abonnement Unibet Coolblue
pi_172438351
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:48 schreef JanCees het volgende:

[..]

risico van het vak
snap niet waarom ie in VS moet worden berecht
pi_172438356
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

snap niet waarom ie in VS moet worden berecht
Ik ook niet
pi_172438363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:49 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik ook niet
VS :r
pi_172438401
VS is ook het gezwel van de wereld. Ellendige bemoeials. Mooi land, aardige mensen, maar qua politiek en wereldtoneel een gore zwijnenstal :r
pi_172438414
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:51 schreef Monopoly het volgende:
VS is ook het gezwel van de wereld. Ellendige bemoeials. Mooi land, aardige mensen, maar qua politiek en wereldtoneel een gore zwijnenstal :r
haal dat aardige mensen ook maar weg

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2017 15:52:23 ]
pi_172438420
dat mooi land wil ik nog wel in meegaan
pi_172438434
Ik ben in Arizona geweest en heb mij daar uiterst goed vermaakt. In een bar hele nacht over muziek gepraat. Hele aardige mensen. Louter positief op dat reisje naar de VS. Maar ik kan me ook wel indenken dat er een hoop onechte mensen lopen.
pi_172438451
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben in Arizona geweest en heb mij daar uiterst goed vermaakt. In een bar hele nacht over muziek gepraat. Hele aardige mensen. Louter positief op dat reisje naar de VS. Maar ik kan me ook wel indenken dat er een hoop onechte mensen lopen.
Ik vind Amerikanen veelal onbeschoft, viesdik, schreeuwerig
pi_172438477
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik vind Amerikanen veelal onbeschoft, viesdik, schreeuwerig
Tsja, 't is een andere cultuur. Dik zijn ze absoluut. Zowat iedereen daar heeft wel overgewicht. Heel ranzig is dat. Ik heb een hekel aan dikke mensen. Schreeuwerig zijn vaak de toeristen. Die denken dat heel de wereld om de VS en om hen draait. Zijn eigenlijk het equivalent van paupers en zwakzinnigen.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 15:55:59 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172438482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik vind Amerikanen veelal onbeschoft, viesdik, schreeuwerig
Zo denken Belgen ook over ons 'ollanders :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172438490
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zo denken Belgen ook over ons 'ollanders :P
Ik vind Hollanders dan ook behoorlijk vaak onbeschoft en schreeuwerig.
Niet viesdik.
pi_172438501
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:55 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Tsja, 't is een andere cultuur. Dik zijn ze absoluut. Zowat iedereen daar heeft wel overgewicht. Heel ranzig is dat. Ik heb een hekel aan dikke mensen. Schreeuwerig zijn vaak de toeristen. Die denken dat heel de wereld om de VS en om hen draait. Zijn eigenlijk het equivalent van paupers en zwakzinnigen.
Ik vind het een hele matige cultuur daar in de VS.
En dan laat ik toeristen nog buiten beschouwing.
pi_172438523
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik vind het een hele matige cultuur daar in de VS.
En dan laat ik toeristen nog buiten beschouwing.
Ik ook. Neemt niet weg dat je zelf de dingen moet opzoeken. Ik heb mij in de VS uitermate goed vermaakt. Zocht de mooie plekken op qua natuur en in de barretjes raak je toch wel aan de praat. Dan zoek je wel de mensen op die wat meer bij je passen qua IQ en levensvisie. Met trailerpark trash praten heeft totaal geen zin. Lopen verder genoeg mensen rond die ondanks dat ze Republikeins zijn, best interessante visie hebben. :)
pi_172438534
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:58 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik ook. Neemt niet weg dat je zelf de dingen moet opzoeken. Ik heb mij in de VS uitermate goed vermaakt. Zocht de mooie plekken op qua natuur en in de barretjes raak je toch wel aan de praat. Dan zoek je wel de mensen op die wat meer bij je passen qua IQ en levensvisie. Met trailerpark trash praten heeft totaal geen zin. Lopen verder genoeg mensen rond die ondanks dat ze Republikeins zijn, best interessante visie hebben. :)
Ik zou ook republikeins zijn als Amerikaan.
Daar heb ik dan verder ook totaal geen moeite mee.

Maar heb me ook 2 keer prima vermaakt in VS.

Maar vind de mensen daar niet leuk over het algemeen
pi_172438541
Wel echt republikeins, en niet Trump-republikeins.
pi_172438546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 16:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel echt republikeins, en niet Trump-republikeins.
Trump is nog nepper dan zijn mening over CNN 8-)
pi_172438603
Ik heb ooit een lesgegeven in Italië en toen bleven we ook een tijdje bij een Italiaans gezin.
Een groot gezin: vader, moeder, opa en oma en grootoma en 9 kinderen. Die woonden niet al te groot maar hadden wel een stukje land. Die oma (1,47m) stond spaghetti te maken in zo'n oud keukentje en ik mocht zowaar meehelpen. Ze keek me volgens mij af en toe aan van: wat ben jij dan aan het doen? Maar ik deed erg m'n best. En ooooh wat rook en lekker. En wat smaakte het goed. Man man man.

Gelukkig spraken de kinderen redelijk Engels en van oma mocht ik het recept hebben.

Er staat dus nu een grote pan met spaghettisaus op het fornuis te pruttelen en ik loop hier te kwijlen als een lobbes.

Over een uurtje kan ik aanschuiven want de smaak moet goed intrekken.

OOOOOHHHHHH. _O_ *O*
Noot noot.
pi_172438620
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb ooit een lesgegeven in Italië en toen bleven we ook een tijdje bij een Italiaans gezin.
Een groot gezin: vader, moeder, opa en oma en grootoma en 9 kinderen. Die woonden niet al te groot maar hadden wel een stukje land. Die oma (1,47m) stond spaghetti te maken in zo'n oud keukentje en ik mocht zowaar meehelpen. Ze keek me volgens mij af en toe aan van: wat ben jij dan aan het doen? Maar ik deed erg m'n best. En ooooh wat rook en lekker. En wat smaakte het goed. Man man man.

Gelukkig spraken de kinderen redelijk Engels en van oma mocht ik het recept hebben.

Er staat dus nu een grote pan met spaghettisaus op het fornuis te pruttelen en ik loop hier te kwijlen als een lobbes.

Over een uurtje kan ik aanschuiven want de smaak moet goed intrekken.

OOOOOHHHHHH. _O_ *O*
tl;dr..
pi_172438624
Ik eet nu macaroni à la Befbek..
pi_172438627
sterk verhaal
pi_172438639
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:55 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Tsja, 't is een andere cultuur. Dik zijn ze absoluut. Zowat iedereen daar heeft wel overgewicht. Heel ranzig is dat. Ik heb een hekel aan dikke mensen. Schreeuwerig zijn vaak de toeristen. Die denken dat heel de wereld om de VS en om hen draait. Zijn eigenlijk het equivalent van paupers en zwakzinnigen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:58 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik ook. Neemt niet weg dat je zelf de dingen moet opzoeken. Ik heb mij in de VS uitermate goed vermaakt. Zocht de mooie plekken op qua natuur en in de barretjes raak je toch wel aan de praat. Dan zoek je wel de mensen op die wat meer bij je passen qua IQ en levensvisie. Met trailerpark trash praten heeft totaal geen zin. Lopen verder genoeg mensen rond die ondanks dat ze Republikeins zijn, best interessante visie hebben. :)
Wat een aanmatigende toon sla jij aan zeg :')..
pi_172438641
Dankje Inso.
Noot noot.
pi_172438691
De kinderen van die school moesten elke ochtend het Italiaanse volkslied zingen. _O_
Noot noot.
pi_172438699
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
De kinderen van die school moesten elke ochtend het Italiaanse volkslied zingen. _O_
Volkomen fascistoïde..
pi_172438717
quote:
18s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 16:08 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Volkomen fascistoïde..
Heerlijk man.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')