abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172516172
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

poeh het zit wel diep dan zeg. Als je eens een euro kwijtraakt, lig je dan de rest van de week in foetushouding in de hoek?
Nee hoor, zit niet diep. Ik maak uit je reactie op dat je de strekking niet wilt vatten.
Dat mag, ik zou als ik jou was deze thread dan ook maar niet meer volgen. (dat is dan weer zonde van jóuw tijd. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat je dadelijk in een foetushouding achterblijft :-) )
pi_172519875
Niet zo huilen ts. Als je de moeite had bespaard had je 1000 dingen kunnen kopen. Serieus, watverwacht je van 10 cent
There are only 151 Pokémon.
pi_172520229
Goed nieuws! Kan je me het bestelnummer van de laatst gedane order geven dan wordt er bij die order (mits nog niet verzonden) een type-C to Micro Adapter bijgedaan!
pi_172525262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:07 schreef Gearbest het volgende:
Goed nieuws! Kan je me het bestelnummer van de laatst gedane order geven dan wordt er bij die order (mits nog niet verzonden) een type-C to Micro Adapter bijgedaan!
Dank je, die order is helaas al verzonden.

Zojuist een bericht van GB ontvangen:
"Dear Sir,

Thank you for your message.

As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 0.1USD to your paypal account.
Please confirm we can operate it for you.

Thank you for your support.

Best Regards
Baila
Gearbest Customer Service
"

Eindelijk een eind aan de zaak, laten we hier maar mee akkoord gaan.

Nogmaals, voor diegenen hierboven die er moeite mee hebben dat ik deze ervaring deel: het gaat er me juist om dat ik wil aangeven dat ik vanuit mijn kant er alles aan gedaan heb om tot een oplossing te komen door telkens netjes op de vragen/verzoeken van Gearbest te reageren.
Vanuit GB verliep het (op zijn zachtst gezegd) nogal stroef en ongecontroleerd mijn kant op. En juist dát verbaasde me zo en bracht me tot deze verhandeling...
Ik snap best dat ik mijn verlies (van ¤ 0,10 ;) ) had kunnen nemen en die envelop met leeg plastic zakje meteen in de kliko had kunnen mikken, maar zeg eerlijk, had niet iedereen er even een mailtje aan gewaagd? Al was het maar omdat Gearbest zelf standaard achteraf vraagt om ontvangstbevestiging en review.

Nu maar weer op zoek naar een 'type-C to Micro Adapter' O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door j0p3Y op 19-07-2017 13:35:17 ]
pi_172526034
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Dank je, die order is helaas al verzonden.

Zojuist een bericht van GB ontvangen:
"Dear Sir,

Thank you for your message.

As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 0.1USD to your paypal account.
Please confirm we can operate it for you.

Thank you for your support.

Best Regards
Baila
Gearbest Customer Service
"

Eindelijk een eind aan de zaak, laten we hier maar mee akkoord gaan.

Nogmaals, voor diegenen hierboven die er moeite mee hebben dat ik deze ervaring deel: het gaat er me juist om dat ik wil aangeven dat ik vanuit mijn kant er alles aan gedaan heb om tot een oplossing te komen door telkens netjes op de vragen/verzoeken van Gearbest te reageren.
Vanuit GB verliep het (op zijn zachtst gezegd) nogal stroef en ongecontroleerd mijn kant op. En juist dát verbaasde me zo en bracht me tot deze verhandeling...
Ik snap best dat ik mijn verlies (van ¤ 0,10 ;) ) had kunnen nemen en die envelop met leeg plastic zakje meteen in de kliko had kunnen mikken, maar zeg eerlijk, had niet iedereen er even een mailtje aan gewaagd? Al was het maar omdat Gearbest zelf standaard achteraf vraagt om ontvangstbevestiging en review.

Nu maar weer op zoek naar een 'type-C to Micro Adapter' O-)
ik snap wel dat ze bij gearbes t klantenservice denken van "heb je weer zo een zeikerd voor 10 cent. Daar gaan we niet al te veel moeite in stoppen". Hell, zij lijden al verlies aan het product, maar NOG meer verlies door tijd aan jou besteden.
pi_172530034
Ik snap sommige reacties niet. Het gaat er toch om dat als GB bij het luttele bedrag van .10usd al moelijk doet dat je het waarschijnlijk echt moeilijk gaat krijgen als je iets voor een serieus bedrag bestelt....en dan after sales nodig hebt.

Ik heb alleen vertrouwen in Banggood voor grotere aankoop en dan ook alleen omdat onze NL vriend van BG hier enorm klantvriendelijk is. En de dispute regeling bij Aliexpress werkt ook ook zo goed dat je hier wel een wat grotere bestelling kunt plaatsen.

Voor de rest bestel ik alleen bij Amazon als ik buiten NL iets bestel...die hebben helemaal een goede after sales.
pi_172530712
Mja ervaringen verschillen. Ik heb bv weer een slechte ervaring met amazon (support)
  woensdag 19 juli 2017 @ 22:11:51 #33
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_172538361
Nou, dit is wel precies waarom om liever niet bij gearbest bestel. Die klantenservice daar is echt niet aanwezig. Heb precies hetzelfde gezeik gehad met steeds jezelf moeten herhalen terwijl je in het begin alle informatie al hebt gegeven.

De enige reden dat ik het nu weer aandurf, is dat er nu een Nederlander bij ons op Fok zit, maar je ziet dat hij ook soms niet alles kan bereiken bij dit bedrijf. Dit zit bij de andere webshops toch echt beter in elkaar.
pi_172538560
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:11 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou, dit is wel precies waarom om liever niet bij gearbest bestel. Die klantenservice daar is echt niet aanwezig. Heb precies hetzelfde gezeik gehad met steeds jezelf moeten herhalen terwijl je in het begin alle informatie al hebt gegeven.

De enige reden dat ik het nu weer aandurf, is dat er nu een Nederlander bij ons op Fok zit, maar je ziet dat hij ook soms niet alles kan bereiken bij dit bedrijf. Dit zit bij de andere webshops toch echt beter in elkaar.
:) klopt!
We doen ons best!

Bij Gearbest krijgen ze het wel steeds beter voor elkaar hoor, ze zetten vol in op aftersales alleen 'denken' de Chinezen nog wat anders....en niet als Europeanen. Maar goed, geef ze de tijd en ruimte op het op te lossen en dan komen we er vaak wel uit!
pi_172539196
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:16 schreef Gearbest het volgende:

[..]

:) klopt!
We doen ons best!

Bij Gearbest krijgen ze het wel steeds beter voor elkaar hoor, ze zetten vol in op aftersales alleen 'denken' de Chinezen nog wat anders....en niet als Europeanen. Maar goed, geef ze de tijd en ruimte op het op te lossen en dan komen we er vaak wel uit!
hoe denken ze dan?
pi_172539583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:36 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hoe denken ze dan?
ze willen eerst alles weten voordat ze een besluit nemen en dat duurt vaak -in onze ogen waar alles veel sneller moet kunnen- te lang....
Denken is wellicht het verkeerde woord, maar begrijpend Engels is vaak nog wat lastige voor Chinezen.

Als je hier wel tegen kan, kan je mooie, erg mooie deals uit China halen!
pi_172591889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

ze willen eerst alles weten voordat ze een besluit nemen en dat duurt vaak -in onze ogen waar alles veel sneller moet kunnen- te lang....
Denken is wellicht het verkeerde woord, maar begrijpend Engels is vaak nog wat lastige voor Chinezen.

Als je hier wel tegen kan, kan je mooie, erg mooie deals uit China halen!
Over het algemeen zijn Chinezen van andere webshops wat sneller hierin. Hier gaat het over 0,10, maar ik heb hetzelfde gehad bij grotere bestellingen. In het Xiaomi Vacuum forum op tweakers kan je lezen dat iemand eenzelfde ervaring heeft gehad met een apparaat van ¤260.

De oplossing, een paypal claim, die schiet gelijk door naar de hoogste lagen in de Chinese shop. Dan gaan ze in 1 keer wel snel schakelen. En niet sluiten voordat de afspraken ook uitgevoerd zijn.
pi_172608481
Zelfde ervaring hier. Maar dan met een telefoon. Pas nadat mn vriendin op Facebook postte dat het oplichters zijn kreeg ik mn geld terug.
pi_173292973
Mijn geld heb ik teruggestort gekregen, helaas laat mijn (aller) laatste bestelling al bijna vijf weken op zich wachten. Dan doet AliExpress het met gemiddeld twee a drie weken stukken beter...
pi_173293009
O ja, ik heb natuurlijk navraag gedaan bij Gearbest. Weer werd ik gevraagd om mijn adresgegevens te controleren en verifiëren. En vervolgens contact op te nemen met mijn postkantoor. Waar niks blijkt te liggen overigens... Voor de Gearbest Fokker hierboven, het gaat om bestelling nummer WP1707171622400135 :-)
pi_173296695
Dit soort gezeik heb je niet bij Banggood. Ik betaal liever een paar euro meer voor de gemoedsrust dat als er wat scheelt, er effectief wat aan gedaan wordt. Ik heb de aftersales al een paar maal nodig gehad en dat is bij Banggood gewoon top, + die Nederlander die hier op dit forum zit(Thomas geloof ik) voor Banggood is ook nog eens top.
pi_173301017
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 00:43 schreef j0p3Y het volgende:
O ja, ik heb natuurlijk navraag gedaan bij Gearbest. Weer werd ik gevraagd om mijn adresgegevens te controleren en verifiëren. En vervolgens contact op te nemen met mijn postkantoor. Waar niks blijkt te liggen overigens... Voor de Gearbest Fokker hierboven, het gaat om bestelling nummer WP1707171622400135 :-)
Hallo,
Ik heb je gevraagd gequote naar het betreffende topic.
pi_173308941
Ik koop nooit meer iets bij GearBest (wat voor 10 cent in de aanbieding is). Tot 3x toe niets ontvangen. Mijn allereerste bestelling (Mi Band 2) had ik wel ontvangen.
pi_173309159
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:59 schreef F0xy het volgende:
Ik koop nooit meer iets bij GearBest (wat voor 10 cent in de aanbieding is). Tot 3x toe niets ontvangen. Mijn allereerste bestelling (Mi Band 2) had ik wel ontvangen.
Hallo F0Xy,

Wat vervelend om te horen. Zou je in dit topic de volgende gegevens over je bestellingen achter willen laten. Dan zou ik je graag zo goed als het gaat willen helpen met de bestellingen die je niet hebt ontvangen.

Orderdatum:
Product:
Ordernummer:
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode:
Probleem:
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')