abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:08:13 #26
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_172477034
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ;)
Helder. Bedoelde meer dat als TS ervoor gekozen heeft om dit soort bekendmakingen niet te willen ontvangen - en het dus niet belangrijk genoeg te vinden - dat het dan wel logisch is dat hij een eventuele ontheffingsaanvraag, waar hij zich mogelijk belanghebbende van acht, gemist heeft.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  maandag 17 juli 2017 @ 08:56:41 #28
3542 Gia
User under construction
pi_172477811
quote:
Goeie tip!

Ik lees de berichten regelmatig, maar lang niet altijd.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:02:49 #29
3542 Gia
User under construction
pi_172477872
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:19 schreef Telates het volgende:
Als er een verbodsbord staat dat je daar niet mag parkeren, dan mag het niet en kan er gehandhaafd worden. Strikt genomen maakt het dan niet uit wie dat bord daar heeft neergezet. Zelfs als de bank dat zelf gedaan zou hebben (of als jij dat gedaan zou hebben), is het bord geldig het moment dat het er staat.

Je kunt dan natuurlijk wel de gemeente vragen het bord weg te halen omdat het onrechtmatig geplaatst is, maar zolang het bord er staat kan er gehandhaafd worden.
Mijn moeder woont in een seniorenwoning met een parkeerplein daarachter. Daar wordt ook geparkeerd door mensen die naar de Action gaan.
Zijn de parkeerplaatsen vol, dan worden auto's weleens achter de schuurtjes neergezet. Doe ik ook als ik bij mijn moeder moet zijn.
Nu heeft één chagrijn van die woninkjes, van karton, E1 borden gemaakt en die op zijn schuurtje geplakt. Waar hij uiteraard ook zelf zijn autootje neerzet.
Hij heeft tegen mij al eens gezegd dat ik mijn auto daar niet neer mag zetten, want dat kan me op een bekeuring komen te staan!

Lijkt me dat dat toch niet het geval is, als iemand zelf zo'n bordje fröbelt!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 17 juli 2017 @ 09:07:38 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_172477957
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn moeder woont in een seniorenwoning met een parkeerplein daarachter. Daar wordt ook geparkeerd door mensen die naar de Action gaan.
Zijn de parkeerplaatsen vol, dan worden auto's weleens achter de schuurtjes neergezet. Doe ik ook als ik bij mijn moeder moet zijn.
Nu heeft één chagrijn van die woninkjes, van karton, E1 borden gemaakt en die op zijn schuurtje geplakt. Waar hij uiteraard ook zelf zijn autootje neerzet.
Hij heeft tegen mij al eens gezegd dat ik mijn auto daar niet neer mag zetten, want dat kan me op een bekeuring komen te staan!

Lijkt me dat dat toch niet het geval is, als iemand zelf zo'n bordje fröbelt!
Van karton lijken ze me inderdaad geen waarde te hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 17 juli 2017 @ 09:34:41 #31
3542 Gia
User under construction
pi_172478320
quote:
99s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:07 schreef Nizno het volgende:
Van karton lijken ze me inderdaad geen waarde te hebben.
Is echt zo'n oude zuurpruim. Zit tussen zijn poort en palen door te gluren, loopt de hele dag 'zijn parkeerplaats' te vegen en kijkt iedereen met een boze, argwanende blik aan.
Echt zo'n figuur heeft geen leven.

Mijn zus heeft al eens tegen hem gezegd dat hij daar ZIJN auto niet mag parkeren, omdat er 'een parkeerverbod' geldt. Dan loopt ie mopperend weg.
pi_172478681
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Is echt zo'n oude zuurpruim. Zit tussen zijn poort en palen door te gluren, loopt de hele dag 'zijn parkeerplaats' te vegen en kijkt iedereen met een boze, argwanende blik aan.
Echt zo'n figuur heeft geen leven.

Mijn zus heeft al eens tegen hem gezegd dat hij daar ZIJN auto niet mag parkeren, omdat er 'een parkeerverbod' geldt. Dan loopt ie mopperend weg.
Mee oppassen, dat is het soort volk dat een dikke kras op je auto zet.
  maandag 17 juli 2017 @ 14:33:58 #33
3542 Gia
User under construction
pi_172483575
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 09:57 schreef NewHorizon het volgende:

Mee oppassen, dat is het soort volk dat een dikke kras op je auto zet.
Och, we zijn een peugeotje 206 en een WagonR aan het afrijden. Zo erg is dat niet.
Overigens zijn daar eigenlijk altijd wel mensen die van of naar hun auto lopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')