abonnement Unibet Coolblue
pi_172687468
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja precies. Daar word ik echt zo simpel van. Het maakt mij verder niet uit hoe of wat iemand zich voelt overigens maar het gaat me meer om al die maatregelen waar niemand om vraagt en die geen enkel zinnig doel dienen.

White Knighting is ook heel irritant gedrag bijvoorbeeld.
98% (als het niet meer is) van de kinderen/mensen voelt zich ook gewoon meisje of jongen, dat je de anders voelende gelijkwaardig behandeld en rechten geeft betekend is natuurlijk prima maar dat moet niet doorslaan naar geslacht dan maar negeren of dat je beleid niet aan kunt passen op geslacht.

Jongens en meisjes zijn niet gelijk, wel gelijkwaardig.
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 13:11:20 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_172687920
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

98% (als het niet meer is) van de kinderen/mensen voelt zich ook gewoon meisje of jongen, dat je de anders voelende gelijkwaardig behandeld en rechten geeft betekend is natuurlijk prima maar dat moet niet doorslaan naar geslacht dan maar negeren of dat je beleid niet aan kunt passen op geslacht.

Jongens en meisjes zijn niet gelijk, wel gelijkwaardig.
Bovendien is het natuurlijk waanzin om geen dames en heren te mogen zeggen. Degene die zich vrouw voelt wordt aangesproken en degene die zich heer voelt ook.
Knettergek dit soort lui.
pi_172688015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bovendien is het natuurlijk waanzin om geen dames en heren te mogen zeggen. Degene die zich vrouw voelt wordt aangesproken en degene die zich heer voelt ook.
Knettergek dit soort lui.
Je zou het nog uit kunnen breiden met "en anders voelenden" :P
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 13:25:49 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_172688191
quote:
11s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je zou het nog uit kunnen breiden met "en anders voelenden" :P
Ja, het kan altijd nóg gekker.
  woensdag 26 juli 2017 @ 13:31:19 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172688284
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:54 schreef illusions het volgende:
Die goeie ouwe tijd toch, toen er nog 2 geslachten waren.

Nu heb je van die figuren die zich niet als man noch vrouw identificeren en dan liever de wasbak pakken. :P :r
Nja er bestaan ook shemales.
En deze dame heeft dubbel
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-keer-ontmaagd.dhtml

i blame Chernobyl :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 26 juli 2017 @ 13:31:32 #156
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172688288
Ach, ik lig er niet wakker van. Het is een richtlijn, geen regel. Bovendien is het een kleine moeite en zal niemand het opmerken wanneer ze niet als mevrouw maar als Amsterdammer wordt aangesproken. Daarnaast is dit nieuws positief voor het imago van Amsterdam en voor de toeristische sector.

Al met al een best verstandige keuze. ^O^
1 + 1 = blauw
pi_172688340
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:31 schreef Kamina het volgende:
en zal niemand het opmerken wanneer ze niet als mevrouw maar als Amsterdammer wordt aangesproken.
Dat kan nog weleens tegenvallen. Het werd immers ook opgemerkt dat men als man of vrouw werd aangesproken.
Conscience do cost.
pi_172688364
Ik word niet echt blij als ik met Amsterdammer zou worden aangesproken, Hollander gaat me al te ver :{w
pi_172688795
Ik voelde me destijds ook al vreselijk achtergesteld en overgeslagen

  woensdag 26 juli 2017 @ 14:56:50 #160
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172689759
http://www.ad.nl/amsterda(...)s-en-heren~a3b656f2/

Mijn god. Wat is dit triest.
Wie dit bedacht heeft. Een woord voor nekschot.

Als ik Amsterdamer zou zijn is dit een rede om de walgelijke stad te verlaten. Het sowieso al een en al buitenlander gelul. Maar dit staat alles.

Lgbt gedoe loopt echt uit de hand.

http://nieuws.tpo.nl/2017(...)84-enclave-te-leven/

[ Bericht 10% gewijzigd door ChrisCarter op 26-07-2017 15:03:41 (Mond spoelen met zeep) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172689802
Lambiekje je loopt, weer eens, achter
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:03:36 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172689896
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:36 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nog steeds geloven in Natural News, ja? :')
oei ben je ook zo eentje die het begrip platform niet kent.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:15:25 #163
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172690138
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oei ben je ook zo eentje die het begrip platform niet kent.
Jazeker, en ik ben me zeer bewust van meer en minder betrouwbare platformen.

Gezien de artikelen die je quote over klimaatverandering, zou ik zeggen dat je een lobbyist bent voor de olie-industrie. :{
1 + 1 = blauw
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:29:30 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172690400
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oei ben je ook zo eentje die het begrip platform niet kent.
Een platform met veel onzin en een niet eens verborgen agenda om zo veel mogelijk troep te verkopen. Ik snap echt niet waarom iemand die ook maar iets nadenkt hier in kan blijven trappen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:47:26 #165
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172690735
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een platform met veel onzin en een niet eens verborgen agenda om zo veel mogelijk troep te verkopen. Ik snap echt niet waarom iemand die ook maar iets nadenkt hier in kan blijven trappen.
Ik denk dat het is omdat sommige mensen afgaan op willekeurige informatie die aansluit bij hun interessen, in plaats van feitelijke informatie over de wereld zelf. Het hoeft niet waar te zijn, zolang het maar gericht is op hun interessen.

Hoe kwetsender, hoe beter wel, want dat brengt meer emotie met zich mee, waardoor hun hartjes sneller gaan kloppen.

Het is daarom walgelijk om obsessie te zien met bepaalde onderwerpen, want het zegt meer over diegene die zich bezig houdt met zulke onderwerpen, dan de werkelijkheid zelf. ;(
1 + 1 = blauw
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:27:28 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172693900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik denk dat het is omdat sommige mensen afgaan op willekeurige informatie die aansluit bij hun interessen, in plaats van feitelijke informatie over de wereld zelf. Het hoeft niet waar te zijn, zolang het maar gericht is op hun interessen.

Hoe kwetsender, hoe beter wel, want dat brengt meer emotie met zich mee, waardoor hun hartjes sneller gaan kloppen.

Het is daarom walgelijk om obsessie te zien met bepaalde onderwerpen, want het zegt meer over diegene die zich bezig houdt met zulke onderwerpen, dan de werkelijkheid zelf. ;(
Oh ja, dat lijkt me wel vrij duidelijk. Je ziet het inderdaad ook wel een beetje aan hoe die texten geschreven zijn, met veel gebruik van bangmakerij. Spreekt de emoties lekker aan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:52:05 #167
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172694478
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:58 schreef Chewie het volgende:
Lambiekje je loopt, weer eens, achter
tja het fascisme en politieke correctheid stappenplan gaat ook zo hard
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172694697
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tja het fascisme en politieke correctheid stappenplan gaat ook zo hard
Meer het feit dat jij gewoon een beetje langzaam gaat, want letterlijk de reacties boven je gaan precies over datgene wat jij post. _O-
  woensdag 26 juli 2017 @ 21:18:55 #169
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172698573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Meer het feit dat jij gewoon een beetje langzaam gaat, want letterlijk de reacties boven je gaan precies over datgene wat jij post. _O-
jaja dat las ik ook later
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 27 juli 2017 @ 08:28:44 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172706357
Acuut conflict tussen VS en Europa dreigt nu Congres nieuwe sancties tegen Rusland wil

Er dreigt een acuut conflict tussen Europa en Amerika. Aanleiding is voor de verandering niet zozeer president Trump, maar het Amerikaanse Congres dat nieuwe sancties wil afkondigen tegen Rusland. Deze sancties kunnen schade toebrengen aan Europese energiebedrijven en -projecten. Als de Amerikanen niets doen om dat te voorkomen, kan Brussel 'binnen een paar dagen' overgaan tot tegenmaatregelen, waarschuwde woensdag Jean-Claude Juncker, voorzitter van de Europese Commissie.
https://www.volkskrant.nl(...)usland-wil~a4508199/

Zo. Oorlog is veel dichterbij dan je denkt

Het is best ernstig dat congresleden niet op de hoogte is van het feit dat cnn de fabeltjeskrant is.

Een wet omdat cnn een bullshit item over Rusland heeft kan een derde wereldoorlog onstaan.

-edit-. Maar congresleden.

De wereld is echt geschift

[ Bericht 27% gewijzigd door Lavenderr op 27-07-2017 14:11:25 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172708751
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
Acuut conflict tussen VS en Europa dreigt nu Congres nieuwe sancties tegen Rusland wil

Er dreigt een acuut conflict tussen Europa en Amerika. Aanleiding is voor de verandering niet zozeer president Trump, maar het Amerikaanse Congres dat nieuwe sancties wil afkondigen tegen Rusland. Deze sancties kunnen schade toebrengen aan Europese energiebedrijven en -projecten. Als de Amerikanen niets doen om dat te voorkomen, kan Brussel 'binnen een paar dagen' overgaan tot tegenmaatregelen, waarschuwde woensdag Jean-Claude Juncker, voorzitter van de Europese Commissie.
https://www.volkskrant.nl(...)usland-wil~a4508199/

Zo. Oorlog is veel dichterbij dan je denkt

Het is best ernstig dat congresleden niet op de hoogte is van het feit dat cnn de fabeltjeskrant is.

Een wet omdat cnn een bullshit item over Rusland heeft kan een derde wereldoorlog onstaan.

Maar congresleden.

De wereld is echt geschift
Wat je zegt ben je zelf. :6

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 27-07-2017 14:11:48 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:57:55 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172708914
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
Acuut conflict tussen VS en Europa dreigt nu Congres nieuwe sancties tegen Rusland wil

Er dreigt een acuut conflict tussen Europa en Amerika. Aanleiding is voor de verandering niet zozeer president Trump, maar het Amerikaanse Congres dat nieuwe sancties wil afkondigen tegen Rusland. Deze sancties kunnen schade toebrengen aan Europese energiebedrijven en -projecten. Als de Amerikanen niets doen om dat te voorkomen, kan Brussel 'binnen een paar dagen' overgaan tot tegenmaatregelen, waarschuwde woensdag Jean-Claude Juncker, voorzitter van de Europese Commissie.
https://www.volkskrant.nl(...)usland-wil~a4508199/

Zo. Oorlog is veel dichterbij dan je denkt

Het is best ernstig dat congresleden niet op de hoogte is van het feit dat cnn de fabeltjeskrant is.

Een wet omdat cnn een bullshit item over Rusland heeft kan een derde wereldoorlog onstaan.
. Maar congresleden.

De wereld is echt geschift
Vind je dat niet een heel klein beetje overdreven?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 27-07-2017 14:12:10 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172710114
Ach , wel lachen dat Lambiekje zo'n hoge pet op heeft van congresleden ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172710163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik denk dat het is omdat sommige mensen afgaan op willekeurige informatie die aansluit bij hun interessen, in plaats van feitelijke informatie over de wereld zelf. Het hoeft niet waar te zijn, zolang het maar gericht is op hun interessen.

Hoe kwetsender, hoe beter wel, want dat brengt meer emotie met zich mee, waardoor hun hartjes sneller gaan kloppen.

Het is daarom walgelijk om obsessie te zien met bepaalde onderwerpen, want het zegt meer over diegene die zich bezig houdt met zulke onderwerpen, dan de werkelijkheid zelf. ;(
Mensen creëren hun eigen bubbel en dankzij internet is het eenvoudiger om zo'n bubbel met medestanders in stand te houden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172710214
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.ad.nl/amsterda(...)s-en-heren~a3b656f2/

Mijn god. Wat is dit triest.
Wie dit bedacht heeft. Een woord voor nekschot.

Als ik Amsterdamer zou zijn is dit een rede om de walgelijke stad te verlaten. Het sowieso al een en al buitenlander gelul. Maar dit staat alles.

Lgbt gedoe loopt echt uit de hand.

http://nieuws.tpo.nl/2017(...)84-enclave-te-leven/

Yja, dan blijkt dat ook bij Lambiekje vrijheid begrensd is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')