abonnement Unibet Coolblue
pi_172510213
Als je stage gaat lopen, dan sta je op alle niveau's (van MBO naar WO) op de laagste rang. Dat betekend dus soms kut klussen doen en soms de pispaal. Wat je altijd moet proberen is een deel leren (beter worden in je vak) en een deel van die mindere taken, dat is nou eenmaal het leven.

Als je daar geen trek in hebt, kan je beter gewoon gaan werken. Als je veel uren maakt in een uitvoerend beroep kan je ook lekker verdienen of lekker voor jezelf beginnen als je denkt het beter te weten. Je kan zo als zzp'er starten.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:13:33 #27
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172510396
Ik volg mijn opleiding aan de school des levens. Stages zijn niet verplicht O-)
pi_172514787
Heb me aangemeld, is met stage, ik ga daar direct duidelijk maken dat ik voor feyenoord ben dus dan weten ze met mij moet je geen grapjes maken, en anders sla ik de boel kort en klein en hoef het niet meer, maar deze keer in de kantoor branch dus dat is wel netjes
pi_172514897
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef RealRS het volgende:
Als je stage gaat lopen, dan sta je op alle niveau's (van MBO naar WO) op de laagste rang. Dat betekend dus soms kut klussen doen en soms de pispaal. Wat je altijd moet proberen is een deel leren (beter worden in je vak) en een deel van die mindere taken, dat is nou eenmaal het leven.

Als je daar geen trek in hebt, kan je beter gewoon gaan werken. Als je veel uren maakt in een uitvoerend beroep kan je ook lekker verdienen of lekker voor jezelf beginnen als je denkt het beter te weten. Je kan zo als zzp'er starten.
Ik heb nu drie keer stage mogen lopen, en nooit kutklusjes hoeven doen; meestal juist een bevoorrechte rol aangemeten gekregen, resultaat was ondergeschikt aan het leerproces. Geen idee hoe het bij economische stages is, maar anders gewoon bij verschillende bedrijven langs gaan en kijken hoe de sfeer is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172514993
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik heb nu drie keer stage mogen lopen, en nooit kutklusjes hoeven doen; meestal juist een bevoorrechte rol aangemeten gekregen, resultaat was ondergeschikt aan het leerproces. Geen idee hoe het bij economische stages is, maar anders gewoon bij verschillende bedrijven langs gaan en kijken hoe de sfeer is.
Stage word aangewezen bij deze opleiding, zijn bedrijven die zijn aangesloten op de school.
Maar was vorige keer ook en was een schijt bedrijf :')
pi_172515016
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Stage word aangewezen bij deze opleiding, zijn bedrijven die zijn aangesloten op de school.
Maar was vorige keer ook en was een schijt bedrijf :')
Oh dat klinkt wel kut met peren eerlijk gezegd, bedrijven die te veel met scholen zijn verbonden willen vaak voor een dubbeltje op de eerste rij zitten heb ik het idee.

-edit- zeer goede uitzonderingen zijn er wel, maar wij hadden bijvoorbeeld in het tweede studiejaar een project voor externe opdrachtgevers, dat waren wel een stel paupers bij elkaar die niet wilden betalen voor een product waar ze wel geld aan gingen verdienen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172515173
Je weet dat het idee van een opleiding is dat je daarna WERK gaat zoeken, en WERK is eigenlijk STAGE alleen krijg je er wat meer voor terug en is het wat moeilijker?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_172515191
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel kut met peren eerlijk gezegd, bedrijven die te veel met scholen zijn verbonden willen vaak voor een dubbeltje op de eerste rij zitten heb ik het idee.

-edit- zeer goede uitzonderingen zijn er wel, maar wij hadden bijvoorbeeld in het tweede studiejaar een project voor externe opdrachtgevers, dat waren wel een stel paupers bij elkaar die niet wilden betalen voor een product waar ze wel geld aan gingen verdienen. :')
Zijn meestal pauper bedrijven, denk dat ik ook achter een telefoon word gegooid want daar heeft niemand zin in, en dan een jaar lang, maar goed, misschien valt het mee
pi_172515205
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je weet dat het idee van een opleiding is dat je daarna WERK gaat zoeken, en WERK is eigenlijk STAGE alleen krijg je er wat meer voor terug en is het wat moeilijker?
Gaat om de behandeling, ik heb al heelveel banen gehad en nergens ben ik zo schofterig behandeld als op stages
pi_172515222
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Zijn meestal pauper bedrijven, denk dat ik ook achter een telefoon word gegooid want daar heeft niemand zin in, en dan een jaar lang, maar goed, misschien valt het mee
Zou jammer zijn, maar er zijn wel bedrijven die gewoon leuk zijn voor een stage.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172515261
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zou jammer zijn, maar er zijn wel bedrijven die gewoon leuk zijn voor een stage.
Denk 2/10 zoiets? Hoor zelden over echt positiefe ervaringen, maar eigenlijk is het zolang je normaal behandeld word al goed voor mij.
pi_172515422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Denk 2/10 zoiets? Hoor zelden over echt positiefe ervaringen, maar eigenlijk is het zolang je normaal behandeld word al goed voor mij.
Ik hoor juist veel dat mensen blij zijn eindelijk even een half jaartje uit de schoolbanken te zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172515481
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik hoor juist veel dat mensen blij zijn eindelijk even een half jaartje uit de schoolbanken te zijn.
Ja dat wel, maar de stage zelf word vaak niet als enorm positief ervaren
pi_172515491
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar de stage zelf word vaak niet als enorm positief ervaren
Zal misschien verschillen per studie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172515857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar de stage zelf word vaak niet als enorm positief ervaren
Als je gemotiveerd bent en werkt aan wat je wil leren (kunnen), kan ik me niet voorstellen dat je er niets uithaalt.
pi_172517126
Haha. Deze man.
pi_172517407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Heb me aangemeld, is met stage, ik ga daar direct duidelijk maken dat ik voor feyenoord ben dus dan weten ze met mij moet je geen grapjes maken, en anders sla ik de boel kort en klein en hoef het niet meer, maar deze keer in de kantoor branch dus dat is wel netjes
Goedzo. Gaat duidelijk helemaal goedkomen met jou in dit leven.
pi_172518052
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Goedzo. Gaat duidelijk helemaal goedkomen met jou in dit leven.
Nou, leg eens uit?
pi_172518136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nou, leg eens uit?
Nee. Liever abonneer ik me op je toekomstige topics in KLB. Kan dat? Hihi.
pi_172518203
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nee. Liever abonneer ik me op je toekomstige topics in KLB. Kan dat? Hihi.
Klagen doe ik niet gauw, maar slaan wel. Maar ja je mag me volgen :')
pi_172518224
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Klagen doe ik niet gauw, maar slaan wel. Maar ja je mag me volgen :')
Je toekomstige topics KLB - Werk verloren door BAAS die KLOOTZAK is!! en WGR - Op welke toeslagen heb ik allemaal recht in de bijstand? zijn nu al klassiekertjes. Hihi.
pi_172518243
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je toekomstige topics KLB - Werk verloren door BAAS die KLOOTZAK is!! en WGR - Op welke toeslagen heb ik allemaal recht in de bijstand? zijn nu al klassiekertjes. Hihi.
Uitkering zou ik niet doen, hekel aan dat pestvolk. Ook aan drugsverslaafde.
pi_172519374
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Heb me aangemeld, is met stage, ik ga daar direct duidelijk maken dat ik voor feyenoord ben dus dan weten ze met mij moet je geen grapjes maken, en anders sla ik de boel kort en klein en hoef het niet meer, maar deze keer in de kantoor branch dus dat is wel netjes
That's the spirit!

Het volgende topic in KLB: Weer van stage geschopt.
  Forum Admin woensdag 19 juli 2017 @ 07:26:07 #49
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172519434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Heb me aangemeld, is met stage, ik ga daar direct duidelijk maken dat ik voor feyenoord ben dus dan weten ze met mij moet je geen grapjes maken, en anders sla ik de boel kort en klein en hoef het niet meer, maar deze keer in de kantoor branch dus dat is wel netjes
:D wat ga jij het zwaar krijgen. Misschien moet je zo'n F op je voorhoofd tatoeëren dan weet iedereen dat ze geen grappen met je mogen maken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_172526539
Op universiteit heb je bij de sociale studies meestal geen stages, dus dat zou mogelijk een optie zijn.
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')