abonnement Unibet Coolblue
pi_172460873

FOUNDER OF AEROSPACE GIANT, THE BIGELOW CORPORATION, CONFIRMS THAT EXTRATERRESTRIALS ARE VISITING EARTH

In a recent interview with 60 minutes, Robert Bigelow, founder of the Bigelow Aerospace corporation, stated that he is aware of an intelligent extraterrestrial presence visiting the planet. Being the founder of a major aerospace corporation who has and does work for multiple international space agencies, like NASA, you’re probably a little more “in the know” than the general public.

Bigelow is also in agreements with multiple nations to build space habitats and space stations. Very interesting stuff, especially with the recent privatization of space by the Obama administration, allowing corporations and business to get involved with space endeavours.

What’s most intriguing about a testimony like this is the fact that he’s not alone. Yes, it’s the founder of a major aerospace corporation relaying this information, but we’ve also had testimony from hundreds of military personnel of all ranks, high ranking politicians, astronauts, academicians and many more.

Are we to assume that all of them have simply “lost it,” and are spending the rest of their lives trying to let the public know? This is a ridiculous assumption, and often made from a place of cognitive dissonance.

There is a serious possibility that we are being visited and have been visited for many years by people from outer space, from other civilizations. That it behooves us, in case some of these people in the future or now should turn hostile, to find out who they are, where they come from, and what they want. This should be the subject of rigorous scientific investigation and not the subject of ‘rubishing’ by tabloid newspapers. – Lord Admiral Hill-Norton, Former Chief of Defence Staff, 5 Star Admiral of the Royal Navy, Chairman of the NATO Military Committee (source)

http://www.collective-evo(...)-are-visiting-earth/
pi_172462183
Zit nu zeker in The White House?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_172479144
Je zou verwachten dat er toch wat meer users hier geschokt zouden zijn dat de oprichter van een van de grootste space multinationals verklaart dat er buitenaardse wezens op Aarde rondlopen..... :?
pi_172619299
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:21 schreef YourBrother het volgende:
Je zou verwachten dat er toch wat meer users hier geschokt zouden zijn dat de oprichter van een van de grootste space multinationals verklaart dat er buitenaardse wezens op Aarde rondlopen..... :?
Komkommertijd. Ik ben er niet zo geschokt meer van. Niet dat ik er geen waarde aan hecht maar de gemene deler is denk ik. Hij verklaard juist helemaal niets. Hij gaat er verder niet op door. Beweerd dat hij er miljoenen in gestoken heeft (en dat zal van mijn part) maar zegt niet wat hij verder weet. Waar is dat dan voor nodig? Als je wat te vertellen hebt en er miljoenen aan uit geeft zeg dan of je er iets mee hebt bereikt en wat je ontdekt hebt. Aan de andere kant is er een Stephen Bassett die altijd om geld verlegen zit om de juiste mensen bij elkaar te krijgen voor z'n volgende project dus waarom helpt die Bigalow die Bassett niet een handje? Dan heb je nog TomDeLonge met zijn "Big Announcement in 60 days" maar die maar niet komt na 4 maanden. Ik ben de geheimzinnigheid ook zat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 23-07-2017 13:55:01 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_172619441
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Komkommertijd. Ik ben er niet zo geschokt meer van. Niet dat ik er geen waarde aan hecht maar de gemene deler is denk ik. Hij verklaard juist helemaal niets. Hij gaat er verder niet op door. Beweerd dat hij er miljoenen in gestoken heeft (en dat zal van mijn part) maar zegt niet wat hij verder weet. Waar is dat dan voor nodig? Als je wat te vertellen hebt en er miljoenen aan uit geeft zeg dan of je er iets mee hebt bereikt en wat je ontdekt hebt. Aan de andere kant is er een Stephen Bassett die altijd om geld verlegen zit om de juiste mensen bij elkaar te krijgen voor z'n volgende project dus waarom helpt die Bigalow die Bassett niet een handje? Dan heb je nog TomDeLonge met zijn "Big Announcement in 60 days" maar die maar niet komt na 4 maanden. Ik ben de geheimzinnigheid ook zat.
Ik denk niet dat het geheimzinnigheid is. Hij gaat er verder niet op in omdat hij dan afgemaakt zou worden door de media. Erg verstandig van hem. Dat hij dit verklaart vergt al een enorme dosis lef.
pi_172620762
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:56 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het geheimzinnigheid is. Hij gaat er verder niet op in omdat hij dan afgemaakt zou worden door de media. Erg verstandig van hem. Dat hij dit verklaart vergt al een enorme dosis lef.
Dat is dan misschien een reden dat er niet meer users geschokt zijn dat de oprichter van een van de grootste space multinationals verklaart dat er buitenaardse wezens op aarde rondlopen. Het is een opmerkelijke uitspraak. Met hopelijk een vervolg.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_172621452
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:51 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Dat is dan misschien een reden dat er niet meer users geschokt zijn dat de oprichter van een van de grootste space multinationals verklaart dat er buitenaardse wezens op aarde rondlopen. Het is een opmerkelijke uitspraak. Met hopelijk een vervolg.
Dat en ook het soort users hier op FOK. Toch niet echt een doorsnede van de bevolking en dan druk ik me heel voorzichtig uit. :)
pi_172622205
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 15:30 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Dat en ook het soort users hier op FOK. Toch niet echt een doorsnede van de bevolking en dan druk ik me heel voorzichtig uit. :)
Ik blijf erbij dat wanneer je goede bewijzen hebt er geen reden is je druk te maken over de media ...... of juist heel veel om je druk over te maken. Waarschijnlijk raakt iedereen in paniek.


Maar het feit dat dit onderwerp vooralsnog in TRU staat (en we er collectief van uit gaan dat we weer met een of andere debiel met een raar verhaal van doen hebben) en niemand zich er druk om maakt is misschien een kleine temperatuurmeting. ;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_172622429
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat wanneer je goede bewijzen hebt er geen reden is je druk te maken over de media ...... of juist heel veel om je druk over te maken. Waarschijnlijk raakt iedereen in paniek.


Maar het feit dat dit onderwerp vooralsnog in TRU staat (en we er collectief van uit gaan dat we weer met een of andere debiel met een raar verhaal van doen hebben) en niemand zich er druk om maakt is misschien een kleine temperatuurmeting. ;)
Hoe zit dat met die announcement van Tom Delonge dan? Had er nog niks over gehoord. Heeft hij daar nog wat over gezegd?
pi_172623222
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 16:18 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Hoe zit dat met die announcement van Tom Delonge dan? Had er nog niks over gehoord. Heeft hij daar nog wat over gezegd?
De korte of lange versie? Dit is de korte.


Voor de oeverloos lange versie even naar Coast to Coast inteview met George Knapp, Tom DeLonge, Peter Lavenda

https://www.youtube.com/r(...)nge%2C+Peter+Lavenda
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 28 juli 2017 @ 06:24:08 #11
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172729387
Gewoon net als zovelen roepen dat ze onder ons zijn biedt nu eenmaal weinig gespreksstof. Wat voor ETs? Waar zijn ze? Hoelang al? Wat zijn de bewijzen? Waren er al close encounters of the third kind? Etc.
pi_172778541
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 06:24 schreef Lunatiek het volgende:
Gewoon net als zovelen roepen dat ze onder ons zijn biedt nu eenmaal weinig gespreksstof. Wat voor ETs? Waar zijn ze? Hoelang al? Wat zijn de bewijzen? Waren er al close encounters of the third kind? Etc.
Ja er rest niets anders dan geloof. Ik kan het alleen maar met je eens zijn.

Je bent niet bekend met gemiddelde hypothesen als: Waar, Hoe, wat zijn de bewijzen?

Dan zou je ergens moeten beginnen wat misschien de aandacht voor je trekt.


Ik kan alleen voor mezelf spreken.

Ik kan je geen UFO schroefje tonen of een ruimte helm van een alien.

Wel eens van de "Truth Embargo" gehoord?

#conspiracyin


Het verhaal

De harde bewijzen worden nagejaagd en in beslag genomen, ontkent, ontkracht, verzwegen, verdoezeld, wetenschappelijke onderzoekers geridiculiseerd en bedreigd. Getuigenverslagen van mensen uit het leger, luchtmacht, marine. Er zijn documenten, radarbeelden, filmbeelden, foto's

Helaas heel veel foto/film/cgi trucages (ook om de feiten te bedekken en mensen lacherig van het onderwerp te doen afkeren en tegelijkertijd ook te conditioneren en anderzijds de aandacht te trekken) zodat je nooit echt kunt weten of iets echt is of niet tenzij je zelf iets hebt gezien.

Het is de bedoeling door middel van "Limited Hangouts" dat we als mensheid straks onze (vooral religieuze) kalmte kunnen bewaren wanneer op een dag wereldwijd bekend wordt gemaakt hoe onze menselijke geschiedenis in werkelijkheid is verlopen.

Genoeg vreemde zaken en beweringen om serieus over te praten hoor. Al was het alleen maar om precies het tegenovergestelde aan te tonen.

Het schijnt dat de geheime diensten van de meeste landen met elkaar hebben afgesproken dit in fasen aan de wereldbevolking mede te delen. Dus ook politici van de meeste landen weten totaal van niets. Alleen een select internationaal gezelschap om paniek te voorkomen.

#conspiracyout

edit: De overheden van meer dan 24 landen hebben de afgelopen jaren vele duizenden UFO documenten op internet gedumpt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Monomeism op 30-07-2017 11:38:54 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')