abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172478725
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit hebben ze getest toch?

Ik meen in zo'n programma (BNN?) waar een tweetal elkaar hele specifieke, intieme vragen moest stellen en inderdaad in de ogen moest kijken. Uiteindelijk kwamen er bij allebei wel bepaalde gevoelens. Gewoon door je heel kwetsbaar op te stellen.
Dat klopt ook wel. Punt is echter dat een vrouw (in tegenstelling tot veel mannen) niet gemakkelijk te porren is om zomaar met iemand te gaan zitten, elkaar diep in de ogen te gaan kijken en intieme vragen te gaan beantwoorden. Buiten dat is dat gewoon lust en geen liefde. Maar ik geloof ook dat de eerste fase van verliefdheid meestal ook minimaal 75% uit lust bestaat.
pi_172478768
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:52 schreef racerdkb het volgende:

[..]

1. Wees milieubewust
2. Speel 'hard to get' (voor vrouwen)
3. Gebruik de juiste gezichtsuitdrukking
4. Doe mysterieus (voor mannen)
5. Gebruik je lijf
6. Maak iets langer oogcontact
7. Stink naar testosteron (alléén voor mannen)
8. Neem een hond
Dat zijn meer puntjes/trucjes om de interesse te wekken. De eerste fase bij het versieren dus.
Verliefd wordt de ander daar echter niet van.
pi_172479098
Koppeldansen of dat ding waar strawberry over heeft. Maar dit zijn dan versnelde manieren om achter te komen of je elkaar leuk vindt, of je ook echt bij elkaar past, is weer een andere vraag.

Dus je moet geen hoge verwachtingen hebben. Er is geen wondermiddel.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172479133
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel. Punt is echter dat een vrouw (in tegenstelling tot veel mannen) niet gemakkelijk te porren is om zomaar met iemand te gaan zitten, elkaar diep in de ogen te gaan kijken en intieme vragen te gaan beantwoorden. Buiten dat is dat gewoon lust en geen liefde. Maar ik geloof ook dat de eerste fase van verliefdheid meestal ook minimaal 75% uit lust bestaat.
Nope dat is moderne onzin.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172479258
Er moet al een basis van interesse of lust zijn, wil zoiets 'werken'. Zomaar bij iemand gaat je niet lukken, denk ik.
pi_172479437
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:30 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Er moet al een basis van interesse of lust zijn, wil zoiets 'werken'. Zomaar bij iemand gaat je niet lukken, denk ik.
Ja, dat is waar. Alleen is lust ongeveer het laatste op je eisenpakket. Ofja, het hoort de laatste te zijn.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172479451
Ik verleid mensen instinctief. Weet niet of je je dit nog kan aanleren.
  maandag 17 juli 2017 @ 10:49:04 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172479522
Misschien kan je een ketting met iets hypnotiserends er aan voor haar ogen laten bungelen en zachtjes tegen haar praten misschien dat je haar dan wel kan krijgen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172480194
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:43 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Alleen is lust ongeveer het laatste op je eisenpakket. Ofja, het hoort de laatste te zijn.
Says who?

Verliefd worden op iemand die ik seksueel totaal niet aantrekkelijk of zelfs afstotelijk vind lijkt mij kas onmogelijk.
  maandag 17 juli 2017 @ 14:37:07 #35
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172483625
Een foto sturen van je piemel schijnt ook een erg succesvolle tactiek te zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173125437
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk gewoon wat zelfvertrouwen, er volgens eigen standaarden goed uitzien en jezelf blijven.

Want vrouwen zijn ook mensen, en geen aliens.
Een lelijk meisje met veel zelfvertrouwen maakt bij mij niet méér kans o.i.d. Waarom zou het omgekeerd voor dames wel zo moeten zijn?

Dat zelfvertrouwen argument is horseshit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tamabralski op 14-08-2017 15:37:52 ]
pi_173137438
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien kan je een ketting met iets hypnotiserends er aan voor haar ogen laten bungelen en zachtjes tegen haar praten misschien dat je haar dan wel kan krijgen.
pi_173138355
Ik dacht dat vrouwen helemaal warm worden van goede spelling? :?
1 + 1 = blauw
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:43:37 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173139059
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit hebben ze getest toch?

Ik meen in zo'n programma (BNN?) waar een tweetal elkaar hele specifieke, intieme vragen moest stellen en inderdaad in de ogen moest kijken. Uiteindelijk kwamen er bij allebei wel bepaalde gevoelens. Gewoon door je heel kwetsbaar op te stellen.
Dit heb ik ook eens gezien ja.
The 75questions ofzo. Best interessant om eens te doen met iemand die je graag beter wilt leren kennen (en wel handig is als dat andersom ook zo is natuurlijk :+ )
pi_173139110
quote:
11s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Lijkt me gevaarlijk en pijnlijk.
Wel veelzeggend als dat zo is
pi_173139130
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:16 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Een lelijk meisje met veel zelfvertrouwen maakt bij mij niet méér kans o.i.d. Waarom zou het omgekeerd voor dames wel zo moeten zijn?

Dat zelfvertrouwen argument is horseshit.
Omdat mannen oppervlakkiger zijn.
pi_173141055
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:43 schreef _--_ het volgende:
Van een aantal artikels heb ik gelezen dat je door bepaalde dingen uit te voeren bij een dame/heer haar/zijn "verliefdheidsstof" kan verhogen. (Weet de benaming ff niet). Hierbij kun je denken aan recht in de oog kijken van je crush of je crush laten schrikken.

In hoeverre klopt deze bewering? Kan je echt door slimme tactieken mensen verliefd op je maken terwijl ze dat eerst niet waren? En welke factoren komen er nog meer bij spelen?

Als dit waar is, wat zijn dan alle manieren om de productie van het stofje te verhogen?
Jou lukt het vast.
pi_173143827
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat mannen oppervlakkiger zijn.
Kom op zeg hey. :P
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:21:27 #44
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173143922
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:16 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Een lelijk meisje met veel zelfvertrouwen maakt bij mij niet méér kans o.i.d. Waarom zou het omgekeerd voor dames wel zo moeten zijn?

Dat zelfvertrouwen argument is horseshit.
Zelfvertrouwen is vrouwentaal voor geld.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:59:34 #45
470634 Radhatanaya
Yoga is the way of life
pi_173211098
Ik zou haar iig niet laten schrikken.
Open vandaag nog uw chakra's om een nieuw bewustzijn te ontwikkelen.
pi_173211734
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:52 schreef racerdkb het volgende:

[..]

1. Wees milieubewust
2. Speel 'hard to get' (voor vrouwen)
3. Gebruik de juiste gezichtsuitdrukking
4. Doe mysterieus (voor mannen)
5. Gebruik je lijf
6. Maak iets langer oogcontact
7. Stink naar testosteron (alléén voor mannen)
8. Neem een hond
whehe
pi_173212431
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat mannen oppervlakkiger zijn.
Onzin. Anno 2017 zijn vrouwen minstens zo oppervlakkig geworden als mannen. Of hebben vrouwen in ieder geval een flinke inhaalslag gemaakt.
pi_173229882
Je kan de kans verhogen dat iemand geïnteresseerd raakt in jou en mogelijk verliefd wordt.

Het is nochtans geen garantie. Je moet er wel seksueel aantrekkelijk uit zien voor de ander.

Volgens psychologisch onderzoek zou de volgende zaken werken:
-bij de ander vaak in de buurt zijn: buren zijn sneller sympathiek dan overburen of stadsgenoten. Je bureaugenoot op je werk is sneller sympathiek, dan degene die een verdieping lager werkt.
-samen adrenaline verhogende activiteiten ondernemen: overigens dus niet de ander laten schrikken, dat kan averechts werken. Maar samen een horrorfilm zien, een nieuwe dans leren leren of in de achtbaan stappen kan sneller sympathie voor de ander opwekken.

Een adrenaline verhogende "vijand" werkt ook goed. Dit is het idee achter ontgroeningen waarbij een groep eerstejaars studenten(soms letterlijk) door de stront moet. En waarom een militair trainer zo'n ongelofelijke lul is. De lijdende voorwerpen zullen hierdoor steun zoeken bij elkaar en dichter naar elkaar toe trekken. In de militaire situatie is dit van uiterst belang om samen een vijand te lijf te kunnen gaan.
-ogen met wat wijdere pupillen (dus niet die pupillen die je krijgt van drugs) zijn aantrekkelijker dan normale ogen in daglicht. Daarom is een eerste date bij kaarslicht beter dan in vol daglicht.
-dominantie/submissie: mensen met macht zijn aantrekkelijk voor mensen die zich graag geborgen voelen (niet alleen vrouwen overigens). Daarom zijn rijke mensen ook aantrekkelijk, want geld is macht. Mocht je een afdeling leiden, gids zijn, dj, bandleider, politiek leider: je zal in de belangstelling staan. Indien je bijvoorbeeld een dictatoriaal figuur bent over je afdeling zal naast het effect dat de afdeling naar elkaar toe trekt, een paar mensen gevoelens krijgen en avances maken (of ze zijn opportunist een denken "if you can't beat them, join them). Gegarandeerd soap voor de afdeling dus de rest van de afdeling zal hier nog dichter naar elkaar toe trekken...

Dus doe je voordeel er mee :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173231944
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:52 schreef racerdkb het volgende:
is overigens samen te vatten met: wees heel knap en geen autist
Is alleen met veel nederlandse vrouwen. Bij de meeste buitenlandse kom je weg met zelfvertrouwen _O_
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:38:29 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_173338667
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel veelzeggend als dat zo is
Hoe bedoel je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')