abonnement Unibet Coolblue
pi_172450898
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik vond het zorgelijk dat een groot deel van de Europese leiders geen kinderen heeft, maar blijkbaar maakt het zelfs bij de burger geen verschil?
Nou ja, de conclusie is voorlopig dat het "Schaaps" is en bijzonder apathisch. Wat je kunt zien als: het boeit niet. De Rotterdammers laten zichzelf en hun kinderen vergiftigen wegens desinteresse.

En als je zoiets moet concluderen dan kan een herhaling geen kwaad:

De Rotterdammers laten zichzelf en hun kinderen vergiftigen wegens desinteresse.

Waarvan akte. De Rotterdammer kan hier zeer boos om worden maar dat heeft hij dan aan zichzelf te danken. Het is de Rotterdammer die Du Pont a.k.a. Chemours de vrije hand geeft. Dat zij onze kinderen vergiftigen is niet erg want het is voor de goede zaak.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172450899
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, ook, al zit daar nog de factor in dat er enig (economisch) nut uitgehaald wordt.
Wat voor nut dan het gros gaat door naar Italy, samen met gekocht vanuit Rusland.
pi_172450907
quote:
6s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:17 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Mooi hè, onzinnige feitelijkheden in statistieken en scores vatten.

Zo organiseerde ik vroeger flippotoernooien, beetje flippo's gooien in toernooistructuur, zodat ik uiteindelijk één überflippo had.
Ik vind die commentator zo leuk. Het is net echt. :D
pi_172450913
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:17 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nou ja, de conclusie is voorlopig dat het "Schaaps" is en bijzonder apathisch. Wat je kunt zien als: het boeit niet. De Rotterdammers laten zichzelf en hun kinderen vergiftigen wegens desinteresse.

En als je zoiets moet concluderen dan kan een herhaling geen kwaad:

De Rotterdammers laten zichzelf en hun kinderen vergiftigen wegens desinteresse.

Waarvan akte. De Rotterdammer kan hier zeer boos om worden maar dat heeft hij dan aan zichzelf te danken. Het is de Rotterdammer die Du Pont a.k.a. Chemours de vrije hand geeft. Dat zij onze kinderen vergiftigen is niet erg want het is voor de goede zaak.
Ik heb nergens gezien dat het schadelijk voor de gezondheid is, Bart.
pi_172450914
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:18 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik vind die commentator zo leuk. Het is net echt. :D
Ja, dat lijkt me niet Jelle zelf. Of hij heeft een prima Engels accent.
pi_172450918
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat voor nut dan het gros gaat door naar Italy, samen met gekocht vanuit Rusland.
De Nederlandse staat ontvangt toch wel een (klein) deel waarvan weer een klein deel bij de burger terecht komt. Toch? Toch?
pi_172450922
Oh, staat in de comments wie de voice-over doet.
pi_172450928
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De Nederlandse staat ontvangt toch wel een (klein) deel waarvan weer een klein deel bij de burger terecht komt. Toch? Toch?
Het ging nog jaren voor 0,25 cent naar dat land toen het hier al 0.75 cent kosten deed.
pi_172450931
Deze vond ik spannend :@ . Mooi om al die verschillende disciplines te zien:
pi_172450935
pi_172450937
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:17 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nou ja, de conclusie is voorlopig dat het "Schaaps" is en bijzonder apathisch. Wat je kunt zien als: het boeit niet. De Rotterdammers laten zichzelf en hun kinderen vergiftigen wegens desinteresse.

En als je zoiets moet concluderen dan kan een herhaling geen kwaad:

De Rotterdammers laten zichzelf en hun kinderen vergiftigen wegens desinteresse.

Waarvan akte. De Rotterdammer kan hier zeer boos om worden maar dat heeft hij dan aan zichzelf te danken. Het is de Rotterdammer die Du Pont a.k.a. Chemours de vrije hand geeft. Dat zij onze kinderen vergiftigen is niet erg want het is voor de goede zaak.
Zoals met de meeste zaken moet eerst het kalf verzuipen. Huilende ouders op de buis die afscheid nemen van hun kind met een boos bericht gericht aan de staat voor de camera van HVNL. ''Dit had niet mogen gebeuren.'' Dan pas kan en zal men een verontwaardigd dier kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2017 02:23:19 ]
pi_172450942
quote:
6s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezien dat het schadelijk voor de gezondheid is, Bart.
Dan moet je je misschien eens inlezen. Je moet niet doen alsof je je erin verdiept hebt want dat heb je niet.

Doe dat wel en kom dan weer eens terug.

Dat stomme bijdehante gedoe van jou altijd. Je bent heel grappig. Maar je hebt de wijsheid niet in pacht. Daar moet je nog wat ervaring voor opdoen. Tropenjaren.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172450946
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zoals met de meeste zaken moet eerst het kalf verzuipen. Huilende ouders op de buis die afscheid nemen van hun kind met een boos bericht gericht aan de staat voor de camera van HVNL. ''Dit had niet mogen gebeuren.'' Dan pas kan en zal men verontwaardig dier kunnen zijn.
Tegenwoordig is dat toch faceboek.
pi_172450953
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het ging nog jaren voor 0,25 cent naar dat land toen het hier al 0.75 cent kosten deed.
Ja, maar de sociale partijen hebben er genoeg aan verdient om jarenlang stemmen te kunnen kopen. Dat telt ook voor iets.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2017 02:25:57 ]
pi_172450955
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me niet Jelle zelf. Of hij heeft een prima Engels accent.
Wel leuk voor Jelle, dat z'n kanaal zo'n succes is. Zit ik een beetje duf bij 's Rijks vaarwegenbeheer mijn uren te vullen.
pi_172450960
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dan moet je je misschien eens inlezen. Je moet niet doen alsof je je erin verdiept hebt want dat heb je niet.

Doe dat wel en kom dan weer eens terug.

Dat stomme bijdehante gedoe van jou altijd. Je bent heel grappig. Maar je hebt de wijsheid niet in pacht. Daar moet je nog wat ervaring voor opdoen. Tropenjaren.
Hallo, jij doet verontwaardigd dat niemand overstuur is over de aanwezigheid van een bepaalde substantie in het Rotterdamse drinkwater.

Ik stel aanvankelijk dat het niet de stof, maar de dosis is die het gif maakt, en dat er door mensen die ervoor hebben geleerd wordt gesteld dat het er geen risico voor de volksgezondheid is. Zal dan wel. Ik ben geen chemicus en geen zin om me daar in te verdiepen zonder reden om te twijfelen. En dan geef ik je de mogelijkheid om mij te overtuigen van het feit dat ik overstuur moet zijn, en de geleerden opzij moet zetten, en dan grijp je hem niet aan.

Gemiste kans Bart.
pi_172450966
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tegenwoordig is dat toch faceboek.
Ja, een boos facebook relaas, een beleidsmaker en een paar bestuursleden stappen op, en we gaan weer verder. Vrij voorspelbaar allemaal :O
pi_172450967
quote:
6s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:25 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hallo, jij doet verontwaardigd dat niemand overstuur is over de aanwezigheid van een bepaalde substantie in het Rotterdamse drinkwater.

Ik stel aanvankelijk dat het niet de stof, maar de dosis is die het gif maakt, en dat er door mensen die ervoor hebben geleerd wordt gesteld dat het er geen risico voor de volksgezondheid is. Zal dan wel. Ik ben geen chemicus en geen zin om me daar in te verdiepen zonder reden om te twijfelen. En dan geef ik je de mogelijkheid om mij te overtuigen van het feit dat ik overstuur moet zijn, en de geleerden opzij moet zetten, en dan grijp je hem niet aan.

Gemiste kans Bart.
Hoe zat dat ook weer met asbest toen dat op de markt gooien deed?

Waren toch de geleerden die het goedkeuren deden toch?
pi_172450970
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:24 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Wel leuk voor Jelle, dat z'n kanaal zo'n succes is. Zit ik een beetje duf bij 's Rijks vaarwegenbeheer mijn uren te vullen.
Tsja, ik zit de laatste dagen een beetje Football Manager te spelen en met een bosmaaier brandnetels uit de weg te ruimen. In de vrije uurtjes worden er nog pagina's voor mijn voor onbepaalde tijd opgeschorte debuutroman geschreven.

Is vaarwegenbeheer een eervollere tijdsbesteding.
pi_172450986
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe zat dat ook weer met asbest toen dat op de markt gooien deed?

Waren toch de geleerden die het goedkeuren deden toch?
In de jaren 70 werden baby's nog zonder verdoving geopereerd. Die ervaren geen pijn. Echt niet.
pi_172450993
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

In de jaren 70 werden baby's nog zonder verdoving geopereerd. Die ervaren geen pijn. Echt niet.
Als er echt niet bij geplaatst word begin ik mij echt iets af te vragen.
pi_172450996
quote:
6s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:25 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hallo, jij doet verontwaardigd dat niemand overstuur is over de aanwezigheid van een bepaalde substantie in het Rotterdamse drinkwater.

Ik stel aanvankelijk dat het niet de stof, maar de dosis is die het gif maakt, en dat er door mensen die ervoor hebben geleerd wordt gesteld dat het er geen risico voor de volksgezondheid is. Zal dan wel. Ik ben geen chemicus en geen zin om me daar in te verdiepen zonder reden om te twijfelen. En dan geef ik je de mogelijkheid om mij te overtuigen van het feit dat ik overstuur moet zijn, en de geleerden opzij moet zetten, en dan grijp je hem niet aan.

Gemiste kans Bart.
Lullenkop.

Je bent slecht geïnformeerd. En je hebt je niet verdiept.

Het RIVM heeft het "onderzocht". Zij houden drie slagen om de arm en in feite zeggen zij:

Wij weten het ook niet. Maar wij hopen natuurlijk wel samen met u dat de schade beperkt zal blijven. Wij tasten, net als u in het duister.

En dat is, Pokkel, waar we het mee moeten doen. Meer is het niet.

Als jullie in het algemeen eens de topics zouden volgen die over die dingen gaan dan zou je beter op de hoogte zijn. Jelui hebt veel politieke pretenties maar ondertussen hang je uitsluitend in de kroeg.

Erg overtuigend is dat allemaal niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172450998
quote:
15s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:27 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Tsja, ik zit de laatste dagen een beetje Football Manager te spelen en met een bosmaaier brandnetels uit de weg te ruimen. In de vrije uurtjes worden er nog pagina's voor mijn voor onbepaalde tijd opgeschorte debuutroman geschreven.

Is vaarwegenbeheer een eervollere tijdsbesteding.
Geef eens één pagina.
pi_172451000
Waarom maak je je om half 3 snachts druk om vervuild water bart, doe gewoon chill jongen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')