abonnement Unibet Coolblue
pi_172529324
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 14:38 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

chapeau, een post van een jaar geleden terugzoeken.
Kom op, dat was best grappig...
pi_172529544
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:18 schreef SnowOokami het volgende:
https://www.motorsport.co(...)aren-in-2018-932679/

:D deja-vu van RBR 1,5 jaar geleden.
Alleen is McLaren nu wel verzekerd van een motor, wat RBR niet was op dat moment
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 19 juli 2017 @ 16:29:13 #243
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172529617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:22 schreef Floriz87 het volgende:
http://en.f1i.com/news/27(...)nificant-horner.html

Red Bull aero upgrade in Hungary not significant - Horner

[..]

Overigens vind ik het altijd zo overdreven wanneer het zo geweldig wordt genoemd wanneer iemand van de top 3 teams achteraan in het veld start, en vervolgens toch top 6 weet te finishen. Het verschil in auto is zo groot dat het eigenlijk wel de verwachting mag zijn. En bovendien zijn er momenteel maar weinig coureurs uit de sub-top die tegen de limiet verdedigen en het daarmee nog lastig kunnen maken terug te keren naar voren.
Alonso is nog een lastige om in te halen. Volgens mij heeft Ricciardo die ook bij het pitten ingehaald. Wat dat betreft is het wel weer jammer dat Max niet meer bij Toro Rosso rijdt. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 19 juli 2017 @ 16:33:50 #244
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172529704
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dus moeten ze zelf een motor (laten) bouwen.
Zelfs al zouden dat financieel gezien realistisch zijn, zou dat alsnog betekenen dat Max waarschijnlijk niet de jongste F1-kampioen wordt. In ieder geval niet voor RBR. Je moet niet verwachten dat ze dan de komende jaren competitief zullen zijn. Ipv knokken met Ferrari wordt dat dan knokken met Williams in het middenveld.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 19 juli 2017 @ 17:35:46 #245
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_172531305
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:29 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Alonso is nog een lastige om in te halen. Volgens mij heeft Ricciardo die ook bij het pitten ingehaald. Wat dat betreft is het wel weer jammer dat Max niet meer bij Toro Rosso rijdt. :P
Ricciardo heeft Alonso met DRS ingehaald, maar op dat moment had Alonso al problemen want hij viel opeens weg achter Stroll terwijl hij daar steeds in de DRS zat.
  woensdag 19 juli 2017 @ 17:39:54 #246
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_172531410
Vandoorne 135 laps gereden:
pirellisport twitterde op woensdag 19-07-2017 om 15:49:18 Day 1 testing 2018 full wet tyres at @MagnyCoursTrack: 135 laps done by @svandoorne and @McLarenF1. More tomorrow. https://t.co/tSE0s8VCjw reageer retweet
Vraag me alleen of ze ook aan de motor mogen werken tijdens dergelijke dagen...
pi_172532789
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:39 schreef SnowOokami het volgende:
Vandoorne 135 laps gereden:
pirellisport twitterde op woensdag 19-07-2017 om 15:49:18 Day 1 testing 2018 full wet tyres at @MagnyCoursTrack: 135 laps done by @svandoorne and @McLarenF1. More tomorrow. https://t.co/tSE0s8VCjw reageer retweet
Vraag me alleen of ze ook aan de motor mogen werken tijdens dergelijke dagen...
Nee. Daarvoor is de test na Hongarije.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 19 juli 2017 @ 19:00:46 #248
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_172532887
quote:
12s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kom op, dat was best grappig...
Yup it was
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  woensdag 19 juli 2017 @ 19:10:31 #249
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_172533089
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee. Daarvoor is de test na Hongarije.
Hoe doen ze dat met de motoren dan? Ik bedoel rijden ze nu met de motor van afgelopen race... of de race daarvoor of een speciale test motor?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 juli 2017 @ 19:51:29 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172533916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:10 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat met de motoren dan? Ik bedoel rijden ze nu met de motor van afgelopen race... of de race daarvoor of een speciale test motor?
Het zijn geen raceonderdelen die gebruikt worden. Het gaat puur om de bandentest, dus het is goed mogelijk dat er wat onderdelen teruggeschroefd zijn voor betrouwbaarheid
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:06:50 #251
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_172534375
quote:
Halo head protection device set to be introduced for 2018 F1 season

Formula 1 is set to introduce the halo cockpit protection device for 2018 after the FIA pushed it through on safety grounds at Wednesday's Strategy Group meeting, Autosport understands.

The halo and shield devices had emerged as the two options for cockpit protection, with the FIA insistent some form of device will be introduced next season.

The halo has undergone extensive testing, with all the teams running the device at least once in 2016, while Ferrari's Sebastian Vettel tested the shield for the first time in British Grand Prix practice last Friday.

Both devices have had their critics.

When the matter was discussed at the meeting in Geneva, it is understood the shield was put on the backburner for now as it was felt significant further investigation was required.

Sources say nine out of 10 teams voted against the halo, but the FIA said it would become part of the regulations for 2018 on safety grounds.

It still requires final ratification by the World Motor Sport Council but this can be completed by e-vote if necessary.

Only six of the 10 teams on the grid - Mercedes, Ferrari, Red Bull, Williams, McLaren and Force India - had previously been part of the Strategy Group meetings along with the commercial rights holder and the FIA.


At the previous meeting, F1 sporting boss Ross Brawn presented the concept of inviting teams not officially part of the group to attend as observers. This is believed to have been the case on Wednesday.

Those not officially part of the group did not take part in the discussion, but were occasionally asked for their viewpoints on various subjects - including the halo vote.

It is understood much of the discussion - aside from that concerning cockpit head protection - centred around ways to improve the overall Formula 1 show with several ideas put forward for investigation before the next meeting.
http://www.autosport.com/(...)d-despite-opposition

|:( wat een farce...eerst de halo afschieten, iedereen is tegen en dan op grond van veiligheid, het ding toch invoeren...beetje jammer van de FIA.

[ Bericht 4% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 19-07-2017 20:16:24 ]
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:16:35 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_172534671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:06 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

http://www.autosport.com/(...)d-despite-opposition

|:( wat een farce...waarom dan de cockpit shield uitproberen...goed voor de veiligheid misschien maar het ziet er niet uit.
Omdat ze meerdere opties uit wilden proberen. Vettel was bijv niet enthousiast over het shield
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172534940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:16 schreef franklop het volgende:

[..]

Omdat ze meerdere opties uit wilden proberen. Vettel was bijv niet enthousiast over het shield
Vettel is alleen enthousiast als hij met een V10 mag rijden en de rest met 4-cilinders....en dan nog claimen dat de rest stil moet staan aan de kant als hij een pitstop moet maken "want anders is het niet eerlijk".
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:26:52 #254
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_172534971
De shield is nog nauwelijks getest. Waarom dan zo ineens voor de halo kiezen?
pi_172535007
Ze moeten gewoon niet van die lompe machines naast de baan zetten....

Flikker toch op met die halo...
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:29:23 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172535037
Niet spuuglelijke halo please -O-
En ik zie daarbij ook nog steeds gevaar omdat een coureur er niet makkelijk uit kan... Levend verbranden is erger dan meteen dood door een band op je kop..

Met een vorm ve shield lijkt het iig nog op een racewagen, met een halo is het een freak-geval :r :r :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:50:43 #257
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172535709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Ze moeten gewoon niet van die lompe machines naast de baan zetten....

Flikker toch op met die halo...
Massa knalde niet tegen een lompe machine naast de baan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172535833
:r
Ja doei.
pi_172535848
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Massa knalde niet tegen een lompe machine naast de baan.
oh, en dat.
Ja doei.
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:55:47 #260
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172535877
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Massa knalde niet tegen een lompe machine naast de baan.
No shit, maar wat hem overkwam was natuurlijk met een halo nooit gebeurt?
pi_172535888
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Massa knalde niet tegen een lompe machine naast de baan.
Een stuk veer kan prima via de neus onder halo door tegen een helm aan ketsen....
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:59:21 #262
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_172535997
Wat een achterlijk gedoe met die halo, shield en wat ze nog meer allemaal verzonnen hebben. Take the risk or leave it.
pi_172536056
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Massa knalde niet tegen een lompe machine naast de baan.
Met de halo is een soort gelijk ongeluk nog steeds mogenlijk.
  woensdag 19 juli 2017 @ 21:08:31 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172536325
quote:
It is understood much of the discussion - aside from that concerning cockpit head protection - centred around ways to improve the overall Formula 1 show with several ideas put forward for investigation before the next meeting.
Oh god, dit weer :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 juli 2017 @ 21:16:18 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172536555
Top, volgend jaar geen fortuin uitgeven aan F1 tickets dus. Tyf toch op :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 19 juli 2017 @ 21:22:29 #266
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_172536790
Dus jij kijkt vooral f1 vanwege de vormgeving?
Waarom ben je bij de sharkvin dan niet afgehaakt?
Drop you like an ill, bad habit
pi_172536957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:10 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat met de motoren dan? Ik bedoel rijden ze nu met de motor van afgelopen race... of de race daarvoor of een speciale test motor?
Dat laatste denk ik. Een motor die al eerder gebruikt is voor testen. In ieder geval niet de motoren die tijdens race weekenden gebruikt worden. Dat zou niet verstandig zijn met het oog op het aantal dat ze tijdens het seizoen mogen gebruiken.

quote:
Teams are allowed to run their 2017 cars at these tests, but must notify the FIA in advance of the chassis to be used, the bodywork configuration, the type of powerunit fitted and its electronic settings.

It has been made clear that teams will not be allowed to use any updated parts, to ensure that they do not benefit from the extra running.
https://www.motorsport.co(...)lan-revealed-893991/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_172537389
Wie uit dit topic wilde ook alweer van die onzinnige stats bij gaan houden ?

# Eerste coureur die zich openlijk laat kennen niet met de Halo te willen gaan rijden
# Eerste coureur die zegt uit de F1 te gaan stappen als de Halo word ingevoerd
# Eerste coureur die op zijn kop komt te liggen, dankzij de Halo
# Laatste coureur ooit die met Halo heeft gereden tijdens een sessie in 2018.. :W
  woensdag 19 juli 2017 @ 21:50:46 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172537703
Volgens mij moet je bij dit soort zaken goed naar de coureurs luisteren. Als een groot deel met Halo wil rijden dan moet je dat gewoon invoeren.

Echter, nu lijkt het een minderheid te zijn en dan vind ik het discutabel.

Alleen, het voornaamste tegen argument wat ik hier hoor is esthetisch geneuzel en dat vind ik echt zo'n onzin.
pi_172537906
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 21:50 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens mij moet je bij dit soort zaken goed naar de coureurs luisteren. Als een groot deel met Halo wil rijden dan moet je dat gewoon invoeren.

Echter, nu lijkt het een minderheid te zijn en dan vind ik het discutabel.

Alleen, het voornaamste tegen argument wat ik hier hoor is esthetisch geneuzel en dat vind ik echt zo'n onzin.
Nee, ik zie het niet als geneuzel..
Veiligheid, leuk, maar het moet niet overdreven worden. De verhoogde cockpit randen vanaf 1995 waren een ijzersterke zet van de FIA, net als HANS en die foam panelen langs de baan.

Maar F1 vraagt wel om een estetisch aspect als in "Wagens die tot de verbeelding spreken" en "Wagens waar kleine talentjes van dromen er ooit zelf in te willen rijden". Helden zijn hierin belangrijk, of dat nu een Hamilton, Max of Alonso is, maar de wagen moet ook tot de verbeelding spreken. Ik kan mij niet voorstellen dat er ooit, over 15-20 jaar een coureur in de paddock rond waggelt en zegt.. Ja ik keek vanaf 2018 Formule 1 met mijn vader en dacht "Dat wil ik ook !!"

Never nooit niet.. esthetiek is wel degelijk belangrijk voor de F1 en bovendien word de F1 er echt niet veiliger door..eerder onveilig. Opzouten met dat ding. :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')