abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 juli 2017 @ 10:45:56 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172500180
Las dit net en vond het toch wel belangrijk om dit bij Fok.nl te plaatsen. Zoals jullie zullen lezen gaat het toch om tientallen doden. Wat ik overigens onbegrijpelijk vind in deze tijd!

https://zorgnu.avrotros.n(...)campaign=nieuwsbrief
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172500233
Dat is toch al jarenlang bekend? Dat de pil in sommige gevallen trombose kan veroorzaken.
Vooral als de gebruikster een flinke roker is?
De pil is niks anders dan een dagelijkse portie hormonen die echt wel wat met je lichaam doen.
En soms ook met je emotionele huishouding.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 10:51:08 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172500250
Dus van de (laten we zeggen miljard) vrouwen wereldwijd die de pil hebben gebruikt de afgelopen 40 jaar zijn er maar 77 overleden?

Er sterft volgens mij een 1000x hoger percentage aan paracetamolletjes. Wondermiddeltje die pil.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172500318
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:51 schreef SpecialK het volgende:
Dus van de (laten we zeggen miljard) vrouwen wereldwijd die de pil hebben gebruikt de afgelopen 40 jaar zijn er maar 77 overleden?

Er sterft volgens mij een 1000x hoger percentage aan paracetamolletjes. Wondermiddeltje die pil.
Viel me ook al op. Nergens in het artikel worden de parameters van dit onderzoek vermeld.
Is dit wereldwijd, of slechts een land, regio of stadje?
pi_172500320
Over welke pil gaat dit
U MAD?
pi_172500374
Bedankt, Hans

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 10:59:43 ]
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:02:49 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172500438
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:51 schreef SpecialK het volgende:
Dus van de (laten we zeggen miljard) vrouwen wereldwijd die de pil hebben gebruikt de afgelopen 40 jaar zijn er maar 77 overleden?

Er sterft volgens mij een 1000x hoger percentage aan paracetamolletjes. Wondermiddeltje die pil.
Waarbij het vermoeden bestaat dat het gebruik van de pil heeft bijgedragen aan bijwerkingen met de dood tot gevolg. Nogal iffy als je het mij vraagt.
And so is the past
pi_172500700
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:51 schreef SpecialK het volgende:
Dus van de (laten we zeggen miljard) vrouwen wereldwijd die de pil hebben gebruikt de afgelopen 40 jaar zijn er maar 77 overleden?

Er sterft volgens mij een 1000x hoger percentage aan paracetamolletjes. Wondermiddeltje die pil.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Viel me ook al op. Nergens in het artikel worden de parameters van dit onderzoek vermeld.
Is dit wereldwijd, of slechts een land, regio of stadje?
https://www.lareb.nl/nl/pages/wat-is-bijwerkingencentrum-lareb/
Gaat dus over Nederland.
pi_172500743
voor de pil moet je kunnen neuken.....
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:22:56 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172500775
Tja, als het jou niet interesseert, dan laat je het toch. Mij interesseert het wel in zoverre dat ik vrouwen wil waarschuwen en hoop dat ze zich erin willen verdiepen. Tot welke conclusie ze eventueel komen (doorslikken, andere pil, ander voorbehoedsmidddel) niet wetende vrouw hier meelezen die er wel iets mee doet. En maar zeggen dat ik vrouw onvriendelijk zou zijn....

:N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172500777
quote:
Maar dat zag ik dus niet in het artikel staan. Het staat bol van de veronderstellingen en aannames.
Nergens wordt er een plaats of regio genoemd. Moet de lezer dan maar gaan raden?
pi_172500834
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, als het jou niet interesseert, dan laat je het toch. Mij interesseert het wel in zoverre dat ik vrouwen wil waarschuwen en hoop dat ze zich erin willen verdiepen. Tot welke conclusie ze eventueel komen (doorslikken, andere pil, ander voorbehoedsmidddit niet wetende vrouw hier meelezen die er wel iets mee doet. En maar zeggen dat ik vrouw onvriendelijk zou zijn....

:N :N :N
Elke huisarts zal zijn patiënten voorlichten wat de risico's zijn bij het voorschrijven van deze pil.
Zo is het algemeen bekend dat roken en de pil een slechte combinatie is.
pi_172500865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
Over welke pil gaat dit
Die van Drion.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:27:52 #14
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172500887
Een gewaarschuwde vrouw telt voor 2, een 2 maal gewaarschuwde vrouw voor . euh .. 4?

:Y :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:43:08 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172501159
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, als het jou niet interesseert, dan laat je het toch. Mij interesseert het wel in zoverre dat ik vrouwen wil waarschuwen en hoop dat ze zich erin willen verdiepen. Tot welke conclusie ze eventueel komen (doorslikken, andere pil, ander voorbehoedsmidddel) niet wetende vrouw hier meelezen die er wel iets mee doet.
Er glijden jaarlijks (wereldwijd) meer mensen fataal uit over hun badmat. Waar is je topic over badmatten?

quote:
En maar zeggen dat ik vrouw onvriendelijk zou zijn....

:N :N :N
Wie zegt dat? En waarom? Ik bedoel... misschien hebben ze daar gewoon een goede reden voor. Een topic posten over een marginaal risico heeft verder weinig invloed op of je wel of niet vrouw-onvriendelijk zou zijn. Ik kan ook dagelijks een kruis in de tuin van een neger in de fik zetten, dan een topic openen over dat negers moeten oppassen voor melanine-gebrek in de winter... en dat bewijst dan dat ik geen racist ben oid?

Raar topic dit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172501176
Ongeveer veertig procent van de vrouwen slikt de pil (hoewel de populariteit van het spiraaltje stijgt ten opzichte van de pil, is 40% wel redelijk representatief voor de afgelopen decennia).

Er zijn volgens het CBS ongeveer 3,1 miljoen vrouwen tussen de 15 en 44 jaar. Van die groep slikt ongeveer 40% de pil. Dat is 1,25 miljoen vrouwen.

En in die groep vrouwen zijn er in de afgelopen 25 jaar 77 omgevallen door bijwerkingen. Dat is dus drie per jaar. En dat is een kans van minder dan één op 400.000

Er overlijden ongeveer drie keer zoveel vrouwen wegens complicaties tijdens zwangerschap en bevalling.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:06:15 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172501520
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:43 schreef Jordy-B het volgende:
Ongeveer veertig procent van de vrouwen slikt de pil (hoewel de populariteit van het spiraaltje stijgt ten opzichte van de pil, is 40% wel redelijk representatief voor de afgelopen decennia).

Er zijn volgens het CBS ongeveer 3,1 miljoen vrouwen tussen de 15 en 44 jaar. Van die groep slikt ongeveer 40% de pil. Dat is 1,25 miljoen vrouwen.
Dat is ook nog eens een momentopname. De afgelopen 25 jaar komt wat mij betreft neer op een aanzienlijk hoger aantal gebruikers.

Eigenlijk moet je het opsplitsen in gebruiks-maanden ook nog eens. Zoals men verkeersongelukken meet in totaal gereden kilometers.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172501535
Bedankt voor de waarschuwing, maar deze bijwerkingen staan in iedere gebruiksaanwijzing..
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:18:58 #19
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172501762
De pil is sowieso troep.
Protège moi de mes désirs.
pi_172501863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Maar dat zag ik dus niet in het artikel staan. Het staat bol van de veronderstellingen en aannames.
Nergens wordt er een plaats of regio genoemd. Moet de lezer dan maar gaan raden?
Er staat toch gewoon dat het uit de cijfers van Lareb blijkt.
pi_172501989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:24 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Er staat toch gewoon dat het uit de cijfers van Lareb blijkt.
Titel van het artikel:
quote:
77 vrouwen zijn de afgelopen 25 jaar mogelijk overleden na het gebruik van anticonceptiepillen. Dat blijkt uit cijfers van het bijwerkingencentrum Lareb, schrijft het AD
Uit het artikel van de bron:
quote:
Lareb kreeg een fors aantal meldingen van sterfgevallen, blijkt uit cijfers die het AD opvroeg. Het gaat niet alleen om Diane-35 (33) maar ook om andere risicopillen uit de zogenoemde derde en vierde generatie, zoals Marvelon (29) en Yasmin (15). 'Het zijn meldingen waarbij men vermoedt dat het overlijden een gevolg is van de bijwerkingen van anticonceptiepillen', zegt directeur Agnes Kant.
Dit is geen wetenschap, maar gewoon nattevingerwerk.
Het mag toch wel algemeen bekend zijn dat hormoonpreparaten risico's opleveren voor de gezondheid. Niet alleen vrouwen die De Pil slikken lopen risico maar bijv ook sporters die pillen slikken om de prestaties te verhogen.
pi_172502189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Titel van het artikel:

[..]

Uit het artikel van de bron:

[..]

Dit is geen wetenschap, maar gewoon nattevingerwerk.
Het mag toch wel algemeen bekend zijn dat hormoonpreparaten risico's opleveren voor de gezondheid. Niet alleen vrouwen die De Pil slikken lopen risico maar bijv ook sporters die pillen slikken om de prestaties te verhogen.
Er wordt toch ook nergens beweerd dat dit wetenschappelijk is?
pi_172502384
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De pil is sowieso troep.
En zit in mijn drinkwater ;(
pi_172503276
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:33 schreef Hiddendoe het volgende:

Uit het artikel van de bron:

[.... zegt directeur Agnes Kant.]

Dit is geen wetenschap, maar gewoon nattevingerwerk.
Het mag toch wel algemeen bekend zijn dat hormoonpreparaten risico's opleveren voor de gezondheid. Niet alleen vrouwen die De Pil slikken lopen risico maar bijv ook sporters die pillen slikken om de prestaties te verhogen.
Is dat dè Agnes Kant?
Somebody that I used to know
pi_172503300
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Is dat dè Agnes Kant?
Geen flauw idee. Heb ook niet veel zin om dat uit te 'googlen'.
pi_172503310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Heb ook niet veel zin om dat uit te 'googlen'.
Ja dus

https://www.skipr.nl/actu(...)directeur-lareb.html
Somebody that I used to know
pi_172503342
quote:
Okee dan. Dat geeft het artikel een hele andere insteek.

:X
pi_172503451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Okee dan. Dat geeft het artikel een hele andere insteek.

:X
Want?
Somebody that I used to know
pi_172514091
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De pil is sowieso troep.
Goed onderbouwd, ik ben om.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:39:26 #30
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172514211
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:35 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Goed onderbouwd, ik ben om.
Mooi.
Protège moi de mes désirs.
pi_172514599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
Over welke pil gaat dit
De Pil van Drion
pi_172514612
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Die van Drion.
oh spuit 11 :')
pi_172514720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:50 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

De Pil van Drion
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Die van Drion.
Hm ok. Ik had verwacht de anti-conceptie pil.
Maar bedankt.
U MAD?
  woensdag 19 juli 2017 @ 08:14:23 #35
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172519692
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Er glijden jaarlijks (wereldwijd) meer mensen fataal uit over hun badmat. Waar is je topic over badmatten?

[..]

Wie zegt dat? En waarom? Ik bedoel... misschien hebben ze daar gewoon een goede reden voor. Een topic posten over een marginaal risico heeft verder weinig invloed op of je wel of niet vrouw-onvriendelijk zou zijn. Ik kan ook dagelijks een kruis in de tuin van een neger in de fik zetten, dan een topic openen over dat negers moeten oppassen voor melanine-gebrek in de winter... en dat bewijst dan dat ik geen racist ben oid?

Raar topic dit.
Rare reactie dit !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172541851
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Rare reactie dit !!
Ik vond hem wel treffend.
Jouw OP daarentegen.... onder het mom "ik heb een site gelezen en geloof meteen wat er staat... laat ik snel iedereen waarschuwen" Facebook staat ermee vol (PC-virus, inbrekers, ziektes, oplichting). Dus een domme posting was het niet, maar onhandig, niet doordacht of even doorgezocht was het ook niet.

Shit happens, nieuw topic.
  donderdag 20 juli 2017 @ 14:47:50 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172550460
Tja, ik heb mijn "plicht" gedaan. Op zijn Vlaams: ge doet er maar mee wat ge wilt ....
Als er straks een de pijp uit gaat, of aan Maarten geeft, dam kan men niet zeggen: LeesFoknl wist het en heeft ons niet gewaarschuwd!

En heb ik die indruk nou alleen, dat het voornamelijk mannen zijn die er negatief op reageren dat ik dit geplaatst heb?

8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172550568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:47 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, ik heb mijn "plicht" gedaan. Op zijn Vlaams: ge doet er maar mee wat ge wilt ....
Als er straks een de pijp uit gaat, of aan Maarten geeft, dam kan men niet zeggen: LeesFoknl wist het en heeft ons niet gewaarschuwd!
Je hebt een compleet uit zijn verband gerukt bangmakerijverhaal neergezet,
quote:
En heb ik die indruk nou alleen, dat het voornamelijk mannen zijn die er negatief op reageren dat ik dit geplaatst heb?
Mannen zijn wellicht minder gevoelig voor uit zijn verband gerukte bangmakerijverhalen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 20 juli 2017 @ 14:58:26 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172550657
Krijg de indruk dat de mannen die hier zo negatief reageren vrouwenhaters zijn en hopen dat ze .... ach laat ook maar. Ge doet er maar mee wat ge wilt ..........

En toen was er c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172550798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:58 schreef LeesFoknl het volgende:
Krijg de indruk dat de mannen die hier zo negatief reageren vrouwenhaters zijn en hopen dat ze .... ach laat ook maar.
Nee, leg nu maar even uit... :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172566552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:47 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, ik heb mijn "plicht" gedaan. Op zijn Vlaams: ge doet er maar mee wat ge wilt ....
Als er straks een de pijp uit gaat, of aan Maarten geeft, dam kan men niet zeggen: LeesFoknl wist het en heeft ons niet gewaarschuwd!

En heb ik die indruk nou alleen, dat het voornamelijk mannen zijn die er negatief op reageren dat ik dit geplaatst heb?

8)7 8)7
Tja je post het op Fok.nl
Had je het gepost op Viva.nl waren het vermoedelijk meer vrouwen geweest die reageerden.
pi_172576174
zelfs ik wist dit.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 17:49:30 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172578556
Viva.nl ? is dat van dat vrouwenblad Viva? Dan ga ik mij daar eens aanmelden, onder de naam "LeesFoknl".

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172693614
Inderdaad ellende. Heb twee maanden besloten dat ik na mijn stopweek zou gaan stoppen. Toen ik de pil slikte was ik heel vlak qua emoties, libido was veelverlveel minder, menstruatie was anders, etc etc.

Nu ben ik gestopt: libido duizendmaal goed, ik voel me weer vrolijk, aantrekkelijk, etc. Wel had ik opeens hele pijnlijke, rode, opgezwollen borsten, hoofdpijn na het stoppen. Soort van afkickverschijnselen of zo. Sterk spul de pil, maar goed is 't zeker niet. Blijven kunstmatige hormonen. Veel vriendinnen van mij hebben ook last trouwens.
pi_172696358
Dit is al langer bekend ja.
pi_172696476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Viva.nl ? is dat van dat vrouwenblad Viva? Dan ga ik mij daar eens aanmelden, onder de naam "LeesFoknl".

_O- _O-
Hahaaaha!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172696700
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Viva.nl ? is dat van dat vrouwenblad Viva? Dan ga ik mij daar eens aanmelden, onder de naam "LeesFoknl".

_O- _O-
Dan kun je lachen met die overgefeminiseerde kortpitiige vrouwen _O-
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:55:49 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172697665
Bah, hou op, straks slaap ik weer niet. :r :r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172700310
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Bah, hou op, straks slaap ik weer niet. :r :r :r
Vrouwenhater...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172706907
Alsof de vrouwen hier aan neuken doen ^^
pi_172711835
Als we het toch over bronnen hebben....

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:43 schreef Jordy-B het volgende:
Er overlijden ongeveer drie keer zoveel vrouwen wegens complicaties tijdens zwangerschap en bevalling.
Mogen we daar dan ook eentje van? _O-

Je zorgen worden erg gewaardeerd, maar dit artikel is echt slecht geschreven en getuigd van bar slechte journalistiek. dat je hier je bericht op baseert, toont dat jij zelf niet verder nadenkt en onderzoek doet wanneer je iets 'op Het Internet' leest. Overigens moet ik opmerken dat ik het tweede artikel niet bekeken heb...

Deze risico's van de pil zijn zeker bekend bij (bijna) alle vrouwen, maar er zijn er vast die zich er niet in verdiepen wat het met je lichaam doet als je gaat spelen met je hormoon huishouding. Wat wel weer aantoont dat ook hun niet verder kijken dan hun neus lang is en blindelings geloven wat de dokter hun vertelt.... Best jammer, aangezien het echt fokking troep is... Gewoon lekker rubbertje erom, veel beter voor allebei...
pi_172711889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:47 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, ik heb mijn "plicht" gedaan. Op zijn Vlaams: ge doet er maar mee wat ge wilt ....
Als er straks een de pijp uit gaat, of aan Maarten geeft, dam kan men niet zeggen: LeesFoknl wist het en heeft ons niet gewaarschuwd!

En heb ik die indruk nou alleen, dat het voornamelijk mannen zijn die er negatief op reageren dat ik dit geplaatst heb?

8)7 8)7
Ja okay, maar het staat gewoon al jaren in de bijsluiter.
pi_172711940
kijk uit voor ''DE'' pil11!
pi_172712305
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:24 schreef leoneuktgraag het volgende:
Als we het toch over bronnen hebben....

[..]

Mogen we daar dan ook eentje van? _O-

Ja hoor...

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)erschap-of-bevalling

:*
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:47:02 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172757479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:24 schreef leoneuktgraag het volgende:
Als we het toch over bronnen hebben....

[..]

Mogen we daar dan ook eentje van? _O-

Je zorgen worden erg gewaardeerd, maar dit artikel is echt slecht geschreven en getuigd van bar slechte journalistiek. dat je hier je bericht op baseert, toont dat jij zelf niet verder nadenkt en onderzoek doet wanneer je iets 'op Het Internet' leest. Overigens moet ik opmerken dat ik het tweede artikel niet bekeken heb...

Deze risico's van de pil zijn zeker bekend bij (bijna) alle vrouwen, maar er zijn er vast die zich er niet in verdiepen wat het met je lichaam doet als je gaat spelen met je hormoon huishouding. Wat wel weer aantoont dat ook hun niet verder kijken dan hun neus lang is en blindelings geloven wat de dokter hun vertelt.... Best jammer, aangezien het echt fokking troep is... Gewoon lekker rubbertje erom, veel beter voor allebei...
Ja Leo die graag neukt, ik heb het dan ook hier geschreven voor hen die het NIET weten. En gezien dit Foknl is ......

Haha. lekker gemeen!
~O> ~O> _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:52:45 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172757569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:13 schreef Daargaatze het volgende:
Inderdaad ellende. Heb twee maanden besloten dat ik na mijn stopweek zou gaan stoppen etc.
Begrijp niks ervan, kunnen jullie vrouwen niet mathematisch communiceren zodat we niet altijd moeten denken, wat bedoelt ze nou?

Jij hebt 2 maanden (lang?) besloten .......
dat je NA je stopweek gaat stoppen ....... (meende dat je in een stopweek stopt)

8)7 8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172757611
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Begrijp niks ervan, kunnen jullie vrouwen niet mathematisch communiceren zodat we niet altijd moeten denken, wat bedoelt ze nou?

Jij hebt 2 maanden (lang?) besloten .......
dat je NA je stopweek gaat stoppen ....... (meende dat je in een stopweek stopt)

8)7 8)7 8)7 8)7
Vrouwenhater :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172757629
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Vrouwenhater :{w
Had dat nou niet gezegd, nu gaat ie een heel verhaal schrijven dat hij vrouwen waardeert
pi_172757836
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Had dat nou niet gezegd, nu gaat ie een heel verhaal schrijven dat hij vrouwen waardeert
Dat wil ik die schijnheilige wel zien doen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 30 juli 2017 @ 10:44:39 #60
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172778157
IK heb het al ooit geschreven, ik ben de meest vrouwvriendelijke man dien ik ken !!
Okay, soms een beetje streng maar wel rechtvaardig. Meer het type van de verlicht despoot.Alles voor de vrouw, niets door de vrouw.
En laat dat nou net zijn dat de vrouw zichd diep in haar binnenste wenst. Dat !! En een dikke harde lxl.

oO/ oO/

Schijnheilige vind ik niet leuk om genoemd te worden.Ik ben eerder een "goed-gelovige". Alleen de mythes over de vrouwen die geloof ik niet meer. In die zin ben ik zelfs ge-emancipeerd. De feministes geloven die ook niet (meer).

:N c_/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172782100
Schijnheilige vrouwenhater. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172797310
Ik denk dat een maandelijkse falcon punch schadelijker is.
pi_172815090
het is sws troep maar ja wat moet je anders
pi_172819763
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:25 schreef ashanti2017 het volgende:
het is sws troep maar ja wat moet je anders
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')