abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_172512986
Paar weken geleden een horloge besteld vanuit China (GEEN namaak). Nu kom ik erachter dat het automatische uurwerk af en toe hapert en je hem dan een flinke tik moet geven voordat hij weer goed werkt.

Nu heb ik de verkoper hiervan op de hoogte gesteld, alleen hij geeft aan dat ik hem terug kan sturen voor reparatie maar dat ik dan wel alle verzendkosten (al gauw 50/60 euro) voor mijn rekening moet nemen en dat ik hem dan minimaal 2 maanden kwijt ben. Dit zie ik niet zo zitten en het liefst wil ik zo snel mogelijk mijn geld terug.

Ik heb de horloge betaald d.m.v. PayPal. Ik mocht bij de transactie omschrijving niks invullen behalve mijn naam en e-mailadres.
Weten jullie toevallig of het mogelijk is om d.m.v. een claim mijn geld terug te krijgen bij PayPal? Is dit een geldige reden voor een claim?
pi_172513873
Let's all go play Nagasaki. We can all get vaporized. Hold my hand. let's turn to ash. I see you on the other side.
Let's all go play Nagasaki. What a lovely way to die. A final show and we all go. So no one has to say goodbye.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')