Daar heb je wel 2x een krappe bus-overstap. Afhankelijk van het aantal mensen kun je ook nog een dagkaart VGM overwegen: die kost ¤41,50 voor max. 5 personen (of ¤36,20 na 9u). Die dagkaart komt in elk geval gewoon uit de DB-automaat op station Enschede of in de trein (veel overstaptijd heb je niet namelijk, en in de trein staat ook een kaartautomaat).quote:Op maandag 24 juli 2017 13:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan ik dat VGM-kaartje ook in Enschede kopen? Volgens de reisplanner kost Enschede - Münster ¤16,80. Lijn RB64 met een reistijd van 1:12.
http://efa.vrr.de/vrrstd/(...)xx_transpCompany=wvg
Die was vroeger flink volgeplempt met darrenquote:
Ja, NUquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
19.30-19.55 uur RAIL AWAY (HH)
Serie over markante spoorlijnen.
Duitsland:Lahntalbahn Koblenz-
Dillenburg
Een treinreis langs de rivier de Lahn,
wat een mooi beeld oplevert van het
beboste rivierdal,met om iedere bocht
een oud stadje.
Daarbovenuit steken ruïnes,burchten en
kastelen en duikt de naam Nassau steeds
weer op.Dillenburg is het eindpunt.
Ik zal het even doorgevenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:19 schreef dennistd het volgende:
Via Amsterdam Centraal is niet:
- korter in tariefeenheden
- sneller in tijd
- minder overstappen
Er is dus geen enkele reden om via Centraal te reizen. Kans op een boete bij controle is dan ook best aanwezig.
Voor vertrek even naar HC lopen en die doen vaak niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:19 schreef dennistd het volgende:
Via Amsterdam Centraal is niet:
- korter in tariefeenheden
- sneller in tijd
- minder overstappen
Er is dus geen enkele reden om via Centraal te reizen. Kans op een boete bij controle is dan ook best aanwezig.
Met een normaal kaartje niet denk ik, maar als je ziet hoeveel misbruik er van die groepsretours gemaakt wordt zou ik als ik hc was toch moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor vertrek even naar HC lopen en die doen vaak niet zo moeilijk hoor
Nou, ik vond het vrij matigquote:
Vandaar de vraag ook omdat er veel misbruik van die kaartjes is gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Met een normaal kaartje niet denk ik, maar als je ziet hoeveel misbruik er van die groepsretours gemaakt wordt zou ik als ik hc was toch moeite mee hebben.
Er van de Nederlandse taal veel misbruik wordt gemaakt is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vandaar de vraag ook omdat er veel misbruik wordt gemaakt van die kaartjes is gemaakt.
Wat bedoel je? Die absurde tarieven?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En anders schaffen ze die ongein toch gewoon weer af
Ja precies. Als er teveel misbruik van gemaakt wordt, streep erdoorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Die absurde tarieven?
Helemaal mee eens.
Als gevolg rijdt de ruim 2 uur durende dienst tussen Hagen en Warburg met gare Talent-treinen. De veel comfortabeler BR628 zijn op die route verdwenen en op vier ritten na ook de BR612.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:47 schreef J.B. het volgende:
[..]
Goede producten zonder gedonder ook. Ik las van de week in de krant in Münster dat DB ongeveer 60 treinen van PESA had besteld en dat dat een totale ramp is Die Polen in eerste instantie treinen hadden geproduceerd die te breed waren, en vervolgens bleken de motoren te zwak te zijn om bergop te kunnen gaan in het Sauerland. Resultaat was in ieder geval minimaal een jaar vertraging, en het gevolg was dat DB nu buitendienst gestelde treinen, die ook nog eens korter waren, moest gaan inzetten.
Dat klinkt als een oplosbaar "probleem".quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:14 schreef dennistd het volgende:
Het mag misschien wel, maar het rijdt niet op 1500 volt en 25kV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |