abonnement Unibet Coolblue
pi_172435518
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik kan geen euro missen, want ik heb precies genoeg voor mijn eigen boodschappen. Ik kan namelijk wél bedragen optellen."
Reactie van de andere mensen in de rij:



[ Bericht 7% gewijzigd door Nerdslayer op 15-07-2017 13:41:22 (fixed) ]
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:43:11 #27
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172435565
Wat een sekstisch bericht zeg. Het zijn gewoon mensen. Stop met onderscheid maken tussen man en vrouw!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172435598
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat een sekstisch bericht zeg. Het zijn gewoon mensen. Stop met onderscheid maken tussen man en vrouw!
homo
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:45:30 #29
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172435616
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

homo
Mensachtige uit het jaar 0 gespot.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172435648
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
Stop met onderscheid maken tussen man en vrouw!
Idd, misschien was het wel een transgender.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:47:57 #31
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172435686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Idd, misschien was het wel een transgender.
Precies!! Dat is bijzonder beledigend!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:53:22 #32
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172435818
'Manieren geleerd'

Pleur toch op. Je mag toch zelf wel weten of je geld doneert. Daar komt geen manier aan de pas.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_172435830
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat een sekstisch bericht zeg. Het zijn gewoon mensen. Stop met onderscheid maken tussen man en vrouw!
Als het een man* was geweest dan had hij niet gebedeld om geld

* = Een echte man dus, niet zo'n verwijfde sukkel met een lul :')
pi_172435918
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:53 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Als het een man* was geweest dan had hij niet gebedeld om geld

* = Een echte man dus, niet zo'n verwijfde sukkel met een lul :')
Dit. Een echte man draagt verantwoordelijkheid voor zijn financiën
pi_172435931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:18 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Bied dan aan om die hoer in de ruimte van de emballage te neuken voor 10 euro. Kan ze gelijk 9 keer vaker 1 euro vergeten :')
_O-
pi_172435934
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:58 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dit. Een echte man draagt verantwoordelijkheid voor zijn financiën
Ja. Moet er niet aan denken dat ik zou moeten schooien om 1 fucking euro :')

Maar ik let dan op dat ik voldoende geld op de rekening heb staan, daarnaast heb ik altijd m'n creditcard en tenminste 100 euro cash bij me.
pi_172435948
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:58 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Ja. Moet er niet aan denken dat ik zou moeten schooien om 1 fucking euro :')

Maar ik let dan op dat ik voldoende geld op de rekening heb staan, daarnaast heb ik altijd m'n creditcard en tenminste 100 euro cash bij me.
Precies. Niet onnozel uitgeven en gewoon een barkie in je zak
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:01:57 #38
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172436004
Jullie weten zelf niggahzz

ekte niggahzz from da streetz jullie
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172436106
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jullie weten zelf niggahzz

ekte niggahzz from da streetz jullie
Altijdready
pi_172436171
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:13 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo kanker genant :')

"ja wacht laten we even moeilijk doen om 1 fucking euro over te maken" :')
Het gaat om het idee. Het ging jou om de manier hoe ze met je omging zei je: de verwachting dat jij toch die euro zou geven (de aanname dat ze geen "nee" is gewend) en dat ze die euro om die reden lekker niet kreeg.

Als ze er op stond jou terug te betalen en ze zich schaamde iets te vragen, maar toch die spullen erg nodig had, pinpas vergeten door alle haast en tijd tekort om geld te pinnen om vervolgens weer in de rij te staan voor dat ene product, zou je dan alsnog die euro niet geven?
pi_172436242
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:08 schreef TheInnocent het volgende:
Als ze er op stond jou terug te betalen en ze zich schaamde iets te vragen, maar toch die spullen erg nodig had, pinpas vergeten door alle haast en tijd tekort om geld te pinnen om vervolgens weer in de rij te staan voor dat ene product, zou je dan alsnog die euro niet geven?
Spullen in de supermarkt die je erg nodig hebt? Kom op, zeg :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172436290
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Spullen in de supermarkt die je erg nodig hebt? Kom op, zeg :')
Je komt er wel achter wanneer je zelf eens gaat koken. Zonder dat ene ingredient smaakt het gewoon niet.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:15:52 #43
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172436312
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je komt er wel achter wanneer je zelf eens gaat koken. Zonder dat ene ingredient smaakt het gewoon niet.
Nog geen reden om te bedelen.
And so is the past
pi_172436329
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:
Je komt er wel achter wanneer je zelf eens gaat koken.
Je bedoelt 25 jaar geleden?
quote:
Zonder dat ene ingredient smaakt het gewoon niet.
Dat is niet "nodig hebben". Nodig hebben is als je het zonder datgene niet gaat overleven of je leven erg moeilijk wordt.
Als je gerecht zonder dat ene ingrediënt niet smaakt, heb je slecht gepland. Dat is niet mijn probleem. Máák het mijn probleem ook niet door mij om geld te vragen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172436356
maar sowieso vind ik het raar geld aan mensen te vragen.. misschien dat ik het in een noodsituatie zou doen en dan gelijk overmaken op iemands rekening.

Of ik zelf de euro zou geven hangt er van af hoe iemand met me om zou gaan, anders zeg ik dat ik geen wisselgeld heb en pin ik mijn aankopen. :p
pi_172436388
Dan legt ze maar wat terug als ze niet kan betalen.
pi_172436469
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het gaat om het idee. Het ging jou om de manier hoe ze met je omging zei je: de verwachting dat jij toch die euro zou geven (de aanname dat ze geen "nee" is gewend) en dat ze die euro om die reden lekker niet kreeg.

Als ze er op stond jou terug te betalen en ze zich schaamde iets te vragen, maar toch die spullen erg nodig had, pinpas vergeten door alle haast en tijd tekort om geld te pinnen om vervolgens weer in de rij te staan voor dat ene product, zou je dan alsnog die euro niet geven?
Ligt er bij mij volledig aan hoe iemand iets vraagt.

Ik heb wel eens iemand 2 euro gegeven om het laatste beetje te betalen, maar dat was meer uit eigen belang omdat ze de enige kassa ophield door haar hele tas te doorzoeken naar geld :')

En ze bood ook aan om het over te maken maar ik had haast dus ik had daar geen zin in.

Je hebt ook nog zo iets als eigen verantwoordelijkheid, ook op het gebied van financiën.
pi_172436493
Eindelijk kan TS wraak nemen nadat al die vrouwen ook nee tegen hem zeiden. En voelde het goed TS?
Eerst denken, dan typen
pi_172436600
Ik vind dit trouwens een erg seksistisch topic.

Jaren geleden stond ik in de tram, en ik ben iemand die niet vaak reist met de tram, maar ik moest naar werk (bijbaantje als student). Het was ook de laatste tram die ik kon nemem om niet laat aan te komen. Mijn OV chipkaart had een negatief saldo en ik had geen cash geld bij me om een los kaartje te kopen, dus ik dacht dat ik wel kon pinnen. Ik vroeg dat en de chauffeur keek me vol ongeloof aan. Hij zei dat ik beter eerlijk kon zijn en dit de volgende keer niet moest maken, voor deze keer mocht ik doorlopen. Ik was echt verbaasd maar ook boos, zoals je ziet is het me nog steeds bijgebleven want zo doet iemand je onterecht "goedkoop" voelen door je als een leugenaar neer te zetten.

Dit is dus ook zo'n mannetje met seksistische vooroordelen.
pi_172436643
Niet weten dat je in de tram het OV niet kan pinnen is dan ook best wel naïef.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')