abonnement Unibet Coolblue
pi_172502522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg optimistisch.
Wat MaGNeT zegt.
pi_172502524
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat is je target prijs? 15 euro per wave oid?
pi_172502528
Verder om op dit moment termen als moon te gaan gebruiken :').
pi_172502544
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe oud je bent en wat je levensstandaard is, maar circa 320.000 euro is voor mij niet genoeg om spontaan met pensioen te gaan.
blablablabla
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:02:46 #255
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172502559
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe oud je bent en wat je levensstandaard is, maar circa 320.000 euro is voor mij niet genoeg om spontaan met pensioen te gaan.
een aanvullend pensioen is in Nederland gemiddeld 250k
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_172502576
Kun je zo'n bedrag niet beter in vastgoed investeren? Elke maand de huur pakken en daar lekker van leven.
blablablabla
pi_172502605
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:01 schreef Scrummie het volgende:
Verder om op dit moment termen als moon te gaan gebruiken :').
jezus scrummie :')
blablablabla
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:06:37 #258
131603 Afwazig
Serious business
pi_172502621
Als Waves naar de 15$ gaat (wat helemaal niet onrealistisch is binnen een jaar) is Magnet miljonair.
pi_172502624
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat is je target prijs? 15 euro per wave oid?
Ja.
pi_172502625
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:05 schreef Elan het volgende:

[..]

jezus scrummie :')
Wat? :')
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:08:24 #261
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172502653
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:03 schreef Elan het volgende:
Kun je zo'n bedrag niet beter in vastgoed investeren? Elke maand de huur pakken en daar lekker van leven.
Dat lijkt mij plan 2.
pi_172502804
Doen jullie zaken met Litebit.eu?
blablablabla
pi_172502815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:18 schreef Elan het volgende:
Doen jullie zaken met Litebit.eu?
niet doen

Gewoon bij bitonic kopen
pi_172502928
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

niet doen

Gewoon bij bitonic kopen
Waar koop jij waves dan?
blablablabla
pi_172502934
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar koop jij waves dan?
bittrex
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:26:21 #266
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172502960


_O- Wat een amateurs...

Die ICO scams worden wel steeds erger.. o|O
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172503043
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:18 schreef Elan het volgende:
Doen jullie zaken met Litebit.eu?
Ik soms
pi_172503084
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik soms
Net even contact gehad via de telefoon. Ze werken aan een nieuwe site om e.e.a. overzichtelijker te krijgen qua transacties. Waves-transacties worden nu nog 2 maal daags manueel gecontroleerd, ze willen dat beter implementeren.
blablablabla
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 13:58:40 #269
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172503718
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

bittrex
Met euro's?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172503722
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:26 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

_O- Wat een amateurs...

Die ICO scams worden wel steeds erger.. o|O
Dat was toch niet zozeer een ico scam, maar eerder een hack van de ico site?

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:35 schreef edraket31 het volgende:
Het was weer eens tijd voor een hack: http://www.zerohedge.com/(...)coin-offering-hacked
Of zijn er nieuwe feiten?
  dinsdag 18 juli 2017 @ 14:03:46 #271
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172503821
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat was toch niet zozeer een ico scam, maar eerder een hack van de ico site?

[..]

Of zijn er nieuwe feiten?
Mwah, er waren berichten dat het mogelijk een scam kon zijn: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1905500.0
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172503941
2 dingen snap ik nooit zo goed aan de "traders" hier.

• het wordt bijna als een vanzelfsprekendheid gezien dat een coin met een goed dev team wel even voor een vroegpensioen zorgt. Ik gun het jullie allemaal van harte hoor, maar die vanzelfsprekendheid snap ik niet. Alles is gebaseerd op een bepaald verwachtingspatroon waarbij de eerste ieniemienie stapjes pas zijn gezet. De oh zo veel geprezen topcoins in de vorige bullrun (jaar of 3 geleden) zijn bijna allemaal praktisch dood of op zijn minst gigantisch in waarde gedaald. En wat gebeurd er met een Waves als bijv de lead dev tegen een boom rijdt, of zijn zoon overlijdt en hij een mega burn out krijgt, de stekker uit internet getrokken wordt etc etc. Voorbeelden zijn natuurlijk wat gechargeerd, maar de boodschap lijkt mij duidelijk: er kan oh zo veel gebeuren waardoor al die toekomstplannen door het putje kunnen.
World Online....iemand bekend mee, of praat ik nu als een ouwe lul?
Aanval op de twin towers: net ervoor toevalling shorts AEX geopend en duizenden procenten rendement op gehaald, maar je zal maar net aan de andere kant gezeten hebben (of in 1 van die towers)

• Ander puntje dat ik niet snap is dat men blijft kopen bij handelaren als een Litebit. Men zit dagelijks naar de koers te turen en feeststemming als het een paar procent omhoog gaat, maar anderzijds gooi je die procenten eerst al weg door via een handelaar te kopen. Je kunt zo nooit echt goed profiteren van short term bewegingen door bijv sell/buywalls maar je koopt de vaste prijs van de handelaar. Terwijl er ook genoeg andere mogelijkheden zijn om je euris naar een exchange te sturen, daar btc of een altcoin te kopen. Met Sepa is dat er ook binnen 24u.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 14:12:41 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172503991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:10 schreef edraket31 het volgende:
2 dingen snap ik nooit zo goed aan de "traders" hier.

• het wordt bijna als een vanzelfsprekendheid gezien dat een coin met een goed dev team wel even voor een vroegpensioen zorgt. Ik gun het jullie allemaal van harte hoor, maar die vanzelfsprekendheid snap ik niet. Alles is gebaseerd op een bepaald verwachtingspatroon waarbij de eerste ieniemienie stapjes pas zijn gezet. De oh zo veel geprezen topcoins in de vorige bullrun (jaar of 3 geleden) zijn bijna allemaal praktisch dood of op zijn minst gigantisch in waarde gedaald. En wat gebeurd er met een Waves als bijv de lead dev tegen een boom rijdt, of zijn zoon overlijdt en hij een mega burn out krijgt, de stekker uit internet getrokken wordt etc etc. Voorbeelden zijn natuurlijk wat gechargeerd, maar de boodschap lijkt mij duidelijk: er kan oh zo veel gebeuren waardoor al die toekomstplannen door het putje kunnen.
World Online....iemand bekend mee, of praat ik nu als een ouwe lul?
Aanval op de twin towers: net ervoor toevalling shorts AEX geopend en duizenden procenten rendement op gehaald, maar je zal maar net aan de andere kant gezeten hebben (of in 1 van die towers)

• Ander puntje dat ik niet snap is dat men blijft kopen bij handelaren als een Litebit. Men zit dagelijks naar de koers te turen en feeststemming als het een paar procent omhoog gaat, maar anderzijds gooi je die procenten eerst al weg door via een handelaar te kopen. Je kunt zo nooit echt goed profiteren van short term bewegingen door bijv sell/buywalls maar je koopt de vaste prijs van de handelaar. Terwijl er ook genoeg andere mogelijkheden zijn om je euris naar een exchange te sturen, daar btc of een altcoin te kopen. Met Sepa is dat er ook binnen 24u.
• Een developer kan dood gaan ja maar een idee sterft niet.

• Verder is je voorbeeld van de twin towers natuurlijk een gebeurtenis die uniek is en niet iedere 5 jaar plaatsvindt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172504081
Wat is jullie base currency? Gewoon BTC? Of toch USD/EUR?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 14:20:31 #275
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172504146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:10 schreef edraket31 het volgende:
2 dingen snap ik nooit zo goed aan de "traders" hier.

• het wordt bijna als een vanzelfsprekendheid gezien dat een coin met een goed dev team wel even voor een vroegpensioen zorgt. Ik gun het jullie allemaal van harte hoor, maar die vanzelfsprekendheid snap ik niet. Alles is gebaseerd op een bepaald verwachtingspatroon waarbij de eerste ieniemienie stapjes pas zijn gezet. De oh zo veel geprezen topcoins in de vorige bullrun (jaar of 3 geleden) zijn bijna allemaal praktisch dood of op zijn minst gigantisch in waarde gedaald. En wat gebeurd er met een Waves als bijv de lead dev tegen een boom rijdt, of zijn zoon overlijdt en hij een mega burn out krijgt, de stekker uit internet getrokken wordt etc etc. Voorbeelden zijn natuurlijk wat gechargeerd, maar de boodschap lijkt mij duidelijk: er kan oh zo veel gebeuren waardoor al die toekomstplannen door het putje kunnen.
World Online....iemand bekend mee, of praat ik nu als een ouwe lul?
Aanval op de twin towers: net ervoor toevalling shorts AEX geopend en duizenden procenten rendement op gehaald, maar je zal maar net aan de andere kant gezeten hebben (of in 1 van die towers)

• Ander puntje dat ik niet snap is dat men blijft kopen bij handelaren als een Litebit. Men zit dagelijks naar de koers te turen en feeststemming als het een paar procent omhoog gaat, maar anderzijds gooi je die procenten eerst al weg door via een handelaar te kopen. Je kunt zo nooit echt goed profiteren van short term bewegingen door bijv sell/buywalls maar je koopt de vaste prijs van de handelaar. Terwijl er ook genoeg andere mogelijkheden zijn om je euris naar een exchange te sturen, daar btc of een altcoin te kopen. Met Sepa is dat er ook binnen 24u.
1: Speel niet in op de FOMO en doe vooral dit:


2: Helemaal correct, echter zijn mensen liever lui dan moe. Daar mogen ze lekker zelf voor betalen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172504180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:17 schreef dimmak het volgende:
Wat is jullie base currency? Gewoon BTC? Of toch USD/EUR?
ligt er aan wat je trade.....
Heb je een positie in ETHvsUSD heeft het niet zoveel zin om het om te rekenen naar BTC en heeft de prijs ook minder last van de schommelingen in BTC

Maar heel de financiële wereld denkt in USD of BTC (en dus ook psychologische grenzen in die valuta)

Een enkeling zie je nog wel eens in EUR praten, maar dat is vooral verwarrend. Heb al zo vaak gehad dat ik mij verbaasde over die snelle koersdaling van een coin en bij de 2e keer kijken zag dat de poster het over EUR had....
  dinsdag 18 juli 2017 @ 14:23:21 #277
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172504204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:17 schreef dimmak het volgende:
Wat is jullie base currency? Gewoon BTC? Of toch USD/EUR?
Ligt aan de situatie. Vroeger was het altijd BTC maar de laatste tijd meer EUR/USD. Ik denk ook dat het komt doordat de waarde van BTC steeds iets losser van de rest van de altcoins lijkt te komen (omdat de altcoins zelf een grotere marketcap krijgen).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172504219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:10 schreef edraket31 het volgende:
2 dingen snap ik nooit zo goed aan de "traders" hier.

• het wordt bijna als een vanzelfsprekendheid gezien dat een coin met een goed dev team wel even voor een vroegpensioen zorgt. Ik gun het jullie allemaal van harte hoor, maar die vanzelfsprekendheid snap ik niet. Alles is gebaseerd op een bepaald verwachtingspatroon waarbij de eerste ieniemienie stapjes pas zijn gezet. De oh zo veel geprezen topcoins in de vorige bullrun (jaar of 3 geleden) zijn bijna allemaal praktisch dood of op zijn minst gigantisch in waarde gedaald. En wat gebeurd er met een Waves als bijv de lead dev tegen een boom rijdt, of zijn zoon overlijdt en hij een mega burn out krijgt, de stekker uit internet getrokken wordt etc etc. Voorbeelden zijn natuurlijk wat gechargeerd, maar de boodschap lijkt mij duidelijk: er kan oh zo veel gebeuren waardoor al die toekomstplannen door het putje kunnen.
World Online....iemand bekend mee, of praat ik nu als een ouwe lul?
Aanval op de twin towers: net ervoor toevalling shorts AEX geopend en duizenden procenten rendement op gehaald, maar je zal maar net aan de andere kant gezeten hebben (of in 1 van die towers)

• Ander puntje dat ik niet snap is dat men blijft kopen bij handelaren als een Litebit. Men zit dagelijks naar de koers te turen en feeststemming als het een paar procent omhoog gaat, maar anderzijds gooi je die procenten eerst al weg door via een handelaar te kopen. Je kunt zo nooit echt goed profiteren van short term bewegingen door bijv sell/buywalls maar je koopt de vaste prijs van de handelaar. Terwijl er ook genoeg andere mogelijkheden zijn om je euris naar een exchange te sturen, daar btc of een altcoin te kopen. Met Sepa is dat er ook binnen 24u.
Je loopt nu een beetje te raaskallen over allerlei an sich vrij uniek gebeurtenissen die altijd onverwacht invloed kunnen hebben. En iets wat totaal niet uniek is voor cryptoland, of kan de zoon van de CEO van dat bedrijf waar jij net aandelen van hebt gekocht niet overlijden? Of die CFO stiekem even zijn eigen zakken hebben gevuld ipv in belang van het bedrijf hebben gehandeld. Daarnaast zal een bizarre gebeurtenis als 9/11 of wat dan ook over de hele linie impact hebben op beurzen.
pi_172504227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

• Een developer kan dood gaan ja maar een idee sterft niet.

• Verder is je voorbeeld van de twin towers natuurlijk een gebeurtenis die uniek is en niet iedere 5 jaar plaatsvindt.
Het waren ook maar een paar voorbeelden die mij even te binnen schoten....zo zullen er nog tig andere voorbeelden te bedenken zijn....Ging mij meer om de bewustwording dat er zoveel kan gebeuren waardoor iets vanzelfsprekends niet meer zo vanzelfsprekend hoeft te zijn.
pi_172504409
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:18 schreef Elan het volgende:
Doen jullie zaken met Litebit.eu?
Deed ik, tot ik zag hoeveel hun pakken.

Koop nu gewoon BTC bij bitonic, stuur ik naar bittrex, handelen; klaar > naar wallet. En dat werkt omgekeerd ook uiteraard.
pi_172504504
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het waren ook maar een paar voorbeelden die mij even te binnen schoten....zo zullen er nog tig andere voorbeelden te bedenken zijn....Ging mij meer om de bewustwording dat er zoveel kan gebeuren waardoor iets vanzelfsprekends niet meer zo vanzelfsprekend hoeft te zijn.
Dat geldt voor alles van je relatie, tot je gezondheid, je baanzekerheid, de stabiliteit van de regering, en een op handen zijnde invasie door aliens. Dus ja, leuk verhaal maar echt nuttig is het niet.
pi_172504561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het waren ook maar een paar voorbeelden die mij even te binnen schoten....zo zullen er nog tig andere voorbeelden te bedenken zijn....Ging mij meer om de bewustwording dat er zoveel kan gebeuren waardoor iets vanzelfsprekends niet meer zo vanzelfsprekend hoeft te zijn.
#YOlO
pi_172504651
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja.
Mag ik vragen wanneer je die gekocht hebt?
pi_172504695
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:36 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat geldt voor alles van je relatie, tot je gezondheid, je baanzekerheid, de stabiliteit van de regering, en een op handen zijnde invasie door aliens. Dus ja, leuk verhaal maar echt nuttig is het niet.
Uit jouw rijtje ben ik alleen die aliens nog niet tegengekomen.....wellicht dat ik daardoor wat voorzichtiger ben om iets als vanzelfsprekend te zien. Ieder zijn ding....
pi_172504737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Uit jouw rijtje ben ik alleen die aliens nog niet tegengekomen.....wellicht dat ik daardoor wat voorzichtiger ben om iets als vanzelfsprekend te zien. Ieder zijn ding....
Satoshi is een alien die besloot in te grijpen om ons als mensheid te bevreiden van het huidige (geld)systeem.
pi_172504791
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Uit jouw rijtje ben ik alleen die aliens nog niet tegengekomen.....wellicht dat ik daardoor wat voorzichtiger ben om iets als vanzelfsprekend te zien. Ieder zijn ding....
Wacht maar tot je m'n schoonmoeder ontmoet
pi_172504829
Oja, ik vond nog een redelijk bedrag aan Litecoins in een versleutelde wallet. Uiteraard weet ik het wachtwoord niet meer. Is er ene manier om er nog in te komen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172504942
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:50 schreef dimmak het volgende:
Oja, ik vond nog een redelijk bedrag aan Litecoins in een versleutelde wallet. Uiteraard weet ik het wachtwoord niet meer. Is er ene manier om er nog in te komen?
Nope
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:07:25 #289
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172505175
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:50 schreef dimmak het volgende:
Oja, ik vond nog een redelijk bedrag aan Litecoins in een versleutelde wallet. Uiteraard weet ik het wachtwoord niet meer. Is er ene manier om er nog in te komen?
Als je enig idee hebt welke richting je op moet gaan (dus bijvoorbeeld een gedeelte van het wachtwoord weet of een lijst hebt met combo's enzo) kan je John The Ripper gebruiken.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:09:57 #290
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_172505223
Voor de mensen die via Litebit of Bitonic kopen, registreer je op BL3P, dat is de exchange van Bitonic.
Prijs op Bitonic is nu ~2040 euro en op BL3P ~2007 euro, scheelt je dus al zo 1,6% maar soms nog wel meer. Verificatie duurde bij mij één dag en dan heb je een maximum van 100.000 euro per dag of zo _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_172505321
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Mag ik vragen wanneer je die gekocht hebt?
Natuurlijk mag je dat vragen.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:16:54 #292
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172505382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat vragen.
hehe
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172505384
Sinds kort weer de coinmarket opgegaan na 3 jaar afwezig in dit topic wegens andere bezigheden.
Magnet heb jij toen niet een flinke klap gemaakt met de stake bug in Cents? Die heb ik dankzij jouw tip ook nog een paar keer kunnen doen destijds
pi_172505441
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:07 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als je enig idee hebt welke richting je op moet gaan (dus bijvoorbeeld een gedeelte van het wachtwoord weet of een lijst hebt met combo's enzo) kan je John The Ripper gebruiken.
Thnx, daar kan ik misschien wel iets mee.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172505486
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:16 schreef Kale het volgende:
Sinds kort weer de coinmarket opgegaan na 3 jaar afwezig in dit topic wegens andere bezigheden.
Magnet heb jij toen niet een flinke klap gemaakt met de stake bug in Cents? Die heb ik dankzij jouw tip ook nog een paar keer kunnen doen destijds
Dat heeft toen idd wel wat opgeleverd :P
pi_172505505
Alles wordt weer flink gepomp benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 15:23:46 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172505534
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:22 schreef fukforce het volgende:
Alles wordt weer flink gepomp benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan
Max 24 uur. Zo gaat het toch al de afgelopen weken. +15 is -25 de volgende dag :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172505554
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Max 24 uur. Zo gaat het toch al de afgelopen weken. +15 is -25 de volgende dag :D
Crash afgelopen dinsdag dan trek trekt weer bij om in het weekend weer in te klappen
pi_172505645
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat heeft toen idd wel wat opgeleverd :P
Mooie tijden waren dat. Alle Cryptofokkers waren nog aan het minen toen. Elke dag een paar nieuwe coinreleases en dan met de stopwatch erbij gaan minen op een van de pools. Kan me niet alle namen herinneren van toen maar wel mensen die of in de paniek schoten als hun portefeuille van een paar tientjes in waarde daalde of die ene die al z'n spaargeld twv duizenden euros er in een paar dagen doorheen blies op een exchange
pi_172505690
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:29 schreef Kale het volgende:

[..]

Mooie tijden waren dat. Alle Cryptofokkers waren nog aan het minen toen. Elke dag een paar nieuwe coinreleases en dan met de stopwatch erbij gaan minen op een van de pools. Kan me niet alle namen herinneren van toen maar wel mensen die of in de paniek schoten als hun portefeuille van een paar tientjes in waarde daalde of die ene die al z'n spaargeld twv duizenden euros er in een paar dagen doorheen blies op een exchange
Yes, me too. Alarms zetten 's nachts om dan zsm te minen. Overal op brakke pools inschrijven. Kanyecoin minen als een gek (ik heb die wallet.dat nog ergens), en al die troepcoins en dan zsm. verkopen op Cryptsy, die gare exchange. Penny met zo'n vage staking bug. Had een flinke zooi DOGEs en zo blij toen ik die had verkocht. Maarja nu beter geh0dl achteraf. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')