abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 18 juli 2017 @ 22:01:00 #26
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_172514937
Ik heb het echt getroffen met mijn huidige liefje. Ze kan clitoraal, vaginaal en via de g-spot klaarkomen. En zelfs meerdere keren achter elkaar. Dat kon ze al voor ze mij leerde kennen, maar ik heb haar voor het eerst met mijn vingers lichtjes laten spuiten (meer spetteren)
pi_172518050
Gspot en vaginaal klaarkomen is bij mijn weten hetzelfde.
  woensdag 19 juli 2017 @ 00:07:01 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172518065
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:07 schreef speknek het volgende:
Als je niet weet of je bent klaargekomen ben je niet klaargekomen.
Als een boom in het bos...
Kickje F&L
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172519319
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:05 schreef Feather. het volgende:
Gspot en vaginaal klaarkomen is bij mijn weten hetzelfde.
Dat vraag ik me af. Ze zeggen dat G-spot zo'n 5 centimeters in de vagina zit, maar mijn vaginale orgasmes voelen veel dieper.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172520971
Ik heb het beide nooit meegemaakt, dus ik heb het ook maar van informatie van internet.
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:54:51 #31
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_172523076
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:13 schreef Spriet4 het volgende:
Vaginaal klaarkomen begint in je buik, misschien aan het einde van je vagina. En je gaat juist niet willen dat hij stopt, want die prikkel binnen wil je scherper hebben dus wil je juist dat hij harder gaat. Als het explodeert loopt het naar beneden tot in je tenen en krijg je idd soort van stuiptrekkingen, maar dan heel lekker. Je wordt er wel slap van na afloop.
Wat jij beschrijft lijkt er niet op en ken ik niet.
Precies dat!
En clitoraal klaarkomen voel je meer aan de buitenkant.. dus niet in maar aan de vagina.
Beiden zijn hemels trouwens :s)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 19 juli 2017 @ 12:34:25 #32
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_172524216
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:05 schreef Feather. het volgende:
Gspot en vaginaal klaarkomen is bij mijn weten hetzelfde.
De g-spot is het "einde" van de clitoris. Het wat je ziet, is een beetje het topje van de ijsberg. De g-spot is gewoon nog onderdeel van de clitoris. Vaginaal voelt wel anders dan clitoraal, maar in feite kom je klaar door hetzelfde gevoelige plekje
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_172770553
Mijn vriendin houdt juist iedere keer de boot af op het moment dat ze tegen het klaarkomen aanzit. Het gevoel vindt ze dan te heftig worden en roept dat ze niet meer kan. Vaak toch wel teleurstellend en ik vraag me af hoe ik het anders kan doen.
pi_172770928
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:26 schreef knolleke het volgende:
Mijn vriendin houdt juist iedere keer de boot af op het moment dat ze tegen het klaarkomen aanzit. Het gevoel vindt ze dan te heftig worden en roept dat ze niet meer kan. Vaak toch wel teleurstellend en ik vraag me af hoe ik het anders kan doen.
Afwisseling. Niet alleen op één plekje masseren of te lang achter elkaar op dezelfde manier neuken. Wat goed kan werken is, lang neuken / masturberen op één manier, dan vlak voor ze 'niet meer kan' stoppen en op een andere manier neuken / etc of bijv likken, en na een korte tijd haar opnieuw neuken zoals je eerst deed. En geef haar niet het idee dat je totaal gefocussed bent op haar orgasme, want dan kan ze zich nooit ontspannen.
pi_172857596
ik probeer mijn vriendin al lang vaginaal te laten klaarkomen maar het lukt maar niet... het is ingewikkelde materie als je het mij vraagt.. ook vriendinnetjes in het verleden niet kunnen laten komen op die manier... op zich niet heel erg hoor, des te meer reden heb ik om eens lekker met mijn tong bezig te gaan daarbeneden... :P
pi_172858064
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:37 schreef leoneuktgraag het volgende:
ik probeer mijn vriendin al lang vaginaal te laten klaarkomen maar het lukt maar niet... het is ingewikkelde materie als je het mij vraagt.. ook vriendinnetjes in het verleden niet kunnen laten komen op die manier... op zich niet heel erg hoor, des te meer reden heb ik om eens lekker met mijn tong bezig te gaan daarbeneden... :P
Het zijn niet de skills van een man die voor een vaginaal orgasme zorgen.
De vrouw kan het zelf stimuleren door de bekkenbodemspieren aan te spannen.

Geen idee hoe het bij mannen werkt maar als je moet plassen zet je als vrouw een beetje druk,, nou zo kom je niet klaar maar plas je in bed zeg maar :+ Wil je als vrouw je plas ophouden dan span je die bekkenbodemspieren aan. Op die manier kunnen vrouwen dat orgasme als het ware 'halen' Eigenlijk is het een soort van naar binnen trekken. Dat is gewoon te oefenen als de vrouw op een stoel zit.

Met andere woorden; niets komt vanzelf.. het helpt als ze een beetje meewerkt in een verder ontspannen staat.
Oh ja er moet wel wat in de vagina zitten :P
In de zin van vinger(s), penis of speeltje
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_172859701
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:58 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Het zijn niet de skills van een man die voor een vaginaal orgasme zorgen.
De vrouw kan het zelf stimuleren door de bekkenbodemspieren aan te spannen.
In Taoistische sex trainen ze de bekkenbodemspieren door tijdens het plassen steeds even kort je plas in te houden. Ontspannen (plassen) en daarna spannen (ophouden)
Nog sterker; er zijn zelfs technieken om met je vagina / piemel water op te zuigen. Ik hoef er niet aan toe te voegen dat dit alleen voor de vergevorderden is...

quote:
Oh ja er moet wel wat in de vagina zitten :P
In de zin van vinger(s), penis of speeltje
Of dit:
https://www.amazon.com/Op(...)-Balls/dp/B00DL7B6MK
Ben Wah Balls

[ Bericht 6% gewijzigd door ray-xxx op 02-08-2017 19:20:37 ]
pi_172901257
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:58 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Het zijn niet de skills van een man die voor een vaginaal orgasme zorgen.
De vrouw kan het zelf stimuleren door de bekkenbodemspieren aan te spannen.

Geen idee hoe het bij mannen werkt maar als je moet plassen zet je als vrouw een beetje druk,, nou zo kom je niet klaar maar plas je in bed zeg maar :+ Wil je als vrouw je plas ophouden dan span je die bekkenbodemspieren aan. Op die manier kunnen vrouwen dat orgasme als het ware 'halen' Eigenlijk is het een soort van naar binnen trekken. Dat is gewoon te oefenen als de vrouw op een stoel zit.

Met andere woorden; niets komt vanzelf.. het helpt als ze een beetje meewerkt in een verder ontspannen staat.
Oh ja er moet wel wat in de vagina zitten :P
In de zin van vinger(s), penis of speeltje
Dit klinkt alsof er wel iets meer bij komt kijken maar ik zal het eens op tafel gooien. :)


quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:12 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

er zijn zelfs technieken om met je vagina / piemel water op te zuigen.
YOUTUBE VIDEO???
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:45:12 #39
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_172988968
Mijn vriendin komt vaginaal klaar als ze achterlangs wordt genomen maar ervaart dan minder druk dan wanneer ik haar g-spot stimuleer. Meestal spuit ze dan vlak voordat ze klaarkomt. Ik merk het dan zelf ook aan de druk op mijn vingers. Hoop dat je daar wat aan hebt.
The only chances you get are these you take.
pi_172994110
Whatever

[ Bericht 95% gewijzigd door ray-xxx op 08-08-2017 18:28:53 ]
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:08:10 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172994172
Ik mag hopen dat je dat laatste niet tegen haar zegt...
Godsamme wat lustdodend is dat zeg ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172994422
Niet dat het mij wat kan schelen wat jij daar van vindt... :P
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:30:20 #43
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_173005352
Klaarkomen is voor elke vrouw verschillend.
Ik heb al veel vrouwen klaar zien komen, ook door mijn toedoen trouwens, en geen orgasme lijkt op de andere.
pi_173005873
maar wat kon je niet aan? je vond het blijkbaar niet lekker, anders zou je niet willen dat hij zou stoppen denk ik.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:58:26 #45
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_173006168
Het lijkt erop dat je vriend waarschijnlijk tegen je G plekje aan kwam.
Wat jij hier neer tikte, met een soort druk opbouwen, dat gebeurt ook vaak als vrouwen spuitend gaan klaarkomen.
Daarvoor moet je eerst op de normale manier kunnen klaarkomen.
Jij zat op de grens lijkt het wel.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:03:38 #46
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_173006330
En er zijn ook nog eens vrouwen die inderdaad op een spasme-achtige manier kunnen klaarkomen.
Wel eens meegemaakt dat ze na diverse orgasmes dan even wegvallen.
Maar komt wel goed daarna, zeker als je de vrouw in kwestie even likt over dr toverdoosje.
Dan zijn ze zo weer bij.

[ Bericht 72% gewijzigd door Cityboy op 08-08-2017 23:40:19 (Dubbele reactie ) ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')