abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 juli 2017 @ 08:21:40 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172477438
Buiten dat, ook al mocht hij onschuldig zijn, dan nog is de stelling waarschijnlijk wel te verdedigen dat hij schuldig is aan obstruction of justice. Niet dat dit op dit moment zou leiden tot zijn aftreden, maar dat terzijde.
  maandag 17 juli 2017 @ 08:22:13 #27
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172477447
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat onderzoek naar Clinton over haar e-mails liep al ruim een jaar (juli 2015, november 2016), Benghazi duurde ook twee jaar.

Hoezo is 9 maanden onderzoek naar Trump dan al meer dan genoeg om duidelijk te maken dat hij onschuldig is.

Tevens is dit wel weer genoeg over Clinton, als je in BNW verder wilt mag dat!
Ik heb het niet over onschuldig gehad.

Comey heeft onder ede verklaard dat Trump geen onderdeel is van onderzoek. Als je denkt dat het anders is hoor ik het graag.
Dus na 9 maanden is er nog geen steeds verband gevonden tussen Trump, de Russen en de verkiezingsuitslag.

Ik vind dit grappig.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_172477462
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het niet over onschuldig gehad.

Comey heeft onder ede verklaard dat Trump geen onderdeel is van onderzoek. Als je denkt dat het anders is hoor ik het graag.
Dus na 9 maanden is er nog geen steeds verband gevonden tussen Trump, de Russen en de verkiezingsuitslag.

Ik vind dit grappig.
1) Dat was ten tijde van het ontslag van Comey zo. We zijn inmiddels twee maanden verder, het onderzoek ook.
2) Niemand weet of die link er is, of inmiddels al gevonden is. Het is in onderzoek.
pi_172477469
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het niet over onschuldig gehad.

Comey heeft onder ede verklaard dat Trump geen onderdeel is van onderzoek. Als je denkt dat het anders is hoor ik het graag.
Dus na 9 maanden is er nog geen steeds verband gevonden tussen Trump, de Russen en de verkiezingsuitslag.

Ik vind dit grappig.
Comey heeft ook onder ede verklaard dat hij dat niet openbaar wilde verklaren, omdat hij het mogelijk achtte dat Trump nog wel onderzocht zou worden. En inmiddels is Trump wél onderdeel van het onderzoek. Dus je punt is nogal...zwak.
  maandag 17 juli 2017 @ 08:25:24 #30
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172477479
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In CSI weten ze een misdaad misschien in een uurtje op te lossen, maar bij een gedegen onderzoek met vele duizenden bewijsstukken, tientallen te horen getuigen en de nodige juridische rompslomp duurt het wel even voor er een conclusie ligt. Dat iets lang duurt zegt niets over de kwaliteit.

En als de andere kandidaat zo misdadig zou zijn geweest, waar zijn de aanklachten dan? Je zou zeggen dat een Republikeinse meerderheid in het Congres direct een onderzoek op zou starten, zoals ze met Benghazi 11 keer hebben gedaan.

Dus nee, het "zij doen het ook" is een zeer zwakke verdediging en bovendien klaarblijkelijk juridisch nergens op gestoeld.
De FBI heeft de zaak tegen Clinton laten vallen en de cruciale spelers in deze zaak amnestie gegeven.
Ja, dan wordt het lastig. Ik vind dat er rook is, maar dat hou ik verder wel voor me, want het lijkt dat dit hier politiek incorrect is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_172477508
Dan de vraag, doen ze dat omdat er een complot is, of omdat er gewoon niet genoeg bewijs is om haar voor het gerecht te slepen.

Kak, toch weer erin getuind.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172477516
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

De FBI heeft de zaak tegen Clinton laten vallen en de cruciale spelers in deze zaak amnestie gegeven.
Ja, dan wordt het lastig. Ik vind dat er rook is, maar dat hou ik verder wel voor me, want het lijkt dat dit hier politiek incorrect is.
Dat kun jij wel vinden, maar je argumenten zijn zwak. Heel hard roepen dat er rook is, maakt nog geen brand. Dat onderzoeken niet zijn opgestart wil niet zeggen dat er een doofpot is omdat jij vindt dat er wat aan de hand zou moeten zijn.

Je bent net een hypochonder. Ook als de arts zegt dat er niks aan de hand is vol blijven houden dat je toch ergens last van hebt, en dat het een schande is dat de arts je weer naar huis stuurt.

Wat ik grappigbizar vind is dat inmiddels overduidelijk aangetoonde contacten tussen Team Trump en Rusland niet echt reden tot zorg zijn voor jou, maar shaky bewijsvoering ten aanzien van een andere politicus waar, als het al waar zou zijn, sprake is van veel minder strafbare feiten is plotseling een grof schandaal. Waarom die dubbele standaard?
  maandag 17 juli 2017 @ 08:41:59 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172477639
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Comey heeft ook onder ede verklaard dat hij dat niet openbaar wilde verklaren, omdat hij het mogelijk achtte dat Trump nog wel onderzocht zou worden. En inmiddels is Trump wél onderdeel van het onderzoek. Dus je punt is nogal...zwak.
Dit is geen zwak punt. De FBI onderzocht namelijk iets anders dan Robert Mueller nu doet. Dit is een feit.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 17 juli 2017 @ 08:45:27 #34
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172477676
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:16 schreef dellipder het volgende:
Maar als Trump, Jr of wie dan ook strafbare dingen heeft gedaan dan zullen ze moeten branden in hel.
waarom? het volstaat dat ze uit het Witte Huis worden geschopt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 17 juli 2017 @ 08:50:17 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172477727
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat kun jij wel vinden, maar je argumenten zijn zwak. Heel hard roepen dat er rook is, maakt nog geen brand. Dat onderzoeken niet zijn opgestart wil niet zeggen dat er een doofpot is omdat jij vindt dat er wat aan de hand zou moeten zijn.

Je bent net een hypochonder. Ook als de arts zegt dat er niks aan de hand is vol blijven houden dat je toch ergens last van hebt, en dat het een schande is dat de arts je weer naar huis stuurt.

Wat ik grappigbizar vind is dat inmiddels overduidelijk aangetoonde contacten tussen Team Trump en Rusland niet echt reden tot zorg zijn voor jou, maar shaky bewijsvoering ten aanzien van een andere politicus waar, als het al waar zou zijn, sprake is van veel minder strafbare feiten is plotseling een grof schandaal. Waarom die dubbele standaard?
Dit is hoe Trump trollen functioneren. De (soms ernstige) fouten van de eigen "leider" bagatelliseren en massaal schande roepen wanneer er een gerucht is over een tegenstander. waarom? Als je de leugen maar vaak genoeg herhaalt, dan wordt die vanzelf als waarheid gezien. we hebben dit in de politiek vaker gezien, en vaak met desastreuze gevolgen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172477734
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is geen zwak punt. De FBI onderzocht namelijk iets anders dan Robert Mueller nu doet. Dit is een feit.
Nou, laten we de feiten eens nakijken dan:

Het onderzoek van de FBI:

quote:
Mr. Comey said the F.B.I. was “investigating the nature of any links between individuals associated with the Trump campaign and the Russian government, and whether there was any coordination between the campaign and Russia’s efforts.”
Het onderzoek van Mueller:

quote:
( i) any links and/or coordination between the Russian government and individuals
associated with the campaign of President Donald Trump; and

(ii) any matters that arose or may arise directly from the investigation; and

(iii) any other matters within the scope of 28 C.F.R. § 600.4(a).
Inderdaad, compleet verschillend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 juli 2017 @ 08:52:24 #37
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172477758
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

waarom? het volstaat dat ze uit het Witte Huis worden geschopt.
Trump Jr behoort niet tot het Witte Huis voor de volledigheid. En impeachment dat zou het totaal op 3 brengen naast Johson en Clinton.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 08:59:36 #38
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172477840
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Trump Jr behoort niet tot het Witte Huis voor de volledigheid. En impeachment dat zou het totaal op 3 brengen naast Johson en Clinton.
Clinton was niet impeached.
Carpe Libertatem
  maandag 17 juli 2017 @ 09:03:08 #39
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172477877
quote:
15s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:59 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Clinton was niet impeached.
Jawel, alleen niet veroordeeld in de senaat. Net als Johnson overigens.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:03:31 #40
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172477882
quote:
9s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, laten we de feiten eens nakijken dan:

Het onderzoek van de FBI:

[..]

Het onderzoek van Mueller:

[..]

Inderdaad, compleet verschillend.
Comey heeft onder ede verklaard dat Trump persoonlijk geen onderdeel uitmaakte van de FBI onderzoek.

quote:
“Prior to the January 6 meeting, I discussed with the FBI’s leadership team whether I should be prepared to assure President-Elect Trump that we were not investigating him personally,”
Hij heeft vervolgens de reden verklaard waarom hij dit niet publiekelijk maakte, maar dat is een andere discussie.
De FBI onderzocht niet hetzelfde als Robert Mueller nu.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 09:03:57 #41
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172477888
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Jawel, alleen niet veroordeeld in de senaat.
Impeachment heb je dat voor nodig heh.
Carpe Libertatem
  maandag 17 juli 2017 @ 09:04:51 #42
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172477900
quote:
11s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Impeachment heb je dat voor nodig heh.
Nee, impeachment is het in staat van beschuldiging stellen.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 09:05:55 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172477917
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, impeachment is het in staat van beschuldiging stellen.
Ok, my bad. Hij is dan niet veroordeeld tot impeachment.

(het is nog vroeg extra)
Carpe Libertatem
pi_172477919
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Comey heeft onder ede verklaard dat Trump persoonlijk geen onderdeel uitmaakte van de FBI onderzoek.
Dat klopt.

quote:
Hij heeft vervolgens de reden verklaard waarom hij dit niet publiekelijk maakte, maar dat is een andere discussie.
De FBI onderzocht niet hetzelfde als Robert Mueller nu.
Dat komt omdat, tijdens het onderzoek van de FBI, Comey nog niet ontslagen was. Dat maakt een onderzoek naar obstruction of justice dan ook onmogelijk.

Het mandaat van beide is echter volledig hetzelfde: onderzoek naar Russische inmenging in de verkiezingen en links met de campagne van Trump, en alles wat daar uit volgt. Dat is dus gewoon hetzelfde onderzoek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:06:09 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172477923
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ok, my bad. Hij is dan niet veroordeeld tot impeachment.

(het is nog vroeg extra)
No worries. :)
  maandag 17 juli 2017 @ 09:12:42 #46
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172478041
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt.

[..]

Dat komt omdat, tijdens het onderzoek van de FBI, Comey nog niet ontslagen was. Dat maakt een onderzoek naar obstruction of justice dan ook onmogelijk.

Het mandaat van beide is echter volledig hetzelfde: onderzoek naar Russische inmenging in de verkiezingen en links met de campagne van Trump, en alles wat daar uit volgt. Dat is dus gewoon hetzelfde onderzoek.
Ik had het ook niet over het mandaat, maar wat het verschil feitelijk was dat werd onderzocht door de FBI en nu Mueller.
Uitgangspunt was 'Russian meddling' voor de FBI en Robert Mueller's uitgangspunt is 'Obstruction of Justice'.
Wat jij zegt over het mandaat is een feit. Daar ben ik het niet over oneens. Maar dat was nogmaals niet wat ik stelde.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_172478089
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:12 schreef dellipder het volgende:

Uitgangspunt was 'Russian meddling' voor de FBI en Robert Mueller's uitgangspunt is 'Obstruction of Justice'.
Nee, in de link die ik je net heb gegeven staat het uitgangspunt.

Voor de zekerheid nog maar eens dan.

Hier is het officiële document van zijn aanstelling: https://upload.wikimedia.(...)_Related_Matters.pdf

Hier is zijn uitgangspunt:

quote:
any links and/or coordination between the Russian government and individuals
associated with the campaign of President Donald Trump
Daar is het onderzoek naar obstruction of justice bijgekomen als uitvloeisel, maar de links tussen Trump en de Russen zijn het centrale element dat Mueller onderzoekt, net als de FBI.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:30:03 #48
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172478261
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, in de link die ik je net heb gegeven staat het uitgangspunt.

Voor de zekerheid nog maar eens dan.

Hier is het officiële document van zijn aanstelling: https://upload.wikimedia.(...)_Related_Matters.pdf

Hier is zijn uitgangspunt:

[..]

Daar is het onderzoek naar obstruction of justice bijgekomen als uitvloeisel, maar de links tussen Trump en de Russen zijn het centrale element dat Mueller onderzoekt, net als de FBI.
Ik weet wat het mandaat van de 'Special Counsel' is, maar Robert Mueller heeft toch echt het onderzoek uitgebreid met een persoonlijk onderzoek naar 'obstruction of justice'
In de Washington Post is dit destijds als een 'marking point' omschreven.
quote:
The special counsel overseeing the investigation into Russia’s role in the 2016 election is interviewing senior intelligence officials as part of a widening probe that now includes an examination of whether President Trump attempted to obstruct justice, officials said.

The move by special counsel Robert S. Mueller III to investigate Trump’s conduct marks a major turning point in the nearly year-old FBI investigation, which until recently focused on Russian meddling during the presidential campaign and on whether there was any coordination between the Trump campaign and the Kremlin. Investigators have also been looking for any evidence of possible financial crimes among Trump associates, officials said.

Trump had received private assurances from then-FBI Director James B. Comey starting in January that he was not personally under investigation. Officials say that changed shortly after Comey’s firing.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_172478299
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet wat het mandaat van de 'Special Counsel' is, maar Robert Mueller heeft toch echt het onderzoek uitgebreid met een persoonlijk onderzoek naar 'obstruction of justice'
In de Washington Post is dit destijds als een 'marking point' omschreven.

[..]

Ja, dus het is een uitbreiding van het onderzoek. Dat betekent dan toch dat hij ook gewoon nog hetzelfde onderzoek als de FBI doet.

Zoals ik zei, dit is een uitvloeisel uit dat onderzoek omdat Trump Comey heeft ontslagen, en daardoor deze verdachtmaking op zich heeft geladen, waardoor hij nu zelf ook onderzocht wordt. Dat komt er nog bij, maar het onderzoek van Mueller is veel groter en hij onderzoekt verder hetzelfde als de FBI.

Dit is echt geen hogere wiskunde.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:35:11 #50
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172478327
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Trump Jr behoort niet tot het Witte Huis voor de volledigheid. En impeachment dat zou het totaal op 3 brengen naast Johson en Clinton.
Clinton kreeg (bijna) een impeachment aan de broek vanwege Whitewater en een relatie met Monica Lewinsky, en dit was voor de republikeinen genoeg om schuimbekkend de procedure te starten. Nu liegt Trump over alles wat los en vast zit, en wordt er nogal hypocriet over gedaan. Trump Jr. brengt schade aan het witte huis, en meer dan je denkt. Hij moet maar in de Trump tower blijven, en de puinhoop aan zijn vader overlaten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')