abonnement Unibet Coolblue
pi_172490094
Ik heb een iPhone en de app 'HomeKit', ik zal eerlijk zijn. Het interesseerde me tot voor kort niet maar wil het toch gaan benutten in mijn woning.

Ik zit met een aantal toestellen, die de komende jaren zullen vernieuwd worden. Alsook mijn stopcontacten in huis (modernisering). Ik vraag me af in welke mate ik HomeKit kan gaan toepassen en of het wel interessant is?
Om van elke fabrikant afzonderlijk een app te gaan installeren, daar heb ik geen zin in en ben ik ook niet van plan. Zo zouden er dan 5à6 apps op mijn telefoon staan die ik hoogstens 1x/jaar zou gaan gebruiken.
Ik heb begrepen dat de HomeKit een verzameling is van al deze apps en het toestel dus zonder probleem kan toegevoegd worden? (Kan mijn vriendin ze ook toevoegen aan haar HomeKit?)

Zijn er hier mensen die met HomeKit werken?
Ik dacht om onze slaapkamers uit te rusten met zo'n IKEA-verlichting (TRADFRI), in de slaapkamer is er weinig verlichting waardoor dat de goeie locatie is om te experimenteren.
Onze alarminstallatie zou er binnen nu en 3 jaar komen alsook onze verwarming en thermostaat.

3 elementen die dus al op HomeKit kunnen.
Cindy De Vuyst
pi_172490163
Tvp
pi_172490589
Wij hebben HomeKit met Philips Hue lampen in twee kamers. Bevalt prima. Ook heel handig om tegen Siri op mijn Watch te kunnen zeggen om alle lampen uit te doen op het moment dat ik vertrek naar school, of bijvoorbeeld dat die in de winter rond zonsondergang aan moeten.

Een punt is wel weer dat je voor het laatste, aldus Apple, een iPad moet hebben die continu thuis aanwezig is, maar je kunt in principe dit eenmalig opzetten, de iPad van huis nemen en de automatisering blijft staan — Tip!
pi_172492291
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:37 schreef Vallone het volgende:
Wij hebben HomeKit met Philips Hue lampen in twee kamers. Bevalt prima. Ook heel handig om tegen Siri op mijn Watch te kunnen zeggen om alle lampen uit te doen op het moment dat ik vertrek naar school, of bijvoorbeeld dat die in de winter rond zonsondergang aan moeten.

Een punt is wel weer dat je voor het laatste, aldus Apple, een iPad moet hebben die continu thuis aanwezig is, maar je kunt in principe dit eenmalig opzetten, de iPad van huis nemen en de automatisering blijft staan — Tip!
Ipad? Dan is een appel tv goedkoper.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_172518683
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:37 schreef Vallone het volgende:
Wij hebben HomeKit met Philips Hue lampen in twee kamers. Bevalt prima. Ook heel handig om tegen Siri op mijn Watch te kunnen zeggen om alle lampen uit te doen op het moment dat ik vertrek naar school, of bijvoorbeeld dat die in de winter rond zonsondergang aan moeten.

Een punt is wel weer dat je voor het laatste, aldus Apple, een iPad moet hebben die continu thuis aanwezig is, maar je kunt in principe dit eenmalig opzetten, de iPad van huis nemen en de automatisering blijft staan — Tip!
Je kunt ook dmv geofencing de lampen aan laten gaat bij thuiskomst (evt na zonsondergang)/vertrek. Dan hoef je de moeite zelf niet te doen ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')