abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 juli 2017 @ 16:15:15 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_172552406
Die sticker bekijken ze ook als je het land weer gaat verlaten. Aan de hand van wat die gozer op Schiphol je heeft gevraagd, heeft hij een stickertje met een veiligheidsrisico op je paspoort gezet. Elke cijfertje staat weer voor een bepaald 'risico', dus met een hoog cijfer ben je de sjaak. Jij hebt 3 zo te zien, ik had 4 en werd ruim een uur apart ondervraagd.

Dus ben op tijd weer op het vliegveld als je terug naar huis gaat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_172573844
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:51 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Je weet dat er bijvoorbeeld in Marokko meer joden wonen dan in Nederland en dat ze daar gelijke rechten hebben?

Klopt dat er gastjes zijn die door onwetendheid en slechte opvoeding negatieve gedachtes overhouden over joden.

Maar ik vind dat je het probleem groter doet lijken dan dat het daadwerkelijk is.
Marokko is wat anders dan alle moslims ter wereld.

Ik vind dat jij het probleem kleiner doet lijken dan het is. Ik pretendeer niet dat (bijna) alle moslims joden haten, maar een substantieel deel doet dat wel. Dat ís een probleem, dat is niet te vergoeilijken met "ach ze haten eigenlijk israël" of "ach het is onwetendheid". Net zoals moslimhaat niet te vergoeilijken is met "ach ze haten eigenlijk terroristen" of "ach, ze snappen het verschil niet tussen straatcultuur en islamitische cultuur".
pi_172582417
Hallo, daar gaat dit topic ook niet over. Ook niet alle christenen haten moslims, zijn alleen maar boerenkinkels die dat doen. Net zoals boerenkinkels onder moslims. Trek de wereld in en praat met mensen, je bent een beetje ingekakt.
pi_172582676
Ik heb een 6 op een sticker staan toen ik van Israël terug vloog.

Nooit geweten wat het betekende, maar werd toen wel zwaar ondervraagd en mijn koffer weer doorzocht.

"Six is considered a high security risk and will be controlled and searched thoroughly.

[ Bericht 21% gewijzigd door Ronald op 21-07-2017 21:00:00 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_172588315
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:31 schreef NightH4wk het volgende:
Sinds wanneer ga je langs de doune tijdens inchecken?
jij bent nieuw
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172589311
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb een 6 op een sticker staan toen ik van Israël terug vloog.

Nooit geweten wat het betekende, maar werd toen wel zwaar ondervraagd en mijn koffer weer doorzocht.

"Six is considered a high security risk and will be controlled and searched thoroughly.
Palestijnse achtergrond of zo? :'D
pi_172590392
Gewoon sticker verwijderen. Stelletje kleuters bij de Marechaussee die stickers lopen te plakken :')
pi_172854836
Kreeg op de terugweg wel een barcode though en kreeg toen bomcheck (duurde ongeveer 5 minuten in aparte ruimte). In de wachtruimte zaten alleen 2 andere alleenreizende jonge mannen van mijn leeftijd. (blank)
pi_172858521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:39 schreef Koewam het volgende:
Kreeg op de terugweg wel een barcode though en kreeg toen bomcheck (duurde ongeveer 5 minuten in aparte ruimte). In de wachtruimte zaten alleen 2 andere alleenreizende jonge mannen van mijn leeftijd. (blank)
Bomcheck?
Sisco Certified
pi_172874620
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:17 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Bomcheck?
Gaan ze met een apparaat in je spullen en analyseren ze het in een soort draagbaar lab op explosieven.
pi_172880348
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:06 schreef Koewam het volgende:

[..]

Gaan ze met een apparaat in je spullen en analyseren ze het in een soort draagbaar lab op explosieven.
Ben je moslim of doen ze dat ook bij Nederlandse christenen?
Sisco Certified
pi_172894384
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 16:17 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ben je moslim of doen ze dat ook bij Nederlandse christenen?
Ben geen moslim maar wel half surinaams.
pi_173193741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:46 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ben geen moslim maar wel half surinaams.
Waarom naar Israel?
Sisco Certified
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')