abonnement Unibet Coolblue
pi_172716483
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:55 schreef W00fer het volgende:

[..]

Kom op zeg vind je dat nou serieus goede redenen.... :')

Je kan toch ook vragen of iemand wat minder snel wil gaan bijvoorbeeld. Waarom hap snap handelen en hop in de vuilnisbak ermee? Iemand is zijn gedrag (momentopname) niet.
Ik ben ook een teer poppetje en ja dat vind ik allemaal valide redenen.
Nee liever heb ik meer uitleg/ feedback.
Ja na een weekje frustratie zou ik het lekker zo laten.
Heb zelf ook wel eens gezegd, sorry mijn hoofd zit te vol.
Dan krijgt de dame echt niet allemaal redenen te horen die ik op woensdag mijn psych neerlegde.
Hell To The Liars
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:06:30 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_172716564
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik ben ook een teer poppetje en ja dat vind ik allemaal valide redenen.
Nee liever heb ik meer uitleg/ feedback.
Ja na een weekje frustratie zou ik het lekker zo laten.
Heb zelf ook wel eens gezegd, sorry mijn hoofd zit te vol.
Dan krijgt de dame echt niet allemaal redenen te horen die ik op woensdag mijn psych neerlegde.
Als je gewoon van te voren dat aangeeft en (niet tot in detail) dat bespreekbaar maakt lijkt me er niks aan de hand. Als iemand iets weet kan ie er ook naar handelen. Anders trapt iemand op je ziel voor niks.

Als iemand van niks weet en jij zegt "m'n hoofd zit te vol" kan het overkomen als kutsmoesje. Dus de key is bespreekbaar maken en niet roepen "Ik hoef geen verantwoording af te leggen, je moet dit niet persoonlijk oppakken enz".

Als je op alles roept "Ik hoef geen verantwoording af te leggen" leert niemand je echt kennen.

Iemand steekt tijd, moeite en energie in je en krijgt een bepaald gevoel. Als je dan roept "ja uh ik voel het vandaag ff niet" denkt de ander ook van wtf houdt ie me aan het lijntje dan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172716619
Behalve de mensen waar je dus wel een relatie mee wil...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:11:18 #179
174940 W00fer
Maar echt
pi_172716651
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Behalve de mensen waar je dus wel een relatie mee wil...
Net werd er gezegd dat iemand te graag wil en nou wil iemand weer niet graag genoeg, want anders zou ie zo niet handelen...

Bovendien vind ik dat je nooit zo egoïstisch moet handelen (hoef geen verantwoording af te leggen) ook al wordt het helemaal niks. Dat is de kern vh verhaal. Ik voel het effe niet, ik hoef geen verantwoording af te leggen, ik maak een olifant terwijl dat niet klopt. Ik ik ik.

De enige ik die ik benoemd heb in mijn verhaal is dat ik graag zou willen zien dat iemand respectvol omgaat en vragen stelt ipv te handelen als een kip zonder kop. Meer niet.

Maak van je onzekerheid een vraag. Dat opent deuren ipv te zoeken naar een achtbanen freak die ook nog lekker ruikt :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172716689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:55 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat zou schitterend zijn, je kan van alles flikken en je roept gewoon "hee je moet dit niet persoonlijk oppakken hoor, ik voel het gewoon effe niet, laaatteerr". Niemand neemt ergens meer verantwoording voor, heeft overal schijt aan. Dat praat je goed.
Je MAG het natuurlijk best persoonlijk oppakken, maar verbind er dan consequenties aan en zet er een punt achter. Dan kan je het loslaten. Dat zou verstandig zijn voor je eigen rust.

Feit blijft dat iedereen vrijheid van partnerkeuze heeft. Daten met iemand is een keuze, geen verplichting. En je mag er dus altijd mee stoppen, de reden daarvoor maakt niet uit. Als de ander het een kutreden vindt zal je hoogstens zijn of haar perceptie op jou veranderen en zal hij vervolgens waarschijnlijk zijn grenzen trekken en er consequenties aan verbinden, en dat is dan weer zijn of haar recht. Opgelost. Ik zou nooit mijn date het gevoel van moeten willen geven. :X
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:17:34 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172716769
Wat doen jullie moeilijk zeg, tering.
Ieder zijn/haar manier van daten.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:17:49 #182
174940 W00fer
Maar echt
pi_172716772
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:13 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je MAG het natuurlijk best persoonlijk oppakken, maar verbind er dan consequenties aan en zet er een punt achter. Dan kan je het loslaten. Dat zou verstandig zijn voor je eigen rust.

Feit blijft dat iedereen vrijheid van partnerkeuze heeft. Daten met iemand is een keuze, geen verplichting. En je mag er dus altijd mee stoppen, de reden daarvoor maakt niet uit. Als de ander het een kutreden vindt zal je hoogstens zijn of haar perceptie op jou veranderen en zal hij vervolgens waarschijnlijk zijn grenzen trekken en er consequenties aan verbinden, en dat is dan weer zijn of haar recht. Opgelost. Ik zou nooit mijn date het gevoel van moeten willen geven. :X
Dus jij kunt met elk kutsmoesje gedumpt worden en dat vind je dan prima? Lekker voor je eigenwaarde dan...

Dus iets is een kutsmoesje omdat je er dat zelf van maakt. Uh nee :') Zo draai je het probleem altijd naar diegene die gedumpt is omdat ie niet aan de hoge eisen kan voldoen van diegene die je aan de kant gooit. En hij mag het als bonus nog eens niet persoonlijk opvatten ook...

Hoe kun je dan respect opbrengen voor iemand die wel met een goede reden komt?
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:21:06 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172716855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dus jij kunt met elk kutsmoesje gedumpt worden en dat vind je dan prima? Lekker voor je eigenwaarde dan...

Dus iets is een kutsmoesje omdat je er dat zelf van maakt. Uh nee :') Zo draai je het probleem altijd naar diegene die gedumpt is omdat ie niet aan de hoge eisen kan voldoen van diegene die m aan de kant gooit. En hij mag het als bonus nog eens niet persoonlijk opvatten ook...

Hoe kun je dan respect opbrengen voor iemand die wel met een goede reden komt?
Het gaat erom dat je de situatie accepteert omdat iemand niet verder wil of omdat er geen klik is. Daar is niks ergs aan zolang het op een normale manier gaat. En dat hoeft ook niet moeilijker gemaakt te worden dan het is soms.
pi_172716877
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als je gewoon van te voren dat aangeeft en (niet tot in detail) dat bespreekbaar maakt lijkt me er niks aan de hand. Als iemand iets weet kan ie er ook naar handelen. Anders trapt iemand op je ziel voor niks.

Ik vertrouw alles en iedereen mijn gedachten toe hier op Fok!

Maar ik ga toch echt niet een eerste date mijn complete gevoel uitleggen.
Ze zal het redelijk snel doorhebben, te horen krijgen.

Maar ik ga echt niet mijn hele verhaal neerplempen in een app voor een eerste date.
Jammer voor haar, maar het is wat het is.

Hoi ik ben droopie en leuk dat je een filmpje en drankje wilt doen.
Maar ik ben alcoholist dus je mag geen wijn en met wat pech is de date precies als ik mijn periodieke dip heb...Dus dan weet je het alvast.

Gewoon nee.

ps..mijn dates mogen alles drinken btw. :P
Hell To The Liars
pi_172716887
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dus jij kunt met elk kutsmoesje gedumpt worden en dat vind je dan prima? Lekker voor je eigenwaarde dan...

Ik heb gelukkig dusdanig veel eigenwaarde dat ik een dumpje wel overleef ;) 't Zal vast wel even pijn doen, maar nee, het verandert mijn zelfperceptie niet. Ik ken mezelf toch al? Ben best een leuke meid en het komt vast wel weer goed. In mijn eentje vermaak ik me ook prima, dus dat helpt.

Waarom zou ik iemand willen die mij niet ziet zitten, om wat voor reden dan ook? Gaat geen van beiden gelukkig van worden toch? :)
pi_172716900
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:22 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig dusdanig veel eigenwaarde dat ik een dumpje wel overleef ;) 't Zal vast wel even pijn doen, maar nee, het veranderd mijn zelfperceptie niet. Ik ken mezelf toch al? Ben best een leuke meid en het komt vast wel weer goed. In mijn eentje vermaak ik me ook prima, dus dat helpt.

Waarom zou ik iemand willen die mij niet ziet zitten, om wat voor reden dan ook? Gaat geen van beiden gelukkig van worden toch? :)
_O_
Hell To The Liars
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:23:06 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_172716902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je de situatie accepteert omdat iemand niet verder wil of omdat er geen klik is. Daar is niks ergs aan zolang het op een normale manier gaat. En dat hoeft ook niet moeilijker gemaakt te worden dan het is soms.
Het is maar net wat je normaal vind. Dumpen is makkelijk tegenwoordig.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:24:28 #188
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_172716926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:23 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het is maar net wat je normaal vind. Dumpen is makkelijk tegenwoordig.
in een datingfase kan je niet gedumpt worden. Alleen jij wel heel vaak blijkbaar.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:24:48 #189
174940 W00fer
Maar echt
pi_172716932
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik vertrouw alles en iedereen mijn gedachten toe hier op Fok!

Maar ik ga toch echt niet een eerste date mijn complete gevoel uitleggen.
Ze zal het redelijk snel doorhebben, te horen krijgen.

Maar ik ga echt niet mijn hele verhaal neerplempen in een app voor een eerste date.
Jammer voor haar, maar het is wat het is.

Hoi ik ben droopie en leuk dat je een filmpje en drankje wilt doen.
Maar ik ben alcoholist dus je mag geen wijn en met wat pech is de date precies als ik mijn periodieke dip heb...Dus dan weet je het alvast.

Gewoon nee.

ps..mijn dates mogen alles drinken btw. :P
Als iemand op basis van het ontbreken van die informatie jou gaat afwijzen doet dat zeer. Ja dat zegt meer over diegene dan over jou maar als het afgedaan wordt als "ja uh maar da is mijn gevoellll enzoo" :') wat sommigen hier goedpraten....
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172717007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dus jij kunt met elk kutsmoesje gedumpt worden en dat vind je dan prima? Lekker voor je eigenwaarde dan...
Natuurlijk mag dat. Graag zelfs. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:
Dus iets is een kutsmoesje omdat je er dat zelf van maakt. Uh nee :') Zo draai je het probleem altijd naar diegene die gedumpt is omdat ie niet aan de hoge eisen kan voldoen van diegene die je aan de kant gooit.
Waarom zou je aan iemands eisen willen voldoen die toch geen interesse in je heeft?
quote:
En hij mag het als bonus nog eens niet persoonlijk opvatten ook...
Dat is een beperking die je jezelf oplegt.
quote:
Hoe kun je dan respect opbrengen voor iemand die wel met een goede reden komt?
Wat is een goede reden? Als iemand geen tijd meer met je wilt doorbrengen dan is dat reden genoeg, lijkt me.
Conscience do cost.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:29:28 #191
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717029
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:22 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig dusdanig veel eigenwaarde dat ik een dumpje wel overleef ;) 't Zal vast wel even pijn doen, maar nee, het veranderd mijn zelfperceptie niet. Ik ken mezelf toch al? Ben best een leuke meid en het komt vast wel weer goed. In mijn eentje vermaak ik me ook prima, dus dat helpt.

Waarom zou ik iemand willen die mij niet ziet zitten, om wat voor reden dan ook? Gaat geen van beiden gelukkig van worden toch? :)
Waarom zou ik iemand willen die mij niet ziet zitten, om wat voor reden dan ook?

Omdat er veel te snel gegrepen wordt naar "ik hoef aan jou geen verantwoording te geven" ipv te vragen aan jou hoe iets zit. Dan voel je je in de zeik genomen. Je kan je nou wel groot houden maar ik geloof er niks van. Zeker als je iemand al een tijdje kent is dat gewoon erg kut. Mensen maken keuzes zonder van de hoed en de rand te weten, dat is dwaas. Als ik in de sloot spring, spring jij er dan ook in alleen maar omdat je gevoel dat zo aangeeft? Of kijk je eerst of het wel nodig is?

Dat "het komt vast wel weer een keer goed" krijg ik jeuk van. Heb je ook een "home" bordje thuis?
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:34:02 #192
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717134
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat. Graag zelfs. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

[..]

Waarom zou je aan iemands eisen willen voldoen die toch geen interesse in je heeft?

[..]

Dat is een beperking die je jezelf oplegt.

[..]

Wat is een goede reden? Als iemand geen tijd meer met je wilt doorbrengen dan is dat reden genoeg, lijkt me.
Je weet in elk geval dat het een ongeïnteresseerde idioot is die bij het minste of geringste wegrent en dat nog op durft te geven als goede reden :') Goede raad is duur.

Zulk soort lui lopen op kantoor ook de kantjes er vanaf en roepen tegen een collega die er wat van zegt "dat is jouw perceptie" :')

Of "Aan jou hoef ik geen verantwoording af te leggen"....
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172717146
Misschien Woofer..
Is eigenwaarde wel het woord waar je aan mag gaan werken.

Die eigenwaarde zou in principe nooit mogen afhangen van wat een ander van je vind (een beetje is niet erg).

Maar serieus, je moet wel een toegevoegde waarde zijn in iemands leven.
Hoe jij hier overkomt lijk je mij best een lastig persoon om te daten. De enige schuldige daarvan ben jij, want omgaan met teleurstellingen horen er ook bij.

Vraag me af, wanneer heeft je laatste date plaats gevonden wat je verhaal maakt zoals het is.
Hell To The Liars
pi_172717149
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:29 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waarom zou ik iemand willen die mij niet ziet zitten, om wat voor reden dan ook?

Omdat er veel te snel gegrepen wordt naar "ik hoef aan jou geen verantwoording te geven" ipv te vragen aan jou hoe iets zit. Dan voel je je in de zeik genomen. Je kan je nou wel groot houden maar ik geloof er niks van.
O+ Vrouwen met eigenwaarde, die dit niet hoeven op te bouwen op basis van een man en zelf plannen durven maken, bestaan echt hoor!

Veel succes en plezier met daten wel! :) Want ik gun je natuurlijk wel dat je iemand tegenkomt die jou net zo leuk vindt als jij haar. Ik zou zeggen, beteugel jezelf en de ander niet teveel, komt het vast goed om het even hoe het loopt. ^O^
pi_172717150
Maar wat is nou het trauma waar dat cryptische keuzesmakenzondervandehoedenderandtewetengeroeptoeter vandaan komt?

Daar moet nog wel een emdrretje tegenaan hoor zodat je het niet mee sjouwt naar elke date.en je je steeds weer als koude soep voelt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172717190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:34 schreef blondetrien het volgende:

[..]

O+ Vrouwen met eigenwaarde, die dit niet hoeven op te bouwen op basis van een man en zelf plannen durven maken, bestaan echt hoor!

Cause my daddy raised me better than that!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:37:02 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172717200
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wat is nou het trauma waar dat cryptische keuzesmakenzondervandehoedenderandtewetengeroeptoeter vandaan komt?

Daar moet nog wel een emdrretje tegenaan hoor zodat je het niet mee sjouwt naar elke date.en je je steeds weer als koude soep voelt.
Ja ik vroeg t me ook al af. Maar verwacht niet dat ie t gaat zeggen. Ja misschien als je hem gaat daten
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:38:22 #198
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717233
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:34 schreef Droopie het volgende:
Misschien Woofer..
Is eigenwaarde wel het woord waar je aan mag gaan werken.

Die eigenwaarde zou in principe nooit mogen afhangen van wat een ander van je vind (een beetje is niet erg).

Maar serieus, je moet wel een toegevoegde waarde zijn in iemands leven.
Hoe jij hier overkomt lijk je mij best een lastig persoon om te daten. De enige schuldige daarvan ben jij, want omgaan met teleurstellingen horen er ook bij.

Vraag me af, wanneer heeft je laatste date plaats gevonden wat je verhaal maakt zoals het is.
Die eigenwaarde wordt er niet beter op als mensen afhaken om niks en het op kleinzerigheid begint te lijken. Ik kan zeker wel omgaan met teleurstellingen. Gelukkig zijn er genoeg dates om de vorige mee weg te spoelen. Sommige figuren wil je echter nog geen klaar over laten zijn bij een basisschool, die gaan rustig kletsen als er kinderen de weg op rennen en roepen dan "ik had een goed gevoel bij mijn werkzaamheden".
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172717284
Als je tijdens je dates net zo bent als hier snap ik wel waarom de vrouwen wegrennen. Christus...
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:40:47 #200
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717290
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:34 schreef blondetrien het volgende:

[..]

O+ Vrouwen met eigenwaarde, die dit niet hoeven op te bouwen op basis van een man en zelf plannen durven maken, bestaan echt hoor!

Veel succes en plezier met daten wel! :) Want ik gun je natuurlijk wel dat je iemand tegenkomt die jou net zo leuk vindt als jij haar. Ik zou zeggen, beteugel jezelf en de ander niet teveel, komt het vast goed om het even hoe het loopt. ^O^
Die eigenwaarde ruikt meer naar "ik geef geen fuck om iemand". Als die eigenwaarde gebouwd is op mensen zonder goede reden aan de kant te gooien mag je er echt trots op zijn...

Ik heb wel eens ooit iemand gehad die inderdaad toegaf dat het niet helemaal correct was (respect voor!). Het was al te laat maar je ziet dan dat er overhaast gehandeld wordt terwijl mijn opvolger helemaal niet zo leuk bleek als gedacht. Het is geen self fulfilling prophecy maar gewoon iets wat je op je vingers na kan tellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:40 schreef habitue het volgende:
Als je tijdens je dates net zo bent als hier snap ik wel waarom de vrouwen wegrennen. Christus...
Nee, dat zeg ik net. Tijdens de dates zie ik van alles door de vingers maar schijnbaar andersom niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja ik vroeg t me ook al af. Maar verwacht niet dat ie t gaat zeggen. Ja misschien als je hem gaat daten
Wtf is dit nou weer voor insinuatie. Je weet volgens mij niet eens wat je allemaal roept, met je EMDR. Als iemand als een kip zonder kop gaat handelen heeft dat niks met onverwerkte trauma's te maken. Dus omdat jij een idioot bent moet ik daar maar rekening mee houden en het allemaal niet persoonlijk opvatten. Een brevet van onvermogen om aan jezelf te werken noemen ze dat. Niet willen luisteren naar wat een ander te vertellen heeft en puur op basis van een valse assumptie handelen. Als je in den beginne al iemand zo aan de kant gooit moet je niet verbaast opkijken als een kerel jou aan de kant gooit om een futiliteit een half jaar later.

Dat is altijd het leukste van het hele spelletje. Je gooit een visje uit om te kijken hoe daarop gereageerd wordt. Meestal is het "ik weet het niet hoe ik zou handelen" in plaats van aanvullende vragen te stellen. Ik draai het dan wel eens om om te kijken wat zij zouden accepteren hoe ik zou handelen. Dan pikken ze ineens niks :') Mooiste voorbeeld is wel iemand die ooit met een reden kwam die ik vervolgens omdraaide naar hoe zou jij het vinden als ik dat deed en toen was het ineens niet ok en viel het kwartje dat het toch best onredelijk was... Gauw afscheid genomen ervan. Ik wilde er niet bij nadenken dat als echt de pleuris uit zou breken dat er dan ook zo onnadenkend gehandeld zou worden.

[ Bericht 19% gewijzigd door W00fer op 27-07-2017 17:51:56 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')