abonnement Unibet Coolblue
pi_172497831
Mensen hier die zich verdiept hebben in Tantra, Taoïstische sex (etc) en één of meerdere technieken toepassen in bed?

Voor mij is het volgende boek van vrij groot belang geweest toen ik een jaar of 20 was en inderdertijd worstelde met mijn premature ejaculaties. Ik zocht naar methodes om lang te kunnen neuken en een vrouw een goede tijd te bezorgen in bed. Dit boek staat vol met zeer bruikbare technieken en heeft mij geholpen te neuken net zolang als ik dat wil. Deze schrijver heeft ook boeken gericht op de vrouwelijke seksualiteit.

http://www.stic.gov.et/do(...)5483b0a2?version=1.0
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:31:29 #2
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172500952
Ja, my second name is tantra!

*O* :B ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:34:30 #3
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172501009
Krijg echter niets te zien als ik jouw link volg.
Heb het overigens bij tantra madammekes be-oefend en geen boek. Dus was wel nieuwsgierig naar het door jou "aangehaalde" boek.

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172504230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Krijg echter niets te zien als ik jouw link volg.
Heb het overigens bij tantra madammekes be-oefend en geen boek. Dus was wel nieuwsgierig naar het door jou "aangehaalde" boek.

:? :?
https://drive.google.com/(...)ZUk/view?usp=sharing.
pi_172505071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Krijg echter niets te zien als ik jouw link volg.
Heb het overigens bij tantra madammekes be-oefend en geen boek. Dus was wel nieuwsgierig naar het door jou "aangehaalde" boek.

:? :?
Het is een pdf van een boek van Mantak Chia. Hoop dat je het hebt kunnen openen met de tweede link. Het is echter een Taoïstisch boek, geen Tantra
pi_172512908
Loopt niet bepaald storm :-))

Fokkers houden misschien meer van het simpele rampetampen?
pi_172513788
tantra is wel een ding, maar die taoistische sex zou ik niet al te serieus nemen. volgens mij is dat gewoon een man die boeddhisme en taoisme heeft bestudeert, en een boek lanceert met een leuke naam. maar misschien vergis ik me.
volgens mij is taoisme gewoon een oude chinese leer en filosofie, en ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het daarbij over verlichte sex hebben.
pi_172514558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:26 schreef pokkerdepok het volgende:
tantra is wel een ding, maar die taoistische sex zou ik niet al te serieus nemen. volgens mij is dat gewoon een man die boeddhisme en taoisme heeft bestudeert, en een boek lanceert met een leuke naam. maar misschien vergis ik me.
volgens mij is taoisme gewoon een oude chinese leer en filosofie, en ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze het daarbij over verlichte sex hebben.
Hm. Misschien toch eerst lezen op het web voor je zoiets zegt. Daar staat genoeg informatie over. Daar komt bij dat deze schrijver tientallen boeken heeft geschreven over dit onderwerp.
  woensdag 19 juli 2017 @ 07:36:53 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172519476
Tientallen boeken over dit onderwerp? Dan is het een sexmaniak!

*O* 8)7
Maar ik zal de (nieuwe, andere) link eens "volgen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172519532
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 07:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Tientallen boeken over dit onderwerp? Dan is het een sexmaniak!

*O* 8)7

Haha! :D inderdaad...
  woensdag 19 juli 2017 @ 08:00:02 #11
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172519598
Ik vind het typisch mensenwerk, dat taoisme. Dieren, de natuur (en wij zijn dat eigenlijk ook) hebben dat niet. De mens maakt iets ingewikkeld wat eigenlijk zo eenvoudig is dat een bonono aapje het 2 x per minuut doet.
Vind sowieso dat het belang van sex veel teveel opgeblazen wordt. Dit taoisme ook, heb echt het idee het is weer iets van de vrouwen. een man is tevreden met gewoon een lekker nummertje, sommige vrouwen willen dat sex iets mythisch is (en zijn daarom ook vaak teleurgesteld)

En die superlange orgasmes die ook een man zou kunnen bereiken komt maar bij heel weinig mannen voor, en dan is het nog gevaarlijk ook! is een aanslag op je lichaam, je hart.

Bezint eer ge begint.

:9~ :R
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172519755
Je hebt daar mogelijk een punt. Ik wil mezelf ook zeker niet opwerpen als een aanhanger van Tao sex of Tantra. Ik pik dat gene er uit wat voor mij bruikbaar is. Heb ooit wel een tijdje de techniek beoefent van klaarkomen zonder ejaculatie. En dat werkte prima. Uiteindelijk was het teveel gedoe voor me en ben weer terug gegaan naar 'normaal' klaarkomen. Maar in beide stromingen (tao/tantra) zitten elementen die je sex leven kunnen verrijken.

Weet niet over 'aanslag op je hart'; misschien als je daarbij ejaculeert of wanneer je de techniek niet goed uitvoert. Nogmaals, ben geen expert, maar ze werken (in tao) met het sturen van de opgebouwde (orgasmische) energie naar hogere centra in jezelf, transformatie van deze sexuele energie naar hogere energieën en daarna met het circuleren van deze energie.

Het transformatieve aspect is hierin vooral belangrijk. Het gebruiken van sex energie voor sublimatie en jezelf naar een hoger plan tillen.

Volgens aanhangers werkt het juist verjongend...

Voor iedereen die dit allemaal teveel poes pas vindt is er altijd nog het ouderwetse recht toe recht aan evt opgesierd met elementen van Tantra, Tao of BDSM, fantasieën etc ;-)

[ Bericht 11% gewijzigd door ray-xxx op 19-07-2017 08:55:17 ]
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:42:44 #13
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172579660
Weet je dat tantra sex en massages een puur westers verzinsel is?
En dat dat lang klaarkomen zonder ejaculatie wel degelijk al slachtoffers heeft gekost, nl doordat het hart in de problemen komt.

Tao, taoisme. Weet wel dat Tao in het Filipijns betekent: volk, mens(en). Dus als je bv ergens binnengaat en er is niemand / je ziet niemand, dan roep je tao of tao po.

w/ :{w
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172668392
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:49 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Daar komt bij dat deze schrijver tientallen boeken heeft geschreven over dit onderwerp.
Iedere idioot kan heel veel boeken schrijven. Wil niet zeggen dat ie een exper is.. ik ben het wel eens met pokkerdepok, snap dat ook niet zo...
pi_172684630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:20 schreef ray-xxx het volgende:
Je hebt daar mogelijk een punt. Ik wil mezelf ook zeker niet opwerpen als een aanhanger van Tao sex of Tantra. Ik pik dat gene er uit wat voor mij bruikbaar is. Heb ooit wel een tijdje de techniek beoefent van klaarkomen zonder ejaculatie. En dat werkte prima. Uiteindelijk was het teveel gedoe voor me en ben weer terug gegaan naar 'normaal' klaarkomen. Maar in beide stromingen (tao/tantra) zitten elementen die je sex leven kunnen verrijken.

Weet niet over 'aanslag op je hart'; misschien als je daarbij ejaculeert of wanneer je de techniek niet goed uitvoert. Nogmaals, ben geen expert, maar ze werken (in tao) met het sturen van de opgebouwde (orgasmische) energie naar hogere centra in jezelf, transformatie van deze sexuele energie naar hogere energieën en daarna met het circuleren van deze energie.

Het transformatieve aspect is hierin vooral belangrijk. Het gebruiken van sex energie voor sublimatie en jezelf naar een hoger plan tillen.

Volgens aanhangers werkt het juist verjongend...

Voor iedereen die dit allemaal teveel poes pas vindt is er altijd nog het ouderwetse recht toe recht aan evt opgesierd met elementen van Tantra, Tao of BDSM, fantasieën etc ;-)
Hoe doe je dat dan, klaarkomen zonder ejaculatie?
Misschien een te vrijpostige vraag, maar kan je een beetje globaal omschrijven hoe je dan vrijt met de ander?

En doe je dat dan met iemand met wie je echt een connectie hebt, van wie je echt houdt? Kijk je haar dan aan de hele tijd?
pi_172705720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:24 schreef velden het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan, klaarkomen zonder ejaculatie?
Misschien een te vrijpostige vraag, maar kan je een beetje globaal omschrijven hoe je dan vrijt met de ander?
Google eens:'The Million Dollar Spot'

quote:
En doe je dat dan met iemand met wie je echt een connectie hebt, van wie je echt houdt? Kijk je haar dan aan de hele tijd?
Dat zou een beetje creepy zijn ;-)

Ik ben zelf geen expert op het gebied, maar er zijn bijv. Tantra workshops waar je met je partner (of alleen) naar toe kan. Er zijn ook workshops waar alleen vrouwen. Tao sex workshops? Geen idee, misschien ook wel :-)
pi_172706451
Ik word onzeker van lang niet klaar komen. Gaat in het koppie zitten. Daarom stel ik het nooit uit en laat het gewoon gaan. Gewoon na het klaarkomen weer verder, niks mis mee toch?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172707435
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 06:52 schreef ray-xxx het volgende:
'The Million Dollar Spot'
Ok dus je hebt gewoon sex zoals gewoon alleen doe je die million dollar spot oefening?
Ik dacht dat je hele vrijpartij misschien vol met techniekjes zat, a whole new way of doing :P

Ik bedoel met dat aankijkgedoe, of je echt van haar houdt.
pi_172711079
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:54 schreef velden het volgende:

[..]

Ok dus je hebt gewoon sex zoals gewoon alleen doe je die million dollar spot oefening?
Ik dacht dat je hele vrijpartij misschien vol met techniekjes zat, a whole new way of doing :P

Ik bedoel met dat aankijkgedoe, of je echt van haar houdt.
Zoals ik hierboven al schreef, ik ben geen Tantra of Tao adept. Ik vroeg mij af hoeveel mensen op fok zich in meer of mindere mate verdiept hebben in deze filosofieën. Ik heb er voor mij zelf bepaalde dingen uitgepikt in het verleden. Ik gebruik zelf niet meer de techniek waaraan je refereert maar het heeft me wel geholpen mijn orgasme uit te stellen. Momenteel kan ik mijn orgasme uitstellen door simpelweg mijn ademhaling te reguleren. Diepe buikademhaling en je aandacht verleggen en niet alleen met je aandacht 'in je lul' zitten . Als je meer over Tantra of Tao wil weten kan je toch echt het beste zelf onderzoek doen. Genoeg info op het web ;-) Ik kan je wel zeggen dat het veel meer is dan alleen bovenstaande techniek. Het is juist wél a whole new way of doing. Sowieso verfrissend omdat het eens een keer niet alleen maar om klaarkomen gaat maar om de weg er naar toe; het leert je dat sex niet alleen fysieke actie is maar dat je sex kan gebruiken om mentaal hele diepe lagen te bereiken. Uiterst interessante en krachtige materie.

[ Bericht 2% gewijzigd door ray-xxx op 27-07-2017 12:53:55 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:13:13 #20
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172711668
Tantra is easy en zeker in deze tijden waarin helft van de meisjes yoga doen en vegan zijn.

Sommigen kunnen al klaarkomen als je je energie fuseert binnen 20 cm afstand van hen.

Uiteraard moet je er beide voo openstaan.

Ik heb het liefst nog gewoon mijn penis in een kut en rammende
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_172731939
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:43 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven al schreef, ik ben geen Tantra of Tao adept. Ik vroeg mij af hoeveel mensen op fok zich in meer of mindere mate verdiept hebben in deze filosofieën. Ik heb er voor mij zelf bepaalde dingen uitgepikt in het verleden. Ik gebruik zelf niet meer de techniek waaraan je refereert maar het heeft me wel geholpen mijn orgasme uit te stellen. Momenteel kan ik mijn orgasme uitstellen door simpelweg mijn ademhaling te reguleren. Diepe buikademhaling en je aandacht verleggen en niet alleen met je aandacht 'in je lul' zitten . Als je meer over Tantra of Tao wil weten kan je toch echt het beste zelf onderzoek doen. Genoeg info op het web ;-) Ik kan je wel zeggen dat het veel meer is dan alleen bovenstaande techniek. Het is juist wél a whole new way of doing. Sowieso verfrissend omdat het eens een keer niet alleen maar om klaarkomen gaat maar om de weg er naar toe; het leert je dat sex niet alleen fysieke actie is maar dat je sex kan gebruiken om mentaal hele diepe lagen te bereiken. Uiterst interessante en krachtige materie.
ah dank ik begrijp het ietsje meer
  zaterdag 29 juli 2017 @ 10:19:52 #22
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_172755160
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:13 schreef corehype het volgende:
Tantra is easy en zeker in deze tijden waarin helft van de meisjes yoga doen en vegan zijn.

Sommigen kunnen al klaarkomen als je je energie fuseert binnen 20 cm afstand van hen.

Uiteraard moet je er beide voo openstaan.

Ik heb het liefst nog gewoon mijn penis in een kut en rammende
Wat een bullshit.
pi_172755458
Ik heb een paar vriendinnen die dit doen en op de een of andere manier eindigen 1-op-1 sessies met een leraar naar verloop van tijd altijd in privéfeestjes.
pi_172756824
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:37 schreef Stratotanker het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen die dit doen en op de een of andere manier eindigen 1-op-1 sessies met een leraar naar verloop van tijd altijd in privéfeestjes.
hèhè... >:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')