abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172415493
Vanochtend vonden diverse autos het nodig om in mijn straat op elkaars bumper te gaan liggen

Gevolg was dat ik twee radio journalisten en 3 camerateams voor mijn deur had en geinterviewd werd.

Ondanks alle mischien wel zwaargewonden,schade, rondrennende agentjes viel mijn blik op het camerateam van de lokale omroep waarbij de cameraman en de geluidsman steeds een andere kant opliepen wat uiteindelijk uitliept op een kapote kabel en betreurde gezichtjes.

Ik heb mij de hele ochtend afgevraagd wat het idee is om de cameraman met edn kabel te verbinden met de geluidsman, immers in de professionele video wereld worden video en audio apart opgenomen en in de edit samengevoegd.

Iemand die weet hoe het zit? En ervoor zorgt dat ik mijn leven weer kan oppakken?
Ik schreeuw pipe persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn recht
Over pedodarter jelle klaasen
pi_172415748
Ik vermoed vanwege het gemak voor de eindverwerking dat je het microfoongeluid in de camera laat samenkomen met het beeldmateriaal, zodat je maar met n bestand hoeft te werken en alles reeds gesynchroniseerd is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172415849
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:11 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vermoed vanwege het gemak voor de eindverwerking dat je het microfoongeluid in de camera laat samenkomen met het beeldmateriaal, zodat je maar met n bestand hoeft te werken en alles reeds gesynchroniseerd is.
Dan kun je de bengel microfoon ook rechtstreeks in de camera prikken, zowel de camera als de microfoon zaten aangesloten op een hoop aparatuur in een tas.
Ik schreeuw pipe persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn recht
pi_172415889
Waar was dat?
Staat niets over in de krant.
Ik vind mijn buurman een toffe peer
pi_172415932
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:16 schreef Sigaartje het volgende:
Waar was dat?
Staat niets over in de krant.
De krant komt morgen pas |:( |:(
pi_172415980
Lokale omroep, gebruiken ouwe troep van de grote omroepen.
.
pi_172416063
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:18 schreef Fer het volgende:
Lokale omroep, gebruiken ouwe troep van de grote omroepen.
Ik vond het er toch heel modern en profi uitzien.

Een grote zware profi camera, kabel naar aparatuur in een tas bij de geluidsman, een hengelmicrofoon ook aangesloten op aparatuur, allebei een koptelefoon op, goed verzorgd.

Al zou een shotgun beter zijn voor de interviews.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')