quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:09 schreef dcm360 het volgende:
Oké, volgende keer probeer ik wel weer rekening te houden met de zuurgraad hier.
Hee wil je niet de sloot van b2py als representatief voor het hele treinentopic beschouwen jahquote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:09 schreef dcm360 het volgende:
Oké, volgende keer probeer ik wel weer rekening te houden met de zuurgraad hier.
als er iemand wat lactacyd kan gebruiken ben jij het welquote:Op vrijdag 21 juli 2017 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wil je niet de sloot van b2py als representatief voor het hele treinentopic beschouwen jah
Wat ik ook opvallend vind is die enorme kostenoverschrijding. We klagen wel eens op ProRail en dergelijke maar dergelijke kostenoverschrijdingen komen in Nederland eigenlijk nooit voor bij projecten die binnen de sector worden uitgevoerd. Als er al overschrijdingen voorkomen zijn die ofwel heel erg veel kleiner of is er sprake van het nog niet afronden van de plannenmakerij waardoor de kosten nog niet zo goed kunnen worden ingeschat.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:35 schreef bork het volgende:
Rail electrification plans scrapped by government
[..]
Zelf lezen om de meest stupide argumenten van een Staatssecretaris van Vervoer.
Dit is natuurlijk een enorme overschrijding maar het lijkt me niet dat overschrijdingen daar de orde van de dag zijn. Heeft Flyvbjerg daar niet wat moois over geschreven?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:06 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Wat ik ook opvallend vind is die enorme kostenoverschrijding. We klagen wel eens op ProRail en dergelijke maar dergelijke kostenoverschrijdingen komen in Nederland eigenlijk nooit voor bij projecten die binnen de sector worden uitgevoerd. Als er al overschrijdingen voorkomen zijn die ofwel heel erg veel kleiner of is er sprake van het nog niet afronden van de plannenmakerij waardoor de kosten nog niet zo goed kunnen worden ingeschat.
Ik kom hier gewoon steeds minder, zal ook wel ergens van komen Maar gisteren heb ik best een paar keer normaal gedaan hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als er iemand wat lactacyd kan gebruiken ben jij het wel
Er zijn veel ongefundeerde aannames gedaan waardoor elektrificatie uiteindelijk veel duurder uitviel dan verwacht... slecht voorbereid dusquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een enorme overschrijding maar het lijkt me niet dat overschrijdingen daar de orde van de dag zijn.
Bijna alle: bij het oude viaduct van de Looweg in Wierden (tegenwoordig alleen voor fietsers) moet het brugdek een eind omhoog gebracht worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:58 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dat verbaast mij ook wel aangezien ze konden weten dat de bovenleiding ophangen nogal wat uitdagender is met die kleine profielen dan hier in Nederland op bijvoorbeeld Zwolle-Wierden waar alle kunstwerken qua profiel al voldeden.
Onervarenheid, misschien? De laatste grootschalige elektrificatie stamt nog uit het British Rail-tijdperk.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Gebrek aan professionaliteit zou ik zeggen.
Tientallen van de consultancy bedrijven nabij Canary Wharf en geen enkele was beschikbaar om even wat support te leveren?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Gebrek aan professionaliteit zou ik zeggen.
Gerechtigheid!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:28 schreef Fixers het volgende:
In Zweden krijgen ze nu Trainy Mctrainface.
https://amp.theguardian.c(...)-member-of-its-fleet
Dan moet je ze wel alles laten opmeten, uittekenen, doorrekenen en uit laten doktoren hoe je het gaat bouwen. De mismatch tussen begroting en realisatie was hier groter dan bij de Noord-Zuidlijn in Amsterdam, een toch heel veel gecompliceerder en minder overzichtelijk project.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Tientallen van de consultancy bedrijven nabij Canary Wharf en geen enkele was beschikbaar om even wat support te leveren?
50 miljoen voor consultants of 2 miljard aan extra budget, ik weet het wel..quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel alles laten opmeten, uittekenen, doorrekenen en uit laten doktoren hoe je het gaat bouwen. De mismatch tussen begroting en realisatie was hier groter dan bij de Noord-Zuidlijn in Amsterdam, een toch heel veel gecompliceerder en minder overzichtelijk project.
Engineering Focus - Electrification - what went wrong?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:56 schreef b2py het volgende:
Britse optimisme, iemand die dat herkent? #brexit
Ongepland werk, kan van alles zijn maar moet wel het oplossen van een storing zijn. En de TRDL weet ervan af. Ongepland werk <48 uur oidquote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:39 schreef dennistd het volgende:
De HSL ligt ook weer eens plat, nu zijn het onverwachte werkzaamheden. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een werkploeg die de treindienstleider belt omdat ze aan het werk willen waarbij de trdl ze helemaal nog niet had verwacht?
Dat doen de provincies Groningen en Leeuwarden weer beter dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er zijn veel ongefundeerde aannames gedaan waardoor elektrificatie uiteindelijk veel duurder uitviel dan verwacht... slecht voorbereid dus
Ik meen me te herinneren dat die niet solo over het HRN mogen ivm detectieproblemen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
Opvallend: volgens een bericht op Somda staat noordelijke GTW 2/6 10232 in Venlo geen dienst. Stel 10231 staat bij Stadler in Blerick binnen voor een schilderbeurt.
Leuk, een vervoerder die tegen een ontevreden reiziger gewoon zegt dat ie liegt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:31 schreef James1988 het volgende:
Een reiziger klaagt tegen een vervoerder dat het ontbijt vroeger beter was, toen de boel nog werd gerund door staatsbedrijf East Coast. Wat er daarna gebeurde zal je verbazen!
[ afbeelding ]
klopt. Vandaar ook dat als er gedieseld wordt op de valleilijn dit in een koppeltje gebeurt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat die niet solo over het HRN mogen ivm detectieproblemen.
Zouden ze vaker moeten doen. Zie soms de meest rare dingen voorbij komen waarvan je gewoon weet dat het niet klopt en de betreffende vervoerder biedt vervolgens zijn excuses aanquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk, een vervoerder die tegen een ontevreden reiziger gewoon zegt dat ie liegt.
Minder aanbod?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:06 schreef greavy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat een enkeltje Rotterdam(of Amsterdam) - Lille met Thalys in de 2e klas ¤29 kost, en ¤69 voor de 1e klas op een zaterdagmorgen?
Dat SNCF nogal graag speelt met tarieven afhankelijk van de trein die je kiest, is bekend. Maar dit verschil
Dan is de eerste klas dus duurder dan naar Parijs........
Hee hee hee dit is een forum waar we houden van subtiele en respectvolle omgangsvormen jongemanquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, dat gejank altijd. 'uit coulance' pleur op. Je praat gewoon poep, ga je moeder plagen.
jammer van die 24 en 54quote:Op zondag 23 juli 2017 11:01 schreef desbarts het volgende:
Door werkzaamheden rijdt er vandaag in mooi patroon elke tien minuten een trein tussen Utrecht en Woerden. Namelijk om 00, 10, 20, 24, 30, 40, 50 en 54 minuten na het hele uur
Ik zat ook stiekem met mijn voeten op de bankquote:Op zondag 23 juli 2017 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee dit is een forum waar we houden van subtiele en respectvolle omgangsvormen jongeman
Met z'n tas op de stoel naast hem.quote:
Ik doel er meer op dat een fiets in de spits helemaal niet in de trein magquote:
Wel in juli en augustus.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat een fiets in de spits helemaal niet in de trein mag
Lekker kut, die bus stop chicane in het doorgaande spoor Alles voor de badslippers, raampjestreinen kunnen aids krijgenquote:Op zondag 23 juli 2017 14:43 schreef greavy het volgende:
Bij Horst wordt een nieuwe Railterminal gebouwd. Daarvoor veranderen er diverse dingen qua sporen aldaar. Zo wordt het spoor van Venlo naar Eindhoven deels verlegd, komen er zijsporen om de aankomende en vertrekkende goederentreinen voor de Railterminal te kunnen parkeren.
[ afbeelding ]
Die is er juist voor de raampjestreinenquote:Op zondag 23 juli 2017 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kut, die bus stop chicane in het doorgaande spoor Alles voor de badslippers, raampjestreinen kunnen aids krijgen
Als ze het spoor een beetje geleidelijk naar rechts laten lopen merk je daar als reiziger helemaal niks van.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kut, die bus stop chicane in het doorgaande spoor
Ja, maar hoe geleidelijker ze dat doen, hoe meer spoor er verlegd moet worden. En aangezien dat geld kost, zal het niet gebeuren. De baanvaksnelheid gaat gewoon omlaag.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ze het spoor een beetje geleidelijk naar rechts laten lopen merk je daar als reiziger helemaal niks van.
Zie bijvoorbeeld de Nieuwe Veerbrug over de Mark: die is naast de oude Veerbrug aangelegd, toen is het spoor verplaatst, en is de oude brug gesloopt. Als reiziger merk je echter niet dat je ineens naar rechts gaat.
Mijn ervaring is meestal het omgekeerde. Kutweer in zuid-Holland, zonneschijn in Brabantquote:Op zondag 23 juli 2017 15:39 schreef MTL het volgende:
Ik zit nu een paar dagen op die 1100 en het begint nu wel op te vallen: zodra je over het Hollands Diep bent, gaat het hozen. Vervolgens ben na Tilburg wordt het weer mooi weer
Speciaal voor James1988?
Sorry? 😅😂quote:Op zondag 23 juli 2017 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar hoe geleidelijker ze dat doen, hoe meer spoor er verlegd moet worden. En aangezien dat geld kost, zal het niet gebeuren. De baanvaksnelheid gaat gewoon omlaag.
Van het Waardenburger wachtspoor merk je als reiziger ook helemaal niks.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:37 schreef dennistd het volgende:
Of bijvoorbeeld station Wijchen, of iets dichter bij huis de aansluiting van de Betuweroute tussen Elst en Nijmegen in zuidelijke richting.
staat geen Schiphol op hequote:Op zondag 23 juli 2017 16:23 schreef dennistd het volgende:
Opvallend hoeveel mensen op Amsterdam Zuid de IC naar Den Haag voorbij laten gaan om vervolgens in de IC naar Schiphol van 3 minuten later te stappen
quote:Op zondag 23 juli 2017 16:34 schreef dennistd het volgende:
Zit ik daar op de wc, hoor ik vanuit het hokje naast me: "Meester van de 4650, wilt u nog één keer ontgrendelen alstublieft?"
Blijkbaar heeft NS-personeel hier geen eigen toilet....
Vast wel, maar als je al bijna bij het perron bent, of je even elders rondloopt in de schaft oid, kan je toch best ook naar dat toilet?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:34 schreef dennistd het volgende:
Zit ik daar op de wc, hoor ik vanuit het hokje naast me: "Meester van de 4650, wilt u nog één keer ontgrendelen alstublieft?"
Blijkbaar heeft NS-personeel hier geen eigen toilet....
Mooi plekje! RedBull-trein, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:18 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]Op woensdag 12 juli 2017 brak aan het eind van de middag eindelijk de zon door, maar waren er nog wel flinke wolkenpartijen die soms hinderlijk in de weg zaten. Gedurende een korte opklaring passeerde precies op het juiste moment de (bijna?) dagelijkse containertrein uit Germersheim naar Antwerpen Waaslandhaven Krommenhoek die vandaag tot groot genoegen met de fraaie DE6308 reed. Terwijl rechts de lege RedBull-trein naar Buchs aan de kant is genomen zien we de passage van trein 41544 in Boppard Hbf op weg naar Aachen West.
Boven de neus van de locomotief zijn de twee torens van de katholieke parochiekerk Sint-Severusbasiliek van Boppard te zien. De parochiekerk behoort tot het bisdom Trier en werd in de 12e en 13e eeuw gebouwd. De kerk is een mooi voorbeeld van laatromaanse architectuur en is gewijd aan de heilige Severus van Ravenna. Sinds 2002 maakt de Severuskerk deel uit van UNESCO Werelderfgoed "Oberes Mittelrheintal".
Naast de Sint Severus is ook de Christuskirche van Boppard te zien op de foto. Deze kerk is gebouwd tussen 1850 en 1852 en in 1887 verder uitgebreid tot zijn huidige staat.
De niet te missen Säuerlingsturm direct achter de trein behoorde tot begin 20e eeuw tot de middeleeuwse stadsmuur die Boppard beschermde. Toen de spoorlijn aangelegd werd is deze toren afgebroken en op zijn huidige locatie opnieuw gebouwd.
Ik heb vorig jaar getreind in Italië.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:26 schreef aquafreak het volgende:
Iemand hier een beetje ervaring met treinen in Noord-Italie?
Binnenkort vlieg ik naar Milaan Malpensa en moet vanaf daar met de trein naar Stresa. Nu lees ik dat er een Malpensa Express bestaat, maar ik kan niet vinden op welk stuk dit ticket geldig is.
Iemand een idee? Of zijn er nog betere/goedkopere opties?
Edit: Bestaat er trouwens een Italiaanse versie van 'onze' 9292?
Wanne-Eickelquote:Op zondag 23 juli 2017 17:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Dank. Blikjes RedBull gaan van de fabriek in Buchs (Zwitserland) naar Wanne-Eickel. Daar wordt de trein gelost en aansluitend gaat deze leeg weer terug naar Buchs om een nieuwe lading blikjes Red Bull op te halen.
Bij een brandalarm hoor je het station ook te verlaten en niet toe te treden..quote:Op zondag 23 juli 2017 18:03 schreef dennistd het volgende:
Ook handig: een brandalarm bij de Burger King op Rotterdam Centraal en niemand kan meer inchecken... De aanwezige NS-medewerker zei dat ik dan maar zonder inchecken moest instappen.
[ afbeelding ]
Een brandalarm en daadwerkelijk brand zijn twee totaal verschillende dingen, ei.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Bij een brandalarm hoor je het station ook te verlaten en niet toe te treden..
Maar als ik dan de reis knip in Malpensa - Busto Nord (Uitgevoerd door Trenord voor ¤4,-) en Busto - Stresa (Uitgevoerd door Trenitalia voor ¤5,80) ben ik veel goedkoper uit. Mis is alleen het stukje Busto nord naar Busto maar dat is 4 minuten met de bus voor 1 a 2 euro. Wat is de reden dat deze manier in geen enkele planner voorkomt? Zoals jezelf ook al voorsteld geven alle planners aan om via Milaan te reizen. Maar dat is nogal om...quote:Op zondag 23 juli 2017 18:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar getreind in Italië.
Een reisplanner vind je oa hierrr: http://www.trenitalia.com/tcom-en
Het Malpensa Express-ticket is alleen geldig tussen:
Malpensa en:
- Milaan
- Saronno
- Rescaldina
- Castellanza
- Busto
- Ferno-Lonate
Vanaf vliegveld Malpensa naar Stresa kan je gelijk op het vliegveld een ticket kopen, of al online proberen te boeken.
Een ticket vanaf het vliegveld naar Stresa kost rond ¤21,60 zonder extra kortingen. Het deel tussen Malpensa en Milaan kost ¤13,00(zelfde prijs als het Malpensa Express-ticket) en vanaf Milaan naar Stresa ¤8,60.
Er zijn enkele tickets beschikbaar die goedkoper of duurder kunnen zijn, afhankelijk van de reisweg en vertrektijd.
Er was toch brand bij de BK?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een brandalarm en daadwerkelijk brand zijn twee totaal verschillende dingen, ei.
Ik zie hem er nu - af en toe - in verschijnen. Die reistijd is zelfs bijna nog een uur sneller als via Milaan. En inderdaad, dik 12 euro goedkoper.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:22 schreef aquafreak het volgende:
[..]
Maar als ik dan de reis knip in Malpensa - Busto Nord (Uitgevoerd door Trenord voor ¤4,-) en Busto - Stresa (Uitgevoerd door Trenitalia voor ¤5,80) ben ik veel goedkoper uit. Mis is alleen het stukje Busto nord naar Busto maar dat is 4 minuten met de bus voor 1 a 2 euro. Wat is de reden dat deze manier in geen enkele planner voorkomt? Zoals jezelf ook al voorsteld geven alle planners aan om via Milaan te reizen. Maar dat is nogal om...
Maar soms wel.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:30 schreef dennistd het volgende:
Brandalarm hoeft geen brand te betekenen he.
Ik denk dat ik weet waarom ik die optie niet zag. Hij gaat volgens de planner maar 2x per dag. om 11.37 en 16.00:quote:Op zondag 23 juli 2017 19:32 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zie hem er nu - af en toe - in verschijnen. Die reistijd is zelfs bijna nog een uur sneller als via Milaan. En inderdaad, dik 12 euro goedkoper.
De trein gaat 4 keer per uur vanaf Malpensa naar Busto Nord. Vanaf Busto naar Stresa iets onregelmatiger, soms zit er 1.5u tussen en soms nog geen half uur, wat vrij typisch is voor Italië.
Vanaf Busto Nord naar het hoofdstation van Busto is maximaal 1.5km lopen, zelfs dat is dus nog te doen zonder bus.
Hij gaat niet maar 2x/dag. Hij gaat zelfs 4 keer per uur.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:44 schreef aquafreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waarom ik die optie niet zag. Hij gaat volgens de planner maar 2x per dag. om 11.37 en 16.00:
[ afbeelding ]
Als het goed is kan ik die van 11.37 halen ...
Blijft het nog steeds raar dat Google Maps een nog andere moglijkheid vindt ... (zoals ik in mn edit aangaf)
Inderdaad . Dan maar het stukje tussen Busto Nord en Busto lopen. Is ook niet erg na 1.5 uur vliegen .quote:Op zondag 23 juli 2017 19:46 schreef greavy het volgende:
[..]
Hij gaat niet maar 2x/dag. Hij gaat zelfs 4 keer per uur.
Voor de trein van Trenord moet je eens naar www.trenord.it gaan, en de reis plannen van Malpensa naar Busto Nord, en vervolgens via Trenitalia vanaf Busto naar Stresa.
Je kan dan zelf je overstaptijd in Busto bepalen, en je kan dus ook een kwartier later uit Malpensa.
Er zit dus iemand ordinair geld te verdienen, terwijl het dus EN een uur sneller EN meer dan een tientje goedkoper kan.
Dat KAN heul niet eens manquote:Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat er tientallen mensen nu ongewild een bezoek aan Deventer gaan brengen
Better safe than sorryquote:Op zondag 23 juli 2017 19:30 schreef dennistd het volgende:
Brandalarm hoeft geen brand te betekenen he. Het is vaak loos alarm, en blijkbaar was dat al duidelijk, maar waren de poortjes nog niet gereset
Als het te vaak gebeurt luisteren mensen er niet meer naar. Dat zag ik een tijdje terug in Breda gebeuren.quote:
Je zou theoretisch de tickets in één keer kunnen kopen, als je ze duidelijk kan maken dat je via Busto reist en NIET via Milaan. Anders eerst een ticket naar Busto, en daarna een ticket naar Stresa. In kosten zal het niet schelen, en op het vliegveld is een loket, maar op Busto zelf ook (Nord ongetwijfeld ook)quote:Op zondag 23 juli 2017 19:54 schreef aquafreak het volgende:
[..]
Inderdaad . Dan maar het stukje tussen Busto Nord en Busto lopen. Is ook niet erg na 1.5 uur vliegen .
Dan nog 1 vraag: Kunnen de tickets in 1x gekocht worden in Malpensa T2? Of zou het handiger zijn om het stuk Busto - Stresa ook pas echt in Busto te kopen?
Haha dus de Valleilijn trein rijd bij Arriva en Connexxion neemt dan weer GTW's van dochtertje Breng uit de Achterhoekquote:Op zondag 23 juli 2017 23:02 schreef dennistd het volgende:
Vandaag een plaatje gemaakt vanuit de kantine:
[ afbeelding ]
Sinds afgelopen december rijdt de voormalige Connexxion Valleilijn-GTW 5037 bij Arriva op de Vechtdallijn als (10)525. Hier vervangt het treinstel de (10)520 die bij een ongeval in Dalfsen zwaar beschadigd raakte. Als stoptrein 8041 is het nog altijd opvallend lichtblauw gekleurde treinstel onderweg van Zwolle naar Emmen als station Hardenberg genaderd wordt.
Die rijden totdat de FLIRTs klaar zijn. De verwachting is dat die GTW's daarna ook naar Arriva gaan. Mogelijk als extra stellen in de Achterhoek.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Haha dus de Valleilijn trein rijd bij Arriva en Connexxion neemt dan weer GTW's van dochtertje Breng uit de Achterhoek
Officieel is het geen vervanging van het stel van Dalfsen, maar een extra stel voor de Vechtdallijn. Wat er met de 10525 gaat gebeuren is nog altijd niet bekend.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:02 schreef dennistd het volgende:
Vandaag een plaatje gemaakt vanuit de kantine:
[ afbeelding ]
Sinds afgelopen december rijdt de voormalige Connexxion Valleilijn-GTW 5037 bij Arriva op de Vechtdallijn als (10)525. Hier vervangt het treinstel de (10)520 die bij een ongeval in Dalfsen zwaar beschadigd raakte. Als stoptrein 8041 is het nog altijd opvallend lichtblauw gekleurde treinstel onderweg van Zwolle naar Emmen als station Hardenberg genaderd wordt.
Ja juist. Gaan de Protoss al pleite dan? Wordt wel saai zo met overal maar die Flirtsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijden totdat de FLIRTs klaar zijn. De verwachting is dat die GTW's daarna ook naar Arriva gaan. Mogelijk als extra stellen in de Achterhoek.
2 losse tickets dus .quote:Op zondag 23 juli 2017 22:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Je zou theoretisch de tickets in één keer kunnen kopen, als je ze duidelijk kan maken dat je via Busto reist en NIET via Milaan. Anders eerst een ticket naar Busto, en daarna een ticket naar Stresa. In kosten zal het niet schelen, en op het vliegveld is een loket, maar op Busto zelf ook (Nord ongetwijfeld ook)
nope. Er komen 2 FLIRTs als aanvulling op de Protos.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja juist. Gaan de Protoss al pleite dan? Wordt wel saai zo met overal maar die Flirts
Ja, eens. Overal Stadler-spulquote:Op zondag 23 juli 2017 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja juist. Gaan de Protoss al pleite dan? Wordt wel saai zo met overal maar die Flirts
Ze leveren veel kleine series en als je in een land eenmaal een voet tussen de deur hebt met een toegelaten model is het makkelijker om weer bij Stadler te bestellen dan met een andere trein opnieuw een hele papierwinkel en lange toelatingsprocedure door te moeten.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, eens. Overal Stadler-spul
Niets ten nadele van Stadler hoor, die lui hebben het slim aangepakt en ze leveren goede producten.
Ja precies, slim aangepakt dus. Neemt niet weg dat ik graag eens wat anders wil zien, gelukkig komen er CAFjes en ICNGs aanquote:Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze leveren veel kleine series en als je in een land eenmaal een voet tussen de deur hebt met een toegelaten model is het makkelijker om weer bij Stadler te bestellen dan met een andere trein opnieuw een hele papierwinkel en lange toelatingsprocedure door te moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |