abonnement Unibet Coolblue
pi_172487370




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
pi_172487408
Oh, dacht eerst dat in de redelijk slechte kwaliteit livestream die ik keek, dat het jon snow en sansa waren die zoenden whehe
pi_172487478
Laat Lady Mormont maar Queen in the North zijn. Kan Jon interessantere dingen doen en heeft Sansa gewoon pech :+
mag het weten
pi_172487795
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:54 schreef skysherrif het volgende:
Oh, dacht eerst dat in de redelijk slechte kwaliteit livestream die ik keek, dat het jon snow en sansa waren die zoenden whehe
Ik geloof dat we al wel genoeg incest hebben in GoT.
  maandag 17 juli 2017 @ 18:21:51 #5
469650 LordSnow.
Just call me Jon.
pi_172487914
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:54 schreef skysherrif het volgende:
Oh, dacht eerst dat in de redelijk slechte kwaliteit livestream die ik keek, dat het jon snow en sansa waren die zoenden whehe
Zou zo vreemd nog niet zijn als R+L=J waar is. En zelfs als die theorie niet klopt zou dat niet eens zo vreemd zijn of in ieder geval geen unicum.
pi_172487964
quote:
6s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:21 schreef LordSnow. het volgende:

[..]

Zou zo vreemd nog niet zijn als R+L=J waar is. En zelfs als die theorie niet klopt zou dat niet eens zo vreemd zijn of in ieder geval geen unicum.
Neef en nicht of halfbroer en zus... Hmm.. ''Zo vreemd'' is dat laatste imo wel.
  maandag 17 juli 2017 @ 18:29:33 #7
469650 LordSnow.
Just call me Jon.
pi_172488039
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:25 schreef Poes. het volgende:

[..]

Neef en nicht of halfbroer en zus... Hmm.. ''Zo vreemd'' is dat laatste imo wel.
Niet in Westeros. Grote namen gingen hen voor.
pi_172488125
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:54 schreef skysherrif het volgende:
Oh, dacht eerst dat in de redelijk slechte kwaliteit livestream die ik keek, dat het jon snow en sansa waren die zoenden whehe
Sandsnake en Yara toch? Waarom ze dat dan weer doen....
pi_172488205
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sandsnake en Yara toch? Waarom ze dat dan weer doen....


Maar dan andersom, voor de boobquota ofc
mag het weten
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 18:43:11 #10
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172488261
Afgekeken _O_ Zin in de rest van het seizoen _O_

Jammer dat er nog maar 12 aflevering ooit zijn :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172488279
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar dan andersom, voor de boobquota ofc
Als ze maar geen pik meer in beeld laten
  maandag 17 juli 2017 @ 18:51:13 #12
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_172488410
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Als ze maar geen pik meer in beeld laten
Dode pik voor de necrofielie-georienteerden.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 17 juli 2017 @ 19:00:30 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172488591
De beginscene was in ieder geval al geweldig. Nu weer verder kijken :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 17 juli 2017 @ 19:03:21 #14
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172488639
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:54 schreef skysherrif het volgende:
Oh, dacht eerst dat in de redelijk slechte kwaliteit livestream die ik keek, dat het jon snow en sansa waren die zoenden whehe
Ik moest ook even terug spoelen om te kijken wat ik nou zag. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 17 juli 2017 @ 19:04:07 #15
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172488650
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:43 schreef Moira. het volgende:
Afgekeken _O_ Zin in de rest van het seizoen _O_

Jammer dat er nog maar 12 aflevering ooit zijn :'(
13 toch?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 19:25:01 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172488956
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

13 toch?
Niet als je de eerste al hebt gezien ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 17 juli 2017 @ 19:26:04 #17
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172488976
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet als je de eerste al hebt gezien ;(
Oh ja ;(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172489248
MoviesZiggo twitterde op maandag 17-07-2017 om 12:23:49 @pascalvanbaren De afspraak is: Binnen 24 na de Amerikaanse uitzending. Vandaar dat we een beetje vaag moeten zijn.… https://t.co/QSwRjUE7vL reageer retweet
wat is dat voor gek gedoe?? :')
pi_172489284
Heerlijk begin weer. Niet heel veel gebeurd, maar je zit er meteen weer vol in. Had wel ff een schrik momentje met die scene met Sam en 'de arm'. ;c
pi_172489294
Besloten GoT toch maar te downloaden. Ben er al een tijd uit, weet niet goed welke sites inmiddels wel/niet betrouwbaar zijn. Iemand die me per DM een betrouwbare link (liefst 1080p, minimaal 720p en met Engelse of Nederlandse ondertiteling) wil/kan sturen? Alvast bedankt!
Tails tell tales
pi_172489509
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:41 schreef Forbry het volgende:
Besloten GoT toch maar te downloaden. Ben er al een tijd uit, weet niet goed welke sites inmiddels wel/niet betrouwbaar zijn. Iemand die me per DM een betrouwbare link (liefst 1080p, minimaal 720p en met Engelse of Nederlandse ondertiteling) wil/kan sturen? Alvast bedankt!
Je hebt pm/dm!
  maandag 17 juli 2017 @ 19:56:07 #22
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_172489603
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:43 schreef Moira. het volgende:
Afgekeken _O_ Zin in de rest van het seizoen _O_

Jammer dat er nog maar 12 aflevering ooit zijn :'(
Dit.
pi_172489815
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:52 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Je hebt pm/dm!
Ik kan pas later even goed kijken hoe en wat, maar thnx (alvast) :* , dat bij dezen ook voor de anderen die mij een berichtje hebben gestuurd! ^O^
Tails tell tales
pi_172490022
Prima aflevering, maar het enige wat ik stom vond was het volgende

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 juli 2017 @ 20:15:52 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172490047
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:14 schreef Odaiba het volgende:
Prima aflevering, maar het enige wat ik stom vond was het volgende

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Dany alles wat ze nu heeft, in de schoot geworpen heeft gekregen.
Dat is gewoon hoe de schrijvers rollen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juli 2017 @ 20:22:39 #26
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172490191
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:14 schreef Odaiba het volgende:
Prima aflevering, maar het enige wat ik stom vond was het volgende

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit nog best wel wat afstand tussen King's Landing en Dragonstone en het bezetten ervan in een tijd van schaarste is niet perse de meest strategische keuze. De locatie ervan zou wellicht handig geweest zijn voor de Ironborn, maar verder is het een vrij waardeloze rots zonder al teveel grondstoffen. (Dragonglass is alleen interessant voor mensen die op de hoogte zijn van de White Walkers' zwakte)

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172490194
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:14 schreef Odaiba het volgende:
Prima aflevering, maar het enige wat ik stom vond was het volgende

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat niemand op het vaste land er in geïnteresseerd was, de schepen had om het in te nemen? Ja de Ironborn wellicht wel, maar Euron was bezig met andere dingen en Yara/Balon Greyjoy waren druk met de war of the five kings. Plus net zoals de Ironborns moet je op Dragonstone alles importeren, tis niet echt landbouwgrond daar
mag het weten
pi_172490307
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:14 schreef Odaiba het volgende:
Prima aflevering, maar het enige wat ik stom vond was het volgende

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wie heeft er wat aan dat kasteel dan? Je kan er niks mee als je geen zee army hebt. Ik keek hem net nog een x. Toch wel een hele goede beginepisode. Alleen dat van Sam blijft heel saai, maar verder oke.

Stannis zijn banner ;( ;(
pi_172490339
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Omdat niemand op het vaste land er in geïnteresseerd was, de schepen had om het in te nemen? Ja de Ironborn wellicht wel, maar Euron was bezig met andere dingen en Yara/Balon Greyjoy waren druk met de war of the five kings. Plus net zoals de Ironborns moet je op Dragonstone alles importeren, tis niet echt landbouwgrond daar
Zelfs Dany zal er waarschijnlijk niet meer zijn als ze KL eenmaal heeft. Wat een treurig leven heb je daar ook. Helemaal donker en afgesloten van de rest van Westeros. :') Geef Tyrion 4 dagen voor hij depressief is.
pi_172490453
Ok, ik ben niet bekend met de regels hier, maar er mag gewoon geplaats worden zonder spoiler tags? Dan doe ik dat in het vervolg ook.

quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:22 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Er zit nog best wel wat afstand tussen King's Landing en Dragonstone en het bezetten ervan in een tijd van schaarste is niet perse de meest strategische keuze. De locatie ervan zou wellicht handig geweest zijn voor de Ironborn, maar verder is het een vrij waardeloze rots zonder al teveel grondstoffen. (Dragonglass is alleen interessant voor mensen die op de hoogte zijn van de White Walkers' zwakte)

[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/a4e50bbf74dd96152c86b86a6dfcda63/http://i137.photobucket.c(...)lands.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vind dat je een goed punt hebt. Zo heb ik er nog niet naar gekeken. De Lannisters zullen zelf ook wel niet een goede navy hebben, dus dan is zo'n strategisch gelegen eiland ook niet nodig, grote vergissing van hun, ze hebben jaren de tijd gehad om zich voor te bereiden op haar komst.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar wie heeft er wat aan dat kasteel dan? Je kan er niks mee als je geen zee army hebt. Ik keek hem net nog een x. Toch wel een hele goede beginepisode. Alleen dat van Sam blijft heel saai, maar verder oke.

Stannis zijn banner ;( ;(
Nouja het ligt behoorlijk strategisch, maar kennelijk heeft iedereen het te druk met hun eigen verdediging. Heel Westeros is gedestabiliseerd xD
pi_172490488
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zelfs Dany zal er waarschijnlijk niet meer zijn als ze KL eenmaal heeft. Wat een treurig leven heb je daar ook. Helemaal donker en afgesloten van de rest van Westeros. :') Geef Tyrion 4 dagen voor hij depressief is.
Nee, geen enkele royalty zou daar blijven, maar het is een goed eiland om de invasie mee te beginnen, dus laat ze er vast een aantal unsullied stationeren.
pi_172490508
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:32 schreef Odaiba het volgende:
Ok, ik ben niet bekend met de regels hier, maar er mag gewoon geplaats worden zonder spoiler tags? Dan doe ik dat in het vervolg ook.

[..]

Ik vind dat je een goed punt hebt. Zo heb ik er nog niet naar gekeken. De Lannisters zullen zelf ook wel niet een goede navy hebben, dus dan is zo'n strategisch gelegen eiland ook niet nodig, grote vergissing van hun, ze hebben jaren de tijd gehad om zich voor te bereiden op haar komst.

[..]

Nouja het ligt behoorlijk strategisch, maar kennelijk heeft iedereen het te druk met hun eigen verdediging. Heel Westeros is gedestabiliseerd xD
Het ligt wel heel dicht bij KL ja. Dat is een goed punt. Vond dan nog het vreemdste dat het helemaal verlaten was terwijl er gewoonde mensen leefden. Maarja dat koste ze natuurlijk meer tijd.
pi_172490537
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het ligt wel heel dicht bij KL ja. Dat is een goed punt. Vond dan nog het vreemdste dat het helemaal verlaten was terwijl er gewoonde mensen leefden. Maarja dat koste ze natuurlijk meer tijd.
Ja ik neem aan dat Stannis op zijn minst wat vrouwen en kinderen daar achter zou laten? Scheelt hem weer proviand voor zijn troepen.
pi_172490571
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het ligt wel heel dicht bij KL ja. Dat is een goed punt. Vond dan nog het vreemdste dat het helemaal verlaten was terwijl er gewoonde mensen leefden. Maarja dat koste ze natuurlijk meer tijd.
Het kasteel is van een heel ander design dan die op Westeros en heeft als voordeel dat je er maar heel weinig soldaten voor nodig hebt om het te verdedigen. Dit alles maakt het dus heel raar om niet te bezetten. Dan hadden we nu in de eerste aflevering al een leuke confrontatie gehad.
  maandag 17 juli 2017 @ 20:37:55 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172490604
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het ligt wel heel dicht bij KL ja. Dat is een goed punt. Vond dan nog het vreemdste dat het helemaal verlaten was terwijl er gewoonde mensen leefden. Maarja dat koste ze natuurlijk meer tijd.
Alleen al het feit dat je vanaf dat punt de entree naar Kingslanding beheerst, moet al voldoende zijn om het in te nemen.
Het was niet voor niks dat het kasteel altijd door troonopvolgers werd beheerst.

De showrunners hebben hier gewoon niet aan gedacht. Klaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172490605
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja ik neem aan dat Stannis op zijn minst wat vrouwen en kinderen daar achter zou laten? Scheelt hem weer proviand voor zijn troepen.
Eigenlijk moeten we niet op die details letten, maar die zijn er echt heel veel bij D&D :+ Iemand zei ook hoe kan The Hound nou een gat graven als het daar echt al winter is. Die hele grond is vast gevroren. Toen dacht ik wtf ja _O-
pi_172490657
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat je vanaf dat punt de entree naar Kingslanding beheerst, moet al voldoende zijn om het in te nemen.
Het was niet voor niks dat het kasteel altijd door troonopvolgers werd beheerst.

De showrunners hebben hier gewoon niet aan gedacht. Klaar.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het kasteel is van een heel ander design dan die op Westeros en heeft als voordeel dat je er maar heel weinig soldaten voor nodig hebt om het te verdedigen. Dit alles maakt het dus heel raar om niet te bezetten. Dan hadden we nu in de eerste aflevering al een leuke confrontatie gehad.
Dat klopt wel. Alleen wie had het moeten innemen? Er zijn echt weinig army's meer over. Misschien de Lannisters, maar die hebben het overal druk momenteel :+
  maandag 17 juli 2017 @ 20:42:01 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172490732
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt wel. Alleen wie had het moeten innemen? Er zijn echt weinig army's meer over. Misschien de Lannisters, maar die hebben het overal druk momenteel :+
Dorne heeft nog voltallig leger. Iron Islands ook nog.
Reach heeft nog enorm leger. En sowieso grootste navy verder.

Vale heeft nog hele leger.

De piraten onder leiding van Salador Saan varen daar nog rond.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juli 2017 @ 20:42:47 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172490753
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt wel. Alleen wie had het moeten innemen? Er zijn echt weinig army's meer over. Misschien de Lannisters, maar die hebben het overal druk momenteel :+
Een van de ongetwijfeld vele wetteloze bendes die het land innemen als het zo matig gaat als we horen. Daar heb je geen leger voor nodig, want je zit daar relatief veilig op een plaats die heel goed te verdedigen is. Dat wil iedereen.

Het is helemaal niet erg ofzo dat ze er niks mee gedaan hebben, kost alleen maar tijd in de serie, maar het is wel bijzonder onwaarschijnlijk dat niemand daar zou gaan zitten.
Laffe huichelaar
pi_172490780
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dorne heeft nog voltallig leger. Iron Islands ook nog.
Reach heeft nog enorm leger. En sowieso grootste navy verder.

Vale heeft nog hele leger.

De piraten onder leiding van Salador Saan varen daar nog rond.
Maar die hebben daar allemaal geen reet aan. Piraten klopt.
  maandag 17 juli 2017 @ 20:45:56 #41
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172490827
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dorne heeft nog voltallig leger. Iron Islands ook nog.
Reach heeft nog enorm leger. En sowieso grootste navy verder.

Vale heeft nog hele leger.

De piraten onder leiding van Salador Saan varen daar nog rond.
Een paar piraten waren wel tof geweest ja, dat vind ik samen met de Ironborn nog de meest logische kandidaten.

Blijft natuurlijk wel dat Dany eventuele bezetters had kunnen 'Harrenhallen'. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 17 juli 2017 @ 20:50:13 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172490963
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:45 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Een paar piraten waren wel tof geweest ja, dat vind ik samen met de Ironborn nog de meest logische kandidaten.

Blijft natuurlijk wel dat Dany eventuele bezetters had kunnen 'Harrenhallen'. ;)
Tuurlijk had ze het in kunnen nemen, maar dan had ze voor het eerst in haar leven ergens moeite voor moeten doen. Dat kunnen we niet hebben.

Ik geloof trouwens dat Dragonstone redelijk bestand is tegen drakenvuur, maar dat terzijde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juli 2017 @ 20:50:20 #43
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172490965
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dorne heeft nog voltallig leger. Iron Islands ook nog.
Reach heeft nog enorm leger. En sowieso grootste navy verder.

Vale heeft nog hele leger.

De piraten onder leiding van Salador Saan varen daar nog rond.
De Reach heeft z'n vloot thuis nodig tegen eventuele Ironborn raids. The Vale heeft z'n focus momenteel op het noorden liggen. Dorne vaart mee met Dany, die hun schepen (en die van enkele anderen, volgens mij ook van the Reach) nodig had om uberhaupt naar Dragonstone te varen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172490975
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt wel. Alleen wie had het moeten innemen? Er zijn echt weinig army's meer over. Misschien de Lannisters, maar die hebben het overal druk momenteel :+
De Lannister zien ook wel in dat ze erg zwak zijn zonder allies, en voor hun is Deanerys de grooste bedreiging, dus wat offer je liever op? Ze sturen kennelijk liever soldaten naar de Frey dan naar Dragonstone. Als ik mij niet vergis wordt er door hun zelf al gespeculeerd dat ze Dragonstone gaan innemen, omdat het zo'n goede plek is. Niet logisch dus en een hele slechte zet. Ik zal de aflevering vanavond nog een keer bekijken om te zien hoe dit precies ging.
pi_172490990
Als Eurons drakentemmer er niet inzit gaan we rellen mensen. Dan is het echt de Dany show.
pi_172491009
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:50 schreef Odaiba het volgende:

[..]

De Lannister zien ook wel in dat ze erg zwak zijn zonder allies, en voor hun is Deanerys de grooste bedreiging, dus wat offer je liever op? Ze sturen kennelijk liever soldaten naar de Frey dan naar Dragonstone. Als ik mij niet vergis wordt er door hun zelf al gespeculeerd dat ze Dragonstone gaan innemen, omdat het zo'n goede plek is. Niet logisch dus en een hele slechte zet. Ik zal de aflevering vanavond nog een keer bekijken om te zien hoe dit precies ging.
Ik denk niet dat ze verwacht hadden dat Dany er al zo snel was. Ik had ook verwacht dat Arya, Edmur vrijliet, maar daar is niks mee gedaan.
  maandag 17 juli 2017 @ 20:52:57 #47
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172491012
Wat wellicht ook nog meespeelt is dat op het eiland naast Dragonstone, Driftmark, een andere familie met roots in Valyria woont.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 17 juli 2017 @ 20:53:12 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172491018
D&D hebben meerdere keren gezegd dat Jon na zijn dood anders is.
Misschien heb ik de afleveringen te lang geleden gezien, maar hij komt op mij precies hetzelfde over als hij altijd al was.

Waarom zou het bij Beric anders werken dan bij Jon?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juli 2017 @ 20:54:55 #49
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172491064
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
D&D hebben meerdere keren gezegd dat Jon na zijn dood anders is.
Misschien heb ik de afleveringen te lang geleden gezien, maar hij komt op mij precies hetzelfde over als hij altijd al was.

Waarom zou het bij Beric anders werken dan bij Jon?
Beric gaf aan dat hij elke keer een stukje van zichzelf kwijt raakte volgens mij. Hij is al vaker gestorven en terug gekomen. Dus hij heeft al veel meer van zichzelf ingeleverd dan Jon.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172491105
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
D&D hebben meerdere keren gezegd dat Jon na zijn dood anders is.
Misschien heb ik de afleveringen te lang geleden gezien, maar hij komt op mij precies hetzelfde over als hij altijd al was.

Waarom zou het bij Beric anders werken dan bij Jon?
Jon was natuurlijk in Ghost aan het wargen. Misschien dat hij daardoor minder veranderde?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')