze idd nog een weloverwoging beslissing gaan nemen.

Dus wat ik dan van radio 2 hoorde heb ik echt geen idee van.
Desillusionist
pi_173752520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

In eerste instantie is er destijds hoger beroep aangetekend tegen het mogen horen van getuigen (Linda). Dat is in hoger beroep toegewezen. Afgelopen najaar heeft Linda dan mogen getuigen, met dan nu de uitspraak. Tegen deze uitspraak kan dan nu weer hoger beroep worden aangetekend.
Dat was niet hetgene dat ik niet snapte.

Toch bedankt voor je typwerk :)
Desillusionist
  woensdag 13 september 2017 @ 15:35:56 #205
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173752854
4032054684.png

quote:
Arrold van den Hurk, banketbakker uit het Brabantse Son, deed in 2013 mee aan het tv-programma Miljoenenjacht. Hij liep de kans op 5 miljoen euro mis door een druk op de rode knop. Vandaag zet de rechter een streep door de gewenste herkansing. Hij wilde het spel graag afmaken. Vanavond bij ons te gast Arrold van den Hurk en zijn advocaat Peter Plasman. Is de kans op 5 miljoen euro nu definitief voorbij?
*O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173752874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:35 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

*O*
Dat wordt genieten!
Desillusionist
pi_173752966
De kandidaat heeft getekend voor het feit dat hij bekend was met het format en dus ook met de rode knop, ook al word die niet rechtstreeks benoemt!
pi_173753887
Matijn zegt nogmaals, mag gaat wel in beroep trouwens,
Bijzonder
Desillusionist
  woensdag 13 september 2017 @ 16:58:10 #209
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173754250
quote:
Miljoenenjacht-verliezer Arrold: Iedereen zou voor meer geld gaan
Arrold van den Hurk, de man die door zijn eigen blunder miljoenen misliep bij Linda de Mols Miljoenenjacht, is teleurgesteld dat hij de rechtszaak die hij aanspande, verloren heeft. ,,Ik stond vanmorgen op met het idee dat ik zou gaan winnen'', zegt de man die in 2013 wl 125.000 euro in de wacht sleepte. ,,Daar ben ik altijd blij mee geweest, maar als het nog meer kan worden zeg ik geen nee.''

Van den Hurk drukte in 2013 in het spelprogramma Miljoenenjacht live op tv per ongeluk op de stopknop. Daarmee nam hij het aanbod van 125.000 euro van de ‘bank’ aan. Arrold zei meteen dat hij eigenlijk had willen doorspelen. Zelfs Linda de Mol leek dat goed te vinden. Maar de jury greep in. Arrold moest het doen met 125.000 euro terwijl – bleek later – hij 5 miljoen had kunnen winnen. Dat bedrag zat in de koffer die hij al had uitgekozen, maar waarvan hij nog niet wist wat erin zat.

Omdat de spelregels niet helemaal duidelijk leken te zijn over een deelnemer die per ongeluk de stopknop indrukt, vocht Arrold aan dat Endemol hem niet had laten doorspelen. De rechter in Amsterdam oordeelde vanmorgen dat Endemol hem terecht uit het spel gooide. ,,Van de zenuwen de stopknop indrukken is inherent aan het spel.''

Arrold is teleurgesteld. ,,Mijn vrouw zei steeds: we krijgen niks. Ik zei zelf steeds: er zit meer in dan die 125.000 euro. En dat dacht ik ook echt. Ik moet nog met m'n advocaat overleggen of we in hoger beroep gaan.''

De Brabantse banketbakker krijgt ladingen kritiek over zich heen vanwege zijn 'inhaligheid'. 125.000 winnen en dan ook nog naar de rechter stappen. ,,Dit is Nederland, kritiek hebben mag. Maar iedereen die in mijn schoenen zou staan, zou hetzelfde doen'', zegt Arrold. ,,Ik ben altijd heel blij geweest met die 125.000 euro. Maar wat doe je als zich een advocaat meldt die voor weinig geld een zaak wil beginnen en zegt dat er meer in zit? Dat zou toch iedereen doen? Geef iemand in het caf de keus uit 20 euro of 100 euro en iedereen pakt die 100.''

,,De advocaat kost mij weinig'', vervolgt Arrold. ,,Ik moet hard werken voor mijn geld. Ik won 125.000 euro, na aftrek van de belasting bleef daar ongeveer 87.000 euro van over. Die ga ik toch niet opmaken aan een advocaat?! Deels staat het nog op de bank en verder hebben we er een kleine verbouwing van gedaan, gaat er wat geld naar mijn studerende zoon en gaan we op vakantie als we 25 jaar getrouwd zijn. Dan raakt het alweer aardig op. Maar nogmaals: ik ben er altijd blij mee geweest, maar als het wat meer kan worden, zou iedereen hetzelfde doen als ik. Dus al die kritiek op Facebook en zo, het mag allemaal, maar eigenlijk lusten de honden er geen brood van.''
Bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)-geld-gaan~a9894789/
Wat een gast :') Nee Arrold, niet iedereen zou 4 jaar procederen en z'n naam bezoedelen voor geld. Jij hebt je om laten praten door Plasman of all people. oO<
pi_173754294
Kreeg hij niet het voorstel om opnieuw te spelen maar dan met alle bedragen geshuffle'd laatst?
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 september 2017 @ 17:02:46 #211
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173754323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Kreeg hij niet het voorstel om opnieuw te spelen maar dan met alle bedragen geshuffle'd laatst?
Volgens mij heeft hij geen enkel voorstel tot schikking in welke vorm dan ook gekregen.
pi_173754328
Idioot dat dit soort non-nieuws zo breed uitgemeten wordt door NOS Journaals, Pauw, etc. Laat Hart van Nederland dit lekker doen, die houden zo niks meer over.
Don't confuse my personality with my attitude... My personality is who I am, my attitude depends on who you are...
  woensdag 13 september 2017 @ 17:12:02 #213
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173754544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:03 schreef danos het volgende:
Idioot dat dit soort non-nieuws zo breed uitgemeten wordt door NOS Journaals, Pauw, etc. Laat Hart van Nederland dit lekker doen, die houden zo niks meer over.
Ach, het is fijn om eens een keer zulk soort nieuws te hebben dan elke dag drama en ellende :P
pi_173756102
Uitspraak is duidelijk. Lijkt me niet dat daar in hoger beroep veel aan gaat veranderen.

Overigens ben ik wel van mening dat men op het moment dat het gebeurde die druk op de knop ook als niet gedaan kon beschouwen. Nu zei hij: geen deal (en drukt per ongeluk op de knop) en anders was het: geen deal (en de kap zou weer over de knop heen gaan).

Het feit dat hij op die knop drukte veranderde helemaal niks aan de daadwerkelijke spelsituatie. Hij had geen extra informatie o.i.d. door op de knop te drukken.

Maar goed, in een rechtszaak is dit dan weer de begrijpelijke uitkomst.

Daarnaast was het voorstel van meneer Plasman natuurlijk ook van de pot gerukt. We spelen door, maar kandidaat houdt hoe dan ook die 125.000,-. Wil ik ook wel....ik ga all-in, maar als ik verlies krijg ik m'n inleg terug _O- .
  woensdag 13 september 2017 @ 18:40:10 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173756166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:35 schreef Accordtje het volgende:
Uitspraak is duidelijk. Lijkt me niet dat daar in hoger beroep veel aan gaat veranderen.

Overigens ben ik wel van mening dat men op het moment dat het gebeurde die druk op de knop ook als niet gedaan kon beschouwen. Nu zei hij: geen deal (en drukt per ongeluk op de knop) en anders was het: geen deal (en de kap zou weer over de knop heen gaan).

Het feit dat hij op die knop drukte veranderde helemaal niks aan de daadwerkelijke spelsituatie. Hij had geen extra informatie o.i.d. door op de knop te drukken.

Maar goed, in een rechtszaak is dit dan weer de begrijpelijke uitkomst.

Daarnaast was het voorstel van meneer Plasman natuurlijk ook van de pot gerukt. We spelen door, maar kandidaat houdt hoe dan ook die 125.000,-. Wil ik ook wel....ik ga all-in, maar als ik verlies krijg ik m'n inleg terug _O- .
Ik heb Arrold geen enkele keer "geen deal" horen zeggen. Hij heeft wat oogcontact met z'n vrouw, maar is verder stil. Nu mompelt hij sowieso al onverstaanbaar, dus dat helpt ook niet :P

En ik denk dat als Plasman met een redelijker voorstel was gekomen hij meer slagingskans had bij een schikking. Dat voorstel was idd te idioot voor worden :')
  woensdag 13 september 2017 @ 19:07:27 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173756648
quote:
Man wint 125.000 euro bij miljoenenjacht en koopt daarvan een slepende procedure

Vier jaar geleden won Arrold van den Hurk 125.000 euro bij Miljoenenjacht. Destijds wist hij al meteen waar hij het geld aan zou gaan uitgeven: een kansloze slepende procedure tegen een groot mediabedrijf.

Daar heeft hij nog altijd geen spijt van: “Dit was al heel lang mijn droom, maar ik had er al die tijd geen geld voor. Dus toen ik dat bedrag won, dacht ik meteen: kom maar op met die procedurele kosten! Ik ben meteen in zee gegaan met een opportunistische advocaat.”

Vandaag kwam een einde aan het slepende proceduresprookje van Van der Hurk: “Het was elke cent waard. Maar als ik eerlijk ben is het toch wel jammer dat ik niet een paar miljoen heb gewonnen toen. Dan had ik nog een paar keer in hoger beroep kunnen gaan.”

Bron: https://speld.nl/2017/09/(...)-slepende-procedure/
:D _O_
  woensdag 13 september 2017 @ 19:27:01 #217
3542 Gia
User under construction
pi_173756989
Hij drukt bewust op de knop, geniet van de confetti. Pas als Linda zegt dat ze dat niet verwacht had zegt hij dat hij op het moment dat hij drukte meteen het gevoel had dat hij dat niet had moeten doen.
Hij had spijt dat hij drukte, maar drukte niet per ongeluk
pi_173758002
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:27 schreef Gia het volgende:
Hij drukt bewust op de knop, geniet van de confetti. Pas als Linda zegt dat ze dat niet verwacht had zegt hij dat hij op het moment dat hij drukte meteen het gevoel had dat hij dat niet had moeten doen.
Hij had spijt dat hij drukte, maar drukte niet per ongeluk
In dat geval logisch dat het dan klaar is ja. Spijt van het drukken is wat anders dan per ongeluk drukken.

Daarnaast was natuurlijk ook meteen de confetti op, dus spel was hoe dan ook klaar :)
  woensdag 13 september 2017 @ 20:19:57 #219
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173758017
19756773_788820891292341_524227921565372731_n.jpg?oh=047eeee3b1cf57f41d2ad1eafe03c4fb&oe=5A5F4D20

Mag deze alsjeblieft in de OP? O+
pi_173758417
Niet tevreden zijn met wat je hebt :') goed dat ie de uitspraak verloren heeft, wellicht was het nog beter geweest als hij zijn gewonnen geld ook nog was kwijtgeraakt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_173759063
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:19 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

Mag deze alsjeblieft in de OP? O+
staat er in.

Bij 4 minuten geeft John vd Heuvel even aan dat het Plasman om het spelletje te doen is.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-miljoenenjacht-zaak
Desillusionist
pi_173760694
Zo. Zijn we ook weer van deze soap af. w/
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173760798
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vermoed dat we gewoon door gaan naar het hoger beroep.
Vanavond in Pauw zal dat wel worden gemeld.
Desillusionist
  woensdag 13 september 2017 @ 21:36:42 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173760801
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze kunnen nog in hoger beroep *O*
  woensdag 13 september 2017 @ 22:54:53 #225
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173763304
Gaan we Pauw hier kijken of in het Pauw topic?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')