Ik zou nog niet gokken op Hondaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze nu te laat...
Enige "realistische" optie op dit moment zou Honda bijstaan en het works team worden.
Voor nu wel. Maar niet voor het nieuwe motorreglement dat waarschijnlijk al in 2020 in gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze nu te laat...
Enige "realistische" optie op dit moment zou Honda bijstaan en het works team worden.
Dat gaat hem niet tegenhouden hoor... Als hij echt perse weg zou willen. En dat zou Jos ook niet willen. Die ziet liever zijn zoon WDC worden dan dat hij zijn baantje bij RBR behoudtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Max gaat niet zomaar weg bij Red Bull, Jos heeft daar nu ook een baantje he.
Dacht Jacques ookquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:59 schreef Rossdale het volgende:
Bedoel meer dat ze gewoon onderdeel van de RBR familie zijn. Lijkt me meer dan alleen een werkgever op dit moment
Voor een V6 twin turbo kunnen ze ook beter bij Honda zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor nu wel. Maar niet voor het nieuwe motorreglement dat waarschijnlijk al in 2020 in gaat.
ik blijf toch op een V8 hopenquote:Op woensdag 19 juli 2017 07:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Voor een V6 twin turbo kunnen ze ook beter bij Honda zitten
naja we gaan het zien
Logisch toch? Als je een rijder van je oude team afkraakt (en daarbij dus de keuze van het management), moet je niet daarna doen alsof je hun beste vriendje bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht Jacques ook
https://www.f1today.net/n(...)ve-uit-het-motorhome
Jacques
aan de andere kant had hij wel gelijkquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Logisch toch? Als je een rijder van je oude team afkraakt (en daarbij dus de keuze van het management), moet je niet daarna doen alsof je hun beste vriendje bent.
Uiteraard, maar dat weet Claire zelf ook welquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de andere kant had hij wel gelijk
In dat opzicht worden er nog wel V8 auto's op de markt gezet idd, dus misschien heeft dat nog wel enigszins toekomst.quote:
Huh? Z'n engineer zei dat het uit voorzorg was.quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:37 schreef opgebaarde het volgende:
Even een vraag: Sky had snel na de race aangegeven dat ze die avond zouden onthullen waarom RB Max wel moest pitten voor nieuwe banden. Iemand die onthulling meegekregen?
Overigens vind ik het altijd zo overdreven wanneer het zo geweldig wordt genoemd wanneer iemand van de top 3 teams achteraan in het veld start, en vervolgens toch top 6 weet te finishen. Het verschil in auto is zo groot dat het eigenlijk wel de verwachting mag zijn. En bovendien zijn er momenteel maar weinig coureurs uit de sub-top die tegen de limiet verdedigen en het daarmee nog lastig kunnen maken terug te keren naar voren.quote:Daniel Ricciardo has qualified Red Bull's upcoming aero upgrade as "significant", but team boss Christian Horner has downplayed the update.
At Silverstone, despite a scintillating drive through the field by Ricciardo, Red Bull visibly struggled for performance compared to its front-running rivals.
After the race, the Aussie pinned his hopes for improvement on an aerodynamic update scheduled for introduction at Budapest next week, but Horner is taking down those ambitions a notch.
"It is all part of the evolution," he said.
"I wouldn't call it significant. I would say it is again relatively subtle in terms of a constant process of trying to get performance on the car."
Red Bull Racing headed into the British Grand Prix on the back of an encouraging performance in Austria a week before, where Ricciardo finished hot the heels of Mercedes Valtteri Bottas and Ferrari's Sebastian Vettel.
But the Aussie and his team mate Max Verstappen could not follow their rivals' pace at Silverstone, and Horner has vowed to investigate the reasons why.
"I think we felt that we were a bit off," said Horner.
"I am not sure we got the most out of the car this weekend. We struggled a little bit in the low speed corners, so there is quite a bit to go and understand, analysis wise, why that is."
Horner also suggested that F1's new-spec cars only increased Silverstone's power-circuit nature, a fact which did not suit the team's Renault-powered RB13
"Silverstone now, with this new generation of cars, is again 70 percent full throttle for a percentage of the lap. And again, that is quite painful in comparison to our rivals," Horner concluded.
Ted kondigde aan dat het in de Notebook verteld zou worden, en had het er in de Notebook vervolgens helemaal niet over. Beide zaken heb ik zondag gepostquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:37 schreef opgebaarde het volgende:
Even een vraag: Sky had snel na de race aangegeven dat ze die avond zouden onthullen waarom RB Max wel moest pitten voor nieuwe banden. Iemand die onthulling meegekregen?
Weinig kans. Een atmosferische motor wordt het sowieso niet meer, aldus Jean Todt.quote:
Je kan zelfs op een W16 vier turbo's gooien, dus dan maar een V8 met turbo's.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Weinig kans. Een atmosferische motor wordt het sowieso niet meer, aldus Jean Todt.
Het doel van de F1 is niet racen. Nou ja, waarschijnlijk is dat het doel van de coureurs, maar verder niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
Vanuit het doel van de F1 (racen) zie ik 0,0 meerwaarde met die hybride systemen.
Geld verdienen kan ook met een V12.quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Het doel van de F1 is niet racen. Nou ja, waarschijnlijk is dat het doel van de coureurs, maar verder niet.
Denk je nou echt na over dit soort posts? Of flikker je alles online zo gauw het in je opkomt?quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Denk je nou echt na over dit soort posts? Of flikker je alles online zo gauw het in je opkomt?
Ik heb geen probleem hoor. Ik kan erg lachen om je posts. Weet alleen niet of ze humoristisch bedoeld zijn.quote:
Hehe. Sneu.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ugh, ben nog steeds pissed dat max gewoon derde had moeten worden
juist...quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ugh, ben nog steeds pissed dat max gewoon derde had moeten worden
Daarom, maar ja over een paar jaar wordt er geen brandstof motor meer ontwikkeld, dus wordt de F1 dan een brandstof prestige evenement of niet... en wie wilt daar dan nog geld in steken?quote:
Was nooit gebeurd. Is al tig keer uitgelegd.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ugh, ben nog steeds pissed dat max gewoon derde had moeten worden
Nice...quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarom, maar ja over een paar jaar wordt er geen brandstof motor meer ontwikkeld, dus wordt de F1 dan een brandstof prestige evenement of niet... en wie wilt daar dan nog geld in steken?
Zo snel gaat dat niet. De laatste Ferrari die op de markt is gebracht heeft nog steeds een recht toe recht aan aandrijving.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarom, maar ja over een paar jaar wordt er geen brandstof motor meer ontwikkeld, dus wordt de F1 dan een brandstof prestige evenement of niet... en wie wilt daar dan nog geld in steken?
LaFerrari is toch gewoon hybride?quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet. De laatste Ferrari die op de markt is gebracht heeft nog steeds een recht toe recht aan aandrijving.
quote:6.3 L F140FE V12, electric motor & KERS
quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ugh, ben nog steeds pissed dat max gewoon derde had moeten worden
Houd je eens aan je eigen regelsquote:Op zondag 12 juni 2016 17:58 schreef Eenskijken het volgende:
waarom post iedereen hier hun dagboek en ipv over F1 Praten? :/
deze man weet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Was nooit gebeurd. Is al tig keer uitgelegd.
op dat moment lag hij meer dan een pitstop achter op Kimi.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ugh, ben nog steeds pissed dat max gewoon derde had moeten worden
chapeau, een post van een jaar geleden terugzoeken.quote:
chapeau, als je 2e post van dit kalenderjaar in het F1 topic, een lief-dagboek post makenquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
chapeau, een post van een jaar geleden terugzoeken.
Kom op, dat was best grappig...quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
chapeau, een post van een jaar geleden terugzoeken.
Alleen is McLaren nu wel verzekerd van een motor, wat RBR niet was op dat momentquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:18 schreef SnowOokami het volgende:
https://www.motorsport.co(...)aren-in-2018-932679/
deja-vu van RBR 1,5 jaar geleden.
Alonso is nog een lastige om in te halen. Volgens mij heeft Ricciardo die ook bij het pitten ingehaald. Wat dat betreft is het wel weer jammer dat Max niet meer bij Toro Rosso rijdt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:22 schreef Floriz87 het volgende:
http://en.f1i.com/news/27(...)nificant-horner.html
Red Bull aero upgrade in Hungary not significant - Horner
[..]
Overigens vind ik het altijd zo overdreven wanneer het zo geweldig wordt genoemd wanneer iemand van de top 3 teams achteraan in het veld start, en vervolgens toch top 6 weet te finishen. Het verschil in auto is zo groot dat het eigenlijk wel de verwachting mag zijn. En bovendien zijn er momenteel maar weinig coureurs uit de sub-top die tegen de limiet verdedigen en het daarmee nog lastig kunnen maken terug te keren naar voren.
Zelfs al zouden dat financieel gezien realistisch zijn, zou dat alsnog betekenen dat Max waarschijnlijk niet de jongste F1-kampioen wordt. In ieder geval niet voor RBR. Je moet niet verwachten dat ze dan de komende jaren competitief zullen zijn. Ipv knokken met Ferrari wordt dat dan knokken met Williams in het middenveld.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus moeten ze zelf een motor (laten) bouwen.
Ricciardo heeft Alonso met DRS ingehaald, maar op dat moment had Alonso al problemen want hij viel opeens weg achter Stroll terwijl hij daar steeds in de DRS zat.quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alonso is nog een lastige om in te halen. Volgens mij heeft Ricciardo die ook bij het pitten ingehaald. Wat dat betreft is het wel weer jammer dat Max niet meer bij Toro Rosso rijdt.
Vraag me alleen of ze ook aan de motor mogen werken tijdens dergelijke dagen...twitter:pirellisport twitterde op woensdag 19-07-2017 om 15:49:18 Day 1 testing 2018 full wet tyres at @MagnyCoursTrack: 135 laps done by @svandoorne and @McLarenF1. More tomorrow. https://t.co/tSE0s8VCjw reageer retweet
Nee. Daarvoor is de test na Hongarije.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:39 schreef SnowOokami het volgende:
Vandoorne 135 laps gereden:Vraag me alleen of ze ook aan de motor mogen werken tijdens dergelijke dagen...twitter:pirellisport twitterde op woensdag 19-07-2017 om 15:49:18 Day 1 testing 2018 full wet tyres at @MagnyCoursTrack: 135 laps done by @svandoorne and @McLarenF1. More tomorrow. https://t.co/tSE0s8VCjw reageer retweet
Yup it wasquote:
Hoe doen ze dat met de motoren dan? Ik bedoel rijden ze nu met de motor van afgelopen race... of de race daarvoor of een speciale test motor?quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor is de test na Hongarije.
Het zijn geen raceonderdelen die gebruikt worden. Het gaat puur om de bandentest, dus het is goed mogelijk dat er wat onderdelen teruggeschroefd zijn voor betrouwbaarheidquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met de motoren dan? Ik bedoel rijden ze nu met de motor van afgelopen race... of de race daarvoor of een speciale test motor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |