abonnement Unibet Coolblue
pi_172485718
Was op zoek naar MtF transition video's en kwam toen bij deze reeks terecht:



Ik heb ooit in een dronken bui een bh gekocht bij de supermarkt. Was de grootste maat die ze hadden. Dag erna probeerde ik hem uit maar paste niet, heb hem weggegooid. Ik zou er sowieso uitzien als een clown in vrouwenkleding.

Maar dan zie je video's. Zijn dat echt allemaal kerels?

Zijn er hier mannen met een fetisj voor vrouwenkleding?
  woensdag 19 juli 2017 @ 22:42:47 #2
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_172539386
Ik draag graag de string als ik geen zin in vegen heb ^O^
  donderdag 20 juli 2017 @ 16:01:30 #3
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172552094
De titel strookt niet met de foto´s. De getoonde mannen doen meer dan alleen vrouwenkleren dragen. Ze "verkleden" zich als vrouw, met make up, pruik enz.
Tja, een man in vrouwenkleding ... Misschien die oostenrijker van op het songfestival, hoe heette die ook alweer? Iets van Hans Wurst of zo.

*O* :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172557643
Ik had weer een paar biertjes op en wilde een jurkje kopen bij de Jumbo maar ze hadden alleen panty's. Wat een kutzooi.
pi_172557665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:01 schreef LeesFoknl het volgende:
De titel strookt niet met de foto´s. De getoonde mannen doen meer dan alleen vrouwenkleren dragen. Ze "verkleden" zich als vrouw, met make up, pruik enz.
Tja, een man in vrouwenkleding ... Misschien die oostenrijker van op het songfestival, hoe heette die ook alweer? Iets van Hans Wurst of zo.

*O* :?
ALLES ODER NICHTS

Of vent, of compleet vrouw. Als je het doet, doe het dan goed.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 17:40:30 #6
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172578353
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:06 schreef Mutiilation het volgende:
Ik had weer een paar biertjes op en wilde een jurkje kopen bij de Jumbo maar ze hadden alleen panty's. Wat een kutzooi.
Ja, de wereld is klote!
Ging een bikini kopen maar het broekje was van voren veel te klein en de bh veel te groot. Bah, wat een wereld. Was bij Pumme-moller. Mocht het wel gelukkig wel passen, anders had ik een grote miskoop gedaan.

*O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172736155
wat de fok is dit voor een topic... wat is nu de grote vraag die hier gesteld wordt? ik heb em even gemist...
pi_172739401
Ik heb een ex die het leuk vond om dameslingerie te dragen, hij ging niet full drag.
Ik vond het best geil, dat je zo'n kanten broekje opzij doet en er swingt een lul uit. Maar om zelf te dragen vond ik een gruwel, zat voor geen meter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')