abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172436108
Graag zou ik serieuze meningen willen over iets waar ik nu een week mee rond loop.
En ik weet niet wat ik er mee moet.
Dus graag alleen serieus reageren.
Ik weet letterlijk niet of ik nog door moet gaan met deze relatie of niet.
Ik huil op de gekste momenten, dan ben ik weer woedend.

Ik ben nu 14 jaar samen met mijn vriend, beide 36 jaar.
Kunnen helaas geen kinderen krijgen maar zijn/waren dol gelukkig.

Laatste 3 jaar is ons seks leven best veel veranderd voor ons doen dan.
We hadden altijd relatief gewone sex.
Op bed, op de bank, wat iedereen weleens doet denk ik.

Nu is dat nog steeds zo alleen hebben we nu ook een soort soft SM.
We hadden al een vibo, toen kwamen er een paar dildo,s en nu jaar of 2 geleden een sexschommel die aan een balk hangt op zolder.
Toen het ding er hing best om gelachen maar uiteindelijk is het erg spannend om daarin sex te hebben.
We doen het best vaak in die sex stoel en mijn vriend vind het spannend als ik geblindoekt ben.
Hebben het zelfs een keer gefilmt... en daarna gewist... hoop ik nu..

Laatst ook gedaan, stond wat harde muziek op, terwijl normaal vaak de tv gewoon zacht op de achtergrond aan staat. Mijn vriend fluistert iets in mijn oor van: Laat je helemaal gaan en kreun hard als een echt sletje.
Lang verhaal in het kort. ik hang in die stoel in een sexy setje/geblindoekt.
Het voelde anders als normaal vooral die harde muziek vond ik wat apart maar hij wilde het niet zachter zetten en we gingen helemaal los. Het ging veel harder als normaal en dingen gedaan die ik normaal nooit doe.

Niks achter gezocht tot mijn vriend en ik vorige week wat op bed lagen te vrijen. vraagt ie of ik nog weleens weleens fantaseer over sex met een andere man. Ja ik heb daar weleens over gefantaseerd maar in het echt geen behoefte aan, dat heb ik eerder gezegd. Is gewoon een fantasie zoals iedereen die denk ik wel over iets heeft.
Mijn vriend wil ook graag eens naar een parenclub maar ik heb daar geen behoefte aan en vind het ook altijd een goedkope ordie uitstraling hebben, het lijkt me echt 10x niks.

Zegt ie: en als ik nu zeg dat je het al eens met een ander hebt gedaan....
Ik dacht dat ie een dildo bedoelde ofzo want ik ben nog nooit met een ander geweest op mijn 1e ex na en dat was voor onze relatie.. Zegt ie ja kijk maar: Zet ie een filmpje op de tv aan wat dus 2 weken terug was.
Daar zie ik mijzelf hangen in die sex schommel, mijn vriend fluistert wat in mijn oor en dan gaat er een ander met me aan de gang.
Het is godverdomme een van zijn beste vrienden die stiekem in zijn naakie in de inloopkast heeft staan wachten, terwijl mijn vriend alles filmt. Ik heb hem letterlijk het huis uit geschopt en geslagen ik ben nog nooit, echt nooit zo boos geweest en heb me nog nooit zo vernederd gevoeld tegelijk.
Ik kon mijn vriend niet meer aankijken. Hij riep zelfs nog je kreunde anders hard zat...
Hij slaapt nu tijdelijk ergens anders wat ik kan hem gewoon niet zien nu.
Hij denkt omdat ik er op dat moment van genoot dat ik niet moet overdrijven.

Hij vind dat ik het moet zien als een geile ervaring..... ben zo kwaad en gefrustreerd…
Voor de duidelijkheid ik zie er nu totaal geen leuke ervaring meer in en voel me zwaar vernederd.
Alsof ik een neukhoer voor iedereen ben..... Als je zoiets doet spreek je dat af, en dan zoiezo nooit maar ook nooit met zon figuur.... en dan nog stiekem ook, het ging allemaal anders dan anders, voelde anders maar niks achter gezocht, voel me zo goedkoop… achteraf snap ik waarom het zo anders was, uhh ja het was niet mijn eigen vriend…

We hebben een paar gezamelijke vrienden en vrienden met wie we alleen samen optrekken.
Ergste van alles vind ik nog dat ik de betrefende persoon totaal maar dan ook totaal niet mag.
Hij maakt altijd sexueel getinde grappen die er te dik op liggen ook tegen mij en iedereen, ik vind het gewoon echt een eikel en als ze hier op de bank Formule 1 kijken ofzo ben ik het liefst de deur uit.
Het is zon figuur die terwijl je er bij staat op een feestje zegt dat mijn borsten er nog lekker stevig uitzien, en dan met zijn vrienden lachen…
Al vaak een kut opmerking terug gemaakt en dan grinneken ze erom.
Nooit gesnapt waarom hij met zon figuur nog omgaat, kerel is 40 jaar en lijkt wel 16 met zijn puberale gedrag.

Die vriend is woensdag nog hier over de vloer geweest en toen vond ik al dat ie continue zon kut grijns op zijn kop had en heel de tijd naar me keek. Want hij wist dus dat ik van niks wist. ook dit vind ik nog eens extra zwaar vernederend.

Ik voel me zo ontzettend klote. Enige met wie ik het heb besproken en voor mijn gevoel kan bespreken is met mijn beste vriendin. Die zegt dat als ik door wil met de relatie dat ik moet eisen dat hij ziezo zijn vriendschap verbreekt met hem. Maar wat dan dat lost het nog niet op..
We hadden het zo fijn samen en voor mijn gevoel is in een klap echt alles verpest.
We hadden het ook over aangifte doen wegens verkrachting maar wat moet ik daarmee?
Filmpje laten zien aan de politie hoe ik hard wordt genomen en hard lig te kreunen.
Ik zie mezelf al aankomen....

Ik weet het niet, ik wil onze relatie niet meteen opgeven, zit te denken om in therapie te gaan met mijn vriend al denk ik niet of ik hem dit ooit kan vergeven.
Mijn vriendin zei dat ik het ook maar met mijn huisarts moet bespreken. Zoiezo omdat ik me moet laten testen, alles was ook nog zonder condoom.
Ik walg van mezelf en heb me ziek gemeld op het werk want ik kan me nergens op focussen.
ik bel maandag ziezo met de huisarts voor een afspraak voor een onderzoek en wil het voorval in minder detail ook bespreken. Denk dat ik met een iets als een psycholoog wil praten. Iemand tips wat ik hiermee moet doen. Het is net alsof ik zweef.
Zelfs mijn zus die ik normaal alles vertel heb ik dit niet verteld, ik schaam me er gewoon te erg voor.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:11:10 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172436228
Ik denk dat dat onder verkrachting valt

[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 14:36:32 (Foutje bedankt) ]
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:12:22 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172436248
Als dit waar is, is het een ontzettende kolerestreek. En ik zou zeker de juridische kanten bekijken.
Die vriend van je zou ik nooit meer vertrouwen, laat staan kunnen respecteren, voor mij zou het dan ook einde relatie betekenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172436259


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 14:37:07 (Doe normaal) ]
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:19:29 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_172436380
Schandalig dit. Lijkt me juridisch inderdaad ook verkrachting.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 14:20:47 #6
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_172436414
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:11 schreef hugecooll het volgende:
Ik denk dat dat onder verkrachting valt
Ik weet het wel zeker. :{

Het is aan TS wat ze ermee wilt doen verder, maar ik denk dat het vertrouwen wel weg is.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 14:21:51 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172436440
Verkrachting. Aangifte tegen doen. Godverdomme wat een facking naaistreek :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_172436461
Dit is heel simpel verkrachting. Stap naar de politie, doe aangifte, flikker die gast je huis uit of verhuis zelf.

Wat een weerzinwekkende streek van je partner.
pi_172436517
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef Roosies het volgende:
Ik weet het niet, ik wil onze relatie niet meteen opgeven, zit te denken om in therapie te gaan met mijn vriend al denk ik niet of ik hem dit ooit kan vergeven.
En dit zou ik dus echt absoluut niet doen. Je wil niet samen zijn met iemand die je laat verkrachten.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:24:45 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172436530
Buiten het juridische deel is dit natuurlijk een vertrouwensbreuk waar je u tegen zegt.

Snap best dat je hart nu zegt "we zijn al zo lang bij elkaar" etc maar deze relatie moet je echt zsm beëindigen.
And so is the past
pi_172436531


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 14:37:30 (Doe normaal) ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_172436577
Dit is wel super bizar, hoe verzin je het... Aangifte is zeker op zijn plaats lijkt mij. Persoonlijk zou ik die relatie direct verbreken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:26:33 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172436585


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 14:37:45 (Doe normaal) ]
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:29:00 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172436641
Wat een vuile klootzak.

Dit is een vorm van misbruik.
Ik zou naar de politie gaan, en hem aanklagen ofzo.

En natuurlijk de relatie verbreken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_172436683
Ik weet bij nader inzien niet helemaal zeker of het verkrachting is. Er is namelijk geen sprake van dwang, het is eerder een vorm van misleiding dan dat TS gedwongen is om iets te ondergaan.

Desalniettemin is het zonder enige twijfel strafbaar, ofwel als verkrachting ofwel als aanranding ofwel binnendringen van iemand met verminderd bewustzijn.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 juli 2017 @ 14:31:25 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172436692
Een van de smerigste, laagste kutstreken die ik op FOK! gelezen heb. En daar komt het (eventuele?) juridische deel nog bij ook dan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172436719
Advies: kap met hem. Je hebt het geluk dat je geen kinderen hebt. Als er nog video's zijn, zorg dat deze gewist worden, op straffe van juridische hel en verdoemenis bij je vriend. En neem iemand in vertrouwen. Je zus zou het misschien toch moeten weten, denk ik. Ze hoeft niet alle details te weten (hou het bij algemene zaken, "ik ben vastgebonden, geblinddoekt en heb sex gehad met een ander zonder dat ik het wist") , maar nu sta je er alleen voor, en die druk is gewoon extra klote.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_172436745
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:32 schreef Ridocar het volgende:

[..]

OT: advies: kap met hem. Je hebt het geluk dat je geen kinderen hebt. Als er nog video's zijn, zorg dat deze gewist worden, op straffe van juridische hel en verdoemenis bij je vriend. En neem iemand in vertrouwen. Je zus zou het misschien toch moeten weten, denk ik. Ze hoeft niet alle details te weten (hou het bij algemene zaken, "ik ben vastgebonden, geblinddoekt en heb sex gehad met een ander zonder dat ik het wist") , maar nu sta je er alleen voor, en die druk is gewoon extra klote.
Hier ben ik het echt niet mee eens. Ten eerste moet je de video's JUIST niet vernietigen want het is je bewijs tegen hem. Anders wordt het woord tegen woord en dat is in verkrachtingszaken meestal niet positief.

Ten tweede moet je niet zomaar iemand in vertrouwen nemen maar aangifte doen.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:35:03 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_172436770
TS moet aangifte doen, hiermee mag je iemand niet laten wegkomen.
pi_172436771


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 14:39:03 (Doe normaal) ]
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:35:10 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172436773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
Ik weet bij nader inzien niet helemaal zeker of het verkrachting is. Er is namelijk geen sprake van dwang, het is eerder een vorm van misleiding dan dat TS gedwongen is om iets te ondergaan.

Desalniettemin is het zonder enige twijfel strafbaar, ofwel als verkrachting ofwel als aanranding ofwel binnendringen van iemand met verminderd bewustzijn.
Moet er dwang zijn dan? Verkrachting is zonder toestemming binnendringen van het lichaam, toch?

Nou, deze situatie voldoet daar helemaal aan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172436777
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:33 schreef Tchock het volgende:
Hier ben ik het echt niet mee eens. Ten eerste moet je de video's JUIST niet vernietigen want het is je bewijs tegen hem. Anders wordt het woord tegen woord en dat is in verkrachtingszaken meestal niet positief.

Ten tweede moet je niet zomaar iemand in vertrouwen nemen maar aangifte doen.
Mee eens. Het bewijs (de video) veilig stellen en dan aangifte doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172436806
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt niet mee eens. Ten eerste moet je de video's JUIST niet vernietigen want het is je bewijs tegen hem. Anders wordt het woord tegen woord en dat is in verkrachtingszaken meestal niet positief.

Ten tweede moet je niet zomaar iemand in vertrouwen nemen maar aangifte doen.
Ik snap, bewijs is belangrijk. Het ging mij meer om verspreiding te voorkomen. Maar zelf een kopie bewaren is idd sowieso wel handig.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_172436813
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Moet er dwang zijn dan? Verkrachting is zonder toestemming binnendringen van het lichaam, toch?

Nou, deze situatie voldoet daar helemaal aan.
Nee, verkrachting is niet het binnendringen van het lichaam zonder toestemming.

Een verkrachter is iemand die:
quote:
door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam
Dingen die in het normale spraakgebruik overduidelijk verkrachting zijn (zoals het misbruiken van iemand die bewusteloos is) zijn dat juridisch niet per se. Het is overigens wel allemaal knetter strafbaar hoor, wees niet bang wat dat betreft.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:38:22 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172436842
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, verkrachting is niet het binnendringen van het lichaam zonder toestemming.

Een verkrachter is iemand die:

[..]

Dingen die in het normale spraakgebruik overduidelijk verkrachting zijn (zoals het misbruiken van iemand die bewusteloos is) zijn dat juridisch niet per se. Het is overigens wel allemaal knetter strafbaar hoor, wees niet bang wat dat betreft.
Ja dat het strafbaar is weet ik, maar ik dacht dat geweld niet perse een vereiste zou zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:39:05 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_172436862
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
Ik weet bij nader inzien niet helemaal zeker of het verkrachting is. Er is namelijk geen sprake van dwang, het is eerder een vorm van misleiding dan dat TS gedwongen is om iets te ondergaan.

Desalniettemin is het zonder enige twijfel strafbaar, ofwel als verkrachting ofwel als aanranding ofwel binnendringen van iemand met verminderd bewustzijn.
Het is zeker weten verkrachting, want het is zonder toestemming. Dwingen heeft er niet zoveel mee te maken*. Als iemand je knockout slaat hoeft diegene ook niks te dwingen. En zo moet je dit zien, zij was in een positie waar ze geen keuze kon maken.

Nee TS, ik denk niet dat je het hem ooit moet vergeven. Wat je je eventueel af kan vragen is of je wil dat hij de gevangenis ingaat. Therapie is ook een goede, maar dan alleen voor jou en laat hem het betalen.

*edit: met geweld dwingen, psychologisch dwingen of een handeling verrichten kan ook onder verkrachting vallen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172436867
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat het strafbaar is weet ik, maar ik dacht dat geweld niet perse een vereiste zou zijn.
Geweld is niet per se vereist maar dwang wel. TS onderging dit vrijwillig (uiteraard omdat ze dacht dat het iemand anders was) en dus lijkt mij van dwang geen sprake.

Ik zeg dit wel met een slag om de arm hoor. Wil niet te stellige uitspraken doen over zo'n gevoelig onderwerp.
pi_172436873
Als ik even snel google zal dit onder aanranding vallen.
En je vriend is schuldig aan medeplichtigheid.
Een rechter zal niet mals zijn met figuren die bewust het vertrouwen van iemand op die manier misbruiken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172436888
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is zeker weten verkrachting, want het is zonder toestemming. Dwingen heeft er niet zoveel mee te maken. Als iemand je knockout slaat hoeft diegene ook niks te dwingen. En zo moet je dit zien, zij was in een positie waar ze geen keuze kon maken.
Maar dat is dus geen juiste weergave van wat verkrachting (juridisch) is.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:40:36 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172436913
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geweld is niet per se vereist maar dwang wel. TS onderging dit vrijwillig (uiteraard omdat ze dacht dat het iemand anders was) en dus lijkt mij van dwang geen sprake.

Ik zeg dit wel met een slag om de arm hoor. Wil niet te stellige uitspraken doen over zo'n gevoelig onderwerp.
Ja snap ik. Wel interessante materie (klinkt ook weer zo lame, maar je snapt me wel denk ik).

TS, als de wiedeweerga aangifte doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172436929
beetje zelfde als veel vrouwen een soort verkrachting fantasie hebben.
Je vind het idee van dominant fijn maar echte verkrachting is een nachtmerrie

Mijn vriend heeft mega veel spijt, heeft bij de voordeur op zijn knieën zitten huilen...
Het was een fantasie van hem om mij met een ander te zien. En omdat ik zei dat ik er ook weleens over fantaseerde is hij er verder mee gegaan
Groot verschil dat het van mij een fantasie was die ik niet in het echt hoef te ervaren en ook al zouden we het doen dan kies je ervoor met iemand die je allebei leuk vind en doe je het met zijn drieën.

Moeilijkste vind ik nu dat we echt en dan ook echt gelukkig waren het bijna perfecte stel.
Voor hem zijn liefde en sex 2 dingen die je ook los kunt koppelen.
pi_172436965
Weet je overigens zeker dat ie het filmpje niet online heeft gezet?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:42:47 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172436972
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:41 schreef Roosies het volgende:
beetje zelfde als veel vrouwen een soort verkrachting fantasie hebben.
Je vind het idee van dominant fijn maar echte verkrachting is een nachtmerrie

Mijn vriend heeft mega veel spijt, heeft bij de voordeur op zijn knieën zitten huilen...
Het was een fantasie van hem om mij met een ander te zien. En omdat ik zei dat ik er ook weleens over fantaseerde is hij er verder mee gegaan
Groot verschil dat het van mij een fantasie was die ik niet in het echt hoef te ervaren en ook al zouden we het doen dan kies je ervoor met iemand die je allebei leuk vind en doe je het met zijn drieën.

Moeilijkste vind ik nu dat we echt en dan ook echt gelukkig waren het bijna perfecte stel.
Voor hem zijn liefde en sex 2 dingen die je ook los kunt koppelen.
Ja dat is fijn voor hem. Maar iemand met respect voor zijn partner doet dit dus gewoon pertinent niet. Een grotere breuk van vertrouwen is haast niet mogelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172436976
Wow :{ wow :{ :'(
Wat een ongelooflijke klerestreek. En dat geflikt door iemand waar je al zo lang gelukkig mee samen bent. Ongelooflijk.
Ik kan me voorstellen dat je je vernederend voelt.
Ik zou ook zeker aangifte doen en de relatie zou voor mij ook voorbij zijn. Goed dat je hem meteen het huis uit hebt gezet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:43:03 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_172436979
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar dat is dus geen juiste weergave van wat verkrachting (juridisch) is.
Volgens mij mis je het gedeelte "of een andere feitelijkheid"
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172436994
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij mis je het gedeelte "of een andere feitelijkheid"
Maar ook met een andere feitelijkheid moet er sprake zijn van dwang. Dwingen is een vereiste voordat er van verkrachting sprake is. Geweld inderdaad niet.
pi_172436997
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:35 schreef hpeopjes het volgende:

Pleur een eind op man. Vooral in een sm setting moet er 100% vertrouwen zijn en niks tegen je wil in gebeuren.

Ik vind dit een van meest bizarre dingen die ik op FOK! gelezen heb. Damn wat moet de ts zich belazerd voelen.
ijs_beer fan!
  Forum Admin zaterdag 15 juli 2017 @ 14:43:57 #38
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172437011
Wellicht is het een optie als je van hem een filmpje hebt hoe hij door een gigalo neger genomen wordt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_172437018
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:42 schreef Samzz het volgende:
Ja dat is fijn voor hem. Maar iemand met respect voor zijn partner doet dit dus gewoon pertinent niet. Een grotere breuk van vertrouwen is haast niet mogelijk.
Dit. Hoe dúrft hij? Een schande voor mannen. Net als die vriend van hem.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172437029
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:41 schreef Roosies het volgende:
beetje zelfde als veel vrouwen een soort verkrachting fantasie hebben.
Je vind het idee van dominant fijn maar echte verkrachting is een nachtmerrie

Mijn vriend heeft mega veel spijt, heeft bij de voordeur op zijn knieën zitten huilen...
Het was een fantasie van hem om mij met een ander te zien. En omdat ik zei dat ik er ook weleens over fantaseerde is hij er verder mee gegaan
Groot verschil dat het van mij een fantasie was die ik niet in het echt hoef te ervaren en ook al zouden we het doen dan kies je ervoor met iemand die je allebei leuk vind en doe je het met zijn drieën.

Moeilijkste vind ik nu dat we echt en dan ook echt gelukkig waren het bijna perfecte stel.
Voor hem zijn liefde en sex 2 dingen die je ook los kunt koppelen.
Dat laatste kan natuurlijk, maar hij betrekt jou er in, zonder het met je te bespreken... voor mij was het exit, dit zou zo'n ongelofelijke vertrouwensbreuk zijn, zou hem nooit meer kunnen vertrouwen, op geen enkel vlak.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_172437045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:41 schreef Roosies het volgende:
beetje zelfde als veel vrouwen een soort verkrachting fantasie hebben.
Je vind het idee van dominant fijn maar echte verkrachting is een nachtmerrie

Mijn vriend heeft mega veel spijt, heeft bij de voordeur op zijn knieën zitten huilen...
Het was een fantasie van hem om mij met een ander te zien. En omdat ik zei dat ik er ook weleens over fantaseerde is hij er verder mee gegaan
Groot verschil dat het van mij een fantasie was die ik niet in het echt hoef te ervaren en ook al zouden we het doen dan kies je ervoor met iemand die je allebei leuk vind en doe je het met zijn drieën.

Moeilijkste vind ik nu dat we echt en dan ook echt gelukkig waren het bijna perfecte stel.
Voor hem zijn liefde en sex 2 dingen die je ook los kunt koppelen.
Erg lastig zo iets lijkt mij, toch zou ik denken dat wanneer een partner zo iets een goed idee zou menen, deze partner toch erg verschillend van mij denkt over toch wel belangrijke zaken, ook zou bij mij het vertrouwen een grote deuk hebben opgelopen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172437061
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:41 schreef Roosies het volgende:
beetje zelfde als veel vrouwen een soort verkrachting fantasie hebben.
Je vind het idee van dominant fijn maar echte verkrachting is een nachtmerrie

Mijn vriend heeft mega veel spijt, heeft bij de voordeur op zijn knieën zitten huilen...
Het was een fantasie van hem om mij met een ander te zien. En omdat ik zei dat ik er ook weleens over fantaseerde is hij er verder mee gegaan
Groot verschil dat het van mij een fantasie was die ik niet in het echt hoef te ervaren en ook al zouden we het doen dan kies je ervoor met iemand die je allebei leuk vind en doe je het met zijn drieën.

Moeilijkste vind ik nu dat we echt en dan ook echt gelukkig waren het bijna perfecte stel.
Voor hem zijn liefde en sex 2 dingen die je ook los kunt koppelen.
Ik kan me haast niet voorstellen hoe gekwetst je je moet voelen. En dat je vriend spijt heeft en het niet helemaal overzien heeft zou natuurlijk best kunnen.

Maar je kunt dit echt niet accepteren. Het is het laagste van het laagste om iemand dit aan te doen, laat staan je eigen partner. En door het jou niet te vertellen en die vriend je nog half uit te laten lachen maakt hij het nog erger. Jij bent de baas over jouw lichaam, hij niet, ongeacht wat voor fantasieën je allemaal hebt.
pi_172437086
Oh, en neem iemand in vertrouwen. Dat kan een vriend(in) zijn, een familielid, maar je kunt ook bijvoorbeeld naar slachtofferhulp gaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172437103


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:13:06 (Doe normaal) ]
pi_172437221
Echt bizar dit, sowieso relatie verbreken. Wellicht nog aangifte doen.
ADHD-C
pi_172437237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik even snel google zal dit onder aanranding vallen.
En je vriend is schuldig aan medeplichtigheid.
Een rechter zal niet mals zijn met figuren die bewust het vertrouwen van iemand op die manier misbruiken.
Het lichaam is binnengedrongen, dus het is iets zwaarders dan aanranding.
pi_172437247


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:13:42 ]
ijs_beer fan!
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:54:23 #48
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172437254
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar ook met een andere feitelijkheid moet er sprake zijn van dwang. Dwingen is een vereiste voordat er van verkrachting sprake is. Geweld inderdaad niet.
Dwang als in dat het gebeurt zonder dat je daar enige inspraak in hebt
Lijkt me hier wel sprake van
pi_172437308
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het lichaam is binnengedrongen, dus het is iets zwaarders dan aanranding.
Zonder condoom ook nog, dus extra risico's.
A mind with a heart of it's own
pi_172437318
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dwang als in dat het gebeurt zonder dat je daar enige inspraak in hebt
Lijkt me hier wel sprake van
Nee, dit is vrijwillig (omdat TS uiteraard iets anders verwachtte). Dwang is als je wordt gedwongen om iets te ondergaan, niet als je iets vrijwillig ondergaat omdat je denkt dat het iets anders is.

Er zijn wel andere bepalingen die dit soort situaties dekken, als er inderdaad geen dwang is.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:58:14 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172437365
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dit is vrijwillig (omdat TS uiteraard iets anders verwachtte). Dwang is als je wordt gedwongen om iets te ondergaan, niet als je iets vrijwillig ondergaat omdat je denkt dat het iets anders is.

Er zijn wel andere bepalingen die dit soort situaties dekken, als er inderdaad geen dwang is.
Nee het is niet vrijwillig. TS wilde vrijwillig seks hebben met haar vriend. Het hele 'andere man' deel was zonder enige inspraak of wetenschap van haar kant. TS ging niet vrijwillig seks met 'iemand' hebben maar specifiek met haar vriend. En hoe kan ze instemmen met seks met die andere man als ze niet eens op de hoogte is van de aanwezigheid van die andere man?
pi_172437378
Wat een kut streek! Je kan via 0900-8844 bellen om te zeggen dat je aangifte wilt doen of vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kan dan ook aangeven dat je liever door een vrouwelijke agente wordt geholpen tijdens het doen van de aangifte, als je dat fijner vindt. Dit soort zaken worden uiterst zorgvuldig aangepakt, waarschijnlijk door een speciaal zeden team. Ik adviseer je wel om aangifte te doen.

Daarbij kun je ook slachtofferhulp krijgen.
pi_172437385
Of het nu aanranding of verkrachting is in juridische zin: we kunnen het er wel over eens zijn dat dit strafbaar is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172437411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:58 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee het is niet vrijwillig. TS wilde vrijwillig seks hebben met haar vriend. Het hele 'andere man' deel was zonder enige inspraak of wetenschap van haar kant. TS ging niet vrijwillig seks met 'iemand' hebben maar specifiek met haar vriend. En hoe kan ze instemmen met seks met die andere man als ze niet eens op de hoogte is van de aanwezigheid van die andere man?
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik zeg niet dat TS vrijwillig seks had met een andere man. Ik zeg dat ze vrijwillig seks had omdat ze misleid is. Ik denk alleen dat dat niet als dwang is op te vatten, omdat dwang simpelweg iets anders is. Met een pistool op je hoofd iets uitvoeren is "dwang". Niet akkoord gaan met iets omdat je denkt dat het iets anders is.

Ik wil hiermee ook niet zeggen dat het niet erg is of dat het TS haar schuld is, absoluut niet. Alleen dwang in juridische (of trouwens in normale) zin is er niet gebeurd. Dat zou het geval zijn als de vriend TS dit had laten doen onder bedreiging van geweld of een andere feitelijkheid.
pi_172437422
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Of het nu aanranding of verkrachting is in juridische zin: we kunnen het er wel over eens zijn dat dit strafbaar is.
Eens. Vind het ook een beetje ongepast om de juridische discussie in dit topic te voeren eigenlijk.

Het staat buiten kijf dat dit moreel en juridisch absoluut niet kan en dat TS daar ook naar moet handelen.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:01:22 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172437424
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik zeg niet dat TS vrijwillig seks had met een andere man. Ik zeg dat ze vrijwillig seks had omdat ze misleid is. Ik denk alleen dat dat niet als dwang is op te vatten, omdat dwang simpelweg iets anders is. Met een pistool op je hoofd iets uitvoeren is "dwang". Niet akkoord gaan met iets omdat je denkt dat het iets anders is.

Ik wil hiermee ook niet zeggen dat het niet erg is of dat het TS haar schuld is, absoluut niet. Alleen dwang in juridische (of trouwens in normale) zin is er niet gebeurd. Dat zou het geval zijn als de vriend TS dit had laten doen onder bedreiging van geweld of een andere feitelijkheid.
Mja ik lees net dat het voor verkrachting vereist is dat je de dwang op dat moment moet merken, dus dan is het geen verkrachting idd. Merkwaardig wel dat je iemand kan drogeren, neuken en dat het dan geen verkrachting is
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:01:44 #57
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172437430
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eens. Vind het ook een beetje ongepast om de juridische discussie in dit topic te voeren eigenlijk.

Het staat buiten kijf dat dit moreel en juridisch absoluut niet kan en dat TS daar ook naar moet handelen.
Ja, goed. Dit is SEX dus we kunnen ook de seksuele kant van de zaak belichten
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:02:13 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_172437443
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:58 schreef sneakydesert het volgende:
Wat een kut streek! Je kan via 0900-8844 bellen om te zeggen dat je aangifte wilt doen of vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kan dan ook aangeven dat je liever door een vrouwelijke agente wordt geholpen tijdens het doen van de aangifte, als je dat fijner vindt. Dit soort zaken worden uiterst zorgvuldig aangepakt, waarschijnlijk door een speciaal zeden team. Ik adviseer je wel om aangifte te doen.

Daarbij kun je ook slachtofferhulp krijgen.
Dit. Of begin tenminste hier te lezen TS:
https://www.slachtofferhu(...)rachting-aanranding/

En je moet echt aangifte doen. Juist omdat je hem al zo lang kent en daarom vertrouwde.
pi_172437452
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:48 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ook een beetje dom heh om mensen 100% te vertrouwen. Sowieso, dat hele SM-gebeuren vind ik toch een beetje voor het soort mensen waar ik m'n schoonmoeder nog niet aan toe zou vertrouwen. Randvolk waar je zo een aflevering van Jambers over zou kunnen maken.
Dit vind ik een beetje wereldvreemd overkomen. Alsof iedereen normale sex heeft en alleen de freaks van sm houden. Verrassing: fantasieën (en de uitvoering ervan) komen vaker voor dan je denkt. Dat jij niet van afwijkende sex houdt wil niet zeggen dat het zelden gebeurt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_172437496
Jezus, dit is echt één van de ergste dingen die ik in recente tijden heb gelezen :r 14 jaar met deze persoon, om te kotsen :r Heel veel sterkte TS, en blijf alsjeblieft niet bij dit... Geval.
pi_172437624
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:02 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje wereldvreemd overkomen. Alsof iedereen normale sex heeft en alleen de freaks van sm houden.
Alsof er maar 2 smaken zijn: "normale sex" en sm. Over "wereldvreemd" gesproken...
pi_172437651
Als ik de TS zo inschat denk ik niet dat ze aangifte zal doen.
pi_172437689
Holy shit, dus je eigen vriend heeft zich als jouw pooier opgeworpen, je onbewust laten hoereren en heeft zelfstandig jouw fucking verkrachting georganiseerd?

Hoooooooooly shit.

Aangeven die handel en 100% mee stoppen.
pi_172437690


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:06:10 (Doe normaal) ]
pi_172437704


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:04:52 (Doe normaal) ]
pi_172437707


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:06:43 (Doe normaal) ]
pi_172437759
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Alsof er maar 2 smaken zijn: "normale sex" en sm. Over "wereldvreemd" gesproken...
Wel even ontopic blijven aub. TS is op een gruwelijke en walgelijke manier moedwillig misbruikt door haar vriend. Ze moet zo snel mogelijk aangifte doen van misbruik. Hoe het juridisch precies zit in dit geval zelfs voor de deskundigen een harde noot zijn, maar het is gewoon een feit dat ze is 'verkracht, misbruikt, vernedert, en misschien ook al wel publiekelijk ten toon gesteld door dat monster.
TS mag god op haar blote knieen danken dat ze geen kinderen heeft van deze griezel.
pi_172437769


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:15:33 (Doe normaal) ]
pi_172437785
Maar als de juridische kant toch belicht wordt; hoe zit het met het -zonder toestemming- filmen van de seks? En ik vroeg al eerder; weet je zeker dat hij het niet op het internet gegooid heeft? Wie weet geilt hij ook op het idee dat hele volksstammen zich op je kunnen aftrekken. Hij klinkt er onbetrouwbaar en verknipt genoeg voor in elk geval. Ik zou sowieso even de recente uploads op de grootste (homemade) pornosites checken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2017 15:23:28 ]
pi_172437825


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:15:45 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172437832
Sterkte aan TS.
Ik zou je 'vriend' een tijdje uit de buurt houden en proberen er voor jezelf uit te komen.
Geef je zelf twee of drie maanden. Daarna kijken hoe je je voelt en of je nog met hem verder wil. Zelfs al denk je nu dat je met hem verder wil of juist niet, laat het bezinken. Nu te snelle beslissingen nemen ga je spijt van krijgen.

Wat mijn eigen mening over jouw 'vriend' betreft; ik denk dat ook vooral híj in therapie moet. Welke gestoorde doet dit met zijn vriendin. Het zou je beste vriend moeten zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door ray-xxx op 15-07-2017 15:30:58 ]
pi_172437870
Gewoon wow..

Ik zou sowieso aangifte doen.
En je vriend zou ik nooit meer terug in je buurt laten komen.

Totaal geen respect voor jou.

Man man man wat een kut kneus.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:33:35 #73
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172438084
Hopelijk durf je het toch aan jouw zus te vertellen ts, wat extra steun kan je wel gebruiken. Het is echt afschuwelijk wat hier is gebeurd. Sterkte en ik hoop dat je die vent in ieder geval de deur wijst. Leven met je eigen verkrachter lijkt mij niet gezond.
pi_172438087
Morgen heb ik een gesprek met hem en mijn beste vriendin erbij.
Vriendin blijft nu zelfs slapen. Toch wordt ik gek dat ik het alleen met haar kan bespreken.

Voor hem was het een fantasie die hij niet los kon laten en in door is gedraaid, dat is wel duidelijk want hij is verre van dom... dat getuigd zijn opleidings nivo wel. Hij zit er zelf nu ook doorheen. Toch wil ik niet dat hij het bespreekt met iemand.
In het begin dacht hij nog dat je het nog sexueel kunt bekijken maar mijn vriend snapt nu pas dat hij mij maximaal heeft vernederd.
____________________________________________________

Ook al zou ik het voorval zelf ooit kunnen vergeven...... gewoon een derde persoon..

Wat ik hem echt nooit kan vergeven is het feit dat:
Hoe moet ik dat uitleggen.... stel het was een vreemde man etc of iemand die je vaag kent etc...

Maar waar ik nu echt van WALG:
Het is iemand waar ik een schurft hekel aan heb, dit weet mijn vriend goed zat. Wil ook niet dat hij bijvoorbeeld kwam als ik jarig was bijvoorbeeld, erg me aan hem en dat weet ie.
Hij is vrijgezel, denkt dat ie iedere vrouw kan krijgen zelfs daar hebben we al eens een discussie over gehad tijdens een verjaardag.

Vind het gewoon een verschrikkelijke arrogante vent en verschrikkelijk dat hij het is geweest.
En hem heb ik dan lopen smeken (echt letterlijk)om mij in allerlei standjes te nemen terwijl ik daar lig in een sletterig outfitje en uiteindelijk vraag of ik alsjeblieft zijn zaad mag ontvangen in mijn keel..
Voelde me zo vrij laatste tijd tijdens sex. Denk niet dat ik nu nog ooit sex wil uberhaupt.

Lang leve de dirty talk..... ook dat zal ik nooit meer toepassen...

Het gedeelte dat hij hem heeft uitgekozen heeft me dieper gekwetst dan het hele derde persoon.
Mijn vriend zegt niet te weten dat ik hem zo erg hate. Een bekende was het makkelijkste bij zijn fantasie zegt ie.

Denken jullie dat ik Hem dus wie het uiteindelijk met mij gedaan heeft ook moet benaderen voor een gesprek.
Mijn vriendin zegt dat ik dat niet moet doen. Ik walg ervan dat ik hem ooit nog kan zien. Aan de andere kant wil ik hem graag de waarheid zeggen en vertellen dat hij me kapot heeft gemaakt.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:35:06 #75
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172438110
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:20 schreef ray-xxx het volgende:
Sterkte aan TS.
Ik zou je 'vriend' een tijdje uit de buurt houden en proberen er voor jezelf uit te komen.
Geef je zelf twee of drie maanden. Daarna kijken hoe je je voelt en of je nog met hem verder wil. Zelfs al denk je nu dat je met hem verder wil of juist niet, laat het bezinken. Nu te snelle beslissingen nemen ga je spijt van krijgen.
Wijze woorden. Ik zou dit doen idd. Niet nu al halsoverkop allerlei dingen gaan besluiten. Eeest even rustig dit laten bezinken en verwerken.
Kan me zeer goed voorstellen dat dit een vertrouwensbreuk waar je u tegen zegt veroorzaakt.
Je vriend zag het wellicht oprecht als een fantasie laten uitkomen, en iets dat je zelf misschien wel opwindend zou vinden. Maar dat dan met iemand die je niet mag en helemaal niets mee hebt, is uiterst... tja, geen woorden voor.
Maar laat het voor nu effe bezinken zou ik zeggen, en daarna kijken of je niet verder kunt of niet met hem.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172438147
Als dit echt zo is, zou ik zo snel mogelijk aangifte doen, en zo snel mogelijk weg gaan bij die eikel :r
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:42:04 #77
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_172438235
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Een van de smerigste, laagste kutstreken die ik op FOK! gelezen heb. En daar komt het (eventuele?) juridische deel nog bij ook dan.
Ben je nieuw op FOK! dan?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 juli 2017 @ 15:42:21 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_172438244
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ben je nieuw op FOK! dan?
Nee, kun je nagaan :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_172438260
Dit verhaal is bijna niet te geloven. Wat een achterlijk figuur zeg. Nooit meer binnen laten die twee :{

Sterkte ermee.
pi_172438261
Dit mag echt niet ongestraft blijven.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_172438660
misbruik in combinatie met verkrachting denk ik. Ze had het niet gedaan, als ze beter had geweten.

Sowieso is je vriend strafbaar, en ook die jongen die dit geheel bewust heeft gedaan. Je hebt geen schuld, dus ik zou het gewoon vertellen. Anders blijf je jezelf hiermee opvreten.
pi_172438681
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:33 schreef Roosies het volgende:
Morgen heb ik een gesprek met hem en mijn beste vriendin erbij.
Vriendin blijft nu zelfs slapen. Toch wordt ik gek dat ik het alleen met haar kan bespreken.

Voor hem was het een fantasie die hij niet los kon laten en in door is gedraaid, dat is wel duidelijk want hij is verre van dom... dat getuigd zijn opleidings nivo wel. Hij zit er zelf nu ook doorheen. Toch wil ik niet dat hij het bespreekt met iemand.
In het begin dacht hij nog dat je het nog sexueel kunt bekijken maar mijn vriend snapt nu pas dat hij mij maximaal heeft vernederd.
____________________________________________________

Ook al zou ik het voorval zelf ooit kunnen vergeven...... gewoon een derde persoon..

Wat ik hem echt nooit kan vergeven is het feit dat:
Hoe moet ik dat uitleggen.... stel het was een vreemde man etc of iemand die je vaag kent etc...

Maar waar ik nu echt van WALG:
Het is iemand waar ik een schurft hekel aan heb, dit weet mijn vriend goed zat. Wil ook niet dat hij bijvoorbeeld kwam als ik jarig was bijvoorbeeld, erg me aan hem en dat weet ie.
Hij is vrijgezel, denkt dat ie iedere vrouw kan krijgen zelfs daar hebben we al eens een discussie over gehad tijdens een verjaardag.

Vind het gewoon een verschrikkelijke arrogante vent en verschrikkelijk dat hij het is geweest.
En hem heb ik dan lopen smeken (echt letterlijk)om mij in allerlei standjes te nemen terwijl ik daar lig in een sletterig outfitje en uiteindelijk vraag of ik alsjeblieft zijn zaad mag ontvangen in mijn keel..
Voelde me zo vrij laatste tijd tijdens sex. Denk niet dat ik nu nog ooit sex wil uberhaupt.

Lang leve de dirty talk..... ook dat zal ik nooit meer toepassen...

Het gedeelte dat hij hem heeft uitgekozen heeft me dieper gekwetst dan het hele derde persoon.
Mijn vriend zegt niet te weten dat ik hem zo erg hate. Een bekende was het makkelijkste bij zijn fantasie zegt ie.

Denken jullie dat ik Hem dus wie het uiteindelijk met mij gedaan heeft ook moet benaderen voor een gesprek.
Mijn vriendin zegt dat ik dat niet moet doen. Ik walg ervan dat ik hem ooit nog kan zien. Aan de andere kant wil ik hem graag de waarheid zeggen en vertellen dat hij me kapot heeft gemaakt.
Sorry TS, ik wil je absoluut niet kwetsen of aanvallen maar dit bericht van je maakt het toch wel een beetje ongeloofwaardig.
Je vriend met wie je al 14 jaar lief en leed deelt, stuurt opzettelijk een kerel waarvan hij weet dat je een hekel aan dit figuur het, op je af terwijl jij vastgebonden, geblinddoekt bent. En filmt dit ook nog eens.
En toch wil je nog een gesprek over dit voorval met hem aangaan. En eventueel ook met de verkrachter in kwestie.
Hier kan ik met m'n pet niet bij.
Wat voor verrassingen heb je nog meer in petto? Ben je zwanger van je verkrachter?

Het is al eerder gezegd; allebei die gluiperds aanklagen. Zo snel mogelijk.
pi_172438685


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 15-07-2017 17:14:33 (Doe normaal) ]
pi_172438737
Het is inderdaad moeilijk om opzettelijk te willen verkrachten vanuit de kant van je vriend te bewijzen...
pi_172438752
en ook is moeilijk te bewijzen dat je dit op dat moment niet hebt gewild.
pi_172438832
Ik zou nu alleen aan jezelf denken: ga naar de huisarts en heb een gesprek met een psycholoog/seksuoloog.

Wat heb jij nodig om er weer bovenop te komen?
Helpt aangifte?
Helpt helemaal stoppen met de relatie?
Helpt verhuizen?
Helpt therapie?
dag
pi_172438864
Je moet niet praten, maar aangifte doen van verkrachting tegen je ex en zijn vriend. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172438914
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:33 schreef Roosies het volgende:
Morgen heb ik een gesprek met hem en mijn beste vriendin erbij.
Vriendin blijft nu zelfs slapen. Toch wordt ik gek dat ik het alleen met haar kan bespreken.

Denken jullie dat ik Hem dus wie het uiteindelijk met mij gedaan heeft ook moet benaderen voor een gesprek.
Mijn vriendin zegt dat ik dat niet moet doen. Ik walg ervan dat ik hem ooit nog kan zien. Aan de andere kant wil ik hem graag de waarheid zeggen en vertellen dat hij me kapot heeft gemaakt.
Ik denk dat je met allebei niet moet praten, behalve om te vertellen dat je aangifte gaat doen en niet meer wil samenwonen.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 16:28:15 #89
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172439096
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:33 schreef Roosies het volgende:
Morgen heb ik een gesprek met hem en mijn beste vriendin erbij.
Vriendin blijft nu zelfs slapen. Toch wordt ik gek dat ik het alleen met haar kan bespreken.

Voor hem was het een fantasie die hij niet los kon laten en in door is gedraaid, dat is wel duidelijk want hij is verre van dom... dat getuigd zijn opleidings nivo wel. Hij zit er zelf nu ook doorheen. Toch wil ik niet dat hij het bespreekt met iemand.
In het begin dacht hij nog dat je het nog sexueel kunt bekijken maar mijn vriend snapt nu pas dat hij mij maximaal heeft vernederd.
____________________________________________________

Ook al zou ik het voorval zelf ooit kunnen vergeven...... gewoon een derde persoon..

Wat ik hem echt nooit kan vergeven is het feit dat:
Hoe moet ik dat uitleggen.... stel het was een vreemde man etc of iemand die je vaag kent etc...

Maar waar ik nu echt van WALG:
Het is iemand waar ik een schurft hekel aan heb, dit weet mijn vriend goed zat. Wil ook niet dat hij bijvoorbeeld kwam als ik jarig was bijvoorbeeld, erg me aan hem en dat weet ie.
Hij is vrijgezel, denkt dat ie iedere vrouw kan krijgen zelfs daar hebben we al eens een discussie over gehad tijdens een verjaardag.

Vind het gewoon een verschrikkelijke arrogante vent en verschrikkelijk dat hij het is geweest.
En hem heb ik dan lopen smeken (echt letterlijk)om mij in allerlei standjes te nemen terwijl ik daar lig in een sletterig outfitje en uiteindelijk vraag of ik alsjeblieft zijn zaad mag ontvangen in mijn keel..
Voelde me zo vrij laatste tijd tijdens sex. Denk niet dat ik nu nog ooit sex wil uberhaupt.

Lang leve de dirty talk..... ook dat zal ik nooit meer toepassen...

Het gedeelte dat hij hem heeft uitgekozen heeft me dieper gekwetst dan het hele derde persoon.
Mijn vriend zegt niet te weten dat ik hem zo erg hate. Een bekende was het makkelijkste bij zijn fantasie zegt ie.

Denken jullie dat ik Hem dus wie het uiteindelijk met mij gedaan heeft ook moet benaderen voor een gesprek.
Mijn vriendin zegt dat ik dat niet moet doen. Ik walg ervan dat ik hem ooit nog kan zien. Aan de andere kant wil ik hem graag de waarheid zeggen en vertellen dat hij me kapot heeft gemaakt.
Ik snap dat je een confrontatie aan wil gaan, wat erg moedig is maar waarschijnlijk jou niet gaat helpen. Als het al zo'n kutvent is zal ik niet teveel van hem verwachten als het op excuses en dergelijke aankomt. Het zal waarschijnlijk ook niet opluchten. Nee, het is beter als je die klootzakken zo min mogelijk nog ziet.

Verder heel veel sterkte, TS. Ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk dit wel niet moet zijn. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_172439929
Wil je ons werkelijk vertellen dat je niet doorgehad hebt dat een ander je nam?
1. Zijn pielie is ongetwijfeld anders van vorm/formaat. Dat merk je toch, zeker oraal?
2. Zijn lichaamsgeur is anders. Dat merk je toch?
3. Zijn handen/mond/whatever raken andere plekjes aan dan normaal. Dat merk je toch?
4. Zijn handen/mond/whatever doen andere dingen op die plekjes. Dat merk je toch?
En last but not least: 5. Je proeft toch wel of het een ander is op het moment suprême?

Ik geloof er geen barst van.

Maar stel dat het allemaal waar is, dan heeft aangifte doen geen zin. Beste is direct contact verbreken en verder gaan met je leven. Dit ga je nooit winnen, je kan het niet bewijzen tenslotte.
pi_172439994
Snap alle reacties hier wel maar wil eerst praten met mijn "vriend" en dat laten bezinken.
Ik kan niet 14 jaar relatie in 1 klap weggooien zonder zelfs een echt gesprek te hebben gehad.
Dit terwijl ik een week terug nog super gelukkig was met mijn vriend.
Ook meteen aanklagen klinkt leuk maar heeft ook nogal wat gevolgen.

Denk niet dat hij 100% beseft heeft wat hij gedaan heeft. En dan bedoel ik mijn vriend.

Zijn eerste reacties waren: In de trant van: snap wel dat je kwaad bent maar het was toch een fantasie die we beiden hadden.... en je vond het fijn....
Nu snapt hij beter wat hij gedaan heeft maar nog niet helemaal denk ik. ik moet hier face to face over praten.

Stel ik maak er werk van....:
Ik was een vrouw waar anderen op veel vlakken tegenop keken. Heb best veel bereikt, Voer een best hoge functie uit in het bedrijfsleven..En nu.... Voel me nu net een goedkope zak aardappels..

En de eikel die de daad deed:
Krijgt er dan een taakstraf maar lacht zich nog suf om wat ie met me gedaan heeft, Grote kans dat iedereen het dan weet.
Gaat het zelfs misschien wel over facebook.
Kost me straks nog mijn carrière.
Weet iedereen in mijn omgeving het.
Het feit dat ik zelf 100% meewerkte maakt het allemaal erg lastig...


Zou volgende week op vakantie gaan met mijn vriend. Wil kijken of ik het ticket van mijn vriend om kan boeken voor mijn vriendin.
Soms maak ik me zo druk in mijn hoofd dat ik moet kokhalzen/kotsen.
pi_172440441
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:10 schreef Roosies het volgende:
En de eikel die de daad deed:
Krijgt er dan een taakstraf maar lacht zich nog suf om wat ie met me gedaan heeft, Grote kans dat iedereen het dan weet.
Gaat het zelfs misschien wel over facebook.
Kost me straks nog mijn carrière.
Weet iedereen in mijn omgeving het.
Het feit dat ik zelf 100% meewerkte maakt het allemaal erg lastig...
Als iedereen het dan weet, dan weten ze tenminste dat die vriend een verkrachter is. Dit gaat je niet je carrière kosten hoor. En je werd misleid, je dacht dat het je eigen vriend was, daarom werkte je mee. Wat hij deed is ontzettend fout, en dat hij het niet inziet geeft mij alleen maar de kriebels dat hij het wellicht nog eens gaat doen. Ga naar de politie, praat er daar over. Je vriend is goed ziek, dit heeft gezorgd een ontzettende vertrouwensbreuk in jullie relatie. De confrontatie met hem aangaan zorgt niet voor resultaat als hij het niet inziet.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 17:27:54 #93
138438 crew  Pizzakoppo
pi_172440458
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:10 schreef Roosies het volgende:
Snap alle reacties hier wel maar wil eerst praten met mijn "vriend" en dat laten bezinken.
Ik kan niet 14 jaar relatie in 1 klap weggooien zonder zelfs een echt gesprek te hebben gehad.
Dit terwijl ik een week terug nog super gelukkig was met mijn vriend.
Ook meteen aanklagen klinkt leuk maar heeft ook nogal wat gevolgen.

Denk niet dat hij 100% beseft heeft wat hij gedaan heeft. En dan bedoel ik mijn vriend.

Zijn eerste reacties waren: In de trant van: snap wel dat je kwaad bent maar het was toch een fantasie die we beiden hadden.... en je vond het fijn....
Nu snapt hij beter wat hij gedaan heeft maar nog niet helemaal denk ik. ik moet hier face to face over praten.

Stel ik maak er werk van....:
Ik was een vrouw waar anderen op veel vlakken tegenop keken. Heb best veel bereikt, Voer een best hoge functie uit in het bedrijfsleven..En nu.... Voel me nu net een goedkope zak aardappels..

En de eikel die de daad deed:
Krijgt er dan een taakstraf maar lacht zich nog suf om wat ie met me gedaan heeft, Grote kans dat iedereen het dan weet.
Gaat het zelfs misschien wel over facebook.
Kost me straks nog mijn carrière.
Weet iedereen in mijn omgeving het.
Het feit dat ik zelf 100% meewerkte maakt het allemaal erg lastig...


Zou volgende week op vakantie gaan met mijn vriend. Wil kijken of ik het ticket van mijn vriend om kan boeken voor mijn vriendin.
Soms maak ik me zo druk in mijn hoofd dat ik moet kokhalzen/kotsen.
Dit verhaal verdwijnt dus in de doofpot. En de rest van jullie leven blijven jullie mooi weer spelen.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 17:29:02 #94
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_172440489
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:06 schreef Coritchando het volgende:
Wil je ons werkelijk vertellen dat je niet doorgehad hebt dat een ander je nam?
1. Zijn pielie is ongetwijfeld anders van vorm/formaat. Dat merk je toch, zeker oraal?
2. Zijn lichaamsgeur is anders. Dat merk je toch?
3. Zijn handen/mond/whatever raken andere plekjes aan dan normaal. Dat merk je toch?
4. Zijn handen/mond/whatever doen andere dingen op die plekjes. Dat merk je toch?
En last but not least: 5. Je proeft toch wel of het een ander is op het moment suprême?

Ik geloof er geen barst van.

Maar stel dat het allemaal waar is, dan heeft aangifte doen geen zin. Beste is direct contact verbreken en verder gaan met je leven. Dit ga je nooit winnen, je kan het niet bewijzen tenslotte.
6. Zijn stem moet wel gehoord zijn, of ze heeft tijdens de seksuele handelingen doorheen lopen gillen.
NEVERMIND, er werd harde muziek afgespeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door PandaDrop op 15-07-2017 17:34:42 ]
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_172440524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:06 schreef Coritchando het volgende:
Wil je ons werkelijk vertellen dat je niet doorgehad hebt dat een ander je nam?
1. Zijn pielie is ongetwijfeld anders van vorm/formaat. Dat merk je toch, zeker oraal?
2. Zijn lichaamsgeur is anders. Dat merk je toch?
3. Zijn handen/mond/whatever raken andere plekjes aan dan normaal. Dat merk je toch?
4. Zijn handen/mond/whatever doen andere dingen op die plekjes. Dat merk je toch?
En last but not least: 5. Je proeft toch wel of het een ander is op het moment suprême?

Ik geloof er geen barst van.

Maar stel dat het allemaal waar is, dan heeft aangifte doen geen zin. Beste is direct contact verbreken en verder gaan met je leven. Dit ga je nooit winnen, je kan het niet bewijzen tenslotte.
Dat staat in mijn openingspost uitgelegd maar, ja het voelde anders als normaal, rare harde muziek, het ging allemaal wat lomper,minder sensueel, dingen die we nooit doen of anders soms ook onhandig.
En achteraf ja. maar tot vorige week dacht ik nog steeds dat het mijn vriend was ook dat vind ik om te kotsen.
Toen we klaar waren ging de muziek nog wat harder... ja zodat die eikel weg kon zonder dat ik het wist, vraag me af waarom mijn vriend het eigenlijk verteld heeft... na een week...
Het voelde allemaal als een nieuw probeersel achtig iets. Maar ja het is niet dat we elke avond in die schommel hangen meestal is toch gewoon in bed.
Toen we in bed lagen na het hele gebeuren heb ik wel gezegd dat ik voorlopig geen blindoek meer wilde...
pi_172440563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:06 schreef Coritchando het volgende:
Wil je ons werkelijk vertellen dat je niet doorgehad hebt dat een ander je nam?
1. Zijn pielie is ongetwijfeld anders van vorm/formaat. Dat merk je toch, zeker oraal?
2. Zijn lichaamsgeur is anders. Dat merk je toch?
3. Zijn handen/mond/whatever raken andere plekjes aan dan normaal. Dat merk je toch?
4. Zijn handen/mond/whatever doen andere dingen op die plekjes. Dat merk je toch?
En last but not least: 5. Je proeft toch wel of het een ander is op het moment suprême?

Ik geloof er geen barst van.

Maar stel dat het allemaal waar is, dan heeft aangifte doen geen zin. Beste is direct contact verbreken en verder gaan met je leven. Dit ga je nooit winnen, je kan het niet bewijzen tenslotte.
Het is gefilmd he... bewijs is niet zo moeilijk.
pi_172440629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:31 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het is gefilmd he... bewijs is niet zo moeilijk.
Hoe ze er van genoot ja. Tenzij er uit op te maken valt dat ze dacht dat ze dr vriend aan het doen was.
pi_172440724
Wat een walgelijke rotstreek. Gewoon verkrachting. Vrouw,raap je waardigheid bijeen, doe aangifte en pleur die lijer het huis uit.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 17:39:18 #99
132191 -jos-
Money=Power
pi_172440736
Jeetje, wat een bizar verhaal. Dat hij niet beseft wat hij gedaan heeft is toch ook wel ongelofelijk. Sterkte TS...

[ Bericht 21% gewijzigd door -jos- op 15-07-2017 17:46:58 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_172440755
Niet beseffen wat hij gedaan heeft?!

Zonder overleg zoiets doen. Come on, pak een moker en ram er lekker wat besef in.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 17:40:58 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172440769
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe ze er van genoot ja. Tenzij er uit op te maken valt dat ze dacht dat ze dr vriend aan het doen was.
Als er opeens een tweede man vanuit de kast in beeld komt geslopen en dr vriend na een woordje uit beeld verdwijnt... Mja.

Ik denk dat er wel wat van te maken valt. Maar dan moet TS wel aangifte willen doen. En dat is een keuze die enkel zij kan maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 15 juli 2017 @ 17:43:28 #102
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172440819
Dit is denk ik het meest zieke topic dat ik heb gelezen. Waag het niet om hem te vergeven, gadverdamme.
En je moet natuurlijk wél aangifte doen. Denk aan jezelf.
Protège moi de mes désirs.
pi_172440830
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe ze er van genoot ja. Tenzij er uit op te maken valt dat ze dacht dat ze dr vriend aan het doen was.
Inderdaad, de video bewijst niet veel. Alleen dat ze erg, naar eigen zeggen, flink van genoot en hem smeekte om allerlei dingen bij haar te doen. Dat gaat in een rechtszaak nou niet echt helpen. Vooral niet als de vriend en zijn vriend de stelling innemen dat TS het graag zo wilde en dat het van tevoren allemaal was afgesproken en ze er nu spijt van heeft.

Lastige situatie TS. Ik kan niet voor je oordelen over hoe je je nu voelt t.o.v. van je vriend. Ik vind adviezen van 'KLAAG HEM AAN' dan misschien ook een beetje te overdreven. Maar ik kan me wel voorstellen dat je vertrouwen voor eens en voor altijd is verdwenen. En dat kan nog wel eens heel lang zijn effect hebben op de relatie. Het is zeker een verschrikkelijke actie van hem geweest. Domme dingen doen we allemaal wel eens, maar dit is te gecoördineerd verlopen om simpelweg een domme actie te zijn geweest. Vergeven kan, maar als je vertrouwen niet meer terug komt dan lijkt me het een lastige relatie worden.

Ik zou in ieder geval op respectvolle en vriendelijke wijze vriendelijk, doch dringend verzoeken om de video te laten verwijderen. Je wil niet dat die uit 'haat' of ' wraak' op een later tijdstip nog worden gepubliceerd.

Kutsituatie :{
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 15 juli 2017 @ 17:46:21 #104
357044 Budapestenaar
pi_172440899
Je vriend laat je zonder jouw toestemming en zonder condoom neuken door een ander. Sorry, ik zou de relatie verbreken en aangifte doen. Zwaar bizar. Het advies van je vriendin dat hij de vriendschap met die maat moet verbreken is zware onzin. Het is de vertrouwensband tussen jou en je vriend die geschonden is. Jouw vriend is de schuldige en die maat van hem alleen maar een zielige pervert. Dat laatste is je vriend trouwens ook. Wat een triest figuur.
pi_172441091
Godtering wat een verhaal :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172441141
TS, heb je al een SOA-test gedaan?
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 17:58:53 #107
138438 crew  Pizzakoppo
pi_172441237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:44 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Inderdaad, de video bewijst niet veel. Alleen dat ze erg, naar eigen zeggen, flink van genoot en hem smeekte om allerlei dingen bij haar te doen. Dat gaat in een rechtszaak nou niet echt helpen. Vooral niet als de vriend en zijn vriend de stelling innemen dat TS het graag zo wilde en dat het van tevoren allemaal was afgesproken en ze er nu spijt van heeft.

Lastige situatie TS. Ik kan niet voor je oordelen over hoe je je nu voelt t.o.v. van je vriend. Ik vind adviezen van 'KLAAG HEM AAN' dan misschien ook een beetje te overdreven. Maar ik kan me wel voorstellen dat je vertrouwen voor eens en voor altijd is verdwenen. En dat kan nog wel eens heel lang zijn effect hebben op de relatie. Het is zeker een verschrikkelijke actie van hem geweest. Domme dingen doen we allemaal wel eens, maar dit is te gecoördineerd verlopen om simpelweg een domme actie te zijn geweest. Vergeven kan, maar als je vertrouwen niet meer terug komt dan lijkt me het een lastige relatie worden.

Ik zou in ieder geval op respectvolle en vriendelijke wijze vriendelijk, doch dringend verzoeken om de video te laten verwijderen. Je wil niet dat die uit 'haat' of ' wraak' op een later tijdstip nog worden gepubliceerd.

Kutsituatie :{
De video bewijst natuurlijk dat het geschetste scenario kloppend is, namelijk dat ts al in de schommel zat en geblindeerd was alvorens de tweede man erbij kwam. Dat zegt niks over enige reeds eerder gemaakte afspraken maar de situatie is in ieder geval dusdanig dat het scenario van penetratie tegen de wil van TS aannemelijk kan zijn.
pi_172441433
TS betrekt in dit topic ook dat ze heel graag kinderen wilde maar niet kon krijgen, waar komt dat door?

TS, had je verder een fantasie genomen te worden door een andere man en dit besproken met je vriend? Want je lijkt er eerder mee te zitten dat die eikel het is geweest da het feit dat je werd genomen door een andere man dan je vriend. Allebei net zo kwalijk natuurlijk, maar ik vraag me af waarom je vriend na 14 jaar opeens zoiets zou doen.
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2017 @ 18:11:03 #109
230491 Zith
pls tip
pi_172441534
Jammer dat je niet op de reacties reageert. Alle reacties het hebben over verkrachting/misbruik. Je ontwijkt alles. Het lijkt hierdoor alsof je het verzint en al een heel stappenplan had over hoe je het verhaal ging uitspelen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172441545
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:10 schreef Roosies het volgende:
Snap alle reacties hier wel maar wil eerst praten met mijn "vriend" en dat laten bezinken.
Ik kan niet 14 jaar relatie in 1 klap weggooien zonder zelfs een echt gesprek te hebben gehad.
Dit terwijl ik een week terug nog super gelukkig was met mijn vriend.
Ook meteen aanklagen klinkt leuk maar heeft ook nogal wat gevolgen.

Denk niet dat hij 100% beseft heeft wat hij gedaan heeft. En dan bedoel ik mijn vriend.

Zijn eerste reacties waren: In de trant van: snap wel dat je kwaad bent maar het was toch een fantasie die we beiden hadden.... en je vond het fijn....
Nu snapt hij beter wat hij gedaan heeft maar nog niet helemaal denk ik. ik moet hier face to face over praten.

Stel ik maak er werk van....:
Ik was een vrouw waar anderen op veel vlakken tegenop keken. Heb best veel bereikt, Voer een best hoge functie uit in het bedrijfsleven..En nu.... Voel me nu net een goedkope zak aardappels..

En de eikel die de daad deed:
Krijgt er dan een taakstraf maar lacht zich nog suf om wat ie met me gedaan heeft, Grote kans dat iedereen het dan weet.
Gaat het zelfs misschien wel over facebook.
Kost me straks nog mijn carrière.
Weet iedereen in mijn omgeving het.
Het feit dat ik zelf 100% meewerkte maakt het allemaal erg lastig...


Zou volgende week op vakantie gaan met mijn vriend. Wil kijken of ik het ticket van mijn vriend om kan boeken voor mijn vriendin.
Soms maak ik me zo druk in mijn hoofd dat ik moet kokhalzen/kotsen.
Besef goed dat jij een slachtoffer bent, en die eikel kon dit niet doen zonder jouw "vriend", deze draagt een véél grotere verantwoordelijkheid in deze misselijke actie. Het lijkt mij bijzonder sterk dat het slachtoffer worden van sexueel misbruik je een carrière gaat kosten. Ik snap dat schaamte hier bij hoort, maar het is mijn inziens niet op zijn plaats voor jou.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172441566
Het is gewoon heel lastig, ik denk dat je vriend jouw fantasie wilde laten uitkomen, want ik lees nu terug dat het wel een veelbesproken fantasie is geweest. Praktijk heeft verkeerd uitgepakt en met de verkeerde persoon.

Dan heb je natuurlijk nog de video en je reputatie/ zelfwaarde.. gewoon heel lastige situatie dit.
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2017 @ 18:12:52 #112
230491 Zith
pls tip
pi_172441570
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:06 schreef TheInnocent het volgende:
TS betrekt in dit topic ook dat ze heel graag kinderen wilde maar niet kon krijgen, waar komt dat door?

Omdat hoofstuk 9 zal gaan over dat ze al enkele weken over tijd is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172441642
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:10 schreef Roosies het volgende:
Snap alle reacties hier wel maar wil eerst praten met mijn "vriend" en dat laten bezinken.
Ik kan niet 14 jaar relatie in 1 klap weggooien zonder zelfs een echt gesprek te hebben gehad.
Waarom niet ? HIJ kon dat wel.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:18:22 #114
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_172441669
Dit is verkrachting, wtf!
  Forum Admin zaterdag 15 juli 2017 @ 18:19:11 #115
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172441690
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:27 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Als iedereen het dan weet, dan weten ze tenminste dat die vriend een verkrachter is. Dit gaat je niet je carrière kosten hoor. En je werd misleid, je dacht dat het je eigen vriend was, daarom werkte je mee. Wat hij deed is ontzettend fout, en dat hij het niet inziet geeft mij alleen maar de kriebels dat hij het wellicht nog eens gaat doen. Ga naar de politie, praat er daar over. Je vriend is goed ziek, dit heeft gezorgd een ontzettende vertrouwensbreuk in jullie relatie. De confrontatie met hem aangaan zorgt niet voor resultaat als hij het niet inziet.
Als die vriend door haar vriend is ingefluisterd dat ze er mee ingestemd heeft, dan wordt verkrachting toch vrij lastig om in zijn schoenen te schuiven.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_172441703
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:11 schreef Zith het volgende:
Het lijkt hierdoor alsof je het verzint en al een heel stappenplan had over hoe je het verhaal ging uitspelen.
No shit sherlock :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172441750
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:19 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Als die vriend door haar vriend is ingefluisterd dat ze er mee ingestemd heeft, dan wordt verkrachting toch vrij lastig om in zijn schoenen te schuiven.
De rol van haar vriend is toch ook veel groter dan van die eikel lijkt mij? Hij is nota bene naar binnen gelaten met dit doel...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172441954
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:11 schreef Zith het volgende:
Jammer dat je niet op de reacties reageert. Alle reacties het hebben over verkrachting/misbruik. Je ontwijkt alles. Het lijkt hierdoor alsof je het verzint en al een heel stappenplan had over hoe je het verhaal ging uitspelen.
Ik begon na het veel te gedetailleerde verhaal ook te twijfelen.

Het lijkt haast wel het script van een foute porno film.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:42:50 #119
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172442156
Waarom zou dit nou weer verzonnen zijn? Raar paranoïde gedoe ook altijd op interbet :')
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172442219
Niemand komt met het idee dat de vriend van TS daar misschien geld voor gevraagd heeft en dat dat TS onbewust tot H... maakt?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2017 @ 18:51:48 #121
230491 Zith
pls tip
pi_172442320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom zou dit nou weer verzonnen zijn? Raar paranoïde gedoe ook altijd op interbet :')
Omdat elke paar maanden zoiets gebeurt. Zo had iemand een boek geschreven over een hoofdrolspeelster die 'zoiets' meemaakt en op het internet om advies ging vragen.

Die is dus naar fok gegaan met dit soort verzonnen verhalen en heeft de reacties in haar boek opgenomen.

https://www.trouw.nl/home(...)ernetforum~ad742924/

Dit is deel twee
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172442402
Ik blijf bij 1 belangrijk ding: let op jezelf. Waar heb jij het meeste aan en waar voel jij je prettig bij. De rest is bijzaak, jij moet verder. En alleen jij denkt aan jouw eigenbelang.
dag
pi_172442433
Even juridisch, het is geen verkrachting maar dit lijkt mij wel van toepassing:

quote:
Artikel 243
Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijke onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden, handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Dat lijkt me dan gezamenlijk en in vereniging gepleegd door de ex-vriend en diens vriend, al heb ik de criteria daarvoor niet paraat. Dan wordt het met een 3e verhoogd en hebben we dus een strafmaximum van 10 jaar en 8 maanden. Dit even om de ernst volgens de wetgever aan te geven. Dat ex-vriend daarbij ook nog je vertrouwen heeft misbruikt lijkt me het alleen nog maar erg maken.

We hebben het hier over een man die meent vanwege zijn verlangens jouw toestemming te mogen vervangen voor de zijne, en dus over jouw lichaam denkt te mogen beschikken. Ik noem hem je ex-vriend omdat ik best begrijp dat je ervan in de war bent, maar ik neem aan dat je een man die zo over je denkt en je zo denkt te kunnen behandelen gewoon niet wil.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172442487
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Artikel 243
Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijke onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden, handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Ik dank god nog altijd op mijn blote knietjes dat ik jaren terug kegellam echt nét op het laatste moment doorhad dat ik een ramenlikker stond te versieren. Als ik niks in de gaten had gehad had ik dus mooi 8 jaar de bak in kunnen verdwijnen. :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172442607
Sterkte ts, wat een verschrikkelijk verhaal. Degenen die zich moeten schamen zijn de heren in het verhaal, jij hebt die gevoelens nergens aan verdiend.
pi_172442799
Sorry maar ik ga niet in wat men gelooft dan graag niet verder lezen.

Ja natuurlijk lees ik de reacties betreft verkrachting wel, maar het is makkelijk praten vanaf de zijlijn.

Mischien is dat het juiste ja. Maar het voelt nog dubbel allemaal....

Beide aanklagen waarvan ik een week geleden nog had genoten. Is nu een verkrachting.... mijn relatie waar ik gelukkig in was is in 1 klap weg na al die jaren?...

Huis maar verkopen? Want alleen trek ik dat niet.

Hoe reageerd mijn omgeving, mijn werk, als ik aangifte doe is het een stempel die ik altijd op mijn voorhoofd krijg gedrukt.
Voornaamste wat veranderd het voor deze situatie? Het lost het niet op..

Mijn schoonfamilie heeft me in alles gesteund. Zie er zo tegen op het tegen wie dan ook te vertellen laat staan een grote poppenkast dat iedereen het weet.
Voel me nog dommer dan barbie. Ik kruip weer in mijn bed. Als ik slaap denk ik er teminste niet aan....

Bedankt voor ieders goed advies.....
Ik bespreek het allemaal eerst met mijn huisarts.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 19:23:44 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_172442820
Dat laatste lijkt me sowieso een goede eerste stap.

Sterkte.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juli 2017 @ 19:25:03 #128
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172442848
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:22 schreef Roosies het volgende:
Sorry maar ik ga niet in wat men gelooft dan graag niet verder lezen.

Ja natuurlijk lees ik de reacties betreft verkrachting wel, maar het is makkelijk praten vanaf de zijlijn.

Mischien is dat het juiste ja. Maar het voelt nog dubbel allemaal....

Beide aanklagen waarvan ik een week geleden nog had genoten. Is nu een verkrachting.... mijn relatie waar ik gelukkig in was is in 1 klap weg na al die jaren?...

Huis maar verkopen? Want alleen trek ik dat niet.

Hoe reageerd mijn omgeving, mijn werk, als ik aangifte doe is het een stempel die ik altijd op mijn voorhoofd krijg gedrukt.
Voornaamste wat veranderd het voor deze situatie? Het lost het niet op..

Mijn schoonfamilie heeft me in alles gesteund. Zie er zo tegen op het tegen wie dan ook te vertellen laat staan een grote poppenkast dat iedereen het weet.
Voel me nog dommer dan barbie. Ik kruip weer in mijn bed. Als ik slaap denk ik er teminste niet aan....

Bedankt voor ieders goed advies.....
Ik bespreek het allemaal eerst met mijn huisarts.
Succes en sterkte bij de huisarts. Is sowieso een goede eerste stap. Als je aangifte doet betekent het niet dat iedereen dat automatisch direct maar allemaal te weten krijgt, maar ik snap je angst.

Nogmaals, sterkte. Het is vreselijk wat hier gebeurd is, ik heb er geen woorden voor.

edit; zorg hoe dan ook dat je de video in handen krijgt. En maak een kopie die je ook bij jezelf houdt en hem niks over vertelt. Dan kan je altijd nog beslissen wat je er later mee doet (aangifte bijv.). Maar dan heb je in ieder geval zelf het bewijs in handen en als hij het dan toch nog vernietigd, heb je de kopie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172442865
Wat een vreselijk verhaal :{ dit is volkomen onvergeeflijk in mijn boekje.

... en vergeef me, maar wat is een seksschommel?
lekker faxen heel de dag echt genot
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juli 2017 @ 19:28:14 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172442876
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een vreselijk verhaal :{ dit is volkomen onvergeeflijk in mijn boekje.

... en vergeef me, maar wat is een seksschommel?
Een schommel waar de vrouw in hangt en waarin ze geneukt kan worden. Ook te vinden via Google.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172442929
Wat een klotestreek zeg. Wat een waardeloze kerel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172443049
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Even juridisch, het is geen verkrachting maar dit lijkt mij wel van toepassing:

[..]

Dat lijkt me dan gezamenlijk en in vereniging gepleegd door de ex-vriend en diens vriend, al heb ik de criteria daarvoor niet paraat. Dan wordt het met een 3e verhoogd en hebben we dus een strafmaximum van 10 jaar en 8 maanden. Dit even om de ernst volgens de wetgever aan te geven. Dat ex-vriend daarbij ook nog je vertrouwen heeft misbruikt lijkt me het alleen nog maar erg maken.

We hebben het hier over een man die meent vanwege zijn verlangens jouw toestemming te mogen vervangen voor de zijne, en dus over jouw lichaam denkt te mogen beschikken. Ik noem hem je ex-vriend omdat ik best begrijp dat je ervan in de war bent, maar ik neem aan dat je een man die zo over je denkt en je zo denkt te kunnen behandelen gewoon niet wil.
Wat? Dit artikel ziet meer op het drogeren van iemand en dan daar seksueel misbruik van maken als ik het zo lees.
pi_172443053
Praten vanaf de zijlijn betekent ook dat je een onafhankelijke blik hebt en je gewoon verteld wordt hoe ernstig de zaak is.

Je partner had het natuurlijk ook kunnen overleggen, zodat jij ook een stem had gehad in het geheel en je je niet net door die kwal had hoeven laten nemen. Je partner heeft zijn fantasie doorgedrukt door die blinddoek en de muziek. Dat is het kwalijke en dat is ook waarom het verkrachting is. Of je het lekker vond, is niet ter zake doende.

Dat je aangifte doet, betekent niet ineens dat je met een uithangbord over straat gaat. En als het dan al een stempel is, dan is het eerder een van kracht dan van zwakte. Opkomen voor je recht, vergelding vinden voor wat je is aangedaan.

Je partner moet zich meer zorgen maken over het stempel dat hij toebedeeld krijgt.

Maar praat er inderdaad met een onafhankelijke partij onder vier ogen over.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172443207
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dit is denk ik het meest zieke topic dat ik heb gelezen. Waag het niet om hem te vergeven, gadverdamme.
En je moet natuurlijk wél aangifte doen. Denk aan jezelf.
Kan me bijna niet voorstellen dat iemand dit doet.. maargoed... Je weet maar nooit.
Whatever...
pi_172443244
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat? Dit artikel ziet meer op het drogeren van iemand en dan daar seksueel misbruik van maken als ik het zo lees.
Daar ziet het artikel inderdaad op, maar ook op 'lichamelijke onmacht', wat volgens mij een breed begrip is. Het vastbinden valt volgens mij niet onder geweld of dwang in de zin van verkrachting omdat dat vrijwillig geschiedde, maar het gevolg was wel een staat van lichamelijke onmacht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172443504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar ziet het artikel inderdaad op, maar ook op 'lichamelijke onmacht', wat volgens mij een breed begrip is. Het vastbinden valt volgens mij niet onder geweld of dwang in de zin van verkrachting omdat dat vrijwillig geschiedde, maar het gevolg was wel een staat van lichamelijke onmacht.
Ehh, nee. Ze was lichamelijk prima in staat meerdere dingen te doen en te willen (dat blijkt ook uit dit verhaal). Dit lijkt eerder op (seksueel) misbruik van de situatie en misleiding. Ik ben geen strafrecht advocaat, dus ik zit ook niet goed in deze materie. :) Misschien heeft zoeken op internet naar soortgelijke jurisprudentie wel zin. Dan weet je iig of je juridisch sterk staat.
pi_172443802
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:33 schreef Roosies het volgende:
Morgen heb ik een gesprek met hem en mijn beste vriendin erbij.
Vriendin blijft nu zelfs slapen. Toch wordt ik gek dat ik het alleen met haar kan bespreken.

Voor hem was het een fantasie die hij niet los kon laten en in door is gedraaid, dat is wel duidelijk want hij is verre van dom... dat getuigd zijn opleidings nivo wel. Hij zit er zelf nu ook doorheen. Toch wil ik niet dat hij het bespreekt met iemand.
In het begin dacht hij nog dat je het nog sexueel kunt bekijken maar mijn vriend snapt nu pas dat hij mij maximaal heeft vernederd.
____________________________________________________

Ook al zou ik het voorval zelf ooit kunnen vergeven...... gewoon een derde persoon..

Wat ik hem echt nooit kan vergeven is het feit dat:
Hoe moet ik dat uitleggen.... stel het was een vreemde man etc of iemand die je vaag kent etc...

Maar waar ik nu echt van WALG:
Het is iemand waar ik een schurft hekel aan heb, dit weet mijn vriend goed zat. Wil ook niet dat hij bijvoorbeeld kwam als ik jarig was bijvoorbeeld, erg me aan hem en dat weet ie.
Hij is vrijgezel, denkt dat ie iedere vrouw kan krijgen zelfs daar hebben we al eens een discussie over gehad tijdens een verjaardag.

Vind het gewoon een verschrikkelijke arrogante vent en verschrikkelijk dat hij het is geweest.
En hem heb ik dan lopen smeken (echt letterlijk)om mij in allerlei standjes te nemen terwijl ik daar lig in een sletterig outfitje en uiteindelijk vraag of ik alsjeblieft zijn zaad mag ontvangen in mijn keel..
Voelde me zo vrij laatste tijd tijdens sex. Denk niet dat ik nu nog ooit sex wil uberhaupt.

Lang leve de dirty talk..... ook dat zal ik nooit meer toepassen...

Het gedeelte dat hij hem heeft uitgekozen heeft me dieper gekwetst dan het hele derde persoon.
Mijn vriend zegt niet te weten dat ik hem zo erg hate. Een bekende was het makkelijkste bij zijn fantasie zegt ie.

Denken jullie dat ik Hem dus wie het uiteindelijk met mij gedaan heeft ook moet benaderen voor een gesprek.
Mijn vriendin zegt dat ik dat niet moet doen. Ik walg ervan dat ik hem ooit nog kan zien. Aan de andere kant wil ik hem graag de waarheid zeggen en vertellen dat hij me kapot heeft gemaakt.
Ik geloof er ineens helemaal niets meer van. Je gaat wel erg in detail over wat hij met je deed. Iemand die zich zo schaamt voor wat er gebeurt is gaat niet zo in detail alle seksuele handelingen beschrijven.
Leuk geprobeert maar ik geloof helemaal niets van je geile fantasietjes en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je een vrouw bent maar een zielige rukker waarvan er zoveel rond lopen op fok. Welcome to the club, looser!

[ Bericht 0% gewijzigd door ray-xxx op 15-07-2017 22:54:15 ]
pi_172444403
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:10 schreef Roosies het volgende:
Snap alle reacties hier wel maar wil eerst praten met mijn "vriend" en dat laten bezinken.
Ik kan niet 14 jaar relatie in 1 klap weggooien zonder zelfs een echt gesprek te hebben gehad.
Dit terwijl ik een week terug nog super gelukkig was met mijn vriend.
Ook meteen aanklagen klinkt leuk maar heeft ook nogal wat gevolgen.

Denk niet dat hij 100% beseft heeft wat hij gedaan heeft. En dan bedoel ik mijn vriend.

Zijn eerste reacties waren: In de trant van: snap wel dat je kwaad bent maar het was toch een fantasie die we beiden hadden.... en je vond het fijn....
Nu snapt hij beter wat hij gedaan heeft maar nog niet helemaal denk ik. ik moet hier face to face over praten.

Stel ik maak er werk van....:
Ik was een vrouw waar anderen op veel vlakken tegenop keken. Heb best veel bereikt, Voer een best hoge functie uit in het bedrijfsleven..En nu.... Voel me nu net een goedkope zak aardappels..

En de eikel die de daad deed:
Krijgt er dan een taakstraf maar lacht zich nog suf om wat ie met me gedaan heeft, Grote kans dat iedereen het dan weet.
Gaat het zelfs misschien wel over facebook.
Kost me straks nog mijn carrière.
Weet iedereen in mijn omgeving het.
Het feit dat ik zelf 100% meewerkte maakt het allemaal erg lastig...


Zou volgende week op vakantie gaan met mijn vriend. Wil kijken of ik het ticket van mijn vriend om kan boeken voor mijn vriendin.
Soms maak ik me zo druk in mijn hoofd dat ik moet kokhalzen/kotsen.
Die 14 jaren zijn al door de plee gespoeld. Onbegrijpelijk dat je je vriend nu weer een beetje goed gaat zitten praten.
pi_172444795
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 20:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ehh, nee. Ze was lichamelijk prima in staat meerdere dingen te doen en te willen (dat blijkt ook uit dit verhaal). Dit lijkt eerder op (seksueel) misbruik van de situatie en misleiding. Ik ben geen strafrecht advocaat, dus ik zit ook niet goed in deze materie. :) Misschien heeft zoeken op internet naar soortgelijke jurisprudentie wel zin. Dan weet je iig of je juridisch sterk staat.
Mwoah, in het buitenland iig wel: https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_by_deception
pi_172445085
ts
ga je het simpel uitleggen .

je gaat mee met je nu ex-man on sm spel te doen.

terwijl jij vast zit plus geblinddoekt.
word jij verkracht door een vriend van je ex-man.

jij bent verkracht door iemand waar jij geen toestemming heb gegeven.

jouw ex-man heeft misbruik van jouw vertrouwen gemaakt om een vriend van hem jouw te verkrachten.

dat hij zegt dat je het lekker vond was een menselijke lichamelijke reactie met de gedachten dat jij seks had met jouw ex-man


jij ben verkracht en misbruikt door jouw ex-man en zijn vriend.

dit is het en niet anders

nu de film
de films is gemaakt met of zonder jouw toestemming en is een volle bewijs tegen jouw ex-man en zijn vriend.

niet wissen maar afgeven aan de politie en advocaat.

dat jij 14jaar een relatie heb gehad wel nu je weet wat hij heeft gedaan zal jij met zo iemand je relatie houden?

met de kans dat de volgende keer weer zo iets gebeurt?

hij wilde in zijn gedachten jouw als een sm slavin hebben .
  zaterdag 15 juli 2017 @ 21:13:14 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172445304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon wow..

Ik zou sowieso aangifte doen.
En je vriend zou ik nooit meer terug in je buurt laten komen.

Totaal geen respect voor jou.

Man man man wat een kut kneus.
Dit dus, je 'vriend' spoort niet helemaal. Dat jij of hij fantasieen hebben betekend niet dat je dit zomaar doet zonder ook maar iets vooraf af te spreken.

En wat hier al gezegd is, dit valt gewoon onder verkrachting.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:12 schreef TheInnocent het volgende:
Het is gewoon heel lastig, ik denk dat je vriend jouw fantasie wilde laten uitkomen, want ik lees nu terug dat het wel een veelbesproken fantasie is geweest. Praktijk heeft verkeerd uitgepakt en met de verkeerde persoon.

Dan heb je natuurlijk nog de video en je reputatie/ zelfwaarde.. gewoon heel lastige situatie dit.
Fantasie of niet, zoiets gaat in overleg met goede afspraken. Als je zoiets doet op eigen houtje en helemaal met een derde persoon dan ben je gewoon verkeerd bezig.

[ Bericht 35% gewijzigd door S95Sedan op 15-07-2017 21:25:21 ]
  zaterdag 15 juli 2017 @ 21:13:46 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172445317
Wanneer iemand zoiets flikt komt het op mij over alsof het al einde verhaal was voor die ander. En dan hiermee op de gok probeert weg te komen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 15 juli 2017 @ 21:15:20 #143
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172445358
Achterlijke vent politie inschakelen inderdaad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172445414
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 20:53 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Mwoah, in het buitenland iig wel: https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_by_deception
Ik schat de kansen van TS niet hoog..

http://www.rug.nl/researc(...)_le_Recht_Kluwer.pdf

Lees vanaf pagina 10 over hoe de rechter oordeelde over de zaak van 1995.. de ex van de vrouw die zich voordeed als haar vriend en seks met haar had is niet gestraft (ze werd geblindoekt). Er zou een wetsvoorstel komen dat TS zou tegemoetkomen, maar vanwege te ruim bereik ervan is dit niet ingevoerd. Ik heb verder geen onderzoek gedaan, maar even van dit artikel uitgaand deze post geplaatst. Misschien zijn er nu wel nieuwe juridische inzichten bekend?
pi_172446068
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:32 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een klotestreek zeg. Wat een waardeloze kerel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:00:11 #146
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_172446673
Echt, seks is leuk, een schommel ook met zoals een beetje kinky wel okey is. Maar vertrouwen lijkt mij een groot goed en dat had nooit zo beschadigd mogen worden. Ik denk dat iedereen achter je zou staan dat dit een stap te ver is. Ik zou echt kappen met die kerel. Ik zou het niet trekken met iemand die mij zo te grabbel gooit aan de grootste oetlul ooit. Nee kappen! Ben benieuwd hoe het afloopt
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:24:58 #147
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172448788
Oh tjeempig. Glij hier zowat van mijn stoel af, hele geile fantasie.

Sorry, moest even.
Voor jou ts is dit echt niet ok.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Meest relativerende user 2022 zondag 16 juli 2017 @ 00:07:45 #148
357044 Budapestenaar
pi_172449421
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Oh tjeempig. Glij hier zowat van mijn stoel af, hele geile fantasie.

_O-
  zondag 16 juli 2017 @ 04:35:04 #149
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_172451329
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 20:14 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Ik geloof er ineens helemaal niets meer van. Je gaat wel erg in detail over wat hij met je deed. Iemand die zich zo schaamt voor wat er gebeurt is gaat niet zo in detail alle seksuele handelingen beschrijven.
Leuk geprobeert maar ik geloof helemaal niets van je geile fantasietjes en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je een vrouw bent maar een zielige rukker waarvan er zoveel rond lopen op fok. Welcome to the club, looser!
ik vind het ook maar raar idd en twijfel of dit verhaal waar is.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 16 juli 2017 @ 07:32:47 #150
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172451438
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 04:35 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik vind het ook maar raar idd en twijfel of dit verhaal waar is.
Ik hoop het!
  zondag 16 juli 2017 @ 07:49:54 #151
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_172451473
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Oh tjeempig. Glij hier zowat van mijn stoel af, hele geile fantasie.

Sorry, moest even.
Voor jou ts is dit echt niet ok.
:D

Vandaar ook het bizar aantal views. _O-
pi_172451499
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Oh tjeempig. Glij hier zowat van mijn stoel af, hele geile fantasie.
Filmpje staat vast online. OF TS nu oprecht is of niet.
pi_172452874
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dit is denk ik het meest zieke topic dat ik heb gelezen. Waag het niet om hem te vergeven, gadverdamme.
En je moet natuurlijk wél aangifte doen. Denk aan jezelf.
Zóó indd :o ik kan er met mijn verstand niet bij dat iemand zoiets zou doen.
En wat jij zegt: denk aan jezelf en doe aangifte.
Sterkte.
pi_172453289
Had je ex een Weddenschap verloren ts?
pi_172455022
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Een van de smerigste, laagste kutstreken die ik op FOK! gelezen heb. En daar komt het (eventuele?) juridische deel nog bij ook dan.
Dit. Geen woorden voor. :r wat een debiel van een vent. Die vriend ook trouwens. En haar dan nog grijzend aankijken elke keer :r wat een walgelijke mannen.
  zondag 16 juli 2017 @ 12:29:36 #156
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172455052
Is het duidelijk dat ts-er niet weet heeft van het feir dat er een andere man haar neukt in die video. Kan straks misschien uitgelegd worden als dat het een spel was waar ts-er van wist.
Wel vind ik het een vuile streek, en ik neem het vooral ts-er haar eigen vriend / partner kwalijk en veel minder die andere. vreemd dat zij die derde erg kinderachtig vindt (als een 16 jarige schrijft ze). Hoe ziet ze haar eigen partner dan wel nu? Die zie ik niet eens als kinderachtig als een 16 jarige, maar als iemand waar iets niet mee klopt.
Zelf zou ik kappen maar vermoedelijk geen aangifte doen omdat je daar niets mee wint.


:? 8)7 o|O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 16 juli 2017 @ 12:29:55 #157
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172455053
Ik ben zo verbaasd over zulk een gedrag van die partner dat ik ergens zelfs twijfel of ts-er geen troll is .....

Werkelijk :N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 16 juli 2017 @ 12:32:48 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172455100
TS-er?
TopicStarter-er?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 16 juli 2017 @ 12:35:14 #159
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172455140
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:32 schreef Copycat het volgende:
TS-er?
TopicStarter-er?
Ja, ik vind dit wel zo vreemd, dat ik het bijna niet kan geloven. Is het toch waar, wat een maf is dan met name haar eigen vriend. Natuurlijk ook die andere maar vooral haar eigen vriend, dat die haar zo iets aandoet! Je eigen partner !!!

:N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 16 juli 2017 @ 12:35:40 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172455145
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:35 schreef LeesFoknl het volgende:

Ja, ik vind dit wel zo vreemd, dat ik het bijna niet kan geloven. Is het toch waar, wat een maf is dan met name haar eigen vriend. Natuurlijk ook die andere maar vooral haar eigen vriend, dat die haar zo iets aandoet! Je eigen partner !!!

:N :N :N
Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172455606
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:22 schreef Roosies het volgende:
Sorry maar ik ga niet in wat men gelooft dan graag niet verder lezen.

Ja natuurlijk lees ik de reacties betreft verkrachting wel, maar het is makkelijk praten vanaf de zijlijn.

Mischien is dat het juiste ja. Maar het voelt nog dubbel allemaal....

Beide aanklagen waarvan ik een week geleden nog had genoten. Is nu een verkrachting.... mijn relatie waar ik gelukkig in was is in 1 klap weg na al die jaren?...

Huis maar verkopen? Want alleen trek ik dat niet.

Hoe reageerd mijn omgeving, mijn werk, als ik aangifte doe is het een stempel die ik altijd op mijn voorhoofd krijg gedrukt.
Voornaamste wat veranderd het voor deze situatie? Het lost het niet op..

Mijn schoonfamilie heeft me in alles gesteund. Zie er zo tegen op het tegen wie dan ook te vertellen laat staan een grote poppenkast dat iedereen het weet.
Voel me nog dommer dan barbie. Ik kruip weer in mijn bed. Als ik slaap denk ik er teminste niet aan....

Bedankt voor ieders goed advies.....
Ik bespreek het allemaal eerst met mijn huisarts.
Leuk dat je je verhaal verteld maar elk verhaal heeft 2 kanten. Ik werd door de betreffende (volgens jou stomme vriend) op de hoogte gesteld dat er een verhaal online stond wat niet anders dan dat van ons kon zijn.

En ja ik ben dus de vriend van TS. Ik baal ervan dat dit na 14 jaar ineens tussen ons instaat en dat je via een eenzijdig verhaal via internet aangifte kan goedpraten. We weten beiden dat het totaal anders in elkaar zit.

We geven al langere tijd een beetje kinky kant aan onze sex. Maar elke keer was het voor mevrouw niet goed genoeg. Ze wou meer, minder inspraak en wilde volledig onderdanig zijn. Ze vroeg me meermaals of ik niet naar haar wilde luisteren en haar zou gebruiken zoals ik wou.

Diverse keren gaf ze aan het geil te lijken om er een pik bij te hebben. Hier was ik altijd een beetje tegen omdat ik bang was dat ze dan wellicht verliefd zou worden op de ander. Maar altijd weer gaf ze aan dat het niet uitmaakte wie of wat, ook al was hij lelijk. Het ging voor haar om haar onderdanige rol.

Uiteindelijk heb ik een vriend ingeschakeld die al een tijdje op je geilt, maar waarvan ik zeker wist dat hij geen concurrentie zou vormen omdat jij hem totaal niks vind. Maar het ging je om de vernedering en de situatie waarin je niks in te brengen had.

Jij hebt het over een sling met een blinddoek om? Je zegt ze er niet bij dat je volledig vastgeketend zat omdat ik koste wat het kost niet op je stopkreten moest reageren. Je wilde meer en harder.

Nu achteraf kom je erachter dat het mijn vriend was en toen werd je ineens pissig. Omdat je die persoon kent en hem in de ogen moet kijken? Serieus je wilde ultiem vernederd worden en meer en meer. Dan luister ik en dan hebben we je ineens verkracht?

Daarnaast wist je na 5 minuten dat je geneukt werdt al dat ik het niet was (hoewel je hier beweerd pas na 2 weken) serieus? Wie merkt er nu niet dat er een andere lul in zit? (om maar even haar geloofwaardigheid in twijfel te trekken). Je had de mogelijkheid om te zeggen dat je er mee wilde stoppen. Maar je wilde doorgaan. We hebben je zelfs dubbel gedaan (knap om dan te zeggen dat je het niet wist).

Blijkbaar ben je enkel pissig om diegene die het was/is. Wat betreft of we nog bij elkaar blijven? Nee in mijn ogen niet.....

Nog even ter aanvulling: Een aantal posts gaat ze ook enorm in op wat ze deed (zoals het vragen om in der bek klaar te komen). Dat soort beschrijvingen ga je niet op internet zetten als je er boos om bent.
pi_172455671
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:58 schreef even.reageren het volgende:

[..]

Leuk dat je je verhaal verteld maar elk verhaal heeft 2 kanten. Ik werd door de betreffende (volgens jou stomme vriend) op de hoogte gesteld dat er een verhaal online stond wat niet anders dan dat van ons kon zijn.

En ja ik ben dus de vriend van TS. Ik baal ervan dat dit na 14 jaar ineens tussen ons instaat en dat je via een eenzijdig verhaal via internet aangifte kan goedpraten. We weten beiden dat het totaal anders in elkaar zit.

We geven al langere tijd een beetje kinky kant aan onze sex. Maar elke keer was het voor mevrouw niet goed genoeg. Ze wou meer, minder inspraak en wilde volledig onderdanig zijn. Ze vroeg me meermaals of ik niet naar haar wilde luisteren en haar zou gebruiken zoals ik wou.

Diverse keren gaf ze aan het geil te lijken om er een pik bij te hebben. Hier was ik altijd een beetje tegen omdat ik bang was dat ze dan wellicht verliefd zou worden op de ander. Maar altijd weer gaf ze aan dat het niet uitmaakte wie of wat, ook al was hij lelijk. Het ging voor haar om haar onderdanige rol.

Uiteindelijk heb ik een vriend ingeschakeld die al een tijdje op je geilt, maar waarvan ik zeker wist dat hij geen concurrentie zou vormen omdat jij hem totaal niks vind. Maar het ging je om de vernedering en de situatie waarin je niks in te brengen had.

Jij hebt het over een sling met een blinddoek om? Je zegt ze er niet bij dat je volledig vastgeketend zat omdat ik koste wat het kost niet op je stopkreten moest reageren. Je wilde meer en harder.

Nu achteraf kom je erachter dat het mijn vriend was en toen werd je ineens pissig. Omdat je die persoon kent en hem in de ogen moet kijken? Serieus je wilde ultiem vernederd worden en meer en meer. Dan luister ik en dan hebben we je ineens verkracht?

Daarnaast wist je na 5 minuten dat je geneukt werdt al dat ik het niet was (hoewel je hier beweerd pas na 2 weken) serieus? Wie merkt er nu niet dat er een andere lul in zit? (om maar even haar geloofwaardigheid in twijfel te trekken). Je had de mogelijkheid om te zeggen dat je er mee wilde stoppen. Maar je wilde doorgaan. We hebben je zelfs dubbel gedaan (knap om dan te zeggen dat je het niet wist).

Blijkbaar ben je enkel pissig om diegene die het was/is. Wat betreft of we nog bij elkaar blijven? Nee in mijn ogen niet.....
Say whut??
pi_172455737
:X
...
  zondag 16 juli 2017 @ 13:05:39 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172455764
Wow. Gewoon totaal niet snappen hoever je aan grenzen voorbij bent gegaan door je vriendin zonder haar medeweten door een ander -iemand van wie ze walgt- te laten neuken.

Als TS nog meer bewijs moet hebben dat haar ex een klootzak eerste klas is, heeft ze dat nu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 16 juli 2017 @ 13:06:10 #165
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_172455780
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:58 schreef even.reageren het volgende:

[..]

Leuk dat je je verhaal verteld maar elk verhaal heeft 2 kanten. Ik werd door de betreffende (volgens jou stomme vriend) op de hoogte gesteld dat er een verhaal online stond wat niet anders dan dat van ons kon zijn.

En ja ik ben dus de vriend van TS. Ik baal ervan dat dit na 14 jaar ineens tussen ons instaat en dat je via een eenzijdig verhaal via internet aangifte kan goedpraten. We weten beiden dat het totaal anders in elkaar zit.

We geven al langere tijd een beetje kinky kant aan onze sex. Maar elke keer was het voor mevrouw niet goed genoeg. Ze wou meer, minder inspraak en wilde volledig onderdanig zijn. Ze vroeg me meermaals of ik niet naar haar wilde luisteren en haar zou gebruiken zoals ik wou.

Diverse keren gaf ze aan het geil te lijken om er een pik bij te hebben. Hier was ik altijd een beetje tegen omdat ik bang was dat ze dan wellicht verliefd zou worden op de ander. Maar altijd weer gaf ze aan dat het niet uitmaakte wie of wat, ook al was hij lelijk. Het ging voor haar om haar onderdanige rol.

Uiteindelijk heb ik een vriend ingeschakeld die al een tijdje op je geilt, maar waarvan ik zeker wist dat hij geen concurrentie zou vormen omdat jij hem totaal niks vind. Maar het ging je om de vernedering en de situatie waarin je niks in te brengen had.

Jij hebt het over een sling met een blinddoek om? Je zegt ze er niet bij dat je volledig vastgeketend zat omdat ik koste wat het kost niet op je stopkreten moest reageren. Je wilde meer en harder.

Nu achteraf kom je erachter dat het mijn vriend was en toen werd je ineens pissig. Omdat je die persoon kent en hem in de ogen moet kijken? Serieus je wilde ultiem vernederd worden en meer en meer. Dan luister ik en dan hebben we je ineens verkracht?

Daarnaast wist je na 5 minuten dat je geneukt werdt al dat ik het niet was (hoewel je hier beweerd pas na 2 weken) serieus? Wie merkt er nu niet dat er een andere lul in zit? (om maar even haar geloofwaardigheid in twijfel te trekken). Je had de mogelijkheid om te zeggen dat je er mee wilde stoppen. Maar je wilde doorgaan. We hebben je zelfs dubbel gedaan (knap om dan te zeggen dat je het niet wist).

Blijkbaar ben je enkel pissig om diegene die het was/is. Wat betreft of we nog bij elkaar blijven? Nee in mijn ogen niet.....

Nog even ter aanvulling: Een aantal posts gaat ze ook enorm in op wat ze deed (zoals het vragen om in der bek klaar te komen). Dat soort beschrijvingen ga je niet op internet zetten als je er boos om bent.
Zo TS nu sta hang je toch wel voor lul he
pi_172455799
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:11 schreef hugecooll het volgende:
Ik denk dat dat onder verkrachting valt
Dat dus. Maar TS je gaat toch terug naar hem dus why bother.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172455813
  zondag 16 juli 2017 @ 13:09:15 #168
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_172455842
  zondag 16 juli 2017 @ 13:09:23 #169
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_172455846
:') dit gelooft toch niemand meer.. Wel?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172455933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dit is vrijwillig (omdat TS uiteraard iets anders verwachtte). Dwang is als je wordt gedwongen om iets te ondergaan, niet als je iets vrijwillig ondergaat omdat je denkt dat het iets anders is.

Er zijn wel andere bepalingen die dit soort situaties dekken, als er inderdaad geen dwang is.
nee hoor dit is dwang. Ze wist er niks van en kon zich niet verzetten
pi_172455942
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:14 schreef tailfox het volgende:

[..]

nee hoor dit is dwang. Ze wist er niks van en kon zich niet verzetten
Dan zou ik toch een paar berichten hierboven eens lezen....
pi_172455994
Fakeeeeeeeeeeeee
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zondag 16 juli 2017 @ 13:21:37 #173
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_172456071
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:58 schreef even.reageren het volgende:

[..]

Leuk dat je je verhaal verteld maar elk verhaal heeft 2 kanten. Ik werd door de betreffende (volgens jou stomme vriend) op de hoogte gesteld dat er een verhaal online stond wat niet anders dan dat van ons kon zijn.

En ja ik ben dus de vriend van TS. Ik baal ervan dat dit na 14 jaar ineens tussen ons instaat en dat je via een eenzijdig verhaal via internet aangifte kan goedpraten. We weten beiden dat het totaal anders in elkaar zit.

We geven al langere tijd een beetje kinky kant aan onze sex. Maar elke keer was het voor mevrouw niet goed genoeg. Ze wou meer, minder inspraak en wilde volledig onderdanig zijn. Ze vroeg me meermaals of ik niet naar haar wilde luisteren en haar zou gebruiken zoals ik wou.

Diverse keren gaf ze aan het geil te lijken om er een pik bij te hebben. Hier was ik altijd een beetje tegen omdat ik bang was dat ze dan wellicht verliefd zou worden op de ander. Maar altijd weer gaf ze aan dat het niet uitmaakte wie of wat, ook al was hij lelijk. Het ging voor haar om haar onderdanige rol.

Uiteindelijk heb ik een vriend ingeschakeld die al een tijdje op je geilt, maar waarvan ik zeker wist dat hij geen concurrentie zou vormen omdat jij hem totaal niks vind. Maar het ging je om de vernedering en de situatie waarin je niks in te brengen had.

Jij hebt het over een sling met een blinddoek om? Je zegt ze er niet bij dat je volledig vastgeketend zat omdat ik koste wat het kost niet op je stopkreten moest reageren. Je wilde meer en harder.

Nu achteraf kom je erachter dat het mijn vriend was en toen werd je ineens pissig. Omdat je die persoon kent en hem in de ogen moet kijken? Serieus je wilde ultiem vernederd worden en meer en meer. Dan luister ik en dan hebben we je ineens verkracht?

Daarnaast wist je na 5 minuten dat je geneukt werdt al dat ik het niet was (hoewel je hier beweerd pas na 2 weken) serieus? Wie merkt er nu niet dat er een andere lul in zit? (om maar even haar geloofwaardigheid in twijfel te trekken). Je had de mogelijkheid om te zeggen dat je er mee wilde stoppen. Maar je wilde doorgaan. We hebben je zelfs dubbel gedaan (knap om dan te zeggen dat je het niet wist).

Blijkbaar ben je enkel pissig om diegene die het was/is. Wat betreft of we nog bij elkaar blijven? Nee in mijn ogen niet.....

Nog even ter aanvulling: Een aantal posts gaat ze ook enorm in op wat ze deed (zoals het vragen om in der bek klaar te komen). Dat soort beschrijvingen ga je niet op internet zetten als je er boos om bent.
o er is nog een kloon bij gehaald? wel grappig dat die vriend van ts haar ex " per ongeluk" t topic vind nadat er wordt gezegd dat er teveel details gepost worden en dat niet matcht met misbruikt voelen en TS dus een troll moet zijn. En haar ex die vervolgens komt posten heeft daar natuurlijk uitleg voor: t verhaal zit namelijk anders in elkaar. Vandaar dat ze t zo post.

Voor de lezers die t wel geloven: onderdanig willen zijn betekent niet dat je seks wil hebben met iemand zonder dat je weet met wie. en ik denk niet dat je t perse voelt als er een andere lul in je zit . Wel dst je t aan je partner ruikt of voelt dat t een ander is als je een positie doet waarin je dichtbij elkaar staat.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 16 juli 2017 @ 13:22:52 #174
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_172456113
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:18 schreef Seamonkey- het volgende:
Fakeeeeeeeeeeeee
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 13:23:36 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172456132
Mijn god. Ik twijfelde al. Nu helemaal.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 16 juli 2017 @ 13:25:45 #176
104871 remlof
Europees federalist
pi_172456188
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:58 schreef even.reageren het volgende:

[..]

-knip-

Jij hebt het over een sling met een blinddoek om? Je zegt ze er niet bij dat je volledig vastgeketend zat omdat ik koste wat het kost niet op je stopkreten moest reageren. Je wilde meer en harder.

-knip-

Je had de mogelijkheid om te zeggen dat je er mee wilde stoppen. Maar je wilde doorgaan. We hebben je zelfs dubbel gedaan (knap om dan te zeggen dat je het niet wist).

Blijkbaar ben je enkel pissig om diegene die het was/is. Wat betreft of we nog bij elkaar blijven? Nee in mijn ogen niet.....

Je spreekt jezelf hier tegen over het zeggen dat ze kon stoppen.

En wat jou betreft is de relatie ook voorbij dus ik adviseer TS nog steeds om aangifte te doen, anders zal dit haar blijven achtervolgen.
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 13:28:59 #177
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_172456267
Heeft TS nou een kloon aangemaakt om te kunnen reageren op haar eigen verzinsel?
Zoek hulp, ts. Zoek serieuze hulp.
F.K.A. SuperwormJim
  Forum Admin zondag 16 juli 2017 @ 13:33:25 #178
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172456345
Wel bijzonder inderdaad dat TS niet gevoeld heeft dat er twee piemelen in het spel waren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_172456469
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft TS nou een kloon aangemaakt om te kunnen reageren op haar eigen verzinsel?
Zoek hulp, ts. Zoek serieuze hulp.
Het kan natuurlijk ook gewoon een grappenmaker zijn die een kloon heeft aangemaakt. Uit niets blijkt dat hij TS beter kent dan iemand die slechts de OP heeft gelezen. Het kan TS zijn maar net zo goed ieder ander.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 13:41:00 #180
441859 crew  Lenny77
pi_172456514
Aan even.reageren :
Je bent een idioot en je hebt iets gedaan wat echt niet kan.
Je mag dankbaar zijn als ze je niet aanklaagt, maar na jouw antwoord hier en het allemaal lekker op haar steken, wist ik wel zeker dat ik je zou aan klagen. Je schuift alles van je af. Neem je verantwoordelijkheid! Nergens schrijf je: het was echt dom van mij maar ik dacht dat ze het leuk zou vinden.
En nee je voelt dat niet als er een andere piemel in zit. Er moet al een serieus verschil in maat zijn. Maar als jullie beiden een standaard geval hebben dan merk je dat niet. Zo gevoelig is een vagina niet. Je zal alleen verschillen merken in klein, groot, dun en dik. Meer niet. 3 cm langer of de omtrek iets dikker ofzo merk je niet!
Neem daar nog bij dat ze niets kon horen door de muziek, niets kon zien en ook nog niets kon aanraken door het vastgebonden te zijn.
Je hebt gewoon misbruik gemaakt van haar en bent gewoon een stom uilskuiken.
Had het tenminste toegegeven dat je over een lijn bent gegaan, ook al was het vanuit de juiste bedoeling.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172456668
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:') dit gelooft toch niemand meer.. Wel?
Ik geloofde het al niet meer toen TS zei dat ze een hoge functie had ergens maar wel ik wordt schreef en nivo.
pi_172456684
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:41 schreef Lenny77 het volgende:
Aan even.reageren :
Je bent een idioot en je hebt iets gedaan wat echt niet kan.
Je mag dankbaar zijn als ze je niet aanklaagt, maar na jouw antwoord hier en het allemaal lekker op haar steken, wist ik wel zeker dat ik je zou aan klagen. Je schuift alles van je af. Neem je verantwoordelijkheid! Nergens schrijf je: het was echt dom van mij maar ik dacht dat ze het leuk zou vinden.
En nee je voelt dat niet als er een andere piemel in zit. Er moet al een serieus verschil in maat zijn. Maar als jullie beiden een standaard geval hebben dan merk je dat niet. Zo gevoelig is een vagina niet. Je zal alleen verschillen merken in klein, groot, dun en dik. Meer niet. 3 cm langer of de omtrek iets dikker ofzo merk je niet!
Neem daar nog bij dat ze niets kon horen door de muziek, niets kon zien en ook nog niets kon aanraken door het vastgebonden te zijn.
Je hebt gewoon misbruik gemaakt van haar en bent gewoon een stom uilskuiken.
Had het tenminste toegegeven dat je over een lijn bent gegaan, ook al was het vanuit de juiste bedoeling.
Je hebt niet gelezen dat ze er 2 tegelijk in heeft gehad?
Alsof ze dat niet merkt :+
  zondag 16 juli 2017 @ 13:49:14 #183
104871 remlof
Europees federalist
pi_172456708
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Je hebt niet gelezen dat ze er 2 tegelijk in heeft gehad?
Alsof ze dat niet merkt :+
Alsof dat geen verzinsel kan zijn.
  Forum Admin zondag 16 juli 2017 @ 13:51:53 #184
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172456777
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Alsof dat geen verzinsel kan zijn.
Dat inmiddels beruchte filmpje kan uitkomst bieden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2017 @ 13:52:51 #185
230491 Zith
pls tip
pi_172456809
FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!

-----

Zet deze reply in je boek als het kan.

http://www.volkskrant.nl/(...)ternetforum~a836416/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172456871
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Alsof dat geen verzinsel kan zijn.
Dit hele topic is een groot verzinsel _O-
pi_172456889
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Alsof dat geen verzinsel kan zijn.
Dat zou kunnen. Maar ik zou ook serieus haar berichten eens lezen. Ik quote een klein stukje van ergens halverwege:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:33 schreef Roosies het volgende:
En hem heb ik dan lopen smeken (echt letterlijk)om mij in allerlei standjes te nemen terwijl ik daar lig in een sletterig outfitje en uiteindelijk vraag of ik alsjeblieft zijn zaad mag ontvangen in mijn keel..
Je gaat dat soort details niet posten als je je echt vernederd voelt. Ze blijft het in veel gevallen maar goed praten. Maar ik ken niemand die als ze verkracht is op internet gaat posten "en ik maar vragen of ik zijn zaad mag ontvangen".

Die details voegen niks toe aan het verhaal.
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 13:55:29 #188
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_172456895
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook gewoon een grappenmaker zijn die een kloon heeft aangemaakt. Uit niets blijkt dat hij TS beter kent dan iemand die slechts de OP heeft gelezen. Het kan TS zijn maar net zo goed ieder ander.
Dat kan.
F.K.A. SuperwormJim
pi_172456979
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Maar ik zou ook serieus haar berichten eens lezen. Ik quote een klein stukje van ergens halverwege:

[..]

Je gaat dat soort details niet posten als je je echt vernederd voelt. Ze blijft het in veel gevallen maar goed praten. Maar ik ken niemand die als ze verkracht is op internet gaat posten "en ik maar vragen of ik zijn zaad mag ontvangen".

Die details voegen niks toe aan het verhaal.
Want iedereen praat hetzelfde en iedereen verwerkt alles hetzelfde natuurlijk. :X
Sommige mensen verwerken juist door alle details nog goed door te nemen en te analyseren.

Los daarvan weet ik ook niet of dit echt is, ik hoop van niet.
  Forum Admin zondag 16 juli 2017 @ 14:06:29 #190
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172457269
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef Zith het volgende:
FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!

-----

Zet deze reply in je boek als het kan.

http://www.volkskrant.nl/(...)ternetforum~a836416/
Werktitel: 50 smaken zaad.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 16 juli 2017 @ 14:08:15 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_172457344
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Maar ik zou ook serieus haar berichten eens lezen. Ik quote een klein stukje van ergens halverwege:

[..]

Je gaat dat soort details niet posten als je je echt vernederd voelt. Ze blijft het in veel gevallen maar goed praten. Maar ik ken niemand die als ze verkracht is op internet gaat posten "en ik maar vragen of ik zijn zaad mag ontvangen".

Die details voegen niks toe aan het verhaal.
Dat was ook mijn gedachte. En ik hoop voor TS ook echt dat het een troll is. Zo niet: sterkte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_172457402
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:06 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Werktitel: 50 smaken zaad.
Misschien komt ze nog terug gezien ze 50 minuten geleden nog actief was. Of misschien slaat ze hem op dit moment zijn hersens in. Alles is mogelijk.
pi_172457451
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:09 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Misschien komt ze nog terug gezien ze 50 minuten geleden nog actief was. Of misschien slaat ze hem op dit moment zijn hersens in. Alles is mogelijk.
Wordt het toch nog een spannende zondag.
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 14:12:41 #194
441859 crew  Lenny77
pi_172457548
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Je hebt niet gelezen dat ze er 2 tegelijk in heeft gehad?
Alsof ze dat niet merkt :+
Ik heb niet gelezen dat ze met 2 piemels tegelijk bezig waren.
Dat voel je inderdaad wel.
Maar wat als ze vaak ook met dildo's aan de gang waren?

Luister, ik hoop dat het een verzinsel is, maar als het echt waar is dan denk ik toch echt dat de braafste conclusie is dat de man haar vertrouwen erg heeft beschadigd en dat hij iets gedaan heeft wat echt niet kan. Als hij het verstand niet heeft om het eerst even te bespreken en dan ook nog de man erbij betrekt die zij haat.. Dan ben je toch niet de hoogste tak aan de boom.
Los van aanklagen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172457676
Hoe triest kan je zijn om een heel verzonnen topic te starten en je tijd daaraan te verspillen? Waarom zou iemand dat doen? Niemand die er iets aan heeft.

Inderdaad teveel details in het verhaal, waardoor ik ook mijn twijfels heb of het waargebeurd is.
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 14:16:47 #196
441859 crew  Lenny77
pi_172457679
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:09 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Misschien komt ze nog terug gezien ze 50 minuten geleden nog actief was. Of misschien slaat ze hem op dit moment zijn hersens in. Alles is mogelijk.
Als het waar is, (op welke manier dan ook, beide verhalen zullen een kern van waarheid hebben) dan gaan we TS niet meer in dit topic terug zien.
Ik zou het toch niet doen.
Zou het al erg genoeg vinden dat mijn vriend mij nog eens extra gaat beschuldigen en het slachtoffer uithangt, terwijl ik gewoon anoniem mijn verhaal wou doen omdat het nergens anders kan.
En ze heeft nergens gezegd dat ze hem wil aanklagen, integendeel. Maar hij is gewoon bang dat ze dat alsnog gaat doen door de adviezen hier en begint het verhaal te verdraaien.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172457722
Allemaal vieze kutkloons :r
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 16 juli 2017 @ 14:19:16 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_172457789
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef Zith het volgende:
FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!

-----

Zet deze reply in je boek als het kan.

http://www.volkskrant.nl/(...)ternetforum~a836416/
Alweer?

Veertig vleugen FOK! :')
  zondag 16 juli 2017 @ 14:19:39 #199
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_172457805
TVP

Goed verhaal dit :D
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_172457854
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef Zith het volgende:
FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!

-----

Zet deze reply in je boek als het kan.

http://www.volkskrant.nl/(...)ternetforum~a836416/
Het zal eens niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172457959
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als het waar is, (op welke manier dan ook, beide verhalen zullen een kern van waarheid hebben) dan gaan we TS niet meer in dit topic terug zien.
Ik zou het toch niet doen.
Zou het al erg genoeg vinden dat mijn vriend mij nog eens extra gaat beschuldigen en het slachtoffer uithangt, terwijl ik gewoon anoniem mijn verhaal wou doen omdat het nergens anders kan.
En ze heeft nergens gezegd dat ze hem wil aanklagen, integendeel. Maar hij is gewoon bang dat ze dat alsnog gaat doen door de adviezen hier en begint het verhaal te verdraaien.
Of zij verdraait de zaak. Spelletje enigzins uit de hand gelopen en nu spijt ofzo?
  zondag 16 juli 2017 @ 14:28:03 #202
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172458024
Ik vraag me af hoe dit topic verlopen was als de seksen waren omgedraaid.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172458290
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:28 schreef SpecialK het volgende:
Ik vraag me af hoe dit topic verlopen was als de seksen waren omgedraaid.
Een stuk gematigder, dat kan ik je zo wel vertellen, maar dat doet niks af aan de ernst van dit topic moge het waar zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 16 juli 2017 @ 14:36:41 #204
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172458326
Hahahaha faaaaaaaake!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172458549
Dit topic is gewoon onderdeel van de vernedering, don't believe the hype.
-nee-
  zondag 16 juli 2017 @ 14:43:13 #206
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_172458607
Isn't it ironic, don't you think
pi_172458764
:{ :N
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_172458982
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:') dit gelooft toch niemand meer.. Wel?
Dit. Trolltopic. #unfollow
  Meest relativerende user 2022 zondag 16 juli 2017 @ 15:30:59 #209
357044 Budapestenaar
pi_172460066
Ooh puhlease, dit gelooft toch niemand meer? Straks komt die stomme vriend die TS mocht neuken zich er ook nog mee bemoeien, let maar op.... :')
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 15:32:44 #210
441859 crew  Lenny77
pi_172460124
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:25 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Of zij verdraait de zaak. Spelletje enigzins uit de hand gelopen en nu spijt ofzo?
Nja nee want volgens de vriend zijn verhaal wist ze er echt niets van. Hij ging er gewoon vanuit dat ze het wel zou doorhebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 16 juli 2017 @ 15:32:49 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172460129
Vergeet de vriendin die het verhaal gehoord heeft van TS niet ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 15:33:40 #212
441859 crew  Lenny77
pi_172460163
quote:
6s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:41 schreef Marsenal het volgende:
Dit topic is gewoon onderdeel van de vernedering, don't believe the hype.
Hier heb ik ook al aan gedacht.

Hoe dan ook, het is een kinky koppeltje :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 16 juli 2017 @ 15:34:16 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172460180
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hier heb ik ook al aan gedacht.

Hoe dan ook, het is een kinky koppeltje :D
Linkerhand en rechterhand bedoel je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172460360
Sorry maar dit verhaal is zo bizar dat ik het gewoon niet geloof.
En de topictitel dan? Lekker nog smeriger maken door het "geneukt worden door een ander" te noemen en alles in detail vertellen.
Ze werd gewoon geil van jullie reacties _O-
Loedermoeder
pi_172460416
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nja nee want volgens de vriend zijn verhaal wist ze er echt niets van. Hij ging er gewoon vanuit dat ze het wel zou doorhebben.
Wees voorzichtig met wat u wenst zeggen we hier altijd.
pi_172460582
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:') dit gelooft toch niemand meer.. Wel?
Nope.

Leuk vakantie- troll- topic
Whatever...
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2017 @ 15:50:58 #217
230491 Zith
pls tip
pi_172460691
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooh puhlease, dit gelooft toch niemand meer? Straks komt die stomme vriend die TS mocht neuken zich er ook nog mee bemoeien, let maar op.... :')
En ze is zwanger, niet vergeten! Krijgt ze eindelijk haar droom.... Alleen... Dan moet ze wel voor haar ergste vijand kiezen!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172460909
Filmpje of slotje :{w.
pi_172461336
Dit is verkrachting. Je krijgt het alleen juridisch zeer lastig rond.

Persoonlijk zou het gegeven dat mijn partner kennelijk niet weet dat ik walg van een van haar vrienden op zichzelf al reden genoeg zijn de relatie te beëindigen. De communicatie is kennelijk dramatisch.

De kans is linksom of rechtsom vrij groot dat het allemaal uitkomt. Vooral als hierom de relatie klapt.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zondag 16 juli 2017 @ 16:26:41 #220
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_172461571
Verzonnen topics _O-
  zondag 16 juli 2017 @ 16:40:49 #221
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_172461905
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:50 schreef Zith het volgende:

[..]

En ze is zwanger, niet vergeten! Krijgt ze eindelijk haar droom.... Alleen... Dan moet ze wel voor haar ergste vijand kiezen!
Oeh, the plot thickens!
pi_172461910
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:18 schreef Rockefellow het volgende:
Dit is verkrachting. Je krijgt het alleen juridisch zeer lastig rond.

Persoonlijk zou het gegeven dat mijn partner kennelijk niet weet dat ik walg van een van haar vrienden op zichzelf al reden genoeg zijn de relatie te beëindigen. De communicatie is kennelijk dramatisch.

De kans is linksom of rechtsom vrij groot dat het allemaal uitkomt. Vooral als hierom de relatie klapt.
Jij leest alleen de OP? Dit topic is zo nep als het maar zijn kan. Had het halverwege de OP al door trouwens. Ongelooflijk dat al die naïeve fokkertjes er in eerste instantie en sommigen ook in tweede en derde instantie (blijven) intrappen :')

Geslaagde troll derhalve ^O^
pi_172462014
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:40 schreef Danambo het volgende:

[..]

Jij leest alleen de OP? Dit topic is zo nep als het maar zijn kan. Had het halverwege de OP al door trouwens. Ongelooflijk dat al die naïeve fokkertjes er in eerste instantie en sommigen ook in tweede en derde instantie (blijven) intrappen :')

Geslaagde troll derhalve ^O^
Je denkt dat het mij interesseert of TS een troll is of niet?

Verrassing: het kan me niet schelen.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_172462106
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:40 schreef Danambo het volgende:

[..]

Jij leest alleen de OP? Dit topic is zo nep als het maar zijn kan. Had het halverwege de OP al door trouwens. Ongelooflijk dat al die naïeve fokkertjes er in eerste instantie en sommigen ook in tweede en derde instantie (blijven) intrappen :')

Geslaagde troll derhalve ^O^
Ik geloofde het bijna.
pi_172463761
Hoe help je je eigen trolltopic om zeep? Nou zo dus :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 16 juli 2017 @ 17:58:50 #226
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_172464752
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:31 schreef renwan het volgende:
Hoe help je je eigen trolltopic om zeep? Nou zo dus :')
Na drie woorden van de OP gelezen te hebben qas dat overigens al duidelijk.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_172464958
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:58 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Na drie woorden van de OP gelezen te hebben qas dat overigens al duidelijk.
Na de OP gelezen te hebben had ik mijn twijfels al maar het kon nog waar zijn, nu is het overduidelijk :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_172465101
[quote]0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef Roosies het volgende:
...

Ik weet het niet, ik wil onze relatie niet meteen opgeven, zit te denken om in therapie te gaan met mijn vriend al denk ik niet of ik hem dit ooit kan vergeven.
[/quote]
Therapie kan je rustig vergeten als redmiddel, hij wilt een meer open relatie dan jij en heeft jouw grens niet gerespecteerd. Ik zie niet in hoe jullie relatie verder nog kan standhouden.


Inmiddels topic doorgelezen, FAKE dus. Was al raar dat ze niet direct bij haar vriend wegging, niet sprak over verkrachting en nu haar "vriendje" langs komt om zijn kant van het verhaal te vertellen is de laatste restje geloofwaardigheid ook weer weg.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kloonhommel op 16-07-2017 18:23:34 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172465336
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef Zith het volgende:
FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!

-----

Zet deze reply in je boek als het kan.

http://www.volkskrant.nl/(...)ternetforum~a836416/
Goeie link naar een nieuwsartikel van dik 10 jaar oud.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_172465415
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Goeie link naar een nieuwsartikel van dik 10 jaar oud.
Maakt het niet minder actueel.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 16 juli 2017 @ 18:40:45 #231
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172465721
Jammer als het inderdaad voor zoiets is, en sneu dat door dit soort acties mensen juist meer gaan opletten met wat ze neerzetten en voortaan wel twee keer nadenken om goed bedoelde adviezen te delen.

Maar he, je moet toch wat als je een 2e rangs schrijver/schrijfster bent, ik bedoel stel je voor dat je na moet denken over wat in een boek te schrijven zonder het rechtstreeks te kopieren.
  zondag 16 juli 2017 @ 18:42:44 #232
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_172465756
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Allemaal vieze kutkloons :r
Zomervakantie, he.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_172465861
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer als het inderdaad voor zoiets is, en sneu dat door dit soort acties mensen juist meer gaan opletten met wat ze neerzetten en voortaan wel twee keer nadenken om goed bedoelde adviezen te delen.

Maar he, je moet toch wat als je een 2e rangs schrijver/schrijfster bent, ik bedoel stel je voor dat je na moet denken over wat in een boek te schrijven zonder het rechtstreeks te kopieren.
of als iets wél echt is omdat iedereen trolllll roept.

Overigens: als 'zoiets' gebeurt gaat niet iedereen direct bij zijn/haar partner weg. Houd toch eens op met dat soort aannames :N
compact en kleverig.
pi_172466494
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

of als iets wél echt is omdat iedereen trolllll roept.

Overigens: als 'zoiets' gebeurt gaat niet iedereen direct bij zijn/haar partner weg. Houd toch eens op met dat soort aannames :N
Verkracht worden door een ander onder toezicht van partner en dan niet weggaan maar dit uitpraten of zo? Ja?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172466794
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Verkracht worden door een ander onder toezicht van partner en dan niet weggaan maar dit uitpraten of zo? Ja?
Nooit gehoord van praktische obstakels?
  zondag 16 juli 2017 @ 21:58:08 #236
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_172472035
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:23 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Nooit gehoord van praktische obstakels?
Nee.
Prrrrr
  zondag 16 juli 2017 @ 22:04:58 #237
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_172472259
_O-
  Moderator zondag 16 juli 2017 @ 22:14:37 #238
441859 crew  Lenny77
pi_172472526
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:40 schreef Danambo het volgende:

[..]

Jij leest alleen de OP? Dit topic is zo nep als het maar zijn kan. Had het halverwege de OP al door trouwens. Ongelooflijk dat al die naïeve fokkertjes er in eerste instantie en sommigen ook in tweede en derde instantie (blijven) intrappen :')

Geslaagde troll derhalve ^O^
Weet je wat het is?
Wat als het toch echt is? Hoe klein de kans ook... Dan wil je toch niet alleen reacties dat je een troll bent of dat het nep is.
Als het effectief nep is dan kan het advies geen kwaad. Als het waar is echter, dan heeft de TS er nog iets aan..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172472711
Niemand gelooft TS, maar weet je? Ik denk dat het verhaal van Roosies best eens waar kan zijn...
  zondag 16 juli 2017 @ 22:22:55 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172472720
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:22 schreef thabit het volgende:
Niemand gelooft TS, maar weet je? Ik denk dat het verhaal van Roosies best eens waar kan zijn...
Ja de ene snorkel voelde idd hetzelfde aan als de andere snorkel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172473017
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja de ene snorkel voelde idd hetzelfde aan als de andere snorkel
En smaakte hetzelfde.
  zondag 16 juli 2017 @ 22:41:58 #242
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172473070
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Verkracht worden door een ander onder toezicht van partner en dan niet weggaan maar dit uitpraten of zo? Ja?
Nou ja tja...

Herhaaldelijk de fantasie delen dat je weleens door een ander geneukt wil worden, in combi met dat 'hulpeloos' en onderdanig zijn. Minder problemen hebben met dat wat gebeurd is dan door wie.

Kan me voorstellen dat je zoiets niet direct in de hoek van verkrachting zet, maar in de hoek van hele grote vergissing.

Beetje hypothetisch natuurlijk, maar stel dat zo'n verhaal wel waar zou zijn. Dan kan ik me prima voorstellen, de verdere omstandigheden in acht nemende, dat je daar wat minder zwaar aan tilt. Dit valt toch meer onder het fantasie idee was een 10, uitvoer een 3.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 juli 2017 @ 22:50:13 #243
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172473238
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja de ene snorkel voelde idd hetzelfde aan als de andere snorkel
Zo uniek zijn snorkels nu ook weer niet. Zeker als je zintuigen 'uitgeschakeld' zijn is het soms lastiger duiden wat iets is dan je denkt.

Probeer het maar eens uit. Laat je handen vastbinden, blinddoek om, muziek hard zodat je gehoor ook grotendeels wegvalt en laat je (bedpartner) je strelen, plagen en doen met allerlei voorwerpen. Van veertjes tot plasick zakjes om mee te strelen tot laten raden hoeveel vingers ze/hij gebruikt of welk speeltje ze/hij gebruikt.

Is erg leuk om te doen, maar je zal er vooral achter komen dat het vrij lastig is om erachter te komen wat er precies gebruikt wordt op dat moment. Ook omvang is veel lastiger te duiden.

Ik vind het vertellen dat ze het verschil niet echt heeft opgemerkt, het onder vandaag gaat het net iets anders heeft gegooid niet zo ongeloofwaardig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 juli 2017 @ 22:53:14 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172473303
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zo uniek zijn snorkels nu ook weer niet. Zeker als je zintuigen 'uitgeschakeld' zijn is het soms lastiger duiden wat iets is dan je denkt.

Probeer het maar eens uit. Laat je handen vastbinden, blinddoek om, muziek hard zodat je gehoor ook grotendeels wegvalt en laat je (bedpartner) je strelen, plagen en doen met allerlei voorwerpen. Van veertjes tot plasick zakjes om mee te strelen tot laten raden hoeveel vingers ze/hij gebruikt of welk speeltje ze/hij gebruikt.

Is erg leuk om te doen, maar je zal er vooral achter komen dat het vrij lastig is om erachter te komen wat er precies gebruikt wordt op dat moment. Ook omvang is veel lastiger te duiden.

Ik vind het vertellen dat ze het verschil niet echt heeft opgemerkt, het onder vandaag gaat het net iets anders heeft gegooid niet zo ongeloofwaardig.
Mensen die seks hebben :')

Maar uhm, het is een troll dit, dus serieus reageren hoeft niet, al heb je gelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172473339
Goed topic 3 x klaargekomen
  maandag 17 juli 2017 @ 00:07:09 #246
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_172475068
TS waar ben je? :')
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_172475544
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja tja...

Herhaaldelijk de fantasie delen dat je weleens door een ander geneukt wil worden, in combi met dat 'hulpeloos' en onderdanig zijn. Minder problemen hebben met dat wat gebeurd is dan door wie.

Kan me voorstellen dat je zoiets niet direct in de hoek van verkrachting zet, maar in de hoek van hele grote vergissing.

Beetje hypothetisch natuurlijk, maar stel dat zo'n verhaal wel waar zou zijn. Dan kan ik me prima voorstellen, de verdere omstandigheden in acht nemende, dat je daar wat minder zwaar aan tilt. Dit valt toch meer onder het fantasie idee was een 10, uitvoer een 3.
Dit heb je niet van ts maar van de zogenaamde vriend die ff kwam reageren. ts heeft dit niet bevestigd noh ontkracht.

ts heeft nu genoeg materiaal voor haar boek en bedankt je voor je bijdrage.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator maandag 17 juli 2017 @ 01:35:13 #248
441859 crew  Lenny77
pi_172476099
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:39 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

En smaakte hetzelfde.
Ze heeft niet gepijpt, enkel zaad opgevangen.
Dit smaakt sowieso vaak al anders bij dezelfde persoon. Dus ook daar zou ik niets achter zoeken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 17 juli 2017 @ 06:27:27 #249
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172476819
Veel spellingsfouten en dat met zo een leeftijd TS.

Hmmm.
pi_172477096
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Verkracht worden door een ander onder toezicht van partner en dan niet weggaan maar dit uitpraten of zo? Ja?
ja.
Of dacht jij dat relaties waarin mensen mishandeld of misbruikt worden niet bestaan? O+
compact en kleverig.
pi_172477097
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 06:27 schreef KingRoland het volgende:
Veel spellingsfouten en dat met zo een leeftijd TS.

Hmmm.
kom jij hier vaker? ;(
compact en kleverig.
  maandag 17 juli 2017 @ 11:47:24 #252
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_172480529
Dit is nota bene een fantasie van vele vrouwen.
  maandag 17 juli 2017 @ 12:22:08 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_172481092
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:47 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Dit is nota bene een fantasie van vele vrouwen.
Een fantasie staat niet gelijk aan het willen uitvoeren van die fantasie. Als het echt waar is, vind ik het nogal een grove schending van het onderling vertrouwen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 17 juli 2017 @ 12:26:59 #254
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172481158
Bah, ik ben er toch ingetuind. Misselijkmakend.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_172481259
Het is niet zozeer het verhaal dat ongeloofwaardig is, maar vooral de manier van vertellen doet alarmbellen rinkelen. Heel netjes chronologisch, met een vrij uitgebreid achtergrondverhaal en vermelding van allerlei onnodige details. Vrij kenmerkend voor nepverhalen.

De mensen die hier beweren dat het verhaal niet kan kloppen vanwege de inhoud, zijn de paranoïde types die overal nepverhalen in zien. Natuurlijk zul je dan zo nu en dan gelijk krijgen, maar dat betekent niet dat je scherp bent.
  maandag 17 juli 2017 @ 13:15:17 #256
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172482110
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 10:22 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Zóó indd :o ik kan er met mijn verstand niet bij dat iemand zoiets zou doen.
En wat jij zegt: denk aan jezelf en doe aangifte.
Sterkte.
Vreemd. Ik denk .... denk aan jezelf en doe GEEN aangifte.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172482271
Is het nou nep of niet..? Welke gek verzint zoiets dan?!
  maandag 17 juli 2017 @ 13:29:57 #258
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172482377
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:41 schreef Lenny77 het volgende:
Aan even.reageren :
Je bent een idioot en je hebt iets gedaan wat echt niet kan.
Je mag dankbaar zijn als ze je niet aanklaagt, maar na jouw antwoord hier en het allemaal lekker op haar steken, wist ik wel zeker dat ik je zou aan klagen. Je schuift alles van je af. Neem je verantwoordelijkheid! Nergens schrijf je: het was echt dom van mij maar ik dacht dat ze het leuk zou vinden.
En nee je voelt dat niet als er een andere piemel in zit. Er moet al een serieus verschil in maat zijn. Maar als jullie beiden een standaard geval hebben dan merk je dat niet. Zo gevoelig is een vagina niet. Je zal alleen verschillen merken in klein, groot, dun en dik. Meer niet. 3 cm langer of de omtrek iets dikker ofzo merk je niet!
Neem daar nog bij dat ze niets kon horen door de muziek, niets kon zien en ook nog niets kon aanraken door het vastgebonden te zijn.
Je hebt gewoon misbruik gemaakt van haar en bent gewoon een stom uilskuiken.
Had het tenminste toegegeven dat je over een lijn bent gegaan, ook al was het vanuit de juiste bedoeling.
Lenny, sleur in je haat gevoelens voor mannen deze vrouw (mits te geen troll is uiteraard) niet mee in haar ongeluk. Lees en zie wat alleen hier al tegen haar verhaal en geloofwaardigheid wordt ingebracht. In een rechtzaak is het: bij twijfel vrijspraak. Dus vrijspraak kunnen we wel verwachten. Maar dan heeft ze ondertussen wel vermoedelijk heel vervelende ondervragingen bij politie en voor de rechter moeten doorstaan. En als de man wordt vrijsgesproken of de zaak wordt geseponeerd zal het verhaal altijd tegen haar spelen.

Mocht ik de vader of grootvader zijn van de topic-starter zou ik ts-er als het een troll zou zijn, het volgende zeggen: hou op met dat idioot gedoe! Of ik onterf je!
Mocht het waar zijn dan zou ik haar adviseren; je staat te zwak qua bewijsvoering, laat het en leer je les er uit.

O~)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 17-07-2017 13:49:21 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172482468
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Lenny, sleur in je haat gevoelens voor mannen deze vrouw (mits te geen troll is uiteraard) mee in haar ongeluk. Lees en zie wat alleen hier al tegen haar verhaal en geloofwaardigheid wordt ingebracht. In eenn rechtzaak is het: bij twijfel vrijspraak. Dus vrijspraak kunnen we wel verwachten. Maar dan heeft ze ondertussen wel vermoedelijk heel vervelende ondervragingen bij politie en voor de rechter moeten doorstaan. En als de man wordt vrijsgesproken of de zaak wordt geseponeerd zal het verhaal altijd tegen haar spelen.

Mocht ik de vader of grootvader zijn van de topic-starter zou ik ts-er als het een troll zou zijn, het volgende zeggen: hou op met dat idioot gedoe! Of ik onterf je!
Mocht het waar zijn dan zou ik haar adviseren; je staat te zwak qua bewijsvoering, laat het en leer je les er uit.

O~)
Dan ben ik wel benieuwd wat voor les dat dan zou zijn? Dat je je partner nooit kan vertrouwen?

Mensen adviseren om maar geen aangifte te doen, is trouwens het slechtste wat je kunt doen. Niet alleen voor die persoon, maar voor de gehele maatschappij. Gelukkig ben jij oud, product van een andere tijd en zo.
  maandag 17 juli 2017 @ 13:36:45 #260
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172482504
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef Zith het volgende:
FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! FAKE! - - - DIT IS VOOR EEN BOEK! - - - FAKE! FAKE! FAKE!

-----

Zet deze reply in je boek als het kan.

http://www.volkskrant.nl/(...)ternetforum~a836416/
Blijkbaar leest nauwelijks iemand dit artikel in de Volkskrant over Fok.nl
Zouden jullie eigenlijk toch moeten doen ......
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 juli 2017 @ 13:39:04 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172482562
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:36 schreef LeesFoknl het volgende:

Blijkbaar leest nauwelijks iemand dit artikel in de Volkskrant over Fok.nl
Zouden jullie eigenlijk toch moeten doen ......
Blijkbaar heb jij niet door dat Dagboek van een Kindermeisje van tien jaar terug is. En dat de schrijfster van het boek -waar ik ook een rolletje in speel en wat ik dus uiteraard hier in de kast heb staan- gelukkig nog steeds actief is op Fok!.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin maandag 17 juli 2017 @ 13:43:54 #262
35723 crew  GGMM
pi_172482650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom zou dit nou weer verzonnen zijn? Raar paranoïde gedoe ook altijd op interbet :')
Haha
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172482770
Waar blijft de vriend uit het verhaal?
  maandag 17 juli 2017 @ 13:51:52 #264
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172482807
quote:
3s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij niet door dat Dagboek van een Kindermeisje van tien jaar terug is. En dat de schrijfster van het boek -waar ik ook een rolletje in speel en wat ik dus uiteraard hier in de kast heb staan- gelukkig nog steeds actief is op Fok!.
Copycat, ik ben dit kindermeisje haar vader !!!!!!
Ik weet er dus (lekker toch) veel meer van dan jullie allemaal !

:6 :6
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 juli 2017 @ 13:52:35 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172482828
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:51 schreef LeesFoknl het volgende:

Copycat, ik ben dit kindermeisje haar vader !!!!!!
Ik weet er dus (lekker toch) veel meer van dan jullie allemaal !

:6 :6
Je bent een demente gek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 juli 2017 @ 13:56:17 #266
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172482889
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:34 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd wat voor les dat dan zou zijn? Dat je je partner nooit kan vertrouwen?

Mensen adviseren om maar geen aangifte te doen, is trouwens het slechtste wat je kunt doen. Niet alleen voor die persoon, maar voor de gehele maatschappij. Gelukkig ben jij oud, product van een andere tijd en zo.
Neen, de les is dat je duidelijker moet communiceren, in feiten en niet in "gevoelens" moet vertellen wat je zou willen. Wat is vernederen, wat is onderdanig. Die vriend heeft het fout ge-interpreteerd OMDAT zij niet duidelijk heeft gecommuniceerd en nu leidt zijn poging haar gelukkig te maken 2 mannnen naar het gevangenis.
Vrouwen, leer eens eindelijk pragmatisch, duidelijk en effectief communiceren !!

oO/ oO/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 juli 2017 @ 13:57:44 #267
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172482908
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent een demente gek.
En gek én dement ... :'( :'( :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172482912
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:49 schreef spiritusbus het volgende:
Waar blijft de vriend uit het verhaal?
Die zit in de inloopkast...
  maandag 17 juli 2017 @ 13:59:57 #269
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172482941
Haha, die hoopt op een "herhaling".

Sorry mensen ik ga hier nu stoppen, merk net dat het al maandag is en ik meende nog zondag dus ik moet een hoop inhalen.

:B *O* :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Redactie Frontpage maandag 17 juli 2017 @ 14:00:08 #270
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172482945
Verkrachting.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 17 juli 2017 @ 14:01:56 #271
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172482974
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:47 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Dit is nota bene een fantasie van vele vrouwen.
En dat maakt het goed dat een random vrouw wordt verkracht door iemand die ze niet kent? Even afgezien van of dit verhaal echt is of niet, vind ik je reactie nogal raar.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 17 juli 2017 @ 14:02:44 #272
108913 Godshand
guide4you
pi_172482990
Is dit nu echt of niet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172483044
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, de les is dat je duidelijker moet communiceren, in feiten en niet in "gevoelens" moet vertellen wat je zou willen. Wat is vernederen, wat is onderdanig. Die vriend heeft het fout ge-interpreteerd OMDAT zij niet duidekijk heeft gecommuniceerd en nu leidt zijn poging haar gelukkig te maken 2 mannnen naar het gevangenis.
Vrouwen, leer eens eindelijk pragmatisch, duidelijk en effectief communiceren !!

oO/ oO/
Vanwege redenen die ik in een eerdere post noem geloof ik niet in de authenticiteit van dit verhaal. Maar stel dat het wel waar is, dan is de enige aanleiding die jij hebt voor deze beschrijving van de situatie de reactie van de "vriend". Een reactie die jouw wereldbeeld mooi bevestigt.

Overigens adviseer je eerst om geen aangifte te doen, omdat ze toch niet hard kan maken dat er een misdrijf is gepleegd. Nu zeg je juist dat het is, omdat ze dan wel naar de gevangenis gaan en dat niet wenselijk is.

Die redeneringen spreken elkaar tegen, maar delen een belangrijk component: jij gaat daar helemaal niet over. Dat is dus waar rechtspraak voor bedoeld is, om te bepalen of er sprake is van een misdrijf. Dat gaat niet altijd even soepel, maar gaat nog een stuk minder soepel als mensen geen aangifte doen.
  maandag 17 juli 2017 @ 14:07:34 #274
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172483077
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, de les is dat je duidelijker moet communiceren, in feiten en niet in "gevoelens" moet vertellen wat je zou willen. Wat is vernederen, wat is onderdanig. Die vriend heeft het fout ge-interpreteerd OMDAT zij niet duidelijk heeft gecommuniceerd en nu leidt zijn poging haar gelukkig te maken 2 mannnen naar het gevangenis.
Vrouwen, leer eens eindelijk pragmatisch, duidelijk en effectief communiceren !!

oO/ oO/
Weer een lekker gevalletje van het slachtoffer de schuld geven. Als Lenny al hatend tegenover mannen is - wat ik overigens niet kan opmaken uit zijn reactie - dan ben jij dat zeker tegenover vrouwen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_172483195
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef Roosies het volgende:
ik wil onze relatie niet meteen opgeven,
Eind goed al goed.
pi_172483461
Is het filmpje al boven water?
  maandag 17 juli 2017 @ 15:17:57 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172484269
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Blijkbaar leest nauwelijks iemand dit artikel in de Volkskrant over Fok.nl
Zouden jullie eigenlijk toch moeten doen ......
Blijkbaar lees jij de datum van dat artikel niet ( ANP 7 maart 2007, 17:19 )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 juli 2017 @ 15:25:27 #278
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172484414
TS reageert ook niet meer. Dus die berust gewoon in 'shit, ze hebben me door', wat bevestigt dat het fake is.

Wollah heb echt zin om als een marokkaan te gaan schelden op TS nu. Wollah viese ******!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Villas__Rubin op 17-07-2017 15:37:25 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172484721
Wat een cuck die vriend :')
pi_172487246
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:58 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Die zit in de inloopkast...
_O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172487500
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
TS reageert ook niet meer. Dus die berust gewoon in 'shit, ze hebben me door', wat bevestigt dat het fake is.

Wollah heb echt zin om als een marokkaan te gaan schelden op TS nu. Wollah viese ******!!
Ja want het echt gebeurd zou zijn is het super chill zulke reacties. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 17 juli 2017 @ 18:29:07 #282
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172488031
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja want het echt gebeurd zou zijn is het super chill zulke reacties. :P
Idd zeg.

Alhoewel ik ook echt wel wantrouwig ben is het niet zo dat als iemand niet precies reageert zoals ik verwachte het gelijk nep is.
Ik snap prima dat iemand weg is als er allerlei reacties komen over hoe nep het is. Of dat nu echt nep is, of juist wel werkelijk gebeurd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172488755
Zoiets zou ik nooit doen met mijn vriendin. Ik zou mijn vriendin niet eens willen delen met een ander. Verder is het inderdaad erg vernederend. Je bent geen speeltje nee. Mijn vriendin en ik doen ook vaker experimenteren maar zoiets zou ik nooit doen.
  maandag 17 juli 2017 @ 19:34:52 #284
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172489160
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha
:)

edit : 16.6k views boys

[ Bericht 3% gewijzigd door KingRoland op 17-07-2017 19:41:03 ]
pi_172489672
een seksschommel 8)7 8)7 8)7 wat een zieke mensen heb je toch, walgelijk!
pi_172489967
Hier moet ik toch even gepost hebben.

Al die goedgelovigen op de eerste pagina's _O-. Schitterend.
pi_172490173
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Hier moet ik toch even gepost hebben.

Al die goedgelovigen op de eerste pagina's _O-. Schitterend.
^O^
Whatever...
pi_172490261
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Hier moet ik toch even gepost hebben.

Al die goedgelovigen op de eerste pagina's _O-. Schitterend.
Is toch maar goed. Uiteindelijk draait een forum om de reacties en als iedereen zwaar paranoïde trolls poogt te betrappen kun je het wel opheffen. Op deze manier kunnen mensen met een serieus verhaal in ieder geval hun ei kwijt, ook als het wat gek is.

Vooral dus als je ziet op basis waarvan verhalen worden gediskwalificeerd. Dit verhaal is nou niet zo gek dat het niet kan gebeuren namelijk.
pi_172490538
Eerlijk gezegd is het bestwel triest om zoiets te verzinnen.
pi_172490989
Dit zou voor mij ook einde relatie zijn zo... wat een k*tstreek... :r
  maandag 17 juli 2017 @ 21:06:28 #291
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_172491382
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Waarom verzin je zoiets f*cked up? Ik vind het alleen wat gek dat haar (inmiddels ex?) vriend er spontaan op reageert...

Maar goed, mocht verhaal van TS wel echt zijn, is het natuurlijk voor haar nog veel vervelender dat ze zelfs op het internet dit niet van zich af kan schrijven.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_172491470
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
pi_172491997
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Hier moet ik toch even gepost hebben.

Al die goedgelovigen op de eerste pagina's _O-. Schitterend.
Je was gewoon te laat, anders had je al veel eerder je tv-ziejewel-p gedaan en was deze post een toldyouso.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 17 juli 2017 @ 21:34:56 #294
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_172492029
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Kunnen we het over doen?
  maandag 17 juli 2017 @ 21:35:25 #295
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172492042
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Lekker.
Fade to Black
pi_172492066
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Ik zou mezelf er nogmaals keihard op aftrekken en in d'r oog klaarkomen, de kuthoer dat het er is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 21:36:54 #297
230491 Zith
pls tip
pi_172492081
Ik vind dat de FAs het naar de politie moeten doorspelen.

Mevrouw is verkracht, haar vriend is duidelijk labiel nadat is boos is geworden. De post die haar vriend hier maakte kon als dreigend gezien worden.

Misschien moet de politie even langs haar huis om te kijken of alles nog goed gaat?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172492099
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Ik zou dr direct willen neuken terwijl ik de video kijk.
-nee-
  Forum Admin maandag 17 juli 2017 @ 21:38:28 #299
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172492118
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Ik zou het verschil wel merken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 17 juli 2017 @ 21:40:23 #300
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172492167
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:10 schreef polderturk het volgende:
Vraag aan de mannen. Stel jouw vriendin flikt jou hetzelfde? Je handen worden vastgebonden en je wordt geblinddoekt. Vervolgens komt er een mooie vrouw op je piemel zitten. Je vriendin filmt het en toont het jou de week erop. Hoe zou je reageren?
Wanneer komt ze terug? En waarom geen trio?

Verder sterft het op chatsites van de mannen met dit soort fantasieen.. hele verhalen maar als puntje bij paaltje komt dan moet je haar nog wel even overhalen.. Omdat meneer het niet durft voor te stellen aan haar.. "Maar ze is heel geil en er wel voor in hoor"
:') |:(
  maandag 17 juli 2017 @ 21:40:46 #301
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172492182
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 21:36 schreef Zith het volgende:
Ik vind dat de FAs het naar de politie moeten doorspelen.

Mevrouw is verkracht, haar vriend is duidelijk labiel nadat is boos is geworden. De post die haar vriend hier maakte kon als dreigend gezien worden.

Misschien moet de politie even langs haar huis om te kijken of alles nog goed gaat?
:')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')