abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172489436


Hier vind je de OP.

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172489444
ik heb er vertrouwen in....

Vooral omdat de concurrentie niet veel beter is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172489463
Gefeliciteerd met het kampioenschap :)
pi_172490080
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb er vertrouwen in....

Vooral omdat de concurrentie niet veel beter is
Dat moet nog blijken... ajax heeft in elk geval z'n meest belangrijke speler van afgelopen 2 jaar verloren en PSV is aan een complete renovatie bezig.
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 20:23:58 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_172490224
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap :)
Beetje laat.
What can change the nature of a man?
pi_172490235
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:23 schreef Coco. het volgende:

[..]

Beetje laat.vroeg
  maandag 17 juli 2017 @ 20:26:20 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172490277
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb er vertrouwen in....

Vooral omdat de concurrentie niet veel beter is
Voorin veel doelpunten kwijt.
2000 light years from home
pi_172491304
Op grond van wat is St. Juste goed genoeg voor Feyenoord? De enige keer dat deze speler mij opviel is toen hij een schoen verloor maar toch het halve veld overstak en scoorde.
pi_172491375
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Op grond van wat is St. Juste goed genoeg voor Feyenoord? De enige keer dat deze speler mij opviel is toen hij een schoen verloor maar toch het halve veld overstak en scoorde.
Schandalig dat de scouts en Van Geel dat niet hebben uitgelegd aan Pleun2011. :{ Zou alsnog een scouting rapport opeisen in een boze email.
  maandag 17 juli 2017 @ 21:09:35 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172491457
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Op grond van wat is St. Juste goed genoeg voor Feyenoord? De enige keer dat deze speler mij opviel is toen hij een schoen verloor maar toch het halve veld overstak en scoorde.
Ik vind het een logischere aankoop dan Luckassen. Voetballend ook meer gecharmeerd van hem. Ben alleen bang dat er teveel neergelegd gaat worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172491491
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Schandalig dat de scouts en Van Geel dat niet hebben uitgelegd aan Pleun2011. :{ Zou alsnog een scouting rapport opeisen in een boze email.
Ik hoef geen uitleg van de scouting hoor, gewoon een vraag aan degenen die een beter beeld hebben van deze speler
pi_172491624
Ben ook bang dat Feyenoord teveel gaat neerleggen...

Strategische heel erg zwak van Martin van Geel om deze transfer op deze manier te spelen.

Er wordt overal geroepen dat St Juste al mee gaat op trainingskamp en dat Feyenoord overeenstemming met hem heeft maar nog niet met Heerenveen. Er is dus geen stap terug meer mogelijk en Heerenveen kan vragen wat het wil op deze manier.

Het gaat me ook niet verbazen als heel deze transfer straks mislukt omdat Heerenveen teveel gaat vragen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172491655
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben ook bang dat Feyenoord teveel gaat neerleggen...

Strategische heel erg zwak van Martin van Geel om deze transfer op deze manier te spelen.

Er wordt overal geroepen dat St Juste al mee gaat op trainingskamp en dat Feyenoord overeenstemming met hem heeft maar nog niet met Heerenveen. Er is dus geen stap terug meer mogelijk en Heerenveen kan vragen wat het wil op deze manier.

Het gaat me ook niet verbazen als heel deze transfer straks mislukt omdat Heerenveen teveel gaat vragen.
He, nou Klaas bedankt hè
pi_172492223
Ik zal er wel weer om verketterd worden, maar vooralsnog vind ik Feyenoord van de top 3 de verliezer van deze transferperiode. Zegt natuurlijk nog niets, de markt is nog even open, maar toch.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_172492319
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:42 schreef De_Pel het volgende:
Ik zal er wel weer om verketterd worden, maar vooralsnog vind ik Feyenoord van de top 3 de verliezer van deze transferperiode. Zegt natuurlijk nog niets, de markt is nog even open, maar toch.
Er zijn nog 6 weken te gaan. Er valt eigenlijk nog helemaal niets zinnigs over te zeggen.

Maar ik denk wel dat Feyenoord uiteindelijk met de minste selectie van de 3 de competitie in moet inderdaad. Ongeacht of Haps, Berghuis en eventueel van Persie wel of niet komen.

Dit mede omdat Feyenoord - naar mijn mening - het afgelopen seizoen op het toppen van z'n kunnen heeft gespeeld, en de selectie met al die aankopen wellicht marginaal verbeterd, maar niet genoeg om een zwaarder seizoen dan het vorige te compenseren. Ik denk dus dat we minder punten gaan pakken dan het afgelopen seizoen (en dat betekent dus ook geen kampioenschap).

Voor wat het waard is, want er valt dus eigenlijk nog weinig over te zeggen (maar toch doe ik een poging). :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172492553
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:42 schreef De_Pel het volgende:
Ik zal er wel weer om verketterd worden, maar vooralsnog vind ik Feyenoord van de top 3 de verliezer van deze transferperiode. Zegt natuurlijk nog niets, de markt is nog even open, maar toch.
Je geeft zelf al aan dat het niets zegt, wie weet is het dan beter ook niets te zeggen...

Natuurlijk moet er nog wat bijgehaald worden met het inkomstenpotje van 50mln (of uitgaand transferpotje van 30+ mln) , waarvan er nu 6 is uitgegeven. Zolang we nu nog aan het shoppen zijn kun je een inderdaad geen eindconclusies trekken over winnaars of verliezers.

Wacht nou nog maar even af, en dan kun je daarna weer kankeren op waarom alle aankopen niet goed genoeg zijn...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172493176
Conclusie is heel simpel: Feyenoord heeft al 30 jaar de mindere selectie dan Ajax of PSV en ook komend seizoen zal dat het geval zijn ongeacht welke spelers er nog komen.

Afgelopen seizoen heeft bewezen dat het niet alleen om de beste spelers gaat maar dat je ook op andere manieren kampioen kan worden. Niet de beste spelers winnen een competitie maar het beste Team. Vaak gaat die combinatie samen maar vaak ook niet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 17 juli 2017 @ 22:15:46 #18
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172493241
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben ook bang dat Feyenoord teveel gaat neerleggen...

Strategische heel erg zwak van Martin van Geel om deze transfer op deze manier te spelen.

Er wordt overal geroepen dat St Juste al mee gaat op trainingskamp en dat Feyenoord overeenstemming met hem heeft maar nog niet met Heerenveen. Er is dus geen stap terug meer mogelijk en Heerenveen kan vragen wat het wil op deze manier.


Het gaat me ook niet verbazen als heel deze transfer straks mislukt omdat Heerenveen teveel gaat vragen.
Dat is voor Feyenoord juist gunstig. Heerenveen zal over een aantal weken als het eind van de transferwindow in zicht komt de vraagprijs moeten verlagen anders zit de club komend seizoen opgescheept met een speler die zwaar teleurgesteld en gedemotiveerd is.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 17 juli 2017 @ 22:18:27 #19
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_172493327
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:42 schreef De_Pel het volgende:
Ik zal er wel weer om verketterd worden, maar vooralsnog vind ik Feyenoord van de top 3 de verliezer van deze transferperiode. Zegt natuurlijk nog niets, de markt is nog even open, maar toch.
Bullshit. Bij Feyenoord komen gewoon nog 3 tot 4 goede spelers bij. PSV had vorig jaar al een matige selectie en heeft er wat bij maar is wel die goede Mexicanen kwijt .
De neuzen zijn hun sterkste speler kwijt en hebben een trainer die zich moet bewijzen .
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_172493534
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:18 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Bullshit. Bij Feyenoord komen gewoon nog 3 tot 4 goede spelers bij. PSV had vorig jaar al een matige selectie en heeft er wat bij maar is wel die goede Mexicanen kwijt .
De neuzen zijn hun sterkste speler kwijt en hebben een trainer die zich moet bewijzen .
Ik weet niet hoor, maar Feyenoord is met Kuyt Elia Kongolo Berghuis Karsdorp 50% van zijn basiselftal normaal gesproken kwijt geraakt.

Feyenoord is gewoon weer de nummer 3 in Nederland kwa kwaliteit van de selectie.

Toch ben ik optimistische dat Gio het voor elkaar krijgt om heel veel wedstrijden te gaan winnen. Dat doet hij al 2 seizoenen met uitzondering van een klein dipje.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172493723
Haps en St. Juste bijna van Feyenoord volgens het AD van morgen..
pi_172493727
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar Feyenoord is met Kuyt Elia Kongolo Berghuis Karsdorp 50% van zijn basiselftal normaal gesproken kwijt geraakt.

Feyenoord is gewoon weer de nummer 3 in Nederland kwa kwaliteit van de selectie.

Toch ben ik optimistische dat Gio het voor elkaar krijgt om heel veel wedstrijden te gaan winnen. Dat doet hij al 2 seizoenen met uitzondering van een klein dipje.
3 (Kuyt was geen basisspeler meer) van de 11 is 50%? Wauw. En dan ook nog Berghuis, die hoogstwaarschijnlijk gewoon nog terugkomt. 2 van de 11. Je backs. Tja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2017 22:29:59 ]
pi_172493814
Mwah als Berghuis en een back komt ben je sterker.
Je heb met Amrabat een krachtpatser als Ahmadi , Vilhena erbij. Die miste je vorig jaar wel want Tapia en Vejinovic waren kut. Toornstra is weer een jaartje beter en wordt de grote man op het middenveld.
Boetius en Jorgensen gaan elkaar wel vinden en ik ook een paar leuke jeugd spelers met Hanson, Schuurman en Hankouri.
pi_172493823
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Kuyt Elia Kongolo Berghuis Karsdorp
ik weet niet hoor maar is dit vijf of is dit 5

Kuyt Elia Kongolo Berghuis Karsdorp

?

Dat Berghuis terug komt is hoogst onwaarschijnlijk, want die engelsen hebben hem natuurlijk vorig seizoen ook gevolgd bij Feyenoord en die willen hem nu ook weles gaan opstellen,.........En ik denk dat Berghuis nu ook weles in de engelse competitie wil spelen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172493890
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik weet niet hoor maar is dit vijf of is dit 5

Kuyt Elia Kongolo Berghuis Karsdorp

?

Dat Berghuis terug komt is hoogst onwaarschijnlijk, want die engelsen hebben hem natuurlijk vorig seizoen ook gevolgd bij Feyenoord en die willen hem nu ook weles gaan opstellen,.........En ik denk dat Berghuis nu ook weles in de engelse competitie wil spelen.....
Ja, Kuyt telt niet mee. Elia sloeg ik over, dus die krijg je mee. Blijft staan dat het lang niet de helft is, en vervangbare posities, hoe goed Karsdorp (mwah) en Kongolo (_O_) ook waren vorig seizoen. De kern van je selectie is er gewoon nog. Als er iemand uit de as vertrekt ga ik me pas zorgen maken. Zoals een Jorgensen.
  maandag 17 juli 2017 @ 22:35:55 #26
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172493986
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

3 (Kuyt was geen basisspeler meer) van de 11 is 50%? Wauw. En dan ook nog Berghuis, die hoogstwaarschijnlijk gewoon nog terugkomt. 2 van de 11. Je backs. Tja.
Nelom basis. 28 goals en 17 assists vertrokken. Hoezo is dit geen reden voor lichte zorgen?
2000 light years from home
  maandag 17 juli 2017 @ 22:36:08 #27
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172493998
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik weet niet hoor maar is dit vijf of is dit 5

Kuyt Elia Kongolo Berghuis Karsdorp

?

Dat Berghuis terug komt is hoogst onwaarschijnlijk, want die engelsen hebben hem natuurlijk vorig seizoen ook gevolgd bij Feyenoord en die willen hem nu ook weles gaan opstellen,.........En ik denk dat Berghuis nu ook weles in de engelse competitie wil spelen.....
Anderzijds is Berghuis bij Feyenoord vrijwel zeker van een basisplaats, CL wedstrijden en selectie voor Oranje. Bij Watford heeft hij 0 zekerheden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_172494024
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, Kuyt telt niet mee. Elia sloeg ik over, dus die krijg je mee. Blijft staan dat het lang niet de helft is, en vervangbare posities, hoe goed Karsdorp (mwah) en Kongolo (_O_) ook waren vorig seizoen. De kern van je selectie is er gewoon nog. Als er iemand uit de as vertrekt ga ik me pas zorgen maken. Zoals een Jorgensen.
Ik telt Kuyt wel mee want hoe je het went of keert hij heeft vorig seizoen het grootste gedeelte vande wedstrijden gewoon gespeeld.

Het is afwachten hoe de nieuwe backs en de nieuwe vleugelspelers het gaan doen.

In het spel van Feyenoord waren die wel heel erg belangrijk.

In principe hoeft er geen grote terugval in te treden als er een goede linksback komt en nog een goede rechtsbuiten.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172494035
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nelom basis. 28 goals en 17 assists vertrokken. Hoezo is dit geen reden voor lichte zorgen?
Omdat ik er vanuit ga dat er adequate opvolgers klaar staan, en ik wel vertrouwen heb in Giovanni.
  maandag 17 juli 2017 @ 22:37:42 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172494062
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat ik er vanuit ga dat er adequate opvolgers klaar staan, en ik wel vertrouwen heb in Giovanni.
Vooralsnog zijn ze er niet, en het zal lastig worden adequate vervangers aan te trekken.
2000 light years from home
pi_172494082
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nelom basis. 28 goals en 17 assists vertrokken. Hoezo is dit geen reden voor lichte zorgen?
Er wordt echt nog wel een linksback aangetrokken hoor. No way dat Nelom basisspeler wordt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172494178
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vooralsnog zijn ze er niet, en het zal lastig worden adequate vervangers aan te trekken.
Nee, nog niet. Maar het zal wel snel gaan lopen nu allemaal hoor. Van Geel weet (nu) ook dat het gewoon een gigantisch voordeel is als je selectie voor de start van de competitie op orde is, die les heeft ie vorig jaar wel geleerd, terwijl dat 1 van de klachten was van de voorgaande jaren (ook al was dat misschien niet bewust, maar kon je niet anders in die tijd). Blijft staan: ook met Nelom op linksback moet je de start van de competitie door kunnen komen.
pi_172494197
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:36 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Anderzijds is Berghuis bij Feyenoord vrijwel zeker van een basisplaats, CL wedstrijden en selectie voor Oranje. Bij Watford heeft hij 0 zekerheden.
Waarom is dat Berghuis verhaal nog niet geregeld dan volgens jou

ALs Berghuis gewoon bij watford voetbalt gaat hem dat veel meer geld opleveren

Misschien wil Watford nu veel meer geld zien van Feyenoord om hem te huren?

Premier L of eredivisie

Er moet heel wat gebeuren wil hij weer in de kuip voetballen.

Vandaar dat van Geel misschien toch zijn geld wil inzetten op van Persie
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 17 juli 2017 @ 22:41:39 #34
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_172494221
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom is dat Berghuis verhaal nog niet geregeld dan volgens jou

ALs Berghuis gewoon bij watford voetbalt gaat hem dat veel meer geld opleveren

Misschien wil Watford nu veel meer geld zien van Feyenoord om hem te huren?

Premier L of eredivisie

Er moet heel wat gebeuren wil hij weer in de kuip voetballen.

Vandaar dat van Geel misschien toch zijn geld wil inzetten op van Persie
Watford heeft (te) veel buitenlandse spelers en zal deze aan het eind van de transferperiode vermoedelijk wat goedkoper lozen. Daar wacht Feyenoord op.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_172494265
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom is dat Berghuis verhaal nog niet geregeld dan volgens jou

ALs Berghuis gewoon bij watford voetbalt gaat hem dat veel meer geld opleveren

Misschien wil Watford nu veel meer geld zien van Feyenoord om hem te huren?

Premier L of eredivisie

Er moet heel wat gebeuren wil hij weer in de kuip voetballen.

Vandaar dat van Geel misschien toch zijn geld wil inzetten op van Persie
Het is echt niet Berghuis of Van Persie hoor. 2 totaal verschillende spelers op verschillende posities.
pi_172494313
Het AD meldt dat ook Haps 'bijna van Feyenoord' is.

Maar ik moet erbij zeggen dat het AD er vaak naast zit. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 17 juli 2017 @ 22:45:19 #37
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172494372
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom is dat Berghuis verhaal nog niet geregeld dan volgens jou

ALs Berghuis gewoon bij watford voetbalt gaat hem dat veel meer geld opleveren

Misschien wil Watford nu veel meer geld zien van Feyenoord om hem te huren?

Premier L of eredivisie

Er moet heel wat gebeuren wil hij weer in de kuip voetballen.

Vandaar dat van Geel misschien toch zijn geld wil inzetten op van Persie
Nieuwe trainer wil hem (en de rest van de selectie) eens goed bekijken voordat hij keuzes gaat maken, dat vind ik heel logisch. Verder vragen ze nu meer dan Van Geel wil betalen. Watford schijnt teveel buitenlanders in de selectie te hebben die ze niet allemaal kunnen inschrijven voor de PL. Berghuis komt echt wel, is gewoon niet geschikt voor de PL en dat zal deze trainer ook wel inzien.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 17 juli 2017 @ 22:46:07 #38
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172494404
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Het AD meldt dat ook Haps 'bijna van Feyenoord' is.

Maar ik moet erbij zeggen dat het AD er vaak naast zit. :P
Laten we hopen dat ze er nu ook naast zitten. :{
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Forum Admin maandag 17 juli 2017 @ 22:50:57 #39
35723 crew  GGMM
pi_172494616
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:46 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Laten we hopen dat ze er nu ook naast zitten. :{
Ik ben er ook tegen maar nog meer tegen Nelom op dit moment

Laat ze maar allebei komen juste en haps....

Dan zijn we van het gezeik af

Volgend seizoen wordt echt zwaar

Er moeten nu gewoon knopen doorgehakt worden in de voorbereiding

Feyenoord heeft nu geld genoeg en 2 keer achter elkaar kampioen zou heel deze investering gemakkelijk terugverdiend kunnen worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172494689
Eigenlijk heb ik nog liever geen aankopen dan allemaal van die dure gasten die geen van allen zekerheidjes zijn qua niveau.
pi_172494718
Had liever Zeegelgenot gezien. :o
Abracadabra, tapate guarra!
pi_172494745
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk heb ik nog liever geen aankopen dan allemaal van die dure gasten die geen van allen zekerheidjes zijn qua niveau.
Maar aankopen zijn nooit zekerheidjes. Die bestaan niet.

Ook als je bijvoorbeeld een Ziyech zou aankopen zou dat nog geen zekerheidje zijn (omdat spelers om wat voor reden dan ook bij een club kunnen falen door druk, vormcrisis, blessures, concurrentie enz).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172494795
Ik ben er wel blij mee dat Feyenoord dit weer kan doen, de betere spelers bij subtoppers weghalen.
pi_172494810
Heeft Feyenoord geen scouts in het buitenland?
pi_172494812
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Had liever Zeegelgenot gezien. :o
Mwa..hoe vaak heb je die zien spelen? Denk dat het weinig uitmaakt of je Haps hebt of Zeegelaar. Haps is aanvallend wel oke, maar iedere verdediger uit de lekke AZ defensie wantrouw ik
pi_172494816
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk heb ik nog liever geen aankopen dan allemaal van die dure gasten die geen van allen zekerheidjes zijn qua niveau.
Ja dan heb je er gewoon echt geen kaas van gegeten.
pi_172494823
quote:
Kijk het hele filmpje, sukkel
  maandag 17 juli 2017 @ 22:57:17 #49
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172494830
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk heb ik nog liever geen aankopen dan allemaal van die dure gasten die geen van allen zekerheidjes zijn qua niveau.
Met ons budget haal je sowieso geen zekerheidjes. Ajax en PSV ook niet trouwens.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_172494838
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:56 schreef Typisch het volgende:
Ik ben er wel blij mee dat Feyenoord dit weer kan doen, de betere spelers bij subtoppers weghalen.
De best spelers van de subtoppers naar de beste subtopper
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')