abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 16 juli 2017 @ 16:16:06 #201
13309 nostra
ask why
pi_172461285
Noodles, een paar tosti's en diepvries Margherita pizza's kosten geen drol, komt allemaal goed.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_172461297
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:14 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hij heeft nou zoveel eten opgestuurd gekregen zonder een greintje oprechte dankbaarheid te tonen dat we er nu wel klaar mee zijn. Of ik moet nu alleen voor mezelf spreken natuurlijk
Nee hoor, al deden wij het niet voor dankbaarheid maar gewoon voor de lol. We jammer dat hij me daarna verrotschold. Zou het niet nog eens doen 2/10

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2017 16:17:28 ]
pi_172461304
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:12 schreef DieselTank het volgende:
Oh god het zit die jongen allemaal niet mee. Ik had trouwens dat filmpje gezien van omni met die 2 oude autos maar de tering wat zat er een roest op die polo haha. En dan zit braad nog mijn auto af te kraken omdat die zogenaamd veel roestten.. :'(

Kunnen we niet een paar van die hellofresh maaltijd boxen sturen? De eerste box kan je gratis krijgen (volgens mij heeft iemand nu in de maaltijdboxen topic een paar van die bonnen)
Hij heeft liever pizza was het antwoord toen ik hem dit in een stream voorstelde.
pi_172461360
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:16 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Nee hoor, al deden wij het niet voor dankbaarheid maar gewoon voor de lol. We jammer dat hij me daarna kapotschold. Daarom zou ik het niet nog eens doen 2/10
Dat is ook nooit mijn beweegreden geweest, maar het is wel irritant als hij je daarna de kanker in scheldt. Het liefst zou ik hem een keer meenemen naar een dwergwerp toernooi zodat ik eens mijn frustratie kan botvieren terwijl ik hem richting de bullseye gooi.
pi_172461382
quote:
4s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:17 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Hij heeft liever pizza was het antwoord toen ik hem dit in een stream voorstelde.
Heb jij een goeie tip op wat ik vanavond kan eten?
  zondag 16 juli 2017 @ 16:20:02 #206
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172461391
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik heb honger wat zal ik eens eten?
Ik ga vandaag eens chinees halen!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172461405
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:19 schreef Argo het volgende:

[..]

Heb jij een goeie tip op wat ik vanavond kan eten?
Rijst met sambal of bami uit blik
pi_172461410
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:19 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat is ook nooit mijn beweegreden geweest, maar het is wel irritant als hij je daarna de kanker in scheldt. Het liefst zou ik hem een keer meenemen naar een dwergwerp toernooi zodat ik eens mijn frustratie kan botvieren terwijl ik hem richting de bullseye gooi.
:') Wat een grootspraak met beetje geluk krijg je hem opgetild, maar weg werpen?!
pi_172461416
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:19 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat is ook nooit mijn beweegreden geweest, maar het is wel irritant als hij je daarna de kanker in scheldt. Het liefst zou ik hem een keer meenemen naar een dwergwerp toernooi zodat ik eens mijn frustratie kan botvieren terwijl ik hem richting de bullseye gooi.
pi_172461420
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:20 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik ga vandaag eens chinees halen!
Misschien wel een goed idee ja..
pi_172461466
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:20 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er is ook geen referentie die je ontgaat he Chai _O_

Zou wel gruwelijk zijn als je het gezicht van Bradley in dat gifje kan krijgen _O-
pi_172461473
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:12 schreef DieselTank het volgende:
Oh god het zit die jongen allemaal niet mee. Ik had trouwens dat filmpje gezien van omni met die 2 oude autos maar de tering wat zat er een roest op die polo haha. En dan zit braad nog mijn auto af te kraken omdat die zogenaamd veel roestten.. :'(

Kunnen we niet een paar van die hellofresh maaltijd boxen sturen? De eerste box kan je gratis krijgen (volgens mij heeft iemand nu in de maaltijdboxen topic een paar van die bonnen)
Als ik er vertrouwen in had dat hij het daadwerkelijk zou klaarmaken en opeten zou ik graag een tientje sponsoren. Helaas geloof ik er geen snars van.
pi_172461520
Hij haalt er 2 dingen uit die hij lust en de rest flikkert hij weg

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2017 16:24:23 ]
pi_172461555
Waarom halen jullie hem eigenlijk zo door het slijk?
pi_172461567
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:15 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zullen we een noodfonds voor Braddie oprichten?
Tijd dat de Wereldvoedselorganisatie de schrijnende situatie in Nieuw-Loosdrecht eens nader onder de loep neemt. Wellicht kan er een VN missie naartoe ofzo.
pi_172461579
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:26 schreef Argo het volgende:
Waarom halen jullie hem eigenlijk zo door het slijk?
Omdat hij zich werkelijk walgelijk gedraagt op het moment.
blablablabla
pi_172461587
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat hij zich werkelijk walgelijk gedraagt op het moment.
Wat heeft hij dan gedaan? Iedereen slingert hem ook echt van alles naar het hoofd....
pi_172461631
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:27 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan gedaan? Iedereen slingert hem ook echt van alles naar het hoofd....
Hij heeft de meeste wel een keer doodgewenst en anders een familielid. Daarnaast meervoudig schelden met kanker.

Dus wat dat betreft valt dwergwerpen dan nog wel mee.
pi_172461637
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:24 schreef Oberkullie het volgende:
Hij haalt er 2 dingen uit die hij lust en de rest flikkert hij weg
De lapjes vlees. Als je een vegabox voor 'm bestelt knaagt hij misschien één wortel weg op de livestream en de rest gaat weg of rot weg.

Net als met jullie voedselpakketje. Die wortel werd heel demonstratief op de livestream weggeschrokt (kauwen was te veel moeite, en dan proef je natuurlijk ook wortel) en dan vindt hij het wel weer best geweest met groenten de komende maand.
pi_172461673
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:29 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hij heeft de meeste wel een keer doodgewenst en anders een familielid. Daarnaast meervoudig schelden met kanker.

Dus wat dat betreft valt dwergwerpen dan nog wel mee.
En nee, daar was niet altijd gebash aan vooraf gegaan. Een doodnormale vraag is bijvoorbeeld ook de aanleiding geweest.
pi_172461674
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:29 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hij heeft de meeste wel een keer doodgewenst en anders een familielid. Daarnaast meervoudig schelden met kanker.

Dus wat dat betreft valt dwergwerpen dan nog wel mee.
Dan snap ik niet waarom jullie hem niet gewoon laten liggen, het moet wel gezegd worden. We weten dat hij last heeft van woedeaanvallen en dat zal ook echt wel parten spelen in dit geval.
pi_172461695
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:30 schreef Chai het volgende:

[..]

En nee, daar was niet altijd gebash aan vooraf gegaan. Een doodnormale vraag is bijvoorbeeld ook de aanleiding geweest.
Maar waarom ga je dan in hemelsnaam naar hem toe om hem eten te brengen of zo? Laat hem dan ook gewoon links liggen... Ik weet niet wie dommer is, Braddie zelf of de mensen die maar steeds weer willen 'helpen.'
pi_172461804
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:27 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan gedaan? Iedereen slingert hem ook echt van alles naar het hoofd....
Samenvattend wat ik heb meegekregen.

-Salades die hij krijgt van user niet eens opruimen dan wel later weggooien
- Al dan niet liegen over werk
-Brolo verkopen en een keyboard kopen terwijl er nog volop schulden openstaan en hij net een keyboard van een user gehad heeft.
-Mensen random bedreigen en verbannen op YouTube
-Gevaarlijk doen in het verkeer
-Niets doen aan zijn problemen oa overgewicht, schulden
- Alles doen voor geld als een hoer
- Volledig inconsistent optreden en vervolgens iedereen de schuld geven en wijzen behalve eindelijk een keer naar zichzelf kijken.
- Wegblijven van FOK! omdat wij een stelletje zure azijnzeikers zijn, terwijl er tientallen goedbedoelde adviezen aan zijn adres voorbij zijn gekomen. Die hij structureel negeert.

....
Dat is alleen de afgelopen 2 weken, kan me voorstellen als je hem al maanden of zelfs jaren volgt dit lijstje nog 5x zo lang is :) .
blablablabla
pi_172461816
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat hij zich werkelijk walgelijk gedraagt op het moment.
Omdat zijn moeder hem zijn levenlang heeft geloofd en gefeed en geld gegeven heeft omdat hij altijd met mooie praatjes komt denkt hij dat alle mensen zo naïef zijn.
Het gaat er in zijn kop maar niet in dat normale mensen het wel doorkrijgen dat zijn verhaaltjes niet kunnen kloppen en dat hij maar beter eerlijk kan zijn of gewoon zijn bek houden.

Er komt een dag dat zijn moeder er niet meer is om zijn rommel op te ruimen en Vadertje Staat ook vindt dat hij zijn eigen boontjes moet doppen. Dan zal hij toch echt aan de bak moeten of het is het einde van Brad. Nee, dat laatste is geen grap of overdrijving, het is de keiharde waarheid*.

*Onder voorbehoud dat de regering hem niet de rest van zijn leven een uitkering geeft.
pi_172461837
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Samenvattend wat ik heb meegekregen.

-Salades die hij krijgt van user niet eens opruimen dan wel later weggooien
- Al dan niet liegen over werk
-Brolo verkopen en een keyboard kopen terwijl er nog volop schulden openstaan en hij net een keyboard van een user gehad heeft.
-Mensen random bedreigen en verbannen op YouTube
-Gevaarlijk doen in het verkeer
-Niets doen aan zijn problemen oa overgewicht, schulden
- Alles doen voor geld als een hoer
- Volledig inconsistent optreden en vervolgens iedereen de schuld geven en wijzen behalve eindelijk een keer naar zichzelf kijken.
- Wegblijven van FOK! omdat wij een stelletje zure azijnzeikers zijn, terwijl er tientallen goedbedoelde adviezen aan zijn adres voorbij zijn gekomen. Die hij structureel negeert.

....
Dat is alleen de afgelopen 2 weken, kan me voorstellen als je hem al maanden of zelfs jaren volgt dit lijstje nog 5x zo lang is :) .
Waarom steek je dan zoveel tijd erin. Wat Braddie doet laat mij koud of warm, ja ik kom hier soms voor mijn vermaak geef soms een advies maar ik weet ook dat hij dat niet opvolgt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')