abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 17 juli 2017 @ 11:24:03 #76
244786 kapiteintje
Waarvan akte
pi_172480051
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wel met minstens tonnen op de bank. Denk jij dat Achahbar het lekker vindt dat hij bij zijn club is gebleven toen City langs kwam in de jeugd?
Typgod
Derksen award
User die zegt waar het op staat / altijd eerlijk is.
1. kapiteintje (14)
pi_172480067
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:00 schreef Divje het volgende:
Joh hij moet het allemaal zelf weten. Of spelen bij de mooiste club van Nederland of lekker geld scheppen en over 4 jaar bij NAC spelen.
Zo werkt een mens niet.
No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.
pi_172480105
Zo'n Ake deed het ook en ik denk dat die er beter op staat dan veel van zn leeftijdsgenoten als Achahbar.
No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.
pi_172480137
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Typgod
Teken je daar een contract voor 5 jaar, word je a la Van Aanholt, Bruma en Rekik een beetje verhuurd hier en daar met een voor (Eredivisie begrippen) al een topsalaris vanaf je 17e. Lijkt mij heerlijk.

Daarna komen die spelers nog redelijk goed terecht als ze goed genoeg zijn. Mochten ze dat niet zijn dan hebben ze ook de juiste keuze gemaakt, want het salarisniveau hadden ze dan nooit aangetikt.

Ik denk dat zo'n Bruma en Rekik toen ze bij PSV zaten bij de grootverdieners zaten, toen zaten hun generatiegenoten zoals Kongolo en Vilhena nog met een schraal contractje bij ons.

Niet dat het zin heeft dit uit te leggen, als de volgende jeugdspeler vertrekt zullen users als Divje en Scrummie weer deze rare dingen zeggen. :)
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_172480153
m-m-muh clubliefde
pi_172480154
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet dat het zin heeft dit uit te leggen, als de volgende jeugdspeler vertrekt zullen users als Divje en Scrummie weer deze rare dingen zeggen. :)
:')

Log uit.
pi_172480167
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Log uit.
Ja, leg dan eens uit waarom het voor die jongen zo dom is om te doen? :?
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_172480177
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, leg dan eens uit waarom het voor die jongen zo dom is om te doen? :?
Waar zeg ik dat?
pi_172480198
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Oke Scrummie, dan niet.
pi_172480238
Goedemorgen
pi_172480246
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oke Scrummie, dan niet.

Zelden je zo snel af zien haken.
pi_172480258
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb mijn punt gemaakt.
  maandag 17 juli 2017 @ 11:36:48 #88
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172480303
Weer ouderwetsch gezellig hier. _O_
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
pi_172480316
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:36 schreef MPC60 het volgende:
Weer ouderwetsch gezellig hier. _O_
Ik probeer een discussie op gang te brengen maar het lukt niet heel erg, krijg geen tegengas. :{

Aangezien zwaargewichten als Inso en Kapi het met mij eens zijn snap ik ook wel dat andere mensen het niet meer aandurven.
pi_172480426
Waarom zou zo'n Toure er nou wel voor kiezen bij ons te blijven? Die zal ook wel genoeg aanbiedingen van grote club hebben gehad (of krijgen).
  maandag 17 juli 2017 @ 11:48:53 #91
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172480554
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik probeer een discussie op gang te brengen maar het lukt niet heel erg, krijg geen tegengas. :{

Aangezien zwaargewichten als Inso en Kapi het met mij eens zijn snap ik ook wel dat andere mensen het niet meer aandurven.

Ik vind wel dat je punt hebt, natuurlijk is het jammer dat je als Nederlandse club achterblijft met de c garnituur qua talenten maar zolang de EUFA of FIFA de regels niet aanpast kan je die jongens geen ongelijk geven. Achabar is een mooi voorbeeld inderdaad. Die baalt echt wel ondertussen.
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
  maandag 17 juli 2017 @ 11:55:19 #92
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172480660
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zou zo'n Toure er nou wel voor kiezen bij ons te blijven? Die zal ook wel genoeg aanbiedingen van grote club hebben gehad (of krijgen).
Slechte zaakwaarnemer. Misschien heimwee, of ouders die niet willen verhuizen naar buitenland met het hele gezin?

Ik had ook lekker weggegaan. Rodney Kongolo verdiende op zijn 16de meer dan Terence, terwijl Terence basisspeler was, en tevens een WK in BraziliŽ achter de rug had.

En inderdaad: het mooiste voorbeeld in Achahbar. Of wat denk je van Chong? Die heeft zijn kruisband afgescheurd. Komt waarschijnlijk niet meer aan de bak, maar die heeft wel een mooi salaris.

Daar komt bij dat de faciliteiten in Engeland veel beter zijn dan in Rotterdam. Vorig jaar naar Manchester United - Feyenoord geweest. In die dagen ook een rondleiding gehad over het jeugdcomplex van Man. City. Tering, wat ziet het er daar gruwelijk mooi uit. Elk veld lijkt op een biljartlaken. alles heel ruim en redelijk in de rust. Als jong voetballertje ben je dan meteen om, dat geloof ik wel. Vooral als je dan kijkt naar het jeugdcomplex van Feyenoord :') ___!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172480715
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doet hij wel vaker toch?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172480785
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Slechte zaakwaarnemer. Misschien heimwee, of ouders die niet willen verhuizen naar buitenland met het hele gezin?

Ik had ook lekker weggegaan. Rodney Kongolo verdiende op zijn 16de meer dan Terence, terwijl Terence basisspeler was, en tevens een WK in BraziliŽ achter de rug had.

En inderdaad: het mooiste voorbeeld in Achahbar. Of wat denk je van Chong? Die heeft zijn kruisband afgescheurd. Komt waarschijnlijk niet meer aan de bak, maar die heeft wel een mooi salaris.

Daar komt bij dat de faciliteiten in Engeland veel beter zijn dan in Rotterdam. Vorig jaar naar Manchester United - Feyenoord geweest. In die dagen ook een rondleiding gehad over het jeugdcomplex van Man. City. Tering, wat ziet het er daar gruwelijk mooi uit. Elk veld lijkt op een biljartlaken. alles heel ruim en redelijk in de rust. Als jong voetballertje ben je dan meteen om, dat geloof ik wel. Vooral als je dan kijkt naar het jeugdcomplex van Feyenoord :') ___!
En als je het slecht treft is je carierre op z'n 21e afgelopen.
  maandag 17 juli 2017 @ 12:03:02 #95
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172480800
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:02 schreef Luni het volgende:

[..]

???
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172480825
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Net als bij Feyenoord als je het slecht treft.
pi_172480856
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Omdat niet elke speler dezelfde keuzes wil/hoeft te maken? :?
pi_172480876
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat niet elke speler dezelfde keuzes wil/hoeft te maken? :?
Ja Hans, ik ben niet achterlijk.

Ik vraag juist om iemands beweegredenen. Ik snap die van de talenten die weg gaan wel; geld. Maar andersom geen idee.
pi_172480897
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja Hans, ik ben niet achterlijk.

Ik vraag juist om iemands beweegredenen. Ik snap die van de talenten die weg gaan wel; geld. Maar andersom geen idee.
Thuis blijven in Nederland, genoeg toekomstperspectief zien bij Feyenoord, lekker dicht in de buurt van vrienden en familie, geen afscheid willen nemen van de familie hond.

Die redenen kun je toch zelf ook wel bedenken? :')
pi_172480920
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Daarentegen zit Terence nu bij AS Monaco als kampioen, en duurt het nog wel een X aantal jaar voor je Rodney terug gaat zien, als je hem uberhuabt terug gaat zien bij een Europese subtopploeg.

En ja, andere club hebben betere faciliteiten, daarom bouwen wij ook een nieuw complex. Al denk ik (weet ik wel zeker) dat je dan nog niet in de buurt komt van wat een City heeft, puur omdat ze meer geld hebben. Al blijft geld de drijfveer.

Chong is een goed voorbeeld ja, dat het in zo'n situatie goed uitpakt, voor hem dan.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')