abonnement Unibet Coolblue
pi_172440605
Zal het te afwijkend zijn van wat ze eerst hadden? Te vreemd? Te open? Zijn ze bang voor de grote stenen die eruitzien alsof ze elk moment kunnen omvallen?
Hoe dan ook, het is nog steeds hetzelfde beeld: Moeder en kind staan oeverloos te zuchten en te dralen voor het hek en een andere loopt een paar meter verder. Het giga nieuwe terrein, met prachtig water waarin ze kunnen zwemmen, laten ze links liggen.
pi_172440869
Ik zag die kleine anders vandaag in het water spelen samen met mams. :Y
  zaterdag 15 juli 2017 @ 19:49:30 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172443180
Echt een schande :( En wij maar betalen voor hun nieuwe dure verblijf. Willen ze er niet eens in.

Ondankbare krengen zijn het
pi_172451433
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:45 schreef Syntos het volgende:
Ik zag die kleine anders vandaag in het water spelen samen met mams. :Y
Hoe laat was dat?
pi_172451437
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:45 schreef Syntos het volgende:
Ik zag die kleine anders vandaag in het water spelen samen met mams. :Y


:P
pi_172452043
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 07:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
Ik was er namelijk ook gisteren dus ik ben benieuwd en zie ook graag de foto's.
Ik denk dat Artis er goed aan doet snel wat bomen oid neer te zetten want het nieuwe terrein is veel te open, de dieren voelen zich volgens mij niet prettig in zo'n open ruimte waar rondom mensen lopen te loeren.
  zondag 16 juli 2017 @ 09:10:55 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_172452071
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt een schande :( En wij maar betalen voor hun nieuwe dure verblijf. Willen ze er niet eens in.

Ondankbare krengen zijn het
Volgens mij heeft de belastingbetaler hier niks mee te maken. Maar olifanten zijn zeer intelligente sociale dieren die hun ongenoegen duidelijk laten blijken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_172452139
De ontwerper had beter eerst in andere dierentuinen kunnen kijken waar mooie succesvolle olifantenverblijven zijn. Dit is een leuk experiment, met een pad middendoor etc maar als het niet werkt heb je er niets aan.
pi_172452323
Vergeleken met de vrije natuur is elk verblijf in de dierentuin, hoe mooi en "groot" ook, een benauwende gevangenis. Olifanten leggen normaal duizenden kilometers af, als je alleen maar rondjes kan lopen van misschien een paar honderd meter, daar word je natuurlijk niet blij van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')