Katquote:
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 16 juli 2017 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier een die redelijk vanaf het begin zat te kijken. Allard Kalf in de pitstraat, Olav commentaar. Ruud ter weide was ook gewoon kut en pas de laatste jaren bij rtl was de zaal wel leuk.
Met de jaarclip als hoogtepunt natuurlijk.
Zou me geen andere commentator heugen die Mol zou kunnen vervangen. Doornbos zelf? Kalf? Zo lang Mol nog niet met pensioen hoeft, lekker laten zitten.
Die gast draait al zo lang rond, hij krijgt ook nog wel eens deurtjes open her en der omdat er bijna niemand is in het hele paddock die langer mee reist.
Honda heeft wel wat invloed hoor maar denk niet dat McLaren er iets op tegen heeft, al is wel een apartquote:Op zondag 16 juli 2017 17:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Voor De Vries moeten ze McLaren overhalen, niet Honda. :p
Ja dankjequote:Op zondag 16 juli 2017 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel slechts het bericht te bevestigen
En graag gedaan
https://www.motorsport.co(...)ut-late-stop-931699/quote:Verstappen says podium out of reach, even without late stop
Max Verstappen says it was the right call to pit for fresh tyres near the end of the British Grand Prix, despite the chance of grabbing an unlikely podium finish from Ferrari’s Kimi Raikkonen.
Verstappen, running fourth, pitted just after second-placed Raikkonen suffered a front-left delamination.
But the Red Bull driver too was at risk of suffering a failure due to repeated locking of his front-left tyre.
Verstappen finished fourth, 16 seconds behind Raikkonen, but said he didn’t have any podium hopes – especially after a slow first pitstop due to a sticky left-rear wheelnut.
“You have to be realistic – we were just not fast enough for the podium on pace,” said Verstappen. “I think this was the best we could do.
“I got lucky with Seb’s puncture, so this is OK. And I finished the race as well.”
When pressed if he had needed the second pitstop, he replied: “You never really know, I just started locking a lot the inside-front wheel, the left front. Just to be sure, we pitted.
“All the fast corners are to the right, so it’s quite normal you start wearing the left-front. We pitted quite early, so at one point you start to struggle as the rubber comes off and there’s a bigger risk of punctures, of course.
“It is a positive day. I think in the race we looked a little bit better than in qualifying, we just need to understand why we were struggling that much. I’m happy to finish and fourth is not too bad.”
Happy with Vettel defence
Verstappen was earlier embroiled in a huge battle with Sebastian Vettel’s Ferrari, repelling numerous attacks by the championship leader.
“I knew I was quite a bit slower than him, but I just tried to stay in front with every possible thing I could do,” said Verstappen of his dice with Vettel.
“And luckily he didn’t pass me on-track, so I’m happy about that.”
Hier de quote van ALO zelf:quote:Op zondag 16 juli 2017 17:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Honda heeft wel wat invloed hoor maar denk niet dat McLaren er iets op tegen heeft, al is wel een apart
[..]
Ja dankje
Brandstofpomp probleem dus, valt me nog mee. Zo te zien ligt Alonso er niet echt wakker van, z'n unit is wel heel gebleven en Vandoorne had wel een mooie pace met z'n bolide.
Denk dat het nog wel wat gaat worden met de PU
https://formulaspy.com/fo(...)pressure-issue-50943quote:“Tough times. We had another issue today, this time with the fuel pump. It didn’t damage the engine, so we should be able to keep using it again. Difficult weekend with the penalties and starting last….at least we weren’t in the points or the DNF would have been more painful.”
Nu is de vraag of de brandstofpomp wel door Honda gemaakt wordt, aangezien de ECU en dergelijke ook van McLaren zelf komtquote:Op zondag 16 juli 2017 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier de quote van ALO zelf:
[..]
https://formulaspy.com/fo(...)pressure-issue-50943
Ik kijk al best lang F1 - sinds begin jaren '90. Destijds probeerde je zoveel mogelijk uit te wijken naar de BBC, met Murray Walker. Die snapte er af en toe ook geen kloot van, maar dat boeide niet. Het was al snel beter dan die pijnlijke vertoningen op RTL.quote:Op zondag 16 juli 2017 17:13 schreef tja77 het volgende:
Er zijn ook gewoon mensen die kiezen voor het totaalplaatje, en daar hoort van oudsher commentaar van Mol (al meer dan 25 jaar) bij. Stukje nostalgie misschien, ik weet het niet.
Ik weet wel dat het toen nog niet mogelijk was om naar oa Brundle te luisteren. Misschien is dat het wel, die hards Formule 1 fans die al 25 jaar Formule 1 op dezelfde manier willen beleven.
quote:Op zondag 16 juli 2017 17:31 schreef Klummie het volgende:
Ik denk dat Pirelli slechtere banden aan Ferrari geeft omdat HAM WDC moet worden.
Goed om te horen.quote:Op zondag 16 juli 2017 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Fapfest hier op de afterparty voor HAM.
Klopt maar dat is ook wel de enige overeenkomst.quote:Op zondag 16 juli 2017 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Buiten de baan gaan waar minder grip is, dan de controle verliezen en de auto die voor ligt eraf kegelen.
Het lijkt mij de relevante overeenkomst.quote:Op zondag 16 juli 2017 17:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook wel de enige overeenkomst.
Maar verder was het een totaal andere situatie natuurlijk. En dat hele incident in Spanje kwam omdat Rosberg geen power had en in de verkeerde mode zat, dat was hier heel niet aan de orde dit was gewoon een gevecht wat verkeerd afliep.quote:Op zondag 16 juli 2017 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt mij de relevante overeenkomst.
Nee, dat was omdat Hamilton niet van het gas afging toen de deur al dicht was maar de actie buiten de baan voort wilde zetten.quote:Op zondag 16 juli 2017 17:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar verder was het een totaal andere situatie natuurlijk. En dat hele incident in Spanje kwam omdat Rosberg geen power had en in de verkeerde mode zat, dat was hier heel niet aan de orde dit was gewoon een gevecht wat verkeerd afliep.
Precies.quote:Op zondag 16 juli 2017 17:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Maar bepaalde individuen hebben moeite om dat te begrijpen. Ik gaf al aan, over smaak valt niet te twisten.
quote:Op zondag 16 juli 2017 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen...
[ afbeelding ]
Nee, dat heb je verkeerd onthouden.quote:Op zondag 16 juli 2017 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat Hamilton niet van het gas afging toen de deur al dicht was maar de actie buiten de baan voort wilde zetten.
Er is een algemeen probleem met de regelhandhaving zoals we hebben gezien, maar bij het buiten de baan gaan en dan terugkeren is het echt structureel. Raikkonen is er nog een keer voor bestraft toen hij het op een extreme en extreem gevaarlijke manier deed, maar je mag coureurs op de baan niet hinderen bij het weer de baan op sturen.
quote:Op zondag 16 juli 2017 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen...
[ afbeelding ]
Dan ga je toch ook naar buiten? Pressconference postponed for 30 minutes.quote:Op zondag 16 juli 2017 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |