abonnement Unibet Coolblue
pi_172408817
Ik heb een Sony Xperia Z3 en sinds een tijdje (ongeveer 1 maand) blijft het scherm vaak zwart als ik op het aan knopje duw. Je kan wel zien dat het scherm oplicht, zeg maar, maar dan geeft hij geen beeld. Is niet altijd. Denk dat hij 7/10 geen beeld geeft, en 3/10 wel.
Heb gisteren telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen en toen had hij beduidend minder vaak last van dit probleem. Echter vandaag is het weer gewoon zoals vanouds. Telefoon is ongeveer 2 jaar oud, maar heb eigenlijk geen geld voor een nieuwe). En omdat hij het gisteren wel vrij goed deed dacht ik misschien iets in de software.
Iemand een idee ?
pi_172408841
Staat je schermhelderheid op automatisch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172409000
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:35 schreef Jordy-B het volgende:
Staat je schermhelderheid op automatisch?
Kan hem zelf altijd aanpassen. Staat altijd op ongeveer 1/4 van het balkje, dus vrij laag.
pi_172409034
Er zit trouwens nog garantie op het toestel, maar weet niet of dit eronder valt. Ze kunnen het natuurlijk altijd makkelijk op valschade gooien.
pi_172409091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:41 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Kan hem zelf altijd aanpassen. Staat altijd op ongeveer 1/4 van het balkje, dus vrij laag.
Ik bedoel meer dat de automatische helderheid bij mij nog wel eens zo ontiegelijk donker staat, dat het net is alsof het scherm zwart blijft. Dat wordt na drie seconden wel aangepast, maar drie seconden is dan lang, jonge.

Probeer eens om de automatische helderheid uit te zetten en de schermhelderheid relatief hoog. Krijg je dan nog steeds dat het scherm de helft van de tijd niet inschakelt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172409208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat de automatische helderheid bij mij nog wel eens zo ontiegelijk donker staat, dat het net is alsof het scherm zwart blijft. Dat wordt na drie seconden wel aangepast, maar drie seconden is dan lang, jonge.

Probeer eens om de automatische helderheid uit te zetten en de schermhelderheid relatief hoog. Krijg je dan nog steeds dat het scherm de helft van de tijd niet inschakelt?
Oh zo bedoel je. Ja geprobeerd, maar werkt helaas niet.
pi_172412821
Als ik zo een beetje rondkijk, zie ik wel mensen succes hebben met dit:

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')