abonnement Unibet Coolblue
pi_172485428
Ik snap er niks van. Hoe neuken jullie in hemelsnaam.

Zit je (erecte) penis wel in haar vagina?
pi_172487108
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:05 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Misschien zijn ze zwaar.
Dan kunnen ze sowieso alleen maar doggy style ivm buiken die in de weg zitten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_172487738
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Man, het is maar een hoer. Maak je wat druk.
Eerste goede post die ik van je ben tegengekomen. Helemaal de waarheid _O_
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  maandag 17 juli 2017 @ 20:55:33 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_172491086
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:57 schreef AnanYaw het volgende:
Dat het aan je formaat ligt lijkt me onzin, maar dat het aan je bed ligt natuurlijk ook. Waarom heeft anders niet iedereen dit probleem?
OK, dus de reden van het niet fijn vinden op het bed bij cowgirl, maar wel beiden klaar komen op de vloer bij dezelfde positie, komt door dar het bed een ability heeft, decrease neukskills - 2500 ofzo.

Nja goed, bedankt voor de tips, ik ga oefenen met neuken en laat het bed voor wat het is! Verder zal ik een afspraak maken met de chirurg voor een penus vergroting. Thanks voor de tips!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_172491274
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

OK, dus de reden van het niet fijn vinden op het bed bij cowgirl, maar wel beiden klaar komen op de vloer bij dezelfde positie, komt door dar het bed een ability heeft, decrease neukskills - 2500 ofzo.

Nja goed, bedankt voor de tips, ik ga oefenen met neuken en laat het bed voor wat het is! Verder zal ik een afspraak maken met de chirurg voor een penus vergroting. Thanks voor de tips!
Nou ja, als je nou had gezegd dat je een heel zacht matras hebt, maar je hebt speciaal een stevig matras gekocht, die aan de prijs is, maar noygsteeds heb je dit probleem, waar blijkbaar niet veel mensen last van hebben. Dan heb je ofwel een flinke miskoop te pakken, ofwel doen jullie iets verkeerd, of is hoe weinig je voelt enigszins overdreven of zo.

Hoe zat het met vorige bedpartners? Zowel bij jou als bij je vriendin. Is dit een terugkerend probleem, of is het nieuw?
  maandag 17 juli 2017 @ 21:35:29 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_172492045
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:01 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Nou ja, als je nou had gezegd dat je een heel zacht matras hebt, maar je hebt speciaal een stevig matras gekocht, die aan de prijs is, maar noygsteeds heb je dit probleem, waar blijkbaar niet veel mensen last van hebben. Dan heb je ofwel een flinke miskoop te pakken, ofwel doen jullie iets verkeerd, of is hoe weinig je voelt enigszins overdreven of zo.

Hoe zat het met vorige bedpartners? Zowel bij jou als bij je vriendin. Is dit een terugkerend probleem, of is het nieuw?
Als ik bij mijn vriendin slaap geen probleem. Ik denk dat de matras niet zo stevig is als geclaimd, maar heb ook weinig zin om weer nieuw matras te kopen, daarom dat ik vroeg voor een oplossing :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 17 juli 2017 @ 21:37:50 #57
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172492103
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:46 schreef Neverknown het volgende:
Je vriendin heeft wijde kut, jij kleine lul. Jullie passen niet bij elkaar. Zoek een vriendin met een nauw poesje, en jouw vriendin moet een dikke grote pik zoeken.
_O-
pi_172492408
Het zou misschien helpen als jullie niet beide 200kg + zijn, daar is ook geen matras tegen bestemd.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_172492422
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:35 schreef Michielos het volgende:

[..]

Als ik bij mijn vriendin slaap geen probleem. Ik denk dat de matras niet zo stevig is als geclaimd, maar heb ook weinig zin om weer nieuw matras te kopen, daarom dat ik vroeg voor een oplossing :)
Maar bij je vorige bed had je er toch ook al last van?

En als je er in het bed van je vriendin geen last van hebt, waarom heb je dan niet zo'n zelfde bed/matras gekocht toen je een nieuw bed/matras ging kopen?
  maandag 17 juli 2017 @ 21:57:57 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_172492698
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar bij je vorige bed had je er toch ook al last van?

En als je er in het bed van je vriendin geen last van hebt, waarom heb je dan niet zo'n zelfde bed/matras gekocht toen je een nieuw bed/matras ging kopen?
Yep, maar dat was echt een ontzettend zachte boxspring die bij elke stoot uit elkaar viel, we deden toen gewoon de topmatras op de grond om daar te vrijen :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_172497477
Ga op de vloer v
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:14:48 #62
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_172500633
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 01:57 schreef Atak het volgende:
Ga op de vloer v
Yep doen we nu ook bij cowgirl, vroeg me alleen af of er misschien een andere optie was
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:34:29 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172505770
Snap hier echt niks van. En ja ik heb wel vaker seks gehad ook op verschillende oppervlakten en heb ook een boxspring.
Misschien beter bewegen op bed?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 17:30:24 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_172508174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Snap hier echt niks van. En ja ik heb wel vaker seks gehad ook op verschillende oppervlakten en heb ook een boxspring.
Misschien beter bewegen op bed?
ik leg het nog een keer uit. Penis gaat er helemaal in. Mooi. Maar als zij zakt, zakt het bed mee naar beneden zeg maar. HIerdoor voel je niks. Penis erin maar zowel ik als haar zakken naar beneden. Bij mijn vorige boxspring viel het bed gewoon uit elkaar. Dit was echt waardelozer dan waardeloos :D Bij elk ander standje, Missionaris, Doggy style you name it, hebben we er totaal geen last van.

Mij lijkt het dat mij een stevig matras beloofd is, terwijl het matras eigenlijk gewoon inzakt. Als ik het op de vloer doe,of bij haar in bed, of in de stoel, is er geen vuiltje aan de lucht. HIeruit concludeer ik dat het niet veel met "beter bewegen" of met mijn "micropenis" te maken heeft, toch?

En dus besloot ik om hier te vragen om wat tips hieromtrent. Maar ik moet blijkbaar naar de chirurg voor een penisvergroting, het bed heeft een curse wat zegt "in cowgirl position lose fuck ability -240000"(want op de vloer enz zijn er geen problemen) en mijn vriendin is een hoer met een te grote kut. Ik zal dan maar volgende week afspraak met chirurg maken i guess :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_172509346
Ik herzie mijn mening: je vriendin is gewoon een dikke zeug van 200 kilo veel te zwaar.
pi_172509400
Na 1,5e bladzijde is er maar één conclusie mogelijk; TS heeft een ontzettend kleine smalle lul.
U MAD?
  dinsdag 18 juli 2017 @ 18:33:43 #67
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_172509483
Jullie zijn toch geen weekdieren? Span een paar spieren aan als je onderop ligt en opgelost. :')
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:00:35 #68
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_172510103
Ik heb dit mijn vriendin voorgelegd en ze praat nu al een uur niet meer tegen me :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_172510273
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik leg het nog een keer uit. Penis gaat er helemaal in. Mooi. Maar als zij zakt, zakt het bed mee naar beneden zeg maar. HIerdoor voel je niks. Penis erin maar zowel ik als haar zakken naar beneden. Bij mijn vorige boxspring viel het bed gewoon uit elkaar. Dit was echt waardelozer dan waardeloos :D Bij elk ander standje, Missionaris, Doggy style you name it, hebben we er totaal geen last van.

Mij lijkt het dat mij een stevig matras beloofd is, terwijl het matras eigenlijk gewoon inzakt. Als ik het op de vloer doe,of bij haar in bed, of in de stoel, is er geen vuiltje aan de lucht. HIeruit concludeer ik dat het niet veel met "beter bewegen" of met mijn "micropenis" te maken heeft, toch?

En dus besloot ik om hier te vragen om wat tips hieromtrent. Maar ik moet blijkbaar naar de chirurg voor een penisvergroting, het bed heeft een curse wat zegt "in cowgirl position lose fuck ability -240000"(want op de vloer enz zijn er geen problemen) en mijn vriendin is een hoer met een te grote kut. Ik zal dan maar volgende week afspraak met chirurg maken i guess :D
Je zegt dat je er in haar bed geen last van hebt.. Wat voor een matras heeft zij dan?
pi_172510288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:00 schreef Michielos het volgende:
Ik heb dit mijn vriendin voorgelegd en ze praat nu al een uur niet meer tegen me :')
Wat heb je precies aan haar voorgelegd?
pi_172510626
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik leg het nog een keer uit. Penis gaat er helemaal in. Mooi. Maar als zij zakt, zakt het bed mee naar beneden zeg maar. HIerdoor voel je niks. Penis erin maar zowel ik als haar zakken naar beneden. Bij mijn vorige boxspring viel het bed gewoon uit elkaar. Dit was echt waardelozer dan waardeloos :D Bij elk ander standje, Missionaris, Doggy style you name it, hebben we er totaal geen last van.

Mij lijkt het dat mij een stevig matras beloofd is, terwijl het matras eigenlijk gewoon inzakt. Als ik het op de vloer doe,of bij haar in bed, of in de stoel, is er geen vuiltje aan de lucht. HIeruit concludeer ik dat het niet veel met "beter bewegen" of met mijn "micropenis" te maken heeft, toch?

En dus besloot ik om hier te vragen om wat tips hieromtrent. Maar ik moet blijkbaar naar de chirurg voor een penisvergroting, het bed heeft een curse wat zegt "in cowgirl position lose fuck ability -240000"(want op de vloer enz zijn er geen problemen) en mijn vriendin is een hoer met een te grote kut. Ik zal dan maar volgende week afspraak met chirurg maken i guess :D
Maar jij bent toch degene die zegt dat je bed lose fuck ability heeft? Anderen zeggen juist dat het niet aan het bed ligt.
pi_172510899
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:00 schreef Michielos het volgende:
Ik heb dit mijn vriendin voorgelegd en ze praat nu al een uur niet meer tegen me :')
Je hebt je vriendin gezegd dat je haar niet voelt?

Misschien moet je vriendin niet met haar hele gewicht op en neer gaan. Maar voor over of achterover gaan/buigen. Of draaien met de heupen en haar gewicht op haar knieën zetten. Of onderbenen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:53:19 #73
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172514707
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:42 schreef Michielos het volgende:
Ik en mijn vriendin neuken graag :D
Ok leuk. Ga er gewoon mee door op het bed, niet janken. Doei.
  woensdag 19 juli 2017 @ 08:31:49 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172519855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik leg het nog een keer uit. Penis gaat er helemaal in. Mooi. Maar als zij zakt, zakt het bed mee naar beneden zeg maar. HIerdoor voel je niks. Penis erin maar zowel ik als haar zakken naar beneden. Bij mijn vorige boxspring viel het bed gewoon uit elkaar. Dit was echt waardelozer dan waardeloos :D Bij elk ander standje, Missionaris, Doggy style you name it, hebben we er totaal geen last van.

Mij lijkt het dat mij een stevig matras beloofd is, terwijl het matras eigenlijk gewoon inzakt. Als ik het op de vloer doe,of bij haar in bed, of in de stoel, is er geen vuiltje aan de lucht. HIeruit concludeer ik dat het niet veel met "beter bewegen" of met mijn "micropenis" te maken heeft, toch?

En dus besloot ik om hier te vragen om wat tips hieromtrent. Maar ik moet blijkbaar naar de chirurg voor een penisvergroting, het bed heeft een curse wat zegt "in cowgirl position lose fuck ability -240000"(want op de vloer enz zijn er geen problemen) en mijn vriendin is een hoer met een te grote kut. Ik zal dan maar volgende week afspraak met chirurg maken i guess :D
Ja, weet niet.. ik snap de situatie gewoon niet denk ik. Kan me er ook niet in vinden en een harder matras is ook al 10x gezegd hier dus heb echt geen idee, maar mooi kut als dat bij jullie zo raar voelt. Ben wel benieuwd of het helpt voor jullie om bijv. iets hards tussen je matrassen in te leggen zoals eerder is geopperd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:00 schreef Michielos het volgende:
Ik heb dit mijn vriendin voorgelegd en ze praat nu al een uur niet meer tegen me :')
:') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 19 juli 2017 @ 08:34:55 #75
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172519891
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat heb je precies aan haar voorgelegd?
Hey schat, ik heb ons seksleven even op het web gegooid en volgens een paar FOK!kers....
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')