abonnement Unibet Coolblue
pi_172505700
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:43 schreef Hiddendoe het volgende:
Vrouwen lopen het risico om ongewenst zwanger te worden.
pi_172505781
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Vrouwen die (zelfs in onze moderne maatschappij) veel sekscontacten hebben, worden nog altijd als hoeren, sletten of afgelikte boterhammen beschouwd.
pi_172507111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:35 schreef Ouder1 het volgende:
Heeft weinig met cultuur te maken want je ziet dat in vrijwel alle culturen.

Er zijn meerdere redenen waarom dat zo is:

Mannen. Mannen zijn bang voor de seksualiteit van vrouwen omdat dat het enige is waar de vrouw enige mate van 'macht' over de man heeft.
Mannen zijn bang voor de seksualiteit van vrouwen omdat zij, in tegenstelling tot een vrouw, nooit zeker zullen weten of het kind dat zij opvoeden ook echt hun kind is.

Vrouwen. Vrouwen zijn afhankelijk van de wil van de man voor het opvoeden van hun kinderen. Daarom is een losbandige vrouw een bedreiging voor andere vrouwen.

Risico. Vrouwen lopen op alle vlakken meer risico's bij het aangaan van seks. Natuurlijk zijn er tegenwoordig anticonceptiemiddelen maar die zijn op zichzelf al niet vrij van risico's en bijwerkingen. Daarnaast werken zij geen van alle 100%. Morning-afterpil en abortus zijn geen pretje. Verre van zelfs.

Kinderen. Een man kan vrij eenvoudig een kind verwekken en doorleven alsof dat kind niet bestaat. Een vrouw kan dat niet. Voor een vrouw heeft dat altijd lichamelijke en juridische gevolgen. Wanneer een vrouw een kinderwens heeft is zij afhankelijk van de wil van de man of hij ook de zorg voor dat kind op zich wil nemen. Ze zal dus kieskeurig moeten zijn in de keuze van haar bedpartner.

Lust. Het is een feit dat een gemiddelde vrouw gewoon minder vaak, minder heftig en minder random lust heeft in seks dan de gemiddelde man. Een vrouw vrijt met de man waar zij van houdt, een man houdt van de vrouw waar hij mee vrijt. Dit sluit niet uit dat een vrouw lust kan hebben in een ONS maar ook dan is zij kieskeuriger dan de gemiddelde man. Dat komt door:

Kracht. De gemiddelde man is sterker dan de gemiddelde vrouw. Daardoor loopt een vrouw iedere keer dat zij een nieuwe bedpartner heeft een fysiek risico op geweldpleging. Dat haar dingen met geweld opgedrongen worden die zij niet wil.

In de basis eenvoudig: Met seks heeft de man de lusten, de vrouw de lusten, risico's en lasten.
Nog niet voorbij dat dikgedrukte gelezen, maar hoe kom je hiermee aanzetten eigenlijk? Waar maak je uit op dat vrouwen afhankelijk zijn vd wil vd man voor opvoeding? :? Kun je dat ook maar enigszins staven?
pi_172509779
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Kijken is niet zo'n probleem maar je wil niet weten hoeveel mannen claxoneren en fluiten op zo'n meid.
Heb ik in een gekke bui ook eens gedaan. De bedoeling was om het zacht te doen maar het was iets harder _O- :')
Was wel een geile negerin btw
pi_172511999
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:47 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Heb ik in een gekke bui ook eens gedaan. De bedoeling was om het zacht te doen maar het was iets harder _O- :')
Was wel een geile negerin btw
Snap niet waarom je moet vermelden dat het een 'geile negerin,' was. Waarom doe je zoiets? Alleen seksueel gefrustreerde, achterlijke klapharken, lompe aso's, tokkies en kansloze mannen fluiten naar vrouwen of drukken op hun claxon....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 20:21:07 ]
pi_172512042
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:20 schreef Argo het volgende:

[..]

Snap niet waarom je moet vermelden dat het een 'geile negerin,' was. Waarom doe je zoiets? Alleen seksueel gefrustreerde, achterlijke klapharken, lompe aso's, tokkies en kansloze mannen fluiten naar vrouwen of drukken op hun claxon....
Omdat ik het voor de grap deed. Maar whiteknights kunnen daar niet om lachen weet ik
pi_172512065
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:22 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Omdat ik het voor de grap deed. Maar whiteknights kunnen daar niet om lachen weet ik
Gewoon oprotten uit mijn topic. Ga ergens anders verzieken. Begrepen?
pi_172512077
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:24 schreef Hdero het volgende:

[..]

Gewoon oprotten uit mijn topic. Ga ergens anders verzieken. Begrepen?
Nee
  dinsdag 18 juli 2017 @ 20:26:17 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172512110
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:41 schreef Hdero het volgende:
Het is iets dat ingebakken zit in onze cultuur, ontwikkeling, en gedachtengoed. Ik geloof niet dat vrouwen minder of minder vaak geil worden, of minder sekslust voelen, ze vertonen het alleen niet zo sterk aan de buitenkant als mannen.
dat is geen cultuur, dat is natuur.

quote:
Vrouwen voelen zich al snel ongepast en onbehoorlijk als ze praten over schaamdelen, of lichaamsvloeistoffen, of vulgaire woorden gebruiken. Ze zijn geleerd door de mastschappij om zich in te houden en preuts te doen.
De jaren 50 belde. "TS is welkom" zeiden ze.

quote:
Klacht:de maatschappij :r
Beetje rare krampachtige manier om een nurture nature debat te starten maargoed ik hap.

De maatschappij heeft relatief weinig te maken met seksuele selectie en seksuele stratgieen. Het is vooral biologische drives die het gedrag prima verklaren. Cultuur volgt daaruit (soms ter overcompensatie over overdrijving maar de volgorde is duidelijk).
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172512293
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

dat is geen cultuur, dat is natuur.
Wat heeft de natuur ermee te maken? Volgens mij beschrift de natuur die situaties of organismen die niet voor zichzelf na kunnen denken. De mens daarentegen kan prima nadenken over zijn acties.
quote:
[..]

De jaren 50 belde. "TS is welkom" zeiden ze.
[]
Kun je überhaupt lezen? Ik zeg ook dat het van oudsher aan de vrouwen (en de mannen) mee is gegeven dat de vrouwen zich preuts opstellen. Dus waar slaat je zinnetje op? Je beweert niet anders dan ik deed.

quote:
Beetje rare krampachtige manier om een nurture nature debat te starten maargoed ik hap.

De maatschappij heeft relatief weinig te maken met seksuele selectie en seksuele stratgieen. Het is vooral biologische drives die het gedrag prima verklaren. Cultuur volgt daaruit (soms ter overcompensatie over overdrijving maar de volgorde is duidelijk).
Dan zeg je eigenlijk gewoon dat mensen enkel uit impulsen en instinct kunnen handelen en niet door na te denken. Bewezen onzin natuurlijk en ik ben het dan ook niet mee eens. Je weet niet waar je over praat helaas al wil je anders doen overkomen.
pi_172512419
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:22 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Omdat ik het voor de grap deed. Maar whiteknights kunnen daar niet om lachen weet ik
Je wil niet weten hoe vervelend dat voor vrouwen kan zijn op de lange termijn.
pi_172512437
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:37 schreef Argo het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe vervelend dat voor vrouwen kan zijn op de lange termijn.
:')
  dinsdag 18 juli 2017 @ 20:38:22 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172512445
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat heeft de natuur ermee te maken. Volgens mij beschrift de natuur die situaties of organismen die niet voor zichzelf na kunnen denken. De mens daarentegend kan prima nadenken over zijn acties.
Ga jij eens hard nadenken over hoe je gebaarde mannen wel lekker zou willen tongen.. probeer het eens. Je geaardheid en seksuele voorkeur veranderen is slechts een kwestie van mentaal omdenken, toch?

quote:
[..]

[..]
Kun je überhaupt lezen? Ik zeg ook dat het van oudsher aan de vrouwen (en de mannen) mee is gegeven dat de vrouwen zich preuts opstellen. Dus waar slaat je zinnetje op? Je beweert niet anders dan ik deed.

Waar staat "van oudsher"? Ik kan het niet vinden in je OP.

quote:
Dan zeg je eigenlijk gewoon dat mensen enkel uit impulsen en instinct kunnen handelen en niet door na te denken. Bewezen onzin natuurlijk en ik ben het dan ook niet mee eens.
Ik zeg dat biologische drijfveren vaak een belangrijkere factor spelen in seksuele voorkeuren dan perceptie. Ik denk dat een hoop voorkeuren achteraf worden gerationaliseerd. We willen allemaal zo graag controle hebben over ons gedrag maar uiteindelijk worden we voor een erg groot gedeelte geleefd.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 18 juli 2017 @ 20:39:59 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172512496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
In mijn ervaring zijn vrouwen inderdaad net zo geil maar willen ze wel zeker weten dat het niet uitlekt.

hihihihihi
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172512566
pi_172513831
Nee, vrouwen groeien eroverheen. Dat is iets anders. Dat mannen nu blijven hangen bij hun instinctieve mensonterende driften daar kunnen wij niets aan doen. Want zosls gezegd in ander topic wij zijn allemaal bi wij weten wat de klacht is en de maatschappij heeft ons preuts gemaakt om een goede reden, hoewel het onduidelijk is waarom wij de preutse moesten zijn en jullie niet, maar dat is een ander verhaal, waar ik niet op inga omdat de patriarchale samenleving nog steeds mijn persoonlijkheid indirect heeft gecreëerd waardoor ik schaamte voel bij dit onderwerp, in tegenstelling tot de man vaak blijkbaar, hoewel je tegenwoordig uitzonderingen hebt onder de vrouwen, het tij begint wel wat te keren richting een betere balans omdat mannen nu ook vaak preutser worden. Voor de manier waarop jullie ons behandelen hoeven we ons zeker niet als een slet te gedragen. We worden dan gewoon misbruikt en gedumpt. Maar goed, het kan zijn dat er wel vrouwen zijn zoals jij beschrijft ts. Maar waarom wil je dat? Deze vrouwen zullen ook een hekel krijgen aan de man. Ze zullen de man gebruiken, omdat die hen aanmoedigt in degeneratie. En dan zullen ze meer van zichzelf houden dan van alle mannen die ze gebruiken omdat het niets voorstelt dat ze de man gebruiken om positief te reageren op hun nergens toe leidende nergens goed voor zijnde inzet van instinctieve driften.
Ze worden niet zwanger daar gaan we nu even van uit omdat een vrouw die de mannelijke geest te vaak van deze kant heeft gezien er niets meer mee te maken wil hebben en dan zal er niets zijn wat dit soort vrouwen aan een man bindt.Iedereen zal altijd vrijgezel blijven, geen kind zal meer opgevoed worden, als abortus vanwege overheidsmaatregelen niet meer kan lopen kinderen weg want geen kind wil opgroeien als de ouders iedere dag 24/7 meer bezig zijn met hun driften en niet aan hogere doelen kunnen beginnen. Ouderen kwijnen weg in verzorgingstehuizen waarbij robots en huisdieren hun enige troost zullen zijn. Tenzij de maatschappij zodanig verhardt en gedegenereerd zal zijn dat kinderen en ouderen het allemaal ook geen reet meer kunnen schelen en ook pervers zijn geworden. Het zal ieder voor zich worden als dit scenario bestaat zonder de rest van de samenleving in aanmerking te nemen. Een tiener fantasy wereld. Dit bestaat niet in de werkelijkheid van volwassenen.

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-07-2017 22:12:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_172513867
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:41 schreef Hdero het volgende:
Het is iets dat ingebakken zit in onze cultuur, ontwikkeling, en gedachtengoed. Ik geloof niet dat vrouwen minder of minder vaak geil worden, of minder sekslust voelen, ze vertonen het alleen niet zo sterk aan de buitenkant als mannen.

Vrouwen voelen zich al snel ongepast en onbehoorlijk als ze praten over schaamdelen, of lichaamsvloeistoffen, of vulgaire woorden gebruiken. Ze zijn geleerd door de mastschappij om zich in te houden en preuts te doen.

Klacht:de maatschappij :r
Onbegrijpelijk topic.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 19 juli 2017 @ 10:06:40 #43
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_172521002
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:41 schreef Hdero het volgende:
Het is iets dat ingebakken zit in onze cultuur, ontwikkeling, en gedachtengoed. Ik geloof niet dat vrouwen minder of minder vaak geil worden, of minder sekslust voelen, ze vertonen het alleen niet zo sterk aan de buitenkant als mannen.

Vrouwen voelen zich al snel ongepast en onbehoorlijk als ze praten over schaamdelen, of lichaamsvloeistoffen, of vulgaire woorden gebruiken. Ze zijn geleerd door de mastschappij om zich in te houden en preuts te doen.

Klacht:de maatschappij :r
En daar heb jij last van, omdat?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_172521335
Ik heb wel een geile kant, maar die deel ik maar met 1 persoon en niet met iedere man die ik op straat tegen kom.
pi_172521611
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:45 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nog niet voorbij dat dikgedrukte gelezen, maar hoe kom je hiermee aanzetten eigenlijk? Waar maak je uit op dat vrouwen afhankelijk zijn vd wil vd man voor opvoeding? :? Kun je dat ook maar enigszins staven?
Vanuit de evolutie van de mens werkt het opvoeden van een kind het beste als deze gezamenlijk door man en vrouw wordt opgevoed. Dan heeft het kind de meeste kans op volwassenheid.
De man moet dus de wil hebben om bij een vrouw te blijven en haar te helpen het kind op te voeden. Die wil om te blijven zal een stuk minder zijn als er veel losbandige vrouwen voorhanden zijn om je voort te planten. ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_172521731
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:53 schreef Hdero het volgende:

[..]

Leer beter lezen. Ik zeg dat vrouwen in het openbaar zich bijna nooit wellustig tonen, of geil, of pervers, of vulgair etc. Wat je doet met je arts is prive, dat hoeft niemand te weten.
Dus je denkt dat ze pervers, geil en vulgair zijn bij de arts?
pi_172521823
TS is duidelijk nooit in Brazilië geweest.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')