abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:48:22 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173159851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:')

Ik vind het heel moeilijk om in te schatten of je hier nu serieus bent. Zo niet, dan, wow..
Als ik kwaad wil met jou telefoon dan heb ik liever je iphone 3 dan je iphone 7 in mijn wifi netwerk
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_173160651
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:48 schreef XL het volgende:

[..]

Als ik kwaad wil met jou telefoon dan heb ik liever je iphone 3 dan je iphone 7 in mijn wifi netwerk
Dat snap ik; de iPhone 3 bestaat niet namelijk. Dat beantwoordt mijn vraag echter niet.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:14:36 #103
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173165687
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat snap ik; de iPhone 3 bestaat niet namelijk. Dat beantwoordt mijn vraag echter niet.
3G

Ik ben serieus. Met de hoeveelheid gevoelige informatie op zo'n device dien je zeer voorzichtig om te springen. Misschien ben ik overgevoelig doordat ik er teveel over weet. Hoe reeël de kans is dat iemand jouw oude telefoon met gedocumenteerde lekken aanvalt tov alle andere oude devices geen idee. Maar je gsm is geen tv, auto of ijskast die 20 jaar meegaat.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_173166945
Zijn er gevallen bekend waarbij er op grote schaal iphones zijn gehacked die draaien op ios 9?
pi_173169420
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:14 schreef XL het volgende:

[..]

3G

Ik ben serieus. Met de hoeveelheid gevoelige informatie op zo'n device dien je zeer voorzichtig om te springen. Misschien ben ik overgevoelig doordat ik er teveel over weet. Hoe reeël de kans is dat iemand jouw oude telefoon met gedocumenteerde lekken aanvalt tov alle andere oude devices geen idee. Maar je gsm is geen tv, auto of ijskast die 20 jaar meegaat.
Je realiseert je dat je jezelf hier heel erg tegen spreekt? Nee, je gsm gaat geen 20 jaar mee. Als je toestel vijf jaar lang updates krijgt, is dat dus al heel netjes. Netter dan letterlijk elke andere fabrikant doet.
pi_173169537
Ik zou best wel willen betalen voor updates voor mijn 5C, misschien toch iets voor Apple..
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:52:42 #107
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173170302
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je realiseert je dat je jezelf hier heel erg tegen spreekt? Nee, je gsm gaat geen 20 jaar mee. Als je toestel vijf jaar lang updates krijgt, is dat dus al heel netjes. Netter dan letterlijk elke andere fabrikant doet.
Hoe spreek ik mezelf tegen. Mijn enige statement is. Als je telefoon nu 5 jaar oud, dan is de kans groot dat je met een nieuwe telefoon ook lang wil doen. In zo'n geval koop je liever een modern toestel dan een bij aanschaf al verouderd toestel.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_173171375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 21:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zou best wel willen betalen voor updates voor mijn 5C, misschien toch iets voor Apple..
Dat kan. Koop een iPhone 7 en je krijgt updates waar je indirect voor betaalt.

Maar even serieus. Wat mis je dan?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 12:32:15 #109
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173180890
Mijn 5s gaat laatste tijd echt heel vervelend snel leeg. Heel irritant. En dan ook nog eens heel onregelmatig (zomaar uitvallen, of een sprong van 70% naar 30% maken). Alleen ik ga morgen naar Lowlands, en dan zou het fijn zijn wel bereikbaar te zijn of andere mensen te kunnen bereiken.. :P Hebben julllie misschien tips/tricks die "wonderen" (een beetje is al goed) doen voor de batterijduur van mijn telefoon? Of is dit een bekend probleem wat ik misschien kan oplossen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 augustus 2017 @ 12:32:48 #110
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173180907
Ik wil 'm sowieso updaten naar de nieuwste versie, maar dat lukt niet. Als ik dat probeer dan krijg ik dat "verifying update" te zien in mijn scherm en dat blijft dan zo.. Zeg maar voor eeuwig :P Matig allemaal
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173181141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:32 schreef richolio het volgende:
Mijn 5s gaat laatste tijd echt heel vervelend snel leeg. Heel irritant. En dan ook nog eens heel onregelmatig (zomaar uitvallen, of een sprong van 70% naar 30% maken). Alleen ik ga morgen naar Lowlands, en dan zou het fijn zijn wel bereikbaar te zijn of andere mensen te kunnen bereiken.. :P Hebben julllie misschien tips/tricks die "wonderen" (een beetje is al goed) doen voor de batterijduur van mijn telefoon? Of is dit een bekend probleem wat ik misschien kan oplossen?
Ik heb precies hetzelfde man.

Alleen geen oplossing, sorry. Ik had dit weekend maar de telefoon van m'n moeder meegenomen naar een festival.

Na afloop uiteraard als een malle chats en pics zitten verwijderen. :P Maar goed, veel plezier! ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaas- op 16-08-2017 12:47:49 ]
pi_173181223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:32 schreef richolio het volgende:
Mijn 5s gaat laatste tijd echt heel vervelend snel leeg. Heel irritant. En dan ook nog eens heel onregelmatig (zomaar uitvallen, of een sprong van 70% naar 30% maken). Alleen ik ga morgen naar Lowlands, en dan zou het fijn zijn wel bereikbaar te zijn of andere mensen te kunnen bereiken.. :P Hebben julllie misschien tips/tricks die "wonderen" (een beetje is al goed) doen voor de batterijduur van mijn telefoon? Of is dit een bekend probleem wat ik misschien kan oplossen?
Even een goedkope powerbank aanschaffen? Altijd handig.
pi_173181409
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 22:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat kan. Koop een iPhone 7 en je krijgt updates waar je indirect voor betaalt.

Maar even serieus. Wat mis je dan?
Eigenlijk alleen de veiligheidsupdates en de rest boeit niet zo bijzonder.
Geen nieuwe telefoon willen kopen is voor mij zowel een kwestie van het geld niet willen spenderen als het milieu wat minder willen belasten.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 13:16:49 #114
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_173181963
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:14 schreef XL het volgende:

[..]

3G

Misschien ben ik overgevoelig doordat ik er teveel over weet.
Dan ben ik erg benieuwd naar wat je weet :)
pi_173182275
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen de veiligheidsupdates en de rest boeit niet zo bijzonder.
Geen nieuwe telefoon willen kopen is voor mij zowel een kwestie van het geld niet willen spenderen als het milieu wat minder willen belasten.
Als je een tweedehands toestel koopt, sla je twee vliegen in een klap: je geeft minder geld uit, en koopt een toestel dat anders weg gegooid wordt/rond blijft zwerven, dus belast het milieu minder ;)
  woensdag 16 augustus 2017 @ 13:33:34 #116
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173182320
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde man.

Alleen geen oplossing, sorry. Ik had dit weekend maar de telefoon van m'n moeder meegenomen naar een festival.

Na afloop uiteraard als een malle chats en pics zitten verwijderen. :P Maar goed, veel plezier! ^O^
Thanks :Y Ja heel vervelend is dat. Misschien ook maar een ander toestel ff lenen oid :P

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:44 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Even een goedkope powerbank aanschaffen? Altijd handig.
Ik heb een powerbank, alleen dat ding is best groot _O- Die nieuwe Xiaomi met 20k mAh

Maar ik kan wel een klein, draagbaar, powerbankje daar huren en die blijven opladen met mijn powerbank. Lekker omslachtig wel, maar goed
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:16:03 #117
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173185127
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:32 schreef richolio het volgende:
Mijn 5s gaat laatste tijd echt heel vervelend snel leeg. Heel irritant. En dan ook nog eens heel onregelmatig (zomaar uitvallen, of een sprong van 70% naar 30% maken). Alleen ik ga morgen naar Lowlands, en dan zou het fijn zijn wel bereikbaar te zijn of andere mensen te kunnen bereiken.. :P Hebben julllie misschien tips/tricks die "wonderen" (een beetje is al goed) doen voor de batterijduur van mijn telefoon? Of is dit een bekend probleem wat ik misschien kan oplossen?
Batterijbesparingsmodus aan. Of een nieuwe batterij erin (laten) zetten.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_173209687
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:16 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Batterijbesparingsmodus aan. Of een nieuwe batterij erin (laten) zetten.
Nieuwe batterij is ¤ 25.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:14:13 #119
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173210106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:50 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Nieuwe batterij is ¤ 25.
Als je die telefoon een jaar langer kan gebruiken (of misschien wel meer) geen slechte investering.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:42:47 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173215893
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:14 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Als je die telefoon een jaar langer kan gebruiken (of misschien wel meer) geen slechte investering.
Als het werkelijk het enige slechte aan je telefoon is zeker geen slechte investering.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173236818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:32 schreef richolio het volgende:
Mijn 5s gaat laatste tijd echt heel vervelend snel leeg. Heel irritant. En dan ook nog eens heel onregelmatig (zomaar uitvallen, of een sprong van 70% naar 30% maken). Alleen ik ga morgen naar Lowlands, en dan zou het fijn zijn wel bereikbaar te zijn of andere mensen te kunnen bereiken.. :P Hebben julllie misschien tips/tricks die "wonderen" (een beetje is al goed) doen voor de batterijduur van mijn telefoon? Of is dit een bekend probleem wat ik misschien kan oplossen?
Ik had hetzelfde met m'n 6s. Gisteren naar de Apple store geweest in Den Haag (al 2 keer eerder), maar bij de derde keer gaan ze een keer echt onderzoek doen en het bleek dat m'n batterij dus gewoon stuk was.

Heb dus een nieuwe gekregen :)
pi_173259093
Iemand die denkt te kunnen voorspellen hoe de uitrol van de iphone 8 straks zal gaan verlopen?

Iphone 5s loopt tegen de vier jaar, scherm zit al een paar maanden vol met barsten en nu begint 'ie ook traag te worden, dus vind ik het mooi geweest met deze.

Wil nog best wachten tot de release van de iphone 8 en die dan gewoon cash afrekenen bij de apple store (simlock vrij). Maar het zou ook zomaar kunnen dat dat ding weer binnen een dag is uitverkocht en dat de voorraad van dat apparaat pas op 1 januari 2018 een beetje op niveau is.

Hoe ging dat met de vorige lanceringen? En wat zijn de verwachtingen voor deze?
pi_173259643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef J_Mormont het volgende:
Iemand die denkt te kunnen voorspellen hoe de uitrol van de iphone 8 straks zal gaan verlopen?

Iphone 5s loopt tegen de vier jaar, scherm zit al een paar maanden vol met barsten en nu begint 'ie ook traag te worden, dus vind ik het mooi geweest met deze.

Wil nog best wachten tot de release van de iphone 8 en die dan gewoon cash afrekenen bij de apple store (simlock vrij). Maar het zou ook zomaar kunnen dat dat ding weer binnen een dag is uitverkocht en dat de voorraad van dat apparaat pas op 1 januari 2018 een beetje op niveau is.

Hoe ging dat met de vorige lanceringen? En wat zijn de verwachtingen voor deze?
oled iphone 8 wordt zeer beperkt verwacht. 7s/plus zal makkelijker zijn
pi_173259663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef J_Mormont het volgende:
Iemand die denkt te kunnen voorspellen hoe de uitrol van de iphone 8 straks zal gaan verlopen?

Iphone 5s loopt tegen de vier jaar, scherm zit al een paar maanden vol met barsten en nu begint 'ie ook traag te worden, dus vind ik het mooi geweest met deze.

Wil nog best wachten tot de release van de iphone 8 en die dan gewoon cash afrekenen bij de apple store (simlock vrij). Maar het zou ook zomaar kunnen dat dat ding weer binnen een dag is uitverkocht en dat de voorraad van dat apparaat pas op 1 januari 2018 een beetje op niveau is.

Hoe ging dat met de vorige lanceringen? En wat zijn de verwachtingen voor deze?
Introductie september, levering vanaf nov. En ze maken er vast een pro van met een vanaf prijs a 1099 euro :%
pi_173260552
Godver, opeens ishet scherm van mijn iPhone heel donker en kan ik er nauwelijks nog iets op zien. Zie alleen die uitschuifbalk bovenin als ik de powerknop lang indruk. :')
Resetten via de iPhone werkt niet, nu maar ff aan iTunes hangen dan. Ben benieuwd :X
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_173261124
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:22 schreef Drug het volgende:

[..]

oled iphone 8 wordt zeer beperkt verwacht. 7s/plus zal makkelijker zijn
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:23 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Introductie september, levering vanaf nov. En ze maken er vast een pro van met een vanaf prijs a 1099 euro :%
Thanks ^O^

8 valt dus af, want ik ga niet in een rij voor de apple store staan wachten ofzo :') November is me sowieso te laat.

Zit nu te twijfelen of ik voor de 6 ga : Toch al een flinke upgrade van de 5s i.v.m. het grotere scherm of het dan maar meteen goed doen en de 7 halen.
pi_173261202
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

[..]

Thanks ^O^

8 valt dus af, want ik ga niet in een rij voor de apple store staan wachten ofzo :') November is me sowieso te laat.

Zit nu te twijfelen of ik voor de 6 ga : Toch al een flinke upgrade van de 5s i.v.m. het grotere scherm of het dan maar meteen goed doen en de 7 halen.
waarom niet een tweedehands se om te overbruggen tot 8 beter beschikbaar is? je klinkt alsof je het geld ervoor over hebt, het belooft een gaaf toestel te worden, echt een sprong vooruit.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:18:03 #128
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173261221
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:14 schreef J_Mormont het volgende:

[..]


[..]

Thanks ^O^

8 valt dus af, want ik ga niet in een rij voor de apple store staan wachten ofzo :') November is me sowieso te laat.

Zit nu te twijfelen of ik voor de 6 ga : Toch al een flinke upgrade van de 5s i.v.m. het grotere scherm of het dan maar meteen goed doen en de 7 halen.
In de rij sta je met reservering. Niet voor vrije verkoop. 's Middags pik je hem zo op. Via de app bestellen (want die komt als eerste online) en je hebt hem bij de eerste paar.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_173261309
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:17 schreef Drug het volgende:

[..]

waarom niet een tweedehands se om te overbruggen tot 8 beter beschikbaar is? je klinkt alsof je het geld ervoor over hebt, het belooft een gaaf toestel te worden, echt een sprong vooruit.
Daar heb je ook wel weer een punt. Dan maar gewoon even door de zure appel heenbijten. Heb nog een SE als werktelefoon gelukkig dus dat scheelt. Denk dat dit inderdaad de beste optie is.

quote:
99s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:18 schreef XL het volgende:

[..]

In de rij sta je met reservering. Niet voor vrije verkoop. 's Middags pik je hem zo op. Via de app bestellen (want die komt als eerste online) en je hebt hem bij de eerste paar.
Tnx voor de tip :)
pi_173261314
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:55 schreef KaBuf het volgende:
Godver, opeens ishet scherm van mijn iPhone heel donker en kan ik er nauwelijks nog iets op zien. Zie alleen die uitschuifbalk bovenin als ik de powerknop lang indruk. :')
Resetten via de iPhone werkt niet, nu maar ff aan iTunes hangen dan. Ben benieuwd :X
Fuck fuck fuck ik kan niks via iTunes want ik moet eerst mijn iPhone ontgrendelen, en dat kan dus niet.
Iemand een tip?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_173261436
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:20 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Fuck fuck fuck ik kan niks via iTunes want ik moet eerst mijn iPhone ontgrendelen, en dat kan dus niet.
Iemand een tip?
Gewoon van onderuit je scherm swipen, dan heb je die balk toch meteen op je startscherm? om de helderheid aan te passen. Gewoon een beetje op de tast die balk naar rechts swipen ; )

Heb het ook wel eens gehad.
pi_173261533
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:24 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Gewoon van onderuit je scherm swipen, dan heb je die balk toch meteen op je startscherm? om de helderheid aan te passen. Gewoon een beetje op de tast die balk naar rechts swipen ; )

Heb het ook wel eens gehad.
Ja dat heb ik al geprobeerd maar dat lukt niet, zo donker als die nu staat, is gewoon extreem. Dit is niet de gewone donkere stand zeg maar :')

Edit: oh mijn Apple Watch zegt wel verbonden te zijn, maar iTunes geeft nu een foutmelding. Dit wordt nog een leuk avondje :X

[ Bericht 11% gewijzigd door KaBuf op 19-08-2017 19:34:01 ]
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:44:19 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173263670
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:26 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ja dat heb ik al geprobeerd maar dat lukt niet, zo donker als die nu staat, is gewoon extreem. Dit is niet de gewone donkere stand zeg maar :')

Edit: oh mijn Apple Watch zegt wel verbonden te zijn, maar iTunes geeft nu een foutmelding. Dit wordt nog een leuk avondje :X
Maak met quicktime een screen recording, dan weet je of het software of hardware is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 20 augustus 2017 @ 06:22:06 #134
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_173272587
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:20 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Fuck fuck fuck ik kan niks via iTunes want ik moet eerst mijn iPhone ontgrendelen, en dat kan dus niet.
Iemand een tip?
Als je inlogt op iCloud op de computer, kun je je toestel verwijderen uit je iCloud. Daarna kun je hem wel resetten als het goed is.
pi_173377938
Een kabeltje voor iets meer dan een euro? Ik heb er eentje gekocht.
Is MFI volgens de site van Apple.
Reken op een lange levertijd.

https://nl.pepper.com/aan(...)e-ios-gearbest-48890
pi_173378440
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Een kabeltje voor iets meer dan een euro? Ik heb er eentje gekocht.
Is MFI volgens de site van Apple.
Reken op een lange levertijd.

https://nl.pepper.com/aan(...)e-ios-gearbest-48890
Volgens 1 van de reacties is het juist geen MFI kabeltje. En daarnaast, 1 euro voor 2 meter kabeltje, daar verwacht ik weinig van.

Tot slot, uit de reacties lees ik ook dat er veel mensen zijn die nog steeds op de bestellingen van oa juni wachten. Dat is niet best.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173380098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 03:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Volgens 1 van de reacties is het juist geen MFI kabeltje. En daarnaast, 1 euro voor 2 meter kabeltje, daar verwacht ik weinig van.

Tot slot, uit de reacties lees ik ook dat er veel mensen zijn die nog steeds op de bestellingen van oa juni wachten. Dat is niet best.
https://postimg.org/image/v8roxzquh

De kleur onderaan klopt wel maar het zou een andere kunnen zijn.
Mijn 5C krijgt toch geen updates :P via PayPal krijg je bij geen levering gewoon je geld terug.
Bij Gearbest duurt het bij mij meestal een maand maar het komt altijd aan.

Het leven zit vol risico's :P
pi_173408543
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 03:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Volgens 1 van de reacties is het juist geen MFI kabeltje. En daarnaast, 1 euro voor 2 meter kabeltje, daar verwacht ik weinig van.

Tot slot, uit de reacties lees ik ook dat er veel mensen zijn die nog steeds op de bestellingen van oa juni wachten. Dat is niet best.
Die 1 euro kabeltjes gaan bij mij altijd na 5x opladen stuk..
pi_173408558
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 20:46 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Die 1 euro kabeltjes gaan bij mij altijd na 5x opladen stuk..
Mja, het blijft lekker goedkoop. Ik snap de valkuil wel over het algemeen. Zo kan je zelf de meest kutkwaliteit kabeltjes wel kwijt raken eigenlijk. :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:50:48 #140
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173408618
Gewoon een kopen van de MediaMarkt OID, kan je terug als 'ie kapot is.

Had ik ooit, een kabel van 20 euro ( :') ), ging een half jaar na aankoop stuk. Dus ik breng hem terug naar de winkel en ze sturen hem op. 45 euro reparatiekosten, volgens dat reparatiebedrijf _O-. Mediamarkt had de kosten "op zich genomen" aldus hun, want het viel onder garantievoorwaaden. Kreeg gewoon een nieuwe kabel.

Tot zo ver dit avontuur.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_173486540
Beste mensen, even een vraagje over hoe ik tussentijds (tijdens een abonnement) switchen van iPhone moet aanpakken, zonder data te verliezen.

Ik heb nu al bijna twee jaar een iPhone 6, maar die heeft er de brui aan gegeven. Hij start zichzelf om de haverklap opnieuw op. Heb nu een oude iPhone 4 van iemand gekregen om die tijdelijk even te gebruiken en ik heb nu ook een nieuwe simkaart ontvangen van m'n telefonie-aanbieder, aangezien die van de 6 niet in de 4 past.

Op die 6 gebruik ik wel 50 GB aan data, waarvan 20 GB aan foto's en video's. Die foto's en video's wil ik echt niet kwijtraken. Dit kan ik allemaal sowieso niet kwijt op die 4.

Op een volgende telefoon (eind september krijg ik van m'n werk een iPhone SE) zou ik het er graag weer allemaal op zetten.

Kan iemand misschien vertellen hoe ik zoiets aan moet pakken? Ik wil de simkaart in de iPhone 4 doen, om die tijdelijk te gebruiken tot ik een betere telefoon heb, en ik wil m'n foto's, video's en contacten die nu op m'n iPhone 6 staan niet verliezen. Alvast bedankt, kan de hulp zeer gebruiken.
pi_173486800
quote:
5s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Beste mensen, even een vraagje over hoe ik tussentijds (tijdens een abonnement) switchen van iPhone moet aanpakken, zonder data te verliezen.

Ik heb nu al bijna twee jaar een iPhone 6, maar die heeft er de brui aan gegeven. Hij start zichzelf om de haverklap opnieuw op. Heb nu een oude iPhone 4 van iemand gekregen om die tijdelijk even te gebruiken en ik heb nu ook een nieuwe simkaart ontvangen van m'n telefonie-aanbieder, aangezien die van de 6 niet in de 4 past.

Op die 6 gebruik ik wel 50 GB aan data, waarvan 20 GB aan foto's en video's. Die foto's en video's wil ik echt niet kwijtraken. Dit kan ik allemaal sowieso niet kwijt op die 4.

Op een volgende telefoon (eind september krijg ik van m'n werk een iPhone SE) zou ik het er graag weer allemaal op zetten.

Kan iemand misschien vertellen hoe ik zoiets aan moet pakken? Ik wil de simkaart in de iPhone 4 doen, om die tijdelijk te gebruiken tot ik een betere telefoon heb, en ik wil m'n foto's, video's en contacten die nu op m'n iPhone 6 staan niet verliezen. Alvast bedankt, kan de hulp zeer gebruiken.
icloud
pi_173494470
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:59 schreef Drug het volgende:

[..]

icloud
Zou je pls iets meer kunnen vertellen? Want als ik alles in iCloud zet (waar volgens ook maar 5GB in past en zeker geen 50), raak ik dat dan niet kwijt als het niet op die iPhone 4 past?

Edit: oh ja, en ik denk niet dat ik nog iets in iCloud kan zetten aangezien m'n iPhone 6 dus telkens direct uitvliegt

[ Bericht 9% gewijzigd door Kaas- op 31-08-2017 00:19:49 ]
pi_173495626
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 23:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zou je pls iets meer kunnen vertellen? Want als ik alles in iCloud zet (waar volgens ook maar 5GB in past en zeker geen 50), raak ik dat dan niet kwijt als het niet op die iPhone 4 past?

Edit: oh ja, en ik denk niet dat ik nog iets in iCloud kan zetten aangezien m'n iPhone 6 dus telkens direct uitvliegt
Voor ik meen 2 euro/mnd heb je 50 gb ruimte. Dat het niet op je iphone past maakt dan niet uit, aangezien het in de cloud staat. Als je iPhone steeds uitvalt, dan kan het weleens lastiger worden. Daar heb ik niet zo snel een fraaie oplossing voor.
pi_173497961
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 02:10 schreef Drug het volgende:

[..]

Voor ik meen 2 euro/mnd heb je 50 gb ruimte. Dat het niet op je iphone past maakt dan niet uit, aangezien het in de cloud staat. Als je iPhone steeds uitvalt, dan kan het weleens lastiger worden. Daar heb ik niet zo snel een fraaie oplossing voor.
Ah thx

Iemand zegt net trouwens dat het ook via iTunes zou kunnen (reservekopie), weet je daar toevallig ook iets van?
pi_173498208
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:38 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah thx

Iemand zegt net trouwens dat het ook via iTunes zou kunnen (reservekopie), weet je daar toevallig ook iets van?
Ja, gewoon je iPhone aan je computer hangen en in iTunes een reservekopie maken. Werkt perfect en de reservekopie terug zetten op je nieuwe iPhone gaat veel sneller dan een iCloud kopie terugzetten.
pi_173499272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, gewoon je iPhone aan je computer hangen en in iTunes een reservekopie maken. Werkt perfect en de reservekopie terug zetten op je nieuwe iPhone gaat veel sneller dan een iCloud kopie terugzetten.
maar dan mist hij toch de shit die hij on de tussentijd op die 4s doet?

@kaas- als je alleen al je foto's in icloud zet, hou je dan op je 4s voldoende ruimte over?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 10:59:33 ]
pi_173501050
In iCloud zetten lukt niet doordat m'n telefoon direct uitvalt, merk ik.

Ben nu een reservekopie aan het maken in iTunes op een laptop.

Enige waar ik me nu zorgen om maak is het volgende:
- Vanaf zodadelijk ga ik die kleine iPhone 4 gebruiken, waar de reservekopie niet op past.
- Pas over drie weken krijg ik een telefoon waar het wel op past.
- Wat moet ik zodadelijk doen met die iPhone 4 om te zorgen dat ik de reservekopie niet kwijtraak en over enkele weken gewoon alsnog op de nieuwe telefoon te zetten? In de tussentijd wil ik op die iPhone 4 wel gewoon ingelogd zijn op m'n Apple ID om Whatsapp te kunnen downloaden enz.

Heel erg bedankt voor het advies. Beetje klotesituatie, aangezien ik nu al dagenlang onbereikbaar ben, terwijl ik gewoon moet werken en door het hele land afspraken heb enz.
pi_173501250
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, gewoon je iPhone aan je computer hangen en in iTunes een reservekopie maken. Werkt perfect en de reservekopie terug zetten op je nieuwe iPhone gaat veel sneller dan een iCloud kopie terugzetten.
Maar een reservekopie van m'n iPhone 6 terugzetten is er op die qua opslag veel te kleine iPhone 4 niet bij. Pas over enkele weken kan ik het op een nieuwe iPhone SE zetten.

Weet jij hoe ik in de tussentijd wel gewoon die iPhone 4 met m'n eigen simkaart en contacten en Whatsapp-gesprekken (dat de gesprekken er nog in staan) kan gebruiken, zonder dat ik die reservekopie die ik volgende maand nodig heb kwijtraak of 'overschrijf' (er een nieuwe kopie overheen gooi met die iPhone 4)?
pi_173504388
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar een reservekopie van m'n iPhone 6 terugzetten is er op die qua opslag veel te kleine iPhone 4 niet bij. Pas over enkele weken kan ik het op een nieuwe iPhone SE zetten.

Weet jij hoe ik in de tussentijd wel gewoon die iPhone 4 met m'n eigen simkaart en contacten en Whatsapp-gesprekken (dat de gesprekken er nog in staan) kan gebruiken, zonder dat ik die reservekopie die ik volgende maand nodig heb kwijtraak of 'overschrijf' (er een nieuwe kopie overheen gooi met die iPhone 4)?
Ja. Gewoon een lokale backup maken. Dan je contacten synchroniseren met je gmail en van je whatsapp geschiedenis in whatsapp zelf een backup maken. Dan kun je op die iPhone 4 je gmail contacten en whatsapp geschiedenis terugzetten zonder de hele iPhone backup terug te moeten zetten.

De meest voor de hand liggende oplossing is bijna altijd de juiste :)
pi_173505371
Chill thx
Is gelukt
pi_173506429
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Kaas- het volgende:
Chill thx
Is gelukt
^O^

Backups maken en terug zetten is een van de dingen waarin Android nog steeds gruwelijk achter loopt helaas.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 31 augustus 2017 @ 18:16:20 #153
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173507358
JAAA 12 SEPTEMBER IPHONE EVENEMENT!!!11
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 31 augustus 2017 @ 18:18:05 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173507390
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:34 schreef Kaas- het volgende:
Chill thx
Is gelukt
Waarom lukt een iTunes backup wel en de iCloud backup niet? iCloud is toch makkelijker, pleur je daar ook je foto's in en heb je zometeen niet een gat van zoveel weken als je die iTunes backup terugzet.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 20:05:39 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173509486
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:16 schreef Pino112 het volgende:
JAAA 12 SEPTEMBER IPHONE EVENEMENT!!!11
Zoals elk jaar als klokslag?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173518879
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

^O^

Backups maken en terug zetten is een van de dingen waarin Android nog steeds gruwelijk achter loopt helaas.
iPhone / Apple ook hoor. Kan nog niet eens kiezen of ik een kopie wil maken naar iCloud óf wil synchroniseren, dát maakt een heel verschil.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over het verwijderen van foto's.

Begrijp mij niet verkeerd, ben erg blij met Apple, maar sommige dingen = drama!

Ps. In de verdediging van Android, HTC had ooit een mooie backup tool, werkte perfect om van het ene toestel naar het andere nieuwe toestel alles over te zetten incl achtergrond, indeling van je launcher, alles! RIP
pi_173519571
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

iPhone / Apple ook hoor. Kan nog niet eens kiezen of ik een kopie wil maken naar iCloud óf wil synchroniseren, dát maakt een heel verschil.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over het verwijderen van foto's.

Nooit problemen mee gehad. Als ik een backup terug zet op een nieuwe iPhone, heb ik alles exact hetzelfde als op mijn vorige iPhone.

Bij Android toestellen ben ik vaak aangemaakte mappen, scherm indeling, opgeslagen wachtwoorden en - heel irritant - save games kwijt, en ben ik steeds erg lang bezig met alles weer precies zo krijgen als ik wil.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 1 september 2017 @ 17:23:02 #158
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173529057
Het assortiment voor 2017 zal dan bestaan uit:

iPhone 8 (was bekend als iPhone 7s)
iPhone 8 Plus (was bekend als iPhone 7s Plus)
iPhone X (topmodel, was bekend als iPhone 8)

Verder wist onze bron te melden dat Nederland in de eerste golf landen zit. De pre-order zal op 15 september van start gaan en de levering start op 22 september.


https://www.iculture.nl/iphone/iphone-x/
pi_173529077
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Het assortiment voor 2017 zal dan bestaan uit:

iPhone 8 (was bekend als iPhone 7s)
iPhone 8 Plus (was bekend als iPhone 7s Plus)
iPhone X (topmodel, was bekend als iPhone 8)

https://www.iculture.nl/iphone/iphone-x/
Die iPhone X moet wel wat heel speciaals brengen, wil ik er 1000 euro voor neertellen. Niet wat Samsung gedaan heeft met de Note 8 in ieder geval :')
pi_173530110
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die iPhone X moet wel wat heel speciaals brengen, wil ik er 1000 euro voor neertellen. Niet wat Samsung gedaan heeft met de Note 8 in ieder geval :')
iPhone X zal gewoon de equivalent zijn van de nieuwste Edge van Samsung. Wat voor toeters en bellen verwacht je dan? De enige vernieuwingen die ik verwacht is het oled scherm en draadloos opladen. Iets wat Samsung al jaren heeft. Welke smartphone heb je nu?
pi_173530519
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Het assortiment voor 2017 zal dan bestaan uit:

iPhone 8 (was bekend als iPhone 7s)
iPhone 8 Plus (was bekend als iPhone 7s Plus)
iPhone X (topmodel, was bekend als iPhone 8)

Hier kan toch niemand meer een touw aan vast knopen.. Blijf bij je leest ipv "hip" te doen.
pi_173530740
Hm nice in ios 11 vrouwenstem voor Siri. Kan ik nog meer bonden :@
pi_173531900
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:39 schreef Atak het volgende:

[..]

iPhone X zal gewoon de equivalent zijn van de nieuwste Edge van Samsung. Wat voor toeters en bellen verwacht je dan? De enige vernieuwingen die ik verwacht is het oled scherm en draadloos opladen. Iets wat Samsung al jaren heeft. Welke smartphone heb je nu?
De nieuwste "Edge" van Samsung is de S7 Edge van vorig jaar, dus dat lijkt mij geen realistische voorspelling.

Wat ik bedoelde, was dat de Note 8 nauwelijks beter is dan de Galaxy S8, die je voor bijna de helft van het geld koopt. Het scherm is iets groter, je hebt de pen, en een tweede camera. Buiten dat ontlopen de twee toestellen elkaar niet.

Als ik extra geld uitgeef voor de higher end iPhone, zou ik wel graag significante verbeteringen willen zien in snelheid en camera kwaliteit ten opzichte van de 'gewone' nieuwe iPhones. Voor alleen een kleinere behuizing neem ik liever de goedkopere uitvoering van de 5,5" iPhone dan.

Persoonlijk hoeft ik van Apple niets wereldschokkends te zien. Een groot scherm in een kleine behuizing is voor mij het belangrijkste. Daarnaast is de camera voor mij belangrijk. Amoled is leuk, maar geen noodzaak. Inductie laden ook niet, al is ook dat een leuke extra. Ondersteuning voor de Apple pencil zullen ze er niet in stoppen, maar zou ik wel leuk vinden.

Ik zie het wel. De leaks doen mij tot nu toe nog niet veel, en sommige modellen die Youtubers hebben laten zien vind ik ronduit lelijk.

iOS is voor mij een grote plus ten opzichte van Android. Als Apple een LAG V30 of Galaxy S8 maakt met iOS, een nog betere camera, en wellicht een leuke verrassing, is dat voor mij al genoeg om hem te willen.

Een iPhone 7 plus met speedbump en betere camera is dat niet. Niet voor 1000 euro.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 september 2017 @ 23:12:43 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173534993
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Het assortiment voor 2017 zal dan bestaan uit:

iPhone 8 (was bekend als iPhone 7s)
iPhone 8 Plus (was bekend als iPhone 7s Plus)
iPhone X (topmodel, was bekend als iPhone 8)

Verder wist onze bron te melden dat Nederland in de eerste golf landen zit. De pre-order zal op 15 september van start gaan en de levering start op 22 september.


https://www.iculture.nl/iphone/iphone-x/
Splack kan helemaal losgaan op de logica van de naamgeving terwijl de rest van de wereld zegt dat het een trendbreuk is :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173535135
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De nieuwste "Edge" van Samsung is de S7 Edge van vorig jaar, dus dat lijkt mij geen realistische voorspelling.

Wat ik bedoelde, was dat de Note 8 nauwelijks beter is dan de Galaxy S8, die je voor bijna de helft van het geld koopt. Het scherm is iets groter, je hebt de pen, en een tweede camera. Buiten dat ontlopen de twee toestellen elkaar niet.

Als ik extra geld uitgeef voor de higher end iPhone, zou ik wel graag significante verbeteringen willen zien in snelheid en camera kwaliteit ten opzichte van de 'gewone' nieuwe iPhones. Voor alleen een kleinere behuizing neem ik liever de goedkopere uitvoering van de 5,5" iPhone dan.

Persoonlijk hoeft ik van Apple niets wereldschokkends te zien. Een groot scherm in een kleine behuizing is voor mij het belangrijkste. Daarnaast is de camera voor mij belangrijk. Amoled is leuk, maar geen noodzaak. Inductie laden ook niet, al is ook dat een leuke extra. Ondersteuning voor de Apple pencil zullen ze er niet in stoppen, maar zou ik wel leuk vinden.

Ik zie het wel. De leaks doen mij tot nu toe nog niet veel, en sommige modellen die Youtubers hebben laten zien vind ik ronduit lelijk.

iOS is voor mij een grote plus ten opzichte van Android. Als Apple een LAG V30 of Galaxy S8 maakt met iOS, een nog betere camera, en wellicht een leuke verrassing, is dat voor mij al genoeg om hem te willen.

Een iPhone 7 plus met speedbump en betere camera is dat niet. Niet voor 1000 euro.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vraag is hoeveel je zal merken van de toegevoegde rekenkracht. Met een 6s of 7 is allles al bliksemsnel. 0,2 seconden sneller merk je niks van. Als dat de enige reden waarom je een iPhone x wil nemen dan zal je weer teleurgesteld worden.
  vrijdag 1 september 2017 @ 23:27:15 #166
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173535229
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef Atak het volgende:

[..]

De vraag is hoeveel je zal merken van de toegevoegde rekenkracht. Met een 6s of 7 is allles al bliksemsnel. 0,2 seconden sneller merk je niks van. Als dat de enige reden waarom je een iPhone x wil nemen dan zal je weer teleurgesteld worden.
Wat zeur jij nu? Kom je aandacht tekort?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 september 2017 @ 00:30:17 #167
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173536217
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat zeur jij nu? Kom je aandacht tekort?
Atak trollt hier pas drie jaar ofzo. Lekker laten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173539726
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef Atak het volgende:

[..]

De vraag is hoeveel je zal merken van de toegevoegde rekenkracht. Met een 6s of 7 is allles al bliksemsnel. 0,2 seconden sneller merk je niks van. Als dat de enige reden waarom je een iPhone x wil nemen dan zal je weer teleurgesteld worden.
1. Het is niet de enige reden, zoals ik al aangaf. Dat het de enige reden is waar jij een semi-bijdehante comeback voor hebt, is niet mijn probleem.

2. Extra rekenkracht merk je wel degelijk in andere dingen dan hoe snel een app opent. Je merkt het in multitasken, switchen tussen applicaties, exporteren van foto's, video's en andere bestanden. En in games. Daarbij: een smartphone is voor veel mensen het meest gebruikte stukje techniek dat ze hebben. Een verschil van 0,2 seconden valt niet op in een speedtest video op YouTube. Maar als je honderden keren op een dag je toestel gebruikt, over een heel jaar, tikt het totaal van die tijdsbesparingen toch aan.

En dat is waarom mensen buitenproportionele premiums betalen voor verbeteringen in de marge: omdat power users de cumulatieve winst waarderen.

Ik wil niet een toestel dat grote verbeteringen of nieuwe gimmicks brengt: ik wil een toestel dat in alle opzichten verbeterd is. Of het nu een kleine of grote verbetering is. Als er maar verbeteringen over de hele linie van mijn gebruik zijn.
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:37:19 #169
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_173539823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die iPhone X moet wel wat heel speciaals brengen, wil ik er 1000 euro voor neertellen. Niet wat Samsung gedaan heeft met de Note 8 in ieder geval :')
iedereen die de iPhone topics de laatste jaren gelezen heeft weet dat jij hem toch wel haalt, op of kort na de releasedatum. En dan een paar maanden erna weer voor een volgend nieuw topmodel te gaan.
pi_173539851
Hopelijk geen witte randen om het scherm, dat gaat er verschrikkelijk uitzien.
SOONY
pi_173540114
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:37 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

iedereen die de iPhone topics de laatste jaren gelezen heeft weet dat jij hem toch wel haalt, op of kort na de releasedatum. En dan een paar maanden erna weer voor een volgend nieuw topmodel te gaan.
Apple brengt maar 1 high end model per jaar uit.

Maar wat de rest betreft heb je helaas gelijk. De iPhone 6S was het enige model waarbij dat niet op ging, en zelfs die had ik een paar maanden later alsnog :@
  zaterdag 2 september 2017 @ 12:13:43 #172
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173541059
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:38 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk geen witte randen om het scherm, dat gaat er verschrikkelijk uitzien.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel, maar dan kies je toch gewoon de zwarte?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 2 september 2017 @ 13:33:53 #173
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_173541833
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Apple brengt maar 1 high end model per jaar uit.

ik zeg dan ook niet dat je een volgend nieuw Apple topmodel neemt ;)
pi_173542196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:13 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar dan kies je toch gewoon de zwarte?
Natuurlijk, maar ik zie liever meer iPhones met een volledig zwarte voorkant :P
SOONY
pi_173546663
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik zie liever meer iPhones met een volledig zwarte voorkant :P
Ik ook. Die rode iPhone had er ook een stuk beter uit gezien met een zwarte voorkant.

Wellicht dat Apple het voorbeeld van andere fabrikanten overneemt en door krijgt dat een zwarte voorkant niet alleen mooier, maar ook praktischer is.
pi_173546733
Een gekleurde achterkant vind ik ook best mooi, ik heb bv een gele en had voorheen een roze.
Helaas ben ik schijnbaar de enige die daar iets mee heeft :P
pi_173547365
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Een gekleurde achterkant vind ik ook best mooi, ik heb bv een gele en had voorheen een roze.
Helaas ben ik schijnbaar de enige die daar iets mee heeft :P
De achterkant mag van mij best een kleur hebben. Maar een voorkant die niet zwart is, ziet er al heel snel goedkoop uit. Plus dat het afleidt van het scherm
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:02:56 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173548067
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Een gekleurde achterkant vind ik ook best mooi, ik heb bv een gele en had voorheen een roze.
Helaas ben ik schijnbaar de enige die daar iets mee heeft :P
Ik trek er gewoon een dun hoesje omheen vanwege grip en die uitstekende lens van ze. En omdat ik niet zo nodig een glimmend appeltje hoef te showen (kansloos hoeveel hoesjes daar overigens een uitsparing voor maken :') )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173548357
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

(kansloos hoeveel hoesjes daar overigens een uitsparing voor maken :') )
rt
pi_173548839
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[(kansloos hoeveel hoesjes daar overigens een uitsparing voor maken :') )
Hoesjes die dit doen zijn echt een no go voor mij. Ziet er niet uit.
pi_173549079
Vind hoesjes sws fugly.
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:51:30 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173549194
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hoesjes die dit doen zijn echt een no go voor mij. Ziet er niet uit.
Tamelijk kansloos idd. Of de hele achterkant transparant/open als onderdeel van het ontwerp, of alles dicht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:52:18 #183
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173549204
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:45 schreef Drug het volgende:
Vind hoesjes sws fugly.
Prima. Ik hou van wat meer grip. En smaakgedoe. Er zijn immers meer dan 1 soort hoesjes.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173549227
Nee zijn genoeg fraaie hoesjes, maar vind het toch altijd verbleken bij het naakte design van mijn iphone zelf
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:59:34 #185
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_173549316
Tot je het uit je handen laat vallen :'). Gebruik overigens zelf ook geen hoesjes maar let dan ook echt goed op als ik dat ding uit mijn broek haal.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_173549341
Een mooie kleur blauw of gewoon de Product Red variant met een zwarte voorkant :9~
Deze generatie vier varianten met een witte voorkant :')

iPhone 6 Plus en iPhone SE altijd met een leder hoesje van Apple gebruikt :9
SOONY
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:01:52 #187
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173549371
Ik heb prive geen hoesje om mijn iPhone en zakelijk een dikke rubberjas met uitsparing voor de appel. Vind het ook ernstig lelijk, maar de werkgever wil het zo hebben.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:09:38 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_173549513
Ik heb een transparante softcase om m'n SE silver.
pi_173550727
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tot je het uit je handen laat vallen :'). Gebruik overigens zelf ook geen hoesjes maar let dan ook echt goed op als ik dat ding uit mijn broek haal.
Dat is meteen een goed advies voor het leven: altijd goed opletten als je je ding uit je broek haalt.
pi_173551954
Een leren sleeve voor in de broekzak, in gebruik geen hoesje.
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:12:35 #191
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173552068
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
Ik heb een transparante softcase om m'n SE silver.
Ik ook, ligt veel beter in de hand op die manier, vind ik.

Had laatst de Samsung S8 in m'n handen trouwens, die ligt echt lekker in de hand. Kan Apple een puntje aan zuigen met hun simpele ontwerp van de 6/7 :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_173552664
Alles wat ivy ontwerpt is simpel
  zondag 3 september 2017 @ 06:25:38 #193
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_173555808
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:32 schreef Drug het volgende:
Alles wat ivy ontwerpt is simpel
pi_173556586
quote:
lol
  zondag 3 september 2017 @ 10:05:25 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173557326
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik ook, ligt veel beter in de hand op die manier, vind ik.

Had laatst de Samsung S8 in m'n handen trouwens, die ligt echt lekker in de hand. Kan Apple een puntje aan zuigen met hun simpele ontwerp van de 6/7 :')
Samsung heeft in het premium segment mooie telefoons, maar ja, android zuigt apenballen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 september 2017 @ 10:07:19 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173557360
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:53 schreef Drug het volgende:
Nee zijn genoeg fraaie hoesjes, maar vind het toch altijd verbleken bij het naakte design van mijn iphone zelf
Mag Apple een andere manier vinden, het aluminium is gewoon te glad tenzij je regelmatig natte handjes hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173557427
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mag Apple een andere manier vinden, het aluminium is gewoon te glad tenzij je regelmatig natte handjes hebt.
te glad voor wat?
pi_173558527
Een iPhone 4 lag ook altijd kut in je handen zonder hoesje :X
Een baksteentje met scherpe hoeken. De 5, 5S en SE liggen weer beter in de hand.
SE *;

[ Bericht 37% gewijzigd door DKUp op 03-09-2017 11:39:57 ]
SOONY
  zondag 3 september 2017 @ 21:10:01 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173572120
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:11 schreef Drug het volgende:

[..]

te glad voor wat?
Simpel gebruik. Zonder hoesje kan ik nauwelijks grip krijgen als ik tegelijk loop en iets intoets tenzij ik twee handen ga gebruiken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173572157
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Simpel gebruik. Zonder hoesje kan ik nauwelijks grip krijgen als ik tegelijk loop en iets intoets tenzij ik twee handen ga gebruiken.
hm dat had ik wel bij iphone 6 space grey maar iphone 7 in jet black en gewoon black allebei zonder uitglijders gelukkig 😅

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2017 21:11:54 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')