abonnement Unibet Coolblue
pi_172501094
Ik heb vorige week een uitlaat besteld, deze wordt vandaag verzonden. Voor een vast bedrag van 60euro kon ik ervoor kiezen om hem door 1 van de montagepartners te laten monteren.

Ik kreeg een email dat wanneer er haast is bij het monteren dat ik het beste zelf een afspraak kan maken met de montagepartner, als ik dat niet doe dan zal ik een email krijgen met data en tijdstippen waaruit ik kan kiezen, maar ze vertelden er niet bij met welk garagebedrijf ze samenwerken, op de site staat daarover ook geen informatie.

Ik heb gekozen voor de montagepartner in Veendam. Heb inmiddels met auto-uitlaat.nl gebeld maar er wordt geen telefoon opgenomen, via de chatfunctie en per email reageren ze ook niet op mijn vraag.

Wie weet welke garage in Veendam hun montagepartner is?

Er is nogal haast bij, ik zou eigenlijk vorige week de uitlaat al ontvangen maar kreeg 5 dagen na mijn bestelling bericht dat die uitverkocht (stond niet op de site) was en het een aantal dagen langer zal duren. Aanstaande vrijdagmiddag willen wij voor een lang weekend weg dus dan moet die nieuwe uitlaat gemonteerd zijn.
pi_172501138
Reactie via de chat op de site gehad, medewerker antwoord op mijn vraag over welke garage ik moet bellen: Ik begrijp niet wat u bedoeld :(
pi_172501149
In 2 min. op hun site gevonden:

Autobedrijf AK
Transportweg 68
9641 KX Veendam

Tel: 0623797460
pi_172501210
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:42 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
In 2 min. op hun site gevonden:

Autobedrijf AK
Transportweg 68
9641 KX Veendam

Tel: 0623797460
Thnx, zie ze nu ook staan, gisteren blijkbaar storing op de site want was niks zichtbaar, alleen lege vakjes.
pi_172501265
Ah dat kan altijd! Succes, hopelijk op tijd klaar. Al is dit voor garages vaak een drukke periode.
pi_172501447
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:49 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Ah dat kan altijd! Succes, hopelijk op tijd klaar. Al is dit voor garages vaak een drukke periode.
Ja, anders maar weer ff met Gun Gum aan de slag, de lekkages dichtplakken. Gaan gelukkig niet ver weg, uurtje met de auto, maar nieuwe uitlaat is altijd beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')