abonnement Unibet Coolblue
pi_172478276
2,1 miljoen mensen hebben er gisteravond gekeken. Denk dat we kunnen spreken van de definitieve doorbraak van het damesvoetbal bij een groot publiek _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172478539
Als je maar genoeg hypet, zoals de NOS doet, komen de kijkers wel. Ik ben er geen van
pi_172478563
Ik heb hier echt super van genoten! Het vrouwen voetbal zou echt wat meer aandacht mogen krijgen in Nederland.
pi_172478613
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:48 schreef JJasp37 het volgende:
Ik heb hier echt super van genoten! Het vrouwen voetbal zou echt wat meer aandacht mogen krijgen in Nederland.
nog meer? Man ik zie en hoor de hele dag niks anders dezer dagen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 17 juli 2017 @ 09:55:20 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172478653
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:51 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:

[..]

nog meer? Man ik zie en hoor de hele dag niks anders dezer dagen.
Om niks anders te zien en horen moet je toch goed je best doen, ik zie en hoor immers vooral andere dingen terwijl ik veel TV kijk ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 17 juli 2017 @ 10:30:44 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172479257
Moet zeggen dat het me meeviel qua niveau. Paar jaar terug was het echt vreselijk. Niet dat ik nu alles ga volgen.
pi_172479363
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet zeggen dat het me meeviel qua niveau. Paar jaar terug was het echt vreselijk. Niet dat ik nu alles ga volgen.
Hou toch op, het niveau was niet eens Jupiler League waardig. Niemand had een actie in huis, de schoten waren allemaal slap, zeeën van ruimte in de verdediging, ook het baltempo lag bijzonder laag.

Nee dit was verre van goed voetbal.
pi_172479753
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hou toch op, het niveau was niet eens Jupiler League waardig. Niemand had een actie in huis, de schoten waren allemaal slap, zeeën van ruimte in de verdediging, ook het baltempo lag bijzonder laag.

Nee dit was verre van goed voetbal.
Ik vind dat altijd zo raar om het niveau tegen de mannen af te zetten, natuurlijk ziet dat er sneller en gestroomlijnder uit... bij andere sporten zoals hockey en volleybal vergelijk je toch ook niet het niveauverschil tussen mannen en vrouwen

Vergeleken met een paar jaar geleden ziet het spel van de vrouwen er echt 10 keer beter uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172480109
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo raar om het niveau tegen de mannen af te zetten, natuurlijk ziet dat er sneller en gestroomlijnder uit... bij andere sporten zoals hockey en volleybal vergelijk je toch ook niet het niveauverschil tussen mannen en vrouwen

Vergeleken met een paar jaar geleden ziet het spel van de vrouwen er echt 10 keer beter uit
Ook al zet je het niet af tegen de mannen. Dan nog was het barslecht, alleen gelukkig was Noorwegen nog slechter. Zoveel foute passes gezien, balbehandeling was niet goed of traag, enorme ruimtes die niet werden benut (door die foute pases dus), schoten op het goal waren allemaal ruim naast of midden op de keepster. Het enige wat ze redelijk deden was het druk zetten, maar dat kwam ook omdat die Noren geen twee ballen op en neer konden spelen.

Verder me prima vermaakt hoor, maar goed was het echt niet.
pi_172481001
http://debestesocialmedia(...)lands-vrouwenelftal/

DiederikSmit twitterde op zondag 16-07-2017 om 18:21:16 "Goede kans voor Nederland." Dat zouden ze bij het mannenvoetbal nou nooit zeggen. #nednor reageer retweet
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_172481178
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:14 schreef Apotheose het volgende:
http://debestesocialmedia(...)lands-vrouwenelftal/

DiederikSmit twitterde op zondag 16-07-2017 om 18:21:16 "Goede kans voor Nederland." Dat zouden ze bij het mannenvoetbal nou nooit zeggen. #nednor reageer retweet
"winnaars van morgen"

groeten Hans van Breukelen.
  Trouwste user 2022 maandag 17 juli 2017 @ 13:08:05 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_172481978
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:45 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
Als je maar genoeg hypet, zoals de NOS doet, komen de kijkers wel. Ik ben er geen van
Er is juist weinig gehypet. Ook niet door VI bv.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 17 juli 2017 @ 13:08:56 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_172481996
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:48 schreef JJasp37 het volgende:
Ik heb hier echt super van genoten! Het vrouwen voetbal zou echt wat meer aandacht mogen krijgen in Nederland.
Met een paar man gekeken gisteren. Was een leuke wedstrijd. Best redelijk niveau. We zaten echt mee te leven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 17 juli 2017 @ 13:09:22 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_172482006
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Om niks anders te zien en horen moet je toch goed je best doen, ik zie en hoor immers vooral andere dingen terwijl ik veel TV kijk ^O^
Dit dus.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 17 juli 2017 @ 13:15:09 #15
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172482106
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hou toch op, het niveau was niet eens Jupiler League waardig. Niemand had een actie in huis, de schoten waren allemaal slap, zeeën van ruimte in de verdediging, ook het baltempo lag bijzonder laag.

Nee dit was verre van goed voetbal.
Vergelijkingen met de heren gaan altijd mank. Vergelijk het met de prestaties van vorige toernooien. Dan is het wel degelijk vooruitgegaan. Wil niet zeggen dat het fantastisch is maar bij de dames verwacht ik ook geen Messi te zien..
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 13:53:16 #16
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172482840
2,1 miljoen is wel veel :o
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172485707
best leuk om te zien toch, ik was er een van.
pi_172486685
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:51 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:

[..]

nog meer? Man ik zie en hoor de hele dag niks anders dezer dagen.
Tja, als je dan ook nog in een speciaal ek vrouwen 2017 topic gaat lopen posten zoek je het ook wel op ook he...

Heb het gekeken en vond het nog best grappig, chauvinisme gaat dan toch opspelen en heel mooi voor ze dat het uitverkocht was, er zoveel gekeken is en ze nog gewonnen hebben ook.

Nee, het was niet altijd best maar ja... dat is het eredivisie voetbal ook niet altijd. En had ergens gelezen dat je als prof vrouwn in NL misschien max een paar honderd euro per maand verdient (en soms letterlijk een paar, dus 2 of 3) en je dus nou niet bepaald kan leven hiervan. Dan is het ook niet zo gek dat het niveau niet enorm hoog is... sommige amateurclubs betalen nog meer.

Ach, beetje jammer dat mensen de neiging hebben het belachelijk te maken... Heb me nog vermaakt ook en gun het ze van harte!
pi_172487495
Wacht maar tot de clasch tussen België en Nederland
pi_172488213
Nu een item over ze bij RTL Boulevard met Barbara Barend.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_172488552
Johan Derksen:
"Ik dacht rustig naar een wedstrijdje van het nationale - mannen - elftal te kijken, tot ik dacht: 'Huh, is dat een vrouw?' Ik was onder de indruk van hun techniek en fysieke kracht. Daarna ben ik het vrouwenvoetbal in Europa gaan volgen. Het Nederlands vrouwenelftal heeft nu hetzelfde niveau als de Amerikanen toen. Het oogt bijna als mannenvoetbal."
https://sportnieuws.nl/vo(...)etballen-als-mannen/

Ik was gisteren ook stomverbaasd moet ik zeggen over het niveau. Altijd geleerd dat vrouwen niet kunnen voetballen en niet horen te voetballen, en nu zie je ze hetzelfde doen als mannen, ze kunnen alles wat de mannen ook kunnen. Ik zat net zo mee te gillen als bij een mannenwedstrijd. Sterker nog, bij de mannen zit ik vaak te gapen en hier verveelde ik me geen moment. Dat korte snelle spel, misschien zijn de vrouwen daar wel veel beter in.

De vrouwenemancipatie is hiermee afgerond wat mij betreft. Vrouwen mogen stoer zijn, vrouwen mogen voetballen en kunnen ook voetballen! Jippie!

[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 17-07-2017 19:04:33 ]
pi_172489385
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:58 schreef Loekie1 het volgende:
Johan Derksen:
"Ik dacht rustig naar een wedstrijdje van het nationale - mannen - elftal te kijken, tot ik dacht: 'Huh, is dat een vrouw?' Ik was onder de indruk van hun techniek en fysieke kracht. Daarna ben ik het vrouwenvoetbal in Europa gaan volgen. Het Nederlands vrouwenelftal heeft nu hetzelfde niveau als de Amerikanen toen. Het oogt bijna als mannenvoetbal."
https://sportnieuws.nl/vo(...)etballen-als-mannen/

Ik was gisteren ook stomverbaasd moet ik zeggen over het niveau. Altijd geleerd dat vrouwen niet kunnen voetballen en niet horen te voetballen, en nu zie je ze hetzelfde doen als mannen, ze kunnen alles wat de mannen ook kunnen. Ik zat net zo mee te gillen als bij een mannenwedstrijd. Sterker nog, bij de mannen zit ik vaak te gapen en hier verveelde ik me geen moment. Dat korte snelle spel, misschien zijn de vrouwen daar wel veel beter in.

De vrouwenemancipatie is hiermee afgerond wat mij betreft. Vrouwen mogen stoer zijn, vrouwen mogen voetballen en kunnen ook voetballen! Jippie!
:').

Plaatsvervangende schaamte.

"De vrouwenemancipatie is hiermee afgerond wat mij betreft. Vrouwen mogen stoer zijn, vrouwen mogen voetballen en kunnen ook voetballen! Jippie!"

Wat een ongelofelijke kolder. Vrouwen mochten altijd al voetballen, vrouwen mochten altijd al stoer zijn, vrouwen kunnen het alleen nog steeds voor geen meter.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2017 19:50:19 ]
pi_172489446
Ben wel benieuwd naar de volgende pot, hoeveel kijkers die heeft.

Voorspelling: het kakt ongelofelijk hard in. Het was gister zondag, en het was de openingswedstrijd. En als het wel veel is, zegt het niets over het vrouwenvoetbal maar meer dat we een hype gevoelig volkje zijn. Want als je gister niet keek, was je eigenlijk gewoon een vrouwenhater.

En hoe vaak Loekie het ook herhaalt; het was verschrikkelijk qua niveau.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2017 19:49:24 ]
pi_172489694
quote:
En hoe vaak Loekie het ook herhaalt; het was verschrikkelijk qua niveau.
Man man man, wat kun jij slecht tegen je verlies.
pi_172490199
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Man man man, wat kun jij slecht tegen je verlies.
Verlies? Welk verlies?
pi_172490499
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke kolder. Vrouwen mochten altijd al voetballen, vrouwen mochten altijd al stoer zijn,
Eens
quote:
vrouwen kunnen het alleen nog steeds voor geen meter.
Dus als jij met je vrienden tegen de 'leeuwinnen' zouden voetballen, zouden jullie winnen? :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_172490599
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Eens

[..]

Dus als jij met je vrienden tegen de 'leeuwinnen' zouden voetballen, zouden jullie winnen? :+
Nee, want ik kan er nog minder van. :)
pi_172491262
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:40 schreef superniger het volgende:
Nu een item over ze bij RTL Boulevard met Barbara Barend.
Een item over dat het eindelijk serieus wordt genomen en dan bespreken met Barbara Barend (oké vooruit) en fucking Fatima Morreiro de Melo da Cruz Carvalho da Lima Pereira. Ja dan neem je het zelf nogal lekker serieus.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:34 schreef Apotheose het volgende:
Dus als jij met je vrienden tegen de 'leeuwinnen' zouden voetballen, zouden jullie winnen? :+
Ja absoluut, sorry maar ook de andere kant op moet je het niet met mannen voetbal vergelijken.
pi_172491690
Vanavond bekeerde Johan Derksen bij Jinek. *O*
pi_172492987
Vrouwenvoetbal is leuk als ze winnen, maar hoe zit het als ze verliezen -O-
  maandag 17 juli 2017 @ 22:14:49 #31
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_172493211
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:48 schreef JJasp37 het volgende:
Ik heb hier echt super van genoten! Het vrouwen voetbal zou echt wat meer aandacht mogen krijgen in Nederland.
Ik neem aan dat je de duels van vandaag ook bekeken hebt?
pi_172498529
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:08 schreef MakkieR het volgende:
Vrouwenvoetbal is leuk als ze winnen, maar hoe zit het als ze verliezen -O-
Net als bij mannenvoetbal: balen.
pi_172498573
Johan Derksen met zijn de coach moet een man zijn. Sarina Wiegman heeft het toch goed gedaan tegen Noorwegen? Wat zeurt ie! Misschien een keer een vrouwelijke coach bij het mannenvoetbal, Jinek liet deze inkopper liggen helaas.
Ik denk dat een man als coach nog niet het goede moment is bij het vrouwenvoetbal. Ze moeten zich juist verre houden van het mannengedoe, als je een man als coach neemt krijg je weer: als ze winnen: het komt door de coach, dat is een man. Weg met de mannen voorlopig.
Vrouwen zijn juist perfect geschikt als coach, ze weten hoe vrouwen in elkaar zitten, hoe het groepsdynamisch in zijn werk gaat, herkennen als een vrouw fysiek er doorheen is, zien wat het beste spel is etc. Daar moet je helemaal geen man voor hebben, die hebben alleen verstand van vrouwen als het om uiterlijk gaat.

[ Bericht 28% gewijzigd door Loekie1 op 18-07-2017 08:45:25 ]
pi_172513679
Hoeveel kijkcijfers hadden de andere wedstrijden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 08:37 schreef Loekie1 het volgende:
Johan Derksen met zijn de coach moet een man zijn. Sarina Wiegman heeft het toch goed gedaan tegen Noorwegen? Wat zeurt ie! Misschien een keer een vrouwelijke coach bij het mannenvoetbal, Jinek liet deze inkopper liggen helaas.
Ik denk dat een man als coach nog niet het goede moment is bij het vrouwenvoetbal. Ze moeten zich juist verre houden van het mannengedoe, als je een man als coach neemt krijg je weer: als ze winnen: het komt door de coach, dat is een man. Weg met de mannen voorlopig.
Vrouwen zijn juist perfect geschikt als coach, ze weten hoe vrouwen in elkaar zitten, hoe het groepsdynamisch in zijn werk gaat, herkennen als een vrouw fysiek er doorheen is, zien wat het beste spel is etc. Daar moet je helemaal geen man voor hebben, die hebben alleen verstand van vrouwen als het om uiterlijk gaat.

Zie vrouwenhockey.

Goud 2008
Goud 2012
Zilver 2016 want Annan is een vrouw
pi_172513731
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 08:37 schreef Loekie1 het volgende:
Johan Derksen met zijn de coach moet een man zijn. Sarina Wiegman heeft het toch goed gedaan tegen Noorwegen? Wat zeurt ie! Misschien een keer een vrouwelijke coach bij het mannenvoetbal, Jinek liet deze inkopper liggen helaas.
Ik denk dat een man als coach nog niet het goede moment is bij het vrouwenvoetbal. Ze moeten zich juist verre houden van het mannengedoe, als je een man als coach neemt krijg je weer: als ze winnen: het komt door de coach, dat is een man. Weg met de mannen voorlopig.
Vrouwen zijn juist perfect geschikt als coach, ze weten hoe vrouwen in elkaar zitten, hoe het groepsdynamisch in zijn werk gaat, herkennen als een vrouw fysiek er doorheen is, zien wat het beste spel is etc. Daar moet je helemaal geen man voor hebben, die hebben alleen verstand van vrouwen als het om uiterlijk gaat.

_O-
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:26:16 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172513774
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Want als je gister niet keek, was je eigenlijk gewoon een vrouwenhater.
:')!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172519744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:23 schreef Nober het volgende:
Hoeveel kijkcijfers hadden de andere wedstrijden?

[..]

0 aangezien er nergens een wedstrijd wordt uit gezonden. Of ik heb ze nog niet op tv kunnen vinden.
En noem me gek, maar ik heb toch de oranje vlag buiten gehangen :) Het is en blijft Oranje wat speelt :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_172519754
ik vond het een verademing, lekker tempo, geen tijd rekken, geen au gemauw en geen gezeik tegen de scheidsrechter
pi_172520751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:20 schreef Ranah het volgende:
ik vond het een verademing, lekker tempo, geen tijd rekken, geen au gemauw en geen gezeik tegen de scheidsrechter
Lekker tempo.

Raap me op.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 11:32:47 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_172570327
Het tweede duel van het Nederlands vrouwenteam op het EK heeft 2,2 miljoen kijkers getrokken,en was daarmee het best bekeken programma van de dag. Naar het openingsduel,zondag,keken op NPO1 100.000 mensen minder.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172570494
Ik heb gisteren ook gekeken, maar een gemiddelde amateurwedstrijd is aantrekkelijker om te zien?
pi_172572592
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:32 schreef tong80 het volgende:
Het tweede duel van het Nederlands vrouwenteam op het EK heeft 2,2 miljoen kijkers getrokken,en was daarmee het best bekeken programma van de dag. Naar het openingsduel,zondag,keken op NPO1 100.000 mensen minder.

:P
De hype is real.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 13:24:36 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_172572656
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De hype is real.
Precies. Weinig programma's die zulke cijfers scoren. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172574436
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De hype is real.
De kroegen en het plein hier was afgeladen vol.
pi_172575258
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:31 schreef OpslugtAfMorket het volgende:

[..]

De kroegen en het plein hier was afgeladen vol.
Logisch wel. Het normale Oranje publiek geeft ook geen reet om het voetbal, dus dat de wortels de kast weer uit getrokken zijn is een logisch gevolg. Reden om te zuipen en je als een gek te gedragen grijpen Hollanders graag aan :).

Het voetbal is nog steeds waardeloos, maar dat lijkt een bijzaak te zijn. Net als bij het normale Oranje.
pi_172577288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 15:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Logisch wel. Het normale Oranje publiek geeft ook geen reet om het voetbal, dus dat de wortels de kast weer uit getrokken zijn is een logisch gevolg. Reden om te zuipen en je als een gek te gedragen grijpen Hollanders graag aan :).

Het voetbal is nog steeds waardeloos, maar dat lijkt een bijzaak te zijn. Net als bij het normale Oranje.
Gast, tuurlijk niet. De boel was gewoon leeg.

Je gelooft echt in die hype he? :D
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 18:05:46 #47
186611 Haags
pi_172578886
Netjes.
Zonder wrijving geen glans
pi_172583069
Ik ben ook positief verrast. Een wedstrijdje tegen FC Emmen of de IJsselmeervogels oid ben ik best benieuwd naar. Ik vind het moeilijk om in te schatten, misschien maken de dames wel totaal geen kans.
pi_172584583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:07 schreef toppertim het volgende:
Ik ben ook positief verrast. Een wedstrijdje tegen FC Emmen of de IJsselmeervogels oid ben ik best benieuwd naar. Ik vind het moeilijk om in te schatten, misschien maken de dames wel totaal geen kans.
100% zeker geen kans, gaan er 20-0 of meer vanaf. Totaal niet te vergelijken.
pi_172587385
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:07 schreef toppertim het volgende:
Ik ben ook positief verrast. Een wedstrijdje tegen FC Emmen of de IJsselmeervogels oid ben ik best benieuwd naar. Ik vind het moeilijk om in te schatten, misschien maken de dames wel totaal geen kans.
Daar hebben ze echt geen enkele kans tegen
pi_172589360
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hou toch op, het niveau was niet eens Jupiler League waardig. Niemand had een actie in huis, de schoten waren allemaal slap, zeeën van ruimte in de verdediging, ook het baltempo lag bijzonder laag.

Nee dit was verre van goed voetbal.
Als dit het verre van goed voetbal is, waarom verdienen dan de best betaalde vrouwen 500.000 euro in een jaar en de best betaalde Nederlandse 200.000 euro in een jaar. Ik denk niet dat FC Barcelona dit soort bedragen betaalt als het verre van goed voetbal is.

ps. ik zou jou wel eens een wedstrijdje hooghouden willen zien met een van deze meiden O-)
pi_172589458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Precies. Weinig programma's die zulke cijfers scoren. :)

:P
Ik ben blij dat we de komende weken het EK voetbal hebben, Er is geen EK of WK deze zomer voor mannen. De tour komt tot zijn einde en op sport gebied is er de komende tijd weinig leuks te beleven. Voetbal is voetbal of het nou mannen of vrouwen is, uiteindelijk wil je met zijn allen winnen.
pi_172589554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:21 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als dit het verre van goed voetbal is, waarom verdienen dan de best betaalde vrouwen 500.000 euro in een jaar en de best betaalde Nederlandse 200.000 euro in een jaar. Ik denk niet dat FC Barcelona dit soort bedragen betaalt als het verre van goed voetbal is.

ps. ik zou jou wel eens een wedstrijdje hooghouden willen zien met een van deze meiden O-)
quote:
Marta will make the maximum NWSL salary for foreign players, which is just above $41,000 a year this season. Marta makes far more from endorsements than she will from her playing salary—and the chance to increase those endorsements in the U.S. was part of Orlando’s pitch, said Leitão.
Spitsen zijn ook bij de vrouwen overbetaald. Ik weet trouwens niet in hoeverre FC Barcelona iets met het vrouwenvoetbal te maken heeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:32 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik ben blij dat we de komende weken het EK voetbal hebben, Er is geen EK of WK deze zomer voor mannen. De tour komt tot zijn einde en op sport gebied is er de komende tijd weinig leuks te beleven. Voetbal is voetbal of het nou mannen of vrouwen is, uiteindelijk wil je met zijn allen winnen.
Gelukkig hadden we de Confederations Cup.
pi_172593385
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:42 schreef Nober het volgende:

[..]

[..]

Spitsen zijn ook bij de vrouwen overbetaald. Ik weet trouwens niet in hoeverre FC Barcelona iets met het vrouwenvoetbal te maken heeft.

[..]

Gelukkig hadden we de Confederations Cup.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat FC Barcelona 500.000 euro heeft betaald voor een van zijn voetbalsters bij het vrouwenelftal. Het was een onderwerp over het verschil tussen de best betaalde speelster die 500.000 euro waard was en de waarde van Messi. Blijkbaar is FC Barcalona bereid dit soort bedragen te betalen voor een uitzonderlijk vrouwelijk talent. Mijn mening is dat zij die expert zijn (FC Barcelona) exact de waarde weten van deze topspeelsters.

De Confederations Cup mag van mij gestolen worden, wat een flut toernooi, doet me denken aan de Johan Cruijff schaal, een leuk extraatje, meer is het niet.
pi_172602960
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 12:35 schreef MakkieR het volgende:
Blijkbaar is FC Barcalona bereid dit soort bedragen te betalen voor een uitzonderlijk vrouwelijk talent. Mijn mening is dat zij die expert zijn (FC Barcelona) exact de waarde weten van deze topspeelsters.
Niet veel als het dan de helft van het weeksalaris van Messi is wat deze dame kost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')