abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172527734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk zijn ze niet zo dom om Woudenberg en Nelom te verkopen.

Kan je weer opzoek naar een backup.
Hopelijk zijn ze zo slim wel. Hoe kun je iets slechters dan Nelom ervoor terug krijgen.
pi_172527770
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, je krijgt nu gewoon op best veel plaatsen echte concurrentie. Even vooruitlopend dat je echt Berghuis en RVP binnenhaalt, komen er best wat spelers op de bank komen te zitten die eigenlijk een basisplek verdienen/ verwachten:
Jones / Nieuwkoop / Van der Heijden / Amrabat / Toornstra zou je zo kunnen inruilen voor
Vermeer / Diks / St Juste / El Ahmadi (zou ik nooit passeren :@ ) / Boetius
El Ahmadi begint zo zoetjes aan ook wel op een leeftijd te komen dat hij het op fysiek iig wat minder zal gaan kunnen bijbenen. Met zijn en Feyenoords manier van spelen + de Afrika cup kan dat niet eeuwig goed blijven gaan. Hij zal zelf ook wel snappen dat zijn opvolgers alvast klaargestoomd worden, ondanks het feit dat hij gewoon enorm belangrijk is.
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 15:14:10 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172527836
Ik hoop zo dat RvP naar Feyenoord komt. Dat zou echt een enorme boost geven voor onze aanvalslinie. Maar ergens durf ik er niet in te geloven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172527842
quote:
'Haps, Amrabat, Rashica en St.Juste genoemd als opties voor Feyenoord'

13 mei 2017

De Telegraaf noemt Ridgeciano Haps, Sofyan Amrabat, Milot Rashica en Jerry St. Juste als spelers van de Nederlandse competitie die in beeld zijn bij Feyenoord. 'Financiële armslag stelt Van Geel in staat misschien net wél de meest talentvolle spelers bij Nederlandse subtoppers te kopen. In de Eredivisie loopt bij AZ, FC Utrecht, Vitesse en Heerenveen per club minimaal één speler rond die kan meegroeien in het elftal van Feyenoord.'
Bericht uit de Telegraaf 3 maanden geleden.
Hebben er nu 3 van de 4 binnen, Rashica heeft ondertussen zijn contract verlengd.
Al dat gezang van RvP lijkt me compleet onrealistisch met zijn salaris, het wordt gewoon Berghuis en mag hij niet weg / is hij te duur dan komt Rashica en is het klaar voor de rest van het seizoen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_172527952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:14 schreef Cara het volgende:

[..]

Bericht uit de Telegraaf 3 maanden geleden.
Hebben er nu 3 van de 4 binnen, Rashica heeft ondertussen zijn contract verlengd.
Al dat gezang van RvP lijkt me compleet onrealistisch met zijn salaris, het wordt gewoon Berghuis en mag hij niet weg / is hij te duur dan komt Rashica en is het klaar voor de rest van het seizoen.
Ik weet het zo net nog niet, van Geel zal ook prima weten dat van Persie een hoog salaris zal vragen. Desondanks blijven hij en Gio herhaaldelijk verkondigen dat hij welkom is bij Feyenoord. Ik vermoed dat er meer speelt en dat er met wat water bij de wijn 1,5 miljoen salaris + prestatiebonus wellicht toch een opening zal zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 juli 2017 @ 15:23:03 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172528003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hopelijk zijn ze zo slim wel. Hoe kun je iets slechters dan Nelom ervoor terug krijgen.
Onzin nu nog extra naar een lb moeten zoeken is niet handig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172528032
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Onzin nu nog extra naar een lb moeten zoeken is niet handig.
Handiger dan een zoveelste seizoen met Nelom.
pi_172528203
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:14 schreef Cara het volgende:

[..]

Bericht uit de Telegraaf 3 maanden geleden.
Hebben er nu 3 van de 4 binnen, Rashica heeft ondertussen zijn contract verlengd.
Al dat gezang van RvP lijkt me compleet onrealistisch met zijn salaris, het wordt gewoon Berghuis en mag hij niet weg / is hij te duur dan komt Rashica en is het klaar voor de rest van het seizoen.
Van Geel zei tijdens de open dag nog dat ze actief zijn naar zeker 3 en misschien 4 versterkingen. Twee in de verdediging, 1 voor op de flank, en wellicht nog 1 voorin.

De eerste twee zijn binnen, voor speler 3 is inderdaad Berghuis beoogd, en ik kan nog wel geloven dat Rashica daar backup voor is. Maar ik denk dat ze dan nog wel kijken naar een extra potentiele toevoeging aan de voorhoede, ik geloof niet zo in het "en dan is het klaar".

Ik verwacht nog wel iets aan creativiteit voorin. Een RVP zou dan ideaal zijn, maar als dat niet lukt zie ik ze eventueel nog wel voor Larsson gaan als die vraagprijs een beetje naar normale waarden zakt, of dat ze nog iets van een buitenlandse verrassing uit de hoge hoed toveren.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 19 juli 2017 @ 15:40:55 #84
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172528407
Als RvP komt heb ik veel liever Jörgensen op 10 dan hijzelf. De Jörg heeft meer loopvermogen en prima passing en inzicht. Van Persie kan zo'n rol niet meer aan heb ik het idee.
pi_172528425
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Van Geel zei tijdens de open dag nog dat ze actief zijn naar zeker 3 en misschien 4 versterkingen. Twee in de verdediging, 1 voor op de flank, en wellicht nog 1 voorin.

De eerste twee zijn binnen, voor speler 3 is inderdaad Berghuis beoogd, en ik kan nog wel geloven dat Rashica daar backup voor is. Maar ik denk dat ze dan nog wel kijken naar een extra potentiele toevoeging aan de voorhoede, ik geloof niet zo in het "en dan is het klaar".

Ik verwacht nog wel iets aan creativiteit voorin. Een RVP zou dan ideaal zijn, maar als dat niet lukt zie ik ze eventueel nog wel voor Larsson gaan als die vraagprijs een beetje naar normale waarden zakt, of dat ze nog iets van een buitenlandse verrassing uit de hoge hoed toveren.
Plus, van Geel heeft meerdere malen aangegeven dat bepaalde spelers van de buitencategorie (á la Kuyt/van Persie) zijn die maar eens in de zoveel tijd vrijkomen. Dat insinueert dat hij zo'n kans gewoon zal grijpen wanneer die zich voordoet.
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 15:43:26 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172528478
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Plus, van Geel heeft meerdere malen aangegeven dat bepaalde spelers van de buitencategorie (á la Kuyt/van Persie) zijn die maar eens in de zoveel tijd vrijkomen. Dat insinueert dat hij zo'n kans gewoon zal grijpen wanneer die zich voordoet.
Ik denk dat het vooral aan van Persie zelf zal liggen wat er gaat gebeuren.
Gaat ie nog 1 keer zn zakken vullen in China/zandbak, of komt ie terug naar Feyenoord....

Het zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren. Ik juich het ontzettend toe dat hij komt maar vooralsnog heb ik er een hard hoofd in.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172528575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Als RvP komt heb ik veel liever Jörgensen op 10 dan hijzelf. De Jörg heeft meer loopvermogen en prima passing en inzicht. Van Persie kan zo'n rol niet meer aan heb ik het idee.
Ja, ik denk dat ze beiden een beetje op 9 & 10 zouden komen te staan. In principe kan Jorgenson de bal wel goed vast houden, en kan Van Persie daar omheen bewegen. Ik zou als uitgangspunt nemen dat je voorste man de bal vasthoudt en de overige spelers eroverheen komen. Maar als welke officiële positie ze dan bezetten is wmb niet extreem rullevant.

Kuyt stond ook vaak zat naast Jorgenson natuurlijk. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 19 juli 2017 @ 15:48:37 #88
263417 Keyos
Like a Boss
pi_172528584
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral aan van Persie zelf zal liggen wat er gaat gebeuren.
Gaat ie nog 1 keer zn zakken vullen in China/zandbak, of komt ie terug naar Feyenoord....

Het zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren. Ik juich het ontzettend toe dat hij komt maar vooralsnog heb ik er een hard hoofd in.
Volgens mij wil Robin gewoon weer in Rotterdam wonen. Zijn zoontje speelt op Varkenoord en voor het geld hoeft hij het toch al niet meer te doen, zou mij meer verbazen als hij niet naar Feyenoord komt dan omgekeerd.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_172528740
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Als RvP komt heb ik veel liever Jörgensen op 10 dan hijzelf. De Jörg heeft meer loopvermogen en prima passing en inzicht. Van Persie kan zo'n rol niet meer aan heb ik het idee.
En Toornstra dan?
  woensdag 19 juli 2017 @ 15:59:21 #90
263417 Keyos
Like a Boss
pi_172528860
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En Toornstra dan?
Banken. Robin zal toch niet elke wedstrijd spelen dus dan kun je een beetje rouleren zonder dat je er kwalitatief op achteruit gaat. Het verval van vorig seizoen na Kuyt was écht te groot voor een seizoen CL erbij.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_172528861
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En Toornstra dan?
Stel al, Berghuis en Van Persie komen, wat voor opstelling zou jij dan maken?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172528876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Als RvP komt heb ik veel liever Jörgensen op 10 dan hijzelf. De Jörg heeft meer loopvermogen en prima passing en inzicht. Van Persie kan zo'n rol niet meer aan heb ik het idee.
De meest waardevolle speler van vorig jaar van zijn positie halen. Strak plan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2017 16:01:26 ]
pi_172528929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Stel al, Berghuis en Van Persie komen, wat voor opstelling zou jij dan maken?
RvP-Jorgensen-Berghuis
Toornstra
Vilhena - El Ahmadi
Haps- Baco - Botteghin - Nieuwkoop/Diks
Vermeer

:~

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2017 16:02:31 ]
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 16:01:16 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172528933
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

De meest waardevolle speler van vorig zijn van zijn positie halen. Strak plan.
Doe je KEA hier niet mee tekort?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172528962
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Doe je KEA hier niet mee tekort?
Puur qua goals en assists he.
pi_172529042
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

RvP-Jorgensen-Berghuis
Toornstra
Vilhena - El Ahmadi
Haps- Baco - Botteghin - Nieuwkoop/Diks
Vermeer

:~
Ziet er ook wel goed uit ja :D

Ik zou Toornstra ws wel op de bank zetten, RVP op 10 en Boetius op de flank, nog iets creatiever/ aanvallender :P

Maar een beetje rouleren, en een beetje kunnen aanpassen op de tegenstander (kom je wat meer onder druk/ graven ze zich in)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 19 juli 2017 @ 16:29:35 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172529625
Als RvP en Berghuis komen, geloof ik het ook gewoon, dat 2 op een rij erin zit
Laffe huichelaar
pi_172529739
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

Banken. Robin zal toch niet elke wedstrijd spelen dus dan kun je een beetje rouleren zonder dat je er kwalitatief op achteruit gaat. Het verval van vorig seizoen na Kuyt was écht te groot voor een seizoen CL erbij.
1 van je beste spelers met de meeste goals laten banken voor een ouwe rot die het nog maar moet laten zien nog te kunnen brengen. Snap ik niet ;).
pi_172529783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:29 schreef timmmmm het volgende:
Als RvP en Berghuis komen, geloof ik het ook gewoon, dat 2 op een rij erin zit
Dan wordt het sowieso wel weer spannend ja. Het is natuurlijk nog wel een beetje afwachten waarmee PSV en Ajax voor de dag komen, Ajax kan natuurlijk ook gewoon nog ff 50 mln investeren, of incasseren als Sanchez vertrekt.

Ik denk wel dat we ons zelfs nu al voldoende versterkt hebben om het gat naar de nr 4 te behouden. Wat aanvallende impulsen erbij en je elftal is goed zat om een reële gooi naar de titel te doen ja.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen *)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')