abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 juli 2017 @ 18:49:51 #1
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_172465896
Onze hor bij de tuin deur is stuk en nu zoek ik een nieuwe. Ik heb 2 linkerhanden dus iets in elkaar zetten is teveel gevraagd . Kan iemand mij een bepaalde hor aanraden die heel simpel op te hangen is?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_172466024
Eentje met klittenband. Die doe je op het kozijn met plakstrip en vervolgens kun je de hor met de klitten erop zetten. Iemand met twee linkerhanden lukt dat wel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_172466212
Kan je bij de bouwmarkt halen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 16 juli 2017 @ 19:13:34 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_172466470
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:49 schreef yvette1982 het volgende:
Onze hor bij de tuin deur is stuk en nu zoek ik een nieuwe. Ik heb 2 linkerhanden dus iets in elkaar zetten is teveel gevraagd . Kan iemand mij een bepaalde hor aanraden die heel simpel op te hangen is?
Een hor die simpel op te hangen is, is per definitie onhandig en shit. Dan krijg je bv van die hangende rotdingen. Beter koop je een rolhordeur bij de bouwmarkt en zoek je een handige buurman of besteed je het uit voor een paar euro. Zelf weten, maar elke keer door een deur moeten met zo'n shit-systeem met lamellen of nog erger van die kettingen... Daar zou ik wel wat geld voor over hebben om te voorkomen.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_172466676
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:13 schreef JeOma het volgende:

[..]

Een hor die simpel op te hangen is, is per definitie onhandig en shit. Dan krijg je bv van die hangende rotdingen. Beter koop je een rolhordeur bij de bouwmarkt en zoek je een handige buurman of besteed je het uit voor een paar euro. Zelf weten, maar elke keer door een deur moeten met zo'n shit-systeem met lamellen of nog erger van die kettingen... Daar zou ik wel wat geld voor over hebben om te voorkomen.
Die dingen van de bouwmarkt zijn ook klote hoor :Y ze zijn alleen makkelijk te installeren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_172467310
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:49 schreef yvette1982 het volgende:
Onze hor bij de tuin deur is stuk en nu zoek ik een nieuwe. Ik heb 2 linkerhanden dus iets in elkaar zetten is teveel gevraagd . Kan iemand mij een bepaalde hor aanraden die heel simpel op te hangen is?
Dom excuus, je doet zelfs geen poging.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 16 juli 2017 @ 21:03:29 #7
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_172470397
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Die dingen van de bouwmarkt zijn ook klote hoor :Y ze zijn alleen makkelijk te installeren.
Haha, het valt best mee. Je moet niet de allergoedkoopste nemen. Ik heb een paar maanden geleden hier ook zo'n ding gemonteerd (inderdaad: fluitje van een cent, kind kan de was doen). Is het superdegelijk? Nee. Is het effectief? Zeker wel. In elk geval 100x prettiger dan van die lamellen of die hangende flut-oplossingen...

Maar goed, succes TS.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 21:24:32 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172471089
Laten plaatsen kan ook. Kost iets meer.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172476834
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 21:24 schreef Renesite het volgende:
Laten plaatsen kan ook. Kost iets meer.
Wij hebben het plaatsen van een rolhordeur uit laten besteden. Geen zin om het zelf te doen. Kostte ¤30.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')