abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172522744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe lang mogen ze dan aanmodderen?
Ik snap dat je daar niet direct een passend antwoord op hebt, maar je kunt ook geen maanden (bij wijze van) aanmodderen en een gebrek aan resultaat hier aan blijven ophangen.
Aanmodderen. Het verwerken van dit drama noem je aanmodderen :{. Je bent precies het type fan waar ik op doelde net.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 11:43:14 #152
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172522766
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Je moet toch een keer door, tegen Nice moet er gewoon weer gewonnen worden.
Ik denk niet dat Ajax favoriet is tegen Nice. Misschien ook zonder dat hele Nouri verhaal
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172522783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:43 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ajax favoriet is tegen Nice. Misschien ook zonder dat hele Nouri verhaal
Dit klopt ook nog eens. Het was sowieso een verdomd lastige klus geweest, nu is het dat helemaal zo.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:44:44 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172522799
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik dat wil? Ik hoop ontzettend dat ze snel de kracht kunnen vinden om het verdriet om te draaien naar een 'we gaan het voor Nouri doen' vibe. Alleen kan ik het me niet voorstellen dat dat bij de wedstrijden tegen Nice al het geval is.
Dat is zo'n Hollywood film opmerking :')

Ik zou als trainer het nooit hangen op "we gaan het voor Nouri doen". Je moet het voor jezelf doen. Ze willen allemaal op het hoogste niveau spelen. Dan moeten ze het dus ook voor zichzelf doen. Nouri krijg je er niet mee terug.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 11:46:27 #155
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172522843
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is zo'n Hollywood film opmerking :')

Ik zou als trainer het nooit hangen op "we gaan het voor Nouri doen". Je moet het voor jezelf doen. Ze willen allemaal op het hoogste niveau spelen. Dan moeten ze het dus ook voor zichzelf doen. Nouri krijg je er niet mee terug.
Juist in een geval als dit vind ik dat je helemaal niks "moet". Lekker op de manier mee omgaan zoals je het zelf wil
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:49:34 #156
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172522935
Wat een grap dat Viergever niet verkocht wordt. Juist 1 vd 2 spelers die het op EU niveau niet aan kan.

Dit laat totaal geen ambitie zien.
wooblabalurg
pi_172522988
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:49 schreef Baconbus het volgende:
Wat een grap dat Viergever niet verkocht wordt. Juist 1 vd 2 spelers die het op EU niveau niet aan kan.

Dit laat totaal geen ambitie zien.
Veltman en Viergeven hadden weggemoeten en Tete en een nieuwe back aangetrokken. Dat was goed beleid geweest.
pi_172522998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit klopt ook nog eens. Het was sowieso een verdomd lastige klus geweest, nu is het dat helemaal zo.
of juist om die situatie stijgen ze boven zichzelf uit.
pi_172523018
Ik vind het heel erg voor Nouri, zijn familie en de selectie, maar het mag inmiddels ook weleens een dagje gaan over de belangrijke pot die je volgende week moet spelen ZONDER dat het direct gaat over 'voor Nouri dit', en 'ja koppies bezig met Nouri dat'. Ja, het is vreselijk, maar je bent wel een topsportorganisatie. Alsof men in mei volgend jaar zegt 'ach, jaartje niks gewonnen, EL/CL stelde niks voor, mjah gelukkig hebben we het wel een jaartje voor Nouri gedaan allemaal'.

Je moet een béétje gaan waken dat je nu niet je voorbereiding door de plee spoelt door continu 'Nouri'. Probeer het een plekje te geven en ga ervoor, want hoe cliche ook; dat zou Nouri ook gewild hebben.
pi_172523022
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

of juist om die situatie stijgen ze boven zichzelf uit.
Dat mag je alleen in Hollywood zeggen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_172523047
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:52 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vind het heel erg voor Nouri, zijn familie en de selectie, maar het mag inmiddels ook weleens een dagje gaan over de belangrijke pot die je volgende week moet spelen ZONDER dat het direct gaat over 'voor Nouri dit', en 'ja koppies bezig met Nouri dat'. Ja, het is vreselijk, maar je bent wel een topsportorganisatie. Alsof men in mei volgend jaar zegt 'ach, jaartje niks gewonnen, EL/CL stelde niks voor, mjah gelukkig hebben we het wel een jaartje voor Nouri gedaan allemaal'.

Je moet een béétje gaan waken dat je nu niet je voorbereiding door de plee spoelt door continu 'Nouri'. Probeer het een plekje te geven en ga ervoor, want hoe cliche ook; dat zou Nouri ook gewild hebben.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze verdienen niet voor niets zoveel geld!!!!!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:54:08 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172523061
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Aanmodderen. Het verwerken van dit drama noem je aanmodderen :{. Je bent precies het type fan waar ik op doelde net.
Pleur op man.
Het voetbal en trainen is voor mijn gevoel op dit moment aanmodderen inderdaad. Dat heeft inderdaad te maken met het verwerken van dit drama en dan is het helemaal niet erg dat je even een tijdje aanmoddert (of het voetbal even niet op de eerste plaats komt. Hoe je het ook wilt noemen). Het is niet meer dan normaal.

Je kunt alleen niet bezig blijven en je moet toch proberen om het een plekje te geven om dan weer zo optimaal mogelijk te presteren. Het koppie moet weer omhoog.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:54:10 #163
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_172523063
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:52 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vind het heel erg voor Nouri, zijn familie en de selectie, maar het mag inmiddels ook weleens een dagje gaan over de belangrijke pot die je volgende week moet spelen ZONDER dat het direct gaat over 'voor Nouri dit', en 'ja koppies bezig met Nouri dat'. Ja, het is vreselijk, maar je bent wel een topsportorganisatie. Alsof men in mei volgend jaar zegt 'ach, jaartje niks gewonnen, EL/CL stelde niks voor, mjah gelukkig hebben we het wel een jaartje voor Nouri gedaan allemaal'.

Je moet een béétje gaan waken dat je nu niet je voorbereiding door de plee spoelt door continu 'Nouri'. Probeer het een plekje te geven en ga ervoor, want hoe cliche ook; dat zou Nouri ook gewild hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij Ajax niet mee bezig zijn, die waken daar echt wel voor
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:55:06 #164
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_172523082
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Pleur op man.
Het voetbal en trainen is voor mijn gevoel op dit moment aanmodderen inderdaad. Dat heeft inderdaad te maken met het verwerken van dit drama en dan is het helemaal niet erg dat je even een tijdje aanmoddert (of het voetbal even niet op de eerste plaats komt. Hoe je het ook wilt noemen). Het is niet meer dan normaal.

Je kunt alleen niet bezig blijven en je moet toch proberen om het een plekje te geven om dan weer zo optimaal mogelijk te presteren. Het koppie moet weer omhoog.
Jij bent bij elke training en praat met de spelers begrijp ik?
pi_172523087
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Veltman en Viergeven hadden weggemoeten en Tete en een nieuwe back aangetrokken. Dat was goed beleid geweest.
Dit is geen FM.

Een betere back up verdediger heb je niet.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172523109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:55 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Dit is geen FM.

Een betere back up verdediger heb je niet.
Back up? Ik heb het over een basisspeler.
pi_172523115
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Pleur op man.
Het voetbal en trainen is voor mijn gevoel op dit moment aanmodderen inderdaad. Dat heeft inderdaad te maken met het verwerken van dit drama en dan is het helemaal niet erg dat je even een tijdje aanmoddert (of het voetbal even niet op de eerste plaats komt. Hoe je het ook wilt noemen). Het is niet meer dan normaal.

Je kunt alleen niet bezig blijven en je moet toch proberen om het een plekje te geven om dan weer zo optimaal mogelijk te presteren. Het koppie moet weer omhoog.
Twee en een fucking halve week.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:57:02 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172523136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

Ik ging er even vanuit dat de opmerking over geld verdienen sarcastisch was :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_172523151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Twee en een fucking halve week.
Bij mij op de werkvloer kreeg er een college een hartaanval en stierf. Ambulance kwam hem ophalen. We moesten gewoon doorwerken.
pi_172523169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Back up? Ik heb het over een basisspeler.
Ik bedoel dat je nu ook nog aankopen kunt doen en Viergever kunt behouden. Indien er een linksback bijkomt is hij reserve.

tete viel helaas niet te behouden.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172523189
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bij mij op de werkvloer kreeg er een college een hartaanval en stierf. Ambulance kwam hem ophalen. We moesten gewoon doorwerken.
Je werkt dan ook op de spoedeisende hulp.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172523190
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

Dat is totaal niet wat ik zeg, maar goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij Ajax niet mee bezig zijn, die waken daar echt wel voor
Ik heb het idee dat Keizer het zich nogal erg aantrekt, en das ook logisch gezien het feit dat hij vorig jaar veel met Nouri heeft gewerkt. Maar goed, het klinkt als snel gevoelloos, maar als organisatie moet je ook gewoon waken dat je niet teveel in dit soort dingen blijft 'hangen'.
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:58:49 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172523204
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:55 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Jij bent bij elke training en praat met de spelers begrijp ik?
Nee hoor en dat pretendeer ik ook helemaal niet.
Ik zeg dat het mijn gevoel is. Dat hoeft niet waarheid te zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Twee en een fucking halve week.
Ok wat zou jij dan een acceptabele tijd vinden?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_172523223
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok wat zou jij dan een acceptabele tijd vinden?
Daar is toch helemaal geen tijd aan te verbinden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:59:34 #175
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172523226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:55 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Dit is geen FM.

Een betere back up verdediger heb je niet.
Huh? Ajax heeft scouts?
wooblabalurg
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')