abonnement Unibet Coolblue
pi_172487460
Hi allemaal,

Zijn er toevallig Fok!ers die de opleiding Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoek aan een hbo instelling volgen/hebben gevolgd? Ik heb namelijk een paar vragen over deze studie. Ik ben van plan per september in Leiden met deze opleiding te beginnen.

Alvast bedankt.
  maandag 17 juli 2017 @ 18:01:31 #2
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_172487522
Ja ik, Nijmegen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_172487623
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:01 schreef VASND het volgende:
Ja ik, Nijmegen.
Ik vraag mij af hoe je de wiskunde hebt ervaren in vergelijking met de wiskunde die je op de havo kreeg. Was het pittig of was het gewoon te doen? En hoe belangrijk is wiskunde nou tijdens de studie BML?

De laatste keer dat ik wiskunde heb gehad was ik namelijk 14. Ik ben nu 22 dus dat is een hele lange tijd. Alvast bedankt voor het antwoorden!
  maandag 17 juli 2017 @ 18:15:57 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172487801
Ik heb bio gedaan in Leiden.

De wiskunde was meer dan ik verwachtte. 7 vakken ofzo.
Ben nooit sterk geweest in wiskunde, maar heb alle vakken wel kunnen halen, al moest ik er 1 herkansen: wiskundige procesbeschrijving 1a.

Het begon op zelfde niveau als VWO 6, maar de volgende vakken waren lastiger.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juli 2017 @ 18:20:08 #5
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_172487884
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:07 schreef Marmal het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoe je de wiskunde hebt ervaren in vergelijking met de wiskunde die je op de havo kreeg. Was het pittig of was het gewoon te doen? En hoe belangrijk is wiskunde nou tijdens de studie BML?

De laatste keer dat ik wiskunde heb gehad was ik namelijk 14. Ik ben nu 22 dus dat is een hele lange tijd. Alvast bedankt voor het antwoorden!
Heb ervoor VWO gedaan, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Wiskunde was nooit een favoriet of sterk vak. Heb nog een paar jaar op de uni rondgehangen en de wiskunde daar was wel echt van een significant hoger niveau. Ik denk dat het, met wat motivatie en inzet, prima te behappen is. Nu viel het destijds bij ons ook wel mee buiten labrekenen en statistiek.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_172488112
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb bio gedaan in Leiden.

De wiskunde was meer dan ik verwachtte. 7 vakken ofzo.
Ben nooit sterk geweest in wiskunde, maar heb alle vakken wel kunnen halen, al moest ik er 1 herkansen: wiskundige procesbeschrijving 1a.

Het begon op zelfde niveau als VWO 6, maar de volgende vakken waren lastiger.
Oef, dat komt wel even bij mij binnen zeg. Mijn wiskunde is zoals ik al zei totaal niet up-to-date en om dan gelijk op VWO 6 niveau te beginnen lijkt mij erg lastig. Bedankt voor het antwoorden allebei!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')