abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:25:47 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173321831
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja als je zo denkt dan kun je je huis niet meer uit. Risico's zijn er altijd maar in principe moet je er van uit gaan dat mensen hun handen thuislaten, en dat doen ze meestal ook.
Als ik over straat loop houden de meeste mensen inderdaad hun handen thuis. Als ik besluit om te gaan crowdsurfen zijn er sowieso een hoop mensen die aan je moeten zitten om je in de lucht te houden. Middenin een hysterische menigte is een hand zo ergens op gelegd. Net zoals in een drukke metro je portemonnee zo uit je binnenzak gevist is. Gelegenheid maakt de dief is niet voor niks een spreekwoord.

Nogmaals, het zou niet mogen gebeuren. Maar in die wereld leven we niet en daar ben ik me terdege van bewust. En daarom is er ook een stukje verantwoordelijkheid bij het slachtoffer imho. Daar kunnen mensen het niet mee eens zijn, maar die vind ik een tikkeltje naef.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:29:48 #177
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173321883
Daarmee zou je impliceren dat vrouwen maar niet moeten crowdsurfen...

Dat vind ik echt zo onzinnig... er zit een heel groot verschil tussen iemand in de tiet knijpen en er perongeluk tegenaankomen, dat laatste is misschien niet 100% te voorkomen maar dat eerste wel, en is dan ook gewoon aanranding... En nee dan vind ik de betreffende crowdsurfster niet naief of dom of wat dan ook. Die man of vrouw die haar in de tiet knijpt vind ik wel een oelewapper.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:53:13 #178
157922 fathank
pi_173322193
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Daarmee zou je impliceren dat vrouwen maar niet moeten crowdsurfen...

Dat vind ik echt zo onzinnig... er zit een heel groot verschil tussen iemand in de tiet knijpen en er perongeluk tegenaankomen, dat laatste is misschien niet 100% te voorkomen maar dat eerste wel, en is dan ook gewoon aanranding... En nee dan vind ik de betreffende crowdsurfster niet naief of dom of wat dan ook. Die man of vrouw die haar in de tiet knijpt vind ik wel een oelewapper.
Er is een ideale wereld waar vrouwen niet aangerand worden kunnen crowdsurfen wat ze willen. En je hebt de realiteit, daar waar 10.000 mensen bij elkaar in een tent staan naar een band te kijken/luisteren en die een crowdsurfende vrouw een handig excuus vinden om zich even te laten gaan. Als je dat niet inziet ben je mij inziens een beetje wereldvreemd.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:56:22 #179
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173322245
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Er is een ideale wereld waar vrouwen niet aangerand worden kunnen crowdsurfen wat ze willen. En je hebt de realiteit, daar waar 10.000 mensen bij elkaar in een tent staan naar een band te kijken/luisteren en die een crowdsurfende vrouw een handig excuus vinden om zich even te laten gaan. Als je dat niet inziet ben je mij inziens een beetje wereldvreemd.
En er is de wereld waar in ik leef waarin je als vrouw gewoon kunt crowdsurfen en als er dan een keertje een eikel is die te ver gaat wordt hij daarop aangesproken door de band die staat te spelen dat hij een eikel is....

Want het is namelijk wel mogelijk om te crowdsurfen zonder half of helemaal aangerand te worden.
LPs | CDs
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:03:33 #180
157922 fathank
pi_173322378
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En er is de wereld waar in ik leef waarin je als vrouw gewoon kunt crowdsurfen en als er dan een keertje een eikel is die te ver gaat wordt hij daarop aangesproken door de band die staat te spelen dat hij een eikel is....

Want het is namelijk wel mogelijk om te crowdsurfen zonder half of helemaal aangerand te worden.
Maar dan ben je al te laat. En dan kan de band zich weer mooi profileren in de media over de rug van het slachtoffer.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:06:21 #181
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173322439
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar dan ben je al te laat. En dan kan de band zich weer mooi profileren in de media over de rug van het slachtoffer.
Band ziet iets gebeuren wat ze kut vinden, zegt tegen het publiek dat vind ik echt kut ... "als dat al profileren over de rug van het slachtoffer" is :N Ik vind het erg goed dat ze daar wat van zeggen want het is namelijk niet normaal dat het gebeurt... En het kan sowieso meer teweeg brengen dan niets doen.

Ik heb het wel vaker bandjes horen doen en volgensmij gewoon oprecht, volgensmij hebben de foo fighters (maar kan ook een andere band zijn) ook wel eens een concert gestopt omdat iemand iemand anders voor de bek sloeg en hebben ze hem toen aangewezen en gezegd dat hij op moest rotten...
LPs | CDs
pi_173324193
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Band ziet iets gebeuren wat ze kut vinden, zegt tegen het publiek dat vind ik echt kut ... "als dat al profileren over de rug van het slachtoffer" is :N Ik vind het erg goed dat ze daar wat van zeggen want het is namelijk niet normaal dat het gebeurt... En het kan sowieso meer teweeg brengen dan niets doen.

Ik heb het wel vaker bandjes horen doen en volgensmij gewoon oprecht, volgensmij hebben de foo fighters (maar kan ook een andere band zijn) ook wel eens een concert gestopt omdat iemand iemand anders voor de bek sloeg en hebben ze hem toen aangewezen en gezegd dat hij op moest rotten...
Yes was in Londen, vind het ook totaal niet erg dat er iets van wed gezegd. Ik was bij het optreden en heb de "aanranding" niet gezien overigens. Maar we weten allemaal dat het gebeurt, prima dat ze er iets van zeggen. Hij deed het nog netjes door de persoon in kwestie nog niet te benoemen.
pi_173324399
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat was Josh Homme toch? Of nog een ander geval dan.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:57:18 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173324537
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat was Josh Homme toch? Of nog een ander geval dan.
Ik weet het niet meer.
LPs | CDs
pi_173347560
Grohl en Homme hebben zoiets allebei gedaan in het verleden. Net als Aaron Lewis van Staind en een hoop andere muzikanten.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')